در حالی که دولت امارات با سوء استفاده از بحران غزه به پروندهسازی علیه جمهوری اسلامی و تحریک شورای امنیت برای صدور قطعنامه تشدید تحریمها مشغول است، اخباری درباره گستاخی بیسابقه دولت امارات در تلاش برای اخراج روحانیون سرشناس شیعه از این کشور منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری انتخاب، پس از تکرار موضع مقام اماراتی در ادعا نسبت به جزایر سهگانه ایرانی، اخبار غیررسمی از تلاش این کشور برای اخراج روحانیون شیعه در امارات حکایت دارد.
این در حالی است که دولت امارات تاکنون از تمدید ویزای حجتالاسلام مختار حسینی، روحانی ایرانی و حجتالاسلام کشمیری، نماینده آیتالله سیستانی خودداری کرده است و برای اخراج آنها تلاش میکند.
به نظر میرسد این گستاخیهای امارات که همراه تکرار ادعاهای بیاساس ارضی این کشور نسبت به خاک ایران و جعل عنوان خلیجفارس صورت میگیرد، با هدف ضربه زدن به نفوذ ایران در منطقه انجام میشود.
در همین حال وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای تثبیت واگذاری اپراتور سوم تلفن همراه به امارات متمرکز کرده است.
شرکت اماراتی در حالی درمزایده اپراتور سوم به عنوان برنده اعلام شد که اعتراضات زیادی نسبت به تضاد آن با منافع ملی مطرح شده بود و این شرکت اماراتی بلافاصله پس از برنده شدن در مزایده اعلام کرد که از این قرارداد با ایران سودی بیش از 3.6 میلیارد دلار به دست خواهد آورد که این مبلغ هنگفت برای اقتصاد بحرانزده امارات اهمیتی چشمگیر دارد. با این حال در مقابل، امارات برای بستن قرارداد هستهای با آمریکا، با بازرسی از محمولههای ایران از ورود برخی تجهیزات پیشرفته به ایران جلوگیری میکند.
گفتنی است به رغم این تحولات، وزارت خارجه کوچکترین اقدامی در راستای ایجاد محدودیتهای متقابل اقتصادی و سیاسی به عمل نیاورده است.
saraee - ایران - اهواز |
وای از این عرب پرستی...دلم میخواد هرچی عربه نیست بشه. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
google - امارات متحده عربی - دبی |
دروغ محضه.چرا اسم اون شیخ رو نگفته؟ بعد اگه بخان ویزا ندن که تلاش نمیخاد
. ویزا نمیدن خوب.
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
amir m - ایران - تبریز |
ما تورکهای ایران صراحتا اعلام میداریم که هیچ مشگلی باکشورهای همسایه نداریم. در مشگل فارسها با کشورهاهمسایه دخیل نیستیم. مزاحمتهای جمهوری اسلامی ایران برای دیگران از جمله کشور های عربی ربطی به ملت تورک جغرافیای ایران ندارد. ما از موضع جمهوری اذربایجان در دریای خزر دفاع میکنیم. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
Surrender - دانمارک - شیلند |
هر کشوری آزاد است که بر طبق آنچه که می خواهد با دین رفتار کند. از آنجایی که امارات کشور اسلامی نمی باشد ،بنابراین عدم حضور چند روحانی! نیز گستاخی محسوب نمی شود. من واقعا نمی دانم نماینده ی سیستانی به جای آنکه به مشکلات مردم ایران و عراق برسد، در امارات مشغول چه تفریحاتی می باشد!!!!!اصولا فلسفه ی نماینده ی یک روحانی بودن چیست! مگر نه این است که تمام انسان ها با هم برابرند؟ بنابراین چه تفاوتی میان این نماینده و دیگر انسان ها وجود دارد که اخراج این نمایندگان روحانی! اینچنین غوغایی به راه انداخته است!!
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
pouriya - ایران - رودسر |
گستاخی بیسابقه دولت امارات؟؟؟؟
معلومه .هیچ کسی عوامل هرج و مرج را در کشورش پزیرا نیست. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
ghazgholhak - انگلیس - بریستول |
amir m - ایران - تبریز
چی شد بچه ها تبریز جدایی طلب شده.
