کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - خرید رهبر جنبش


کاریکاتور جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - خرید رهبر جنبش

خانواده درگیر 69 - خرید رهبر جنبش

pandora - آلمان - ان ار و
((=وااای واااای خدااا بود((= سه نقطه رو تا ده صفحه هم ادامه بدیم باز حق مطلب ادا نمیشه
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

AghaAkbar - ایران - ایران
خیلی ها دوست دارند که آقای موسوی و کروبی ماجراجویی کنند و پیام و بدهند که آی مردم به خیابانها بریزید و بکشید و بخورید و برید. اما دقت داشته باشید که مبارزات بدون خشونت استراتژیهای پیچیده و حساسی داره ولی من به شما قول میدیم که در چند روز آینده مردم در خیابانها دوباره تجمع اعتراضی دارند
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

amirgabar - ترکیه - استانبول
واقعا جالب بود .مرسی.
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

arash_e_kamangir - ایران - مشهد
آقای نیستانی درود بر شرفت با ظرافت و نکته بینی خاصی که داری . دوستان یک نکته که تصور میکنم دانستنش خالی از لطف نیست . در بحبوحه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 88 پوستری از احمدی نژاد بر در و دیوار و خودرو های طرفداران وی خودنمایی میکرد که دو تصویر از چهره زیبای !!!! ایشان را به معرض نمایش می گذاشت . یکی مربوط به سال 84 یعنی آغاز دوره ریاست جمهوری که تمامی مو و محاسن ایشان مشکی بودند و دیگری مربوط به سال 88 که موهای سفید ایشان از موهای مشکی بیشتر بود و اینگونه القاء میکرد که به خاطر تلاشی که در جهت رتق و فتق امور مملکت میکند به اصطلاح خودش را پیر کرده . جدیدا در هر بار پخش تصویر چهره ملکوتی !!!! ایشان و با دیدن موها و محاسن مجدد مشکی اش به این نتیجه میرسم که وی هرگز نمیتواند شخص متقلب و دروغگویی باشد !!!!!
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

niagara - ایران - تهران
دمت گرمه ماناااااااااا چه ذهن خلاقی
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
دمت گرم مانی!! :))
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

shahab3586 - انگلیس - منچستر
خوبه این جنبش رهبر نداره ....
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

Raha30 - مالزی - کوالالامپور
ای ول خیلی با حال بود ,راستی اینبار من اول شدم
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

sosol - ایران - نیشابور
جواب zer zer رو ندین که داره مسخره مون میکنه وگرنه حسابی هم ضد انقلابه ولی عقده فحش داره و از جلب توجه و کفری کردن شما و خندیدن به کامنتهامون لذت میبره بچه ها فقط و فقط جواب کسی رو بدین که کامنتهاش نشان از باور عمیق این نظام اونم با دلایل محکم مربوط به خودش رو داره شاید از این راه بشه به راه آوردش نه اینکه فقط سیر فحشش بکنین
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
دوست عزیز *مانا نیستانی* گل کاشتی. دست و پنجه ات درد نکنه. از خنده روده بر شدم :)
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

Raha30 - مالزی - کوالالامپور
چرا من هیچ وقت اول نمیشم
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
پاچه ورمالید رو خیلی به جا اومدی مموت اخر پاچه ورمالیدس. ای تف به مموت
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

Enghelab - ایران - تهران
رهبری مبارزه با رژیم نیاز به گفتن من و شما ندارد که چه کسی است.در هر کشوری که با دیکتاتوری مبارزه میکنند رهبری از ان کسی یا گروه و یا سازمانی است که در میدان مبارزه رادیکالتر ین و شدیدترین نوع مبارزه را به بیش میبرد و توانسته باشد ضربات سنگینی به رژیم زده باشد و برسر اصول خود باقی مانده و اسمشان یا نام گروه و یا سازمانشان لرزه بر تن دولتمردان بیاورد و توانسته باشند فشار جامعه جهانی را بر ان دولت شدت بخشد و خواهان سرنگونی ان دولت دیکتاتور باشند .هر ترسو و بزدلی نمیتوان رهبر مبارزه برای ازادی باشد.کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن.راستی دست خامنه ای کی فلج شد?
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

ehsanusa - ایران - تهران
Enghelab - ایران - تهران. اگه منظورت رجوی و مجاهدین خلقند، زرشششششششک!!!
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
تهران 25 خرداد - طی درگیری ای که بین مردم و مزدوران امنیتی رژیم درمقابل درب بهشت زهرا امروز رخ داد - حداقل 30 نفر دستگیر ودهها تن مجروح شدند.
سه‌شنبه 25 خرداد 1389

azadeh_irani - استرالیا - سیدنی
از تمام دوستان گرامی یک خواهش کوچک دارم.میدانم که دل تمامی شما از دست این رژیم جلاد و کسانی که با گرفتن پول از انها حمایت میکنند خون است.خواهشم این است که کامنتهای انها را بی جواب بگذارید.بی محلی کردن انان دندان شکن ترین جواب است. این گروه اندک فقط پول را میشناسند. قابل بحث نیستند چون سواد سیاسی ندارند و در زندگی شخصی پدر و مادر انها جز با ناسزا و مشت و لقد با انها صحبت نکردند پس منطقی بجز زور و فحاشی نمی شنا سند.فحش دادن به انها در گوششان مانند لالایی مادر در گوش ماست.
چهار‌شنبه 26 خرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
azadeh-irani-استرالیا-سیدنی. دوست عزیزم, منهم باشما صددرصدموافقم, منهم همین خواهش راکرده بودم. کاملا مشخص است افرادی ازداخل ایران و خارج از ایران با دو یا چندین نام کاربری به سایت uk نفوذ میکنند. البته با هوشیاری کارکنان زحمت کش سایت uk شناسائی و حذف شدند. ولی این افراد با هدف مشخصی وارد میشوند . 1- گرفتن یک یاچندین جای کامنت ازدیگران( باتکرار همیشکی حرف خود) 2- اغتشاش و تفرقه 3- اعصاب دیگران را خراب کردن 4- تهمت و افترا. به ارمانهای معتقد دیگران 5- جمع کردن نظرات و دسته ها و گروههای و گزارش به اربابان خود و گرفتن مستمری و یا شناسائی افراد و گرفتن پاداش و دستمزد خود. هرچند که نمیدانند جلوی خودشان و لانه جاسوسی شان شعار میدهیم . انها ازما وحشت دارند که از لانه خودبیرون نمی ایند که ما بیشتر وبیشتر انها راشناسائی کنیم . امیداست دوستان به یاداوری و تذکر به. جای شما هوشیارانه عمل کنند. پاینده ایران
چهار‌شنبه 26 خرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
به خوانید که رهبر تا کجا نفوذی است : یک نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود. به العربیه گفت= موضوع فساد مالی محمدرضا رحیمی , معاون اول محموداحمدی نژاد از سوی الیاس نادران نماینده اصولگرای مجلس مطرح شد. و بعداز بارها درگیری و جنجال زیاد درمجلس - ناگهان رهبری( خامنه ای) درنامه ای به هیات رئیسه مجلس(لاریجانی) دستوردادند که در موضوع فسادمالی محمدرضارحیمی - پی گیری و مطرح نشود. وازدستور پی گیری خارج شد. وپیش ازاین درسال 1384 پرونده مفقودشده 300 میلیارد تومانی ازبودجه شهرداری دردوره شهرداری احمدی نژاد درتهران با نامه رهبری از دستورکار مجلس خارج شده بود. تنها چیزیکه مطرح است . نه عدالت - نه حق بلکه تنها مصلحت مبتنی بر سود و منفعت است . بیخود نبود. که رهبرفقیه گفت , نظرات احمدی نژاد از همه بمن نزدیکتراست . واولین کسی بود جلوتر به احمدی نژاد تبریک ریاست جمهوری کودتائی دوره دوم راگفت .
چهار‌شنبه 26 خرداد 1389

Rohan_samandari - سوئد - مالمو
(lol) خیلی باحال بود مانی جون
چهار‌شنبه 26 خرداد 1389

azadeh_irani - استرالیا - سیدنی
homa-ir - المان - هامبورک هموطن گرامم از این که این نکته توجه شما را هم جلب کرده بسیار خوشنودم.هر چند میدانم نادیده انگاشتن این افراد سختی میباشد اما این میتواند قدم کوچکی برای هم صدا شدن گروههای مخالف رژیم باشد. من خودم به ارمان هر ایرانی وطن پرستی که هدفش ازادی ایران از دست ای خون اشامان باشد احترام میگذارم.اولین قدم همه ما باید یک صدا شدن باشد. همان گونه که در کامنتهای دیگر هم گفتم مشکل اصلی ما در این سی سال این بوده که بجای مبارزه با رژیم تمام انرژی خود در راه کوبیدن سایر مخالفان بکار بردیم.این باعث شد که نه تنها این رژیم از بین نرود بلکه صدای تمام مخالفین خود با هر ایده و مرامی را در گلو خفه کند. پاینده ایران. سربلندو سر افراز باشید.
پنج‌شنبه 27 خرداد 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
azadeh-irani -استرالیا- سیدنی. هم میهن گرامی, دقیقا بانظرات هوشمندانه و روشن بینانه شما و منهم روی. ان تاکید دارم همین است . مشکل در بی علاقه گی و مطالعه در اغلب ایرانی ها . شما ببینید در کامنتها- حتی پرچم ملی کشورخودشان وتاریخچه انرا نمیدانند. یا درتظاهرات ایراد به اصل پرچم ایران وبا پرچمهای مختلف در تظاهرات میایند. درهمین هامبورگ تا یک تظاهرات 6000 هزارنفری میشود در عرض یک ماه ان اپوزیسیون فعال پراکنده میشود . کمونیستهای خیلی قدیمی. و باسابقه و نفوذی های جمهوری اسلامی درهامبورگ بسیاربسیارهستند . اما با همه اینها کسانیکه بایدبدانند میدانند . ورژیم از درون پوسیده و فرو ریختنی است. خدا یار و نگهدار ایران باد
پنج‌شنبه 27 خرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.