علی دایی: قانون های من درآوردی فقط مخصوص فوتبال ما است


علی دایی: قانون های من درآوردی فقط مخصوص فوتبال ما است

علی دایی درحالی این حرف ها در گفت و گویی با پرسپولیس می زند که فصل گذشته بیشتر تیم ها با توپ های تولیدی دایی تمرین کرده اند!

علی دایی سرمربی پرسپولیس وقتی از خبر انتخاب آل اشپورت به عنوان تنها توپ لیگ دهم با خبر شد در واکنشی به این اتفاق گفت«دیگر در هیچ کجای دنیا از این توپ ها استفاده نمی شود.توپ ها باید مورد تایید فیفا باشند.چهارتیمی که فصل جدید باید درلیگ قهرمانان بازی کنند باید با توپی بازی کنند که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.تیم ملی هم که در جام ملت های آسیا به میدان می رود باید با توپ های مورد نظرAFC تمرین و بازی کنند.»
دایی که حسابی از اتفاق به وجود آمده ناراحت است حرف هایش را اینطور ادامه می دهد«من امیدارم آقایانی که
چنین تصیمی را گرفته اند 10 تیم را مثال بزنند که با این توپ ها تمرین می کنند و یا مسابقه می دهند.این قوانین من درآوردی فقط مخصوص ما است.متاسفانه این موضوع منبع درآمدی است برای سازمان لیگ.نباید به خاطر این منبع درآمد فوتبال خود را فنا کنیم.»

standard - انگلیس - لندن
علی جان تو یک قهرمان ملی هستی پس بهتره بیشتر مواظب خودت باشی میدونی که ما ایرانیها رفتار خوبی با قهرمانهامون نداشتیم و نداریم.
جمعه 18 تیر 1389

javadremix - ایران - تهران
حالا جناب عالی نمیخواد نگران حرفه ای بودن فوتبال ما بشید! اگه فوتبال ما حرفه ای بود شما که مدرک مربیگری c هم نداشتید بلافاصله سرمربی تیم ملی و پرسپولیس نمی شدید و آبروی ایران رو توی جام جهانی آلمان نمی بردید با اون استارت های فوق العادتعون ! بازی با عربستان توی تهران رفتم استادیوم بچه هایی که خارج زندگی میکنید باورتون میشه از مرد 70 ساله تا بچه 12 ساله رومون نمیشد برگردیم خونه! با شاهکار شما آقای دایی مفت خور.
جمعه 18 تیر 1389

sargalesh - ایران - شیراز
سرگالش: قانون های من درآوردی فقط مخصوص اسلام ما است !!
جمعه 18 تیر 1389

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
سلطان فوتبال ایرانی علی دائی . برات آرزوی موفقیت دارم.
شنبه 19 تیر 1389

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
عزیزم خونه کثیفتو الوده نکن . چنتا توپ داری بگو من ازت میخرم .ادامس مادامسم داری بیار....loool
شنبه 19 تیر 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
یاشاسین فقط خودم!
شنبه 19 تیر 1389

Rohan_samandari - سوئد - مالمو
دایی جون توپات به فروش نرفتن مثلی که بد جور فلفلی شدی آره؟. غصه نخور خودم میخرمشون برای داداشام،،، اونوقت سرکوچه موقع بازی کردن میره زیر ماشین و میترکه، آخی طفلی
شنبه 19 تیر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
بیسواد بی لیاقت.
شنبه 19 تیر 1389

ostajloo sadeghi - ایران - تهران
توجه کنید این پیشمرگه arashbehdin - امریکا - اتلانتا هرجا اسمی از اذربایجان و یا اذربایجانی باشه فقط توهین میکند.
دوشنبه 21 تیر 1389

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . علی دایی هم سواد دارد و هم لیاقت. کاش دشمنانش یک ذره انصاف میداشتند البته مزدوران باید بمیرند. javadremix - ایران - تهران . همه بازی عربستان را فراموش کرده اند بجز مزدوران. مزدور بدبخت.
دوشنبه 21 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.