تو نماینده کل ترک ها نیستی.
جو گیر شدی |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
elnaz-ardabil - اردبیل - ایران |
amir m - ایران - تبریز. هم زبان و هم نوع گرامی با شما موافقم. کولیها از پرتقال با ما موافق نخواهند بود.
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو |
amir m - ایران - تبریز
این سایت ایرانیان است اینجا ترک ترک درنیار من به موازات ملا و دنش از شما مزدوران بیگانه که علم دشمنی با فارس را بر افراشته اید متنفرم ملایان همزبانت و قاجاریه و و به ایران ضربه زدند نه سلسله ی پهلوی و زندیه... صد بار هم گفته ام حساب اذری های ایران دوست از شما دشمنان ایرانی جداست. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
alireza.ch - سوییس - نوشاتل |
amir m - ایران - تبریز
خدا را شکر که امثال تو را در تبریز هم به پشیزی حساب نمی کنند. خوشبختانه، با هر کس از دوستان ترک هموطن چه در ایران و چه اینجا صحبت کردم از ته دل به ریش شما چند نفر می خندید. چقدر مستحق ترحم هستید که حتی همین جمهوری آذربایجان بیچاره هم شما را داخل انسان حساب نمی کند و هنگام عبور از مرز از شما برادرهای خود هم «مرحمت» طلب می کند. شکر خدا که شما چند نفر تجزیه طلب اینقدر کم خرد هستید که از نوشتن چهار خط بدون غلط هم عاجزید. :-) |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
seiied - ایران - یزد |
تا کی باید دنبال سر این اعراب سوسمار خور افتاد.اونها اصلا آدم نیستند. همین فلسطینیها به شرطی روزی بیاد که مارو تروریست اعلام کنند .چرا ما اینقدر بیگانه پرست شدیم .وای برما |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
rabi - ایران - تهران |
amir m - ایران - تبریز
زنده باد خودم بابا خیلی ترکی زدی رو دست هرچی ترکه ما همه ایرانی هستیم کشور اذربایجان برای ایرانه. چه می شه کرد وقتی شوروی از بین رفت تمام اذربایجان باید به سرزمینه مادریش بر می گشت . متاسفانه نظام مستراب اسلامی خیلی ضیعیف بود . ارمنستان ترکمنستان اذربایجان همه خاک ایران هستن جالب انجاست که ما سهم دریای مازنداران رو از نصف به کمتر از یک پنجم رسیده نابود باد نظام مستراب اسلامی زنده باد شاه زندباد ... |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
malekieng - ایران - تبریز |
بی شرف تر تجزیه طلب ها در دنیا وجود نداره
تف به شرف شما
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
وقتی میگم اسلام یک دین سیاسی است، اینه. تحویل بگیرین. اماراتی ها که خودشون عرب هستند!!! همه هم مسلمانند!!!!!!! پس چرا اینقدر آیت الله ها و حجتالاسلامها و .... رو کوچک و ذلیل میکنند؟!!! دوستان عرب زبان و مسلمانی که غیرت عربهای خلیج را میگرفتند، الان کجایند؟!! نه تنها اسلام بلکه طرز تفکر اسلامی باید نابود و ریشه کن شود. به امید آن روز که نزدیک است. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
toba2 - اتگلستان - لندن |
دوهفته پیش من ویکی از اعضای خانواده.به سفارت ایران در لندن.جهت گرفتن.ویزای یک ماه به ایران مراجعه کردیم.وپاسپورت انگلیسی ما تحویل دادیم. دیروز که مراجعه کردیم.ویزای ما را رد کردند..دلیل رد کردن ویزا ااین بود.اسم شما تو کامپیتور رفته که پاسپورت ایرانی دارید.برید پاسپورت ایرانی بیاورید.تا ویزا برای شما صادر کنیم...از دوستان عزیز ساکن لندن که جدیدا برای ویزا اقدام کردند.ایا برای شما هم اینطوری ردی امده.قبلا ویزا رو پاسپورت انگلسی می داده اند حالادارند سختگیری می کنند..در ظمن شنیده ام که هر تبعه ایرانی .بغیر از پاسپورت ایرانی بقیه پاسپورتها برای جمهوری متمدن ایرانی فاقد ارزش هست....منتظر جواب دوستان مقیم لندن هستم. اما درباره این ایت الله هیها .اگر تو سیاست دخالت نکنند.وتفرقه نیندازند.. مثل ایت الله سیستانی تبعه ایرانی توعراق عزیز ومحترم .هستند... |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه |
همه دنیا گستاخ هستند الا این آخوندهای ... دریده جمهوری اسهالی! بی وجدان تر از این آخوند موجودی را در عالم سراغ دارید؟ |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
dara_karaji - ایران - کرج |
amir m - ایران - تبریز- ما ترکهای ایران؟؟؟؟ !!!!! از کی تا حالا یکنفر ادم وکیل و وصی چند میلیون ادم زنده شده؟ یاد بگیر از زبون خودت حرف بزن.99 درصد ترکهای ایران عاشق ایران و وطن پرست هستند اسم اونها رو مثل خودت به گند نکش. خیلی مدافع منافع جمهوری اذربایجان هستی جل و پلاس و گاوهاتو جمع کن برو همون جا زندگی کن شاید عقده ترکی نوشتنت درمون بشه. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
yashar74 - ایران - تبریز |
از بچه های ترک و ترک زبان ایران استدعا میکنم که آب به آسیاب دشمن نریزند/ در مورد هر موضوع نظر متناسب با آن موضوع را ابراز کنند/ چون میبنم دو سه تا از پان فارسا و شوونیسم فارس با آی دی های ترکی سعی در تخریب بچه های ترک ایران دارند/ با آنها دهن به دهن نشوند/ |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
Zaneta - المان - اوه |
ما ایرانیها وقتی خبری میفهمیم تماممان نارحت می شویم وشروع میکنیم به رجز خوندان ووقتی ارام میگیریم میرویم یک بیلط مگیریم بریم دبی سرمایه گذری کنیم تا وقتی که مامردم فقط حرف بزنیم همینه هم دولت امارات زرتوپت میکنه وهم این رژیم ظالم برسرما چوب مزند .دیروز شمال ایران بخشیدن خاطرتان جمع اگر ما خودمان کاری انجام ندهیم سه جزیره ایرانی هم خواهد رفت |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
sogol21 - یونان - یوانینا |
از ماست که بر ماست |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
شجاعتی - ایران - ایران |
این خبر را که سایت تابناک ضد عربی است پخش کرده . واقعاْْ عجیب خودخواهیم اگر کسی کوچکترین اظهار نظری کند تو بوق و کرنا می کنیم که در امور کشور ما دخالت کرده اند حالا امارات حق ندارد برای کشورش تصمیم گیری کند. بعضی ها هم یک جرقه می خواهند: ما از عرب خوشمان نمی آید. خوب نیاید تمام دنیا از شما خوششان نمی آید! |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
dook - فرنس - پاریس |
اینهایی که انها را گستاخ میدانید بهترین رفاع را برای مردم خود فراهم کرده اند اینها انسانهای رک و درستکاری هستند که به مردم خود ظلم نمیکن و مثل حکومت ایران با تکیه به تقییه سر مردمشون کلاه نمیزارن.یا به قومیتهای دیگر اذیت نمیکنن.چشم حسود دور باد از تمام اهل خلیج .ایرانیها باید مردمداری را از اینها بیاموزند. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
pokalu - المان - دورتموند |
amir m - ایران - تبریز
هیچوقت خودتو ترک ندون چرا که این نه تنها باعث افتخار نیست بلکه شرمندگی هم میاره،
از کی تا حالا آذریها وصلهٔ ترک به خودشون میچسبونن؟؟
آذری باش و بهش افتخار کن، در ضمن آزاده باش..
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان |
amir m - ایران - تبریز
.....منهم ترک اذریی هستم.ان دهان پر از.....را ببند.خودم می برمت کنار اتاتورک می خوابانمت. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
lovestory - نروژ - تروندهایم |
دوستان به این مطالب توجه کنئد سخنان ...شده خمینی در نوفل لوشاتو هست.
در ایران اسلامی علما خودشان حکومت نخواهند کرد و فقط ناظر و هادی امور خواهند بود. خود من نیز هیچ مقام رهبری نخواهم داشت و از همان ابتدا به حجره تدریس خود در قم برخواهم گشت
مصاحبه با خبرگزاری رویتر، نوفل لوشاتو، 5 آبان 1357
در جمهوری اسلامی کمونیستها هم در بیان عقید خود آزاد خواهند بود
مصاحبه با سازمان عفو بین الملل، نوفل لوشاتو، 10 نوامبر 1978
در جمهوری اسلامی زنان در همه چیز حقوقی کاملاً مساوی با مردان خواهند بود
مصاحبه با روزنامه گاردین، نوفل لوشاتو، 1 آبان 1357
در حکومت اسلامی رادیو، تلوزیون، و مطبوعات مطلقاً آزاد خواهند بود و دولت حق نظارت بر آنها را نخواهد داشت
مصاحبه با روزنامه پیزا سره، نوفل لوشاتو، 2 نوامبر 1978
در منطق اینها آزادی یعنی به زندان کشیدن مخالفان، سانسور مطبوعات و اداره دستگاههی تبلیغاتی. در این منطق تمدن و ترقی یعنی تبعیت تمام شریان های مملکت از فر هنگ و اقتصاد و ارتش و دستگاه های قانونگذاری و قضایی و اجرایی از یک مرکز واحد. ما همه اینها را از بین خواهیم برد.
سخنرانی برای گروهی از دانشجویان یرانی در اروپا، نوفل لوشاتو، 8 آبان 1357
ما همه مظاهر تمدن را با آغوش باز قبول داریم
سخنرانی برای گروهی از ایرانیان، نوفل لوشاتو، 19 مهر 1357
برای همه اقلیت های مذهبی آزادی بطور کامل خواهد بود و هر کس خواهد توانست اظهار عقیده خودش را بکند
کنفرانس مطبوعاتی، نوفل لوشاتو، 9 نوامبر 1978
نه رغبت شخصی من و نه وضع مزاجی من اجازه نمی دهند که بعد از سقوط رژیم فعلی شخصاً نقشی در اداره امور مملکت داشته باشم
مصاحبه با خبرگزاری اسوشیتد پرس، نوفل لوشاتو، 17 نوامبر 1975
دولت اسلامی ما یک دولت دموکراتیک به معنی واقعی خواهد بود. من در داخل ین حکومت هیچ فعالیتی برای خودم نخواهم داشت
مصاحبه با تلوزیون NBC ، نوفل لوشاتو، 11 نوامبر 1978
من نمی خواهم رهبر جمهوری اسلامی آینده باشم. نمی خواهم حکومت یا قدرت را بدست بگیرم
مصاحبه با تلوزیون اتریش، نوفل لوشاتو، 16 نوامبر 1978
در جمهوری اسلامی زن ها آزاد خواهند بود. در تحصیل هم آزاد خواهند بود. در کارهای دیگر هم آزاد خواهند بود
مصاحبه با هفته نامه گاردین، نوفل لوشاتو16 نوامبر 1978
پس از رفتن شاه من نه رییس جمهور خواهم شد، نه هیچ مقام رهبری دیگری را به عهده خواهم گرفت
مصاحبه با روزنامه لموند، نوفل لوشاتو، 9 ژانویه 1979 |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
siajon - انگلستان - بریستول |
elnaz-ardabil - اردبیل - ایران
((((((........ amir m - ایران - تبریز. هم زبان و هم نوع گرامی با شما موافقم. کولیها از پرتقال با ما موافق نخواهند بود.))))))))
پس قبول داری جفتتون هم از یک نوع هستید در ضمن این وسط شما پرتغالو کیلوئی چند میدین؟؟؟؟ |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
lovestory - نروژ - تروندهایم |
نوش جونتون بازم .....خوری عربارو بکنید خاک عالم برسرتون و طرفداراتون |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
siajon - انگلستان - بریستول |
دوستان اتفاقا کل ترکهای ایران همین الان اعلام کردند این amir m - ایران - تبریز نماینده ما نیست و ایشان اختلال روانی دارند همچنین تاکید کردند جواب کامنتهای ایشون را ندین که جز یاسین .....نمی باشد..... اخه ... پان خجالت نمیکشی از قول مردم حرف میزنی اصلا این سران حزبت هم اندازه تو پررو و گستاخ نیستن اومدی توی یه خبری که اصلا ربطی به ما ترکها نداره شرو ور مینوسی و ترک و فارس بازی در میاری برو عمو برو باکو که ترکهای ایران گیرت بیارن حالت زاره.....(((((((دوستان خواهش میکنم جوابشو ندین تا هم مطرح نشه و هم کسی ناخواسته به ما ترکهای اذری ایرانی توهین نکنه ممنونم از همتون))))) |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
alex.budapest - مجارستان - بودا |
amir m - ایران - تبریز
خواهش میکنیم بیااز ایران حمایت کن.......اگه از ما ایرانیها حمایت نکنی همه ایرانیها از گرسنگی میمیرند........ها ها ها ها |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
010 - ایران - شیراز |
Elnaz-ardabil
amir m
منظورتون چیه?یه کم واضح تر بگین تا ما ایرانیها هم بدونیم!بچه های کشور اذربایجان(ببخشید کشور تبریز)
من یه دوست از کشورتون دارم همیشه میگه خدا نکنه تبریزی و کلا ترک مذهب رو جو بگیره نکنه فراموش کردین که قسمت اعظم انقلاب پرشکوه اسلامی رو شما بودین که کردین |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
تبعیدی - نیوزیلند - کرایست چارچ |
الناز و امیر عزیز از تبریز و اردبیل از اونجاییکه شما همنوع هم هستید و همنوع ما یا هیچکس دیگه نیستید! یا شما ادم نیستید یا بقیه ادم نیستن! اما از اونجاییکه دنیا بر روال همیشگیش پیش میره و امثال شما سالی یه دفه سروکلشون تو این دنیا پیدا میشه احتمالا شما ادم نیستید!.. جو گیر شدن اساسی!
شیخ امارات از این کارای خوب خوب هم بلده!؟ دمش گرم با این گستاخیش! تا بروبچ جمهوری اسلامی گاز غزه رو محکم فشار بدن! دست اخر که میترکن اما ایرانو با خودشون نترکونن خوبه! عاقبت بخیر باشی سید علی اقا!!!! |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
persian_boy_uk08 - انگلیس - ولز |
با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات :
چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمیکنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند.
مازیار |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
iranking - المان - مونیخ |
elnaz-ardabil - اردبیل - ایران
amir m - ایران - تبریز. هم زبان و هم نوع گرامی با شما موافقم. کولیها از پرتقال با ما موافق نخواهند بود.0000
میشه بپرسم منظورت از کلمه همنوع ( که به صورت طبیعی لزومی به بکار بردنش در این جمله نبود !)چیه؟
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
alman-westfalen - ایران - ایران |
amir m - ایران - تبریز
اولا اینکه خودتو ترک می دونی ونه اذری جای تاسفه.من خودم اذری هستم هم ازسمت مادری و هم پدری.اینکه بر ما چه گذشته که می خواهیم بریم زیر پرچم تفاله های باقی مونده از شوروی جای سواله.اگر از دست جوکها بوده که خیلی احم...انست.اگر هم فکر می کنی فارسها به تو ظلم کردن یه کم تاریخ بخون وببین سلطان محمود غزنوی چه بلاها که سر فارسها نیاورد.ازاین نمونه ها تو تاریخ کم نیست ونمونه اخرش رو هم الان می تونی ببینی منظورم رهبر ایرانه.در هر صورت اگه فکر می کنی امثال باصطلاح پرفسور چهر...نی که حتی فامیلیش هم فارسیه به فکر منو تو هستن سخت در اشتباهی.امثال این اقا فقط بلدند حرفای احساسی بدون منطق بزنن.من تا حالا ندیدم این موجود یه حرف علمی بزنه وثابت کنه اذربایجان از اول تاریخ تا حالا برای یک روز از ایران جدا بوده.شما باید به ستارخان و امیرکبیر اقتدا کنی نه موجودات مجهولاالهویه.
منیم وطنیم بیردی منیم وطنیم ایراندی
یاشاسین اذربایجان |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
persian_boy_uk08 - انگلیس - ولز |
با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات :
چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمیکنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند.
مازیار |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
persian_boy_uk08 - انگلیس - ولز |
با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات :
چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمیکنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند.
مازیار |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
persian_boy_uk08 - انگلیس - ولز |
با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات :
چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمیکنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند.
مازیار |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
persian_boy_uk08 - انگلیس - ولز |
با توجه به مسائل اخیر پیش آمده و گستاخیهای امارات :
چرا اسم خیابان ظفر را به "خلیج فارس" عوض نمیکنند تا امارات مجبور بشه برای آدرس سفارتش از این اسم استفاده کنه ؟ در ضمن یه بخشنامه هم به پست بدهند که هر نامه ای به این آدرس بود اگر اسم خلیج فارس را ننوشته بود با ذکر علت به فرستنده ارجاع بدهند.
مازیار |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
smaes2002 - انگلیس - لندن |
(amir m - ایران - تبریز
ما تورکهای ایران صراحتا اعلام میداریم که هیچ مشگلی باکشورهای همسایه نداریم. در مشگل فارسها با کشورهاهمسایه دخیل نیستیم. مزاحمتهای جمهوری اسلامی ایران برای دیگران از جمله کشور های عربی ربطی به ملت تورک جغرافیای ایران ندارد. ما از موضع جمهوری اذربایجان در دریای خزر دفاع میکنیم)
هم وطن آذری زبان من. همه ما دل خوشی از حکومت فعلی ایران نداریم. چه آذری چه کرد چه فارس چه مازنی چه گیلک و.و.و.
اگر هم خودت رو متعلق به جمهوری اذربایجان میدانی٫ هوای سرزمین مادری رو الوده نکن٫ برو جایی که به انجا متعلق هستی. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
siajon - انگلستان - بریستول |
yashar74 - ایران - تبریز
کاملا با شما دوست عزیز موافقم
در ضمن ازمدیریت سایت استدعا دارم 2کامنت قبلی منرو که در جواب وطن فروشان ارسال کرده بودم مجددا به نمایش بگذارید من به هیچ عنوان به کسی توهین نکردم ممنون |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
dastopaaa - روسیه - مسکو |
amir m - ایران - تبریز
ایران مال فارسها نیست.در طول تاریخ بصورت دوره ای هم فارسها وهم ترکها بر ایران حکم رانده اند.ستارخان و باقرخان و بابک برای اذربایجان نجنگیدند.برای ایران جنگیدند. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
parviz2008 - هلند - رتردام |
امارات نمیخواد چند روحانی را اخراج کنه بهتره بنویسی ماموران اطلاعاتی که کارشون ترویج و صدور انقلاب به سایر کشورها هست.همونهای که دولت کویت هم چند وقت پیش اونها رو از کشورش اخراج کرد. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
mc20 - ژاپن - توکیو |
elnaz-ardabil - اردبیل - ایران
amir m - ایران - تبریز.
ما اینو به شمانتونستیم حالی کنیم تورک نیست ترک
امیر اقا شما مگه ماله دولت اذربایجانی این....میگی بعدشهم عربها به فارسها رحم نمیکنن شما ترکها که جای خودش هم داره بنده صراحتا اعلام میدارم کشورهای همسایه با شما ترکها مشکل دارن بخصوص امارات و شما بافارسها در تمام مشکلات دخیل هستید و باید سر خاکتون تعصب داشته باشید و ر مورد اذربایجان هم اینجا...ننویس |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
barbud_daneshmand - بلزیک - گنت |
amir m - ایران - تبریز
ما تورکهای ایران صراحتا اعلام میداریم .شما یک نفری ویک نظر داری ...این متن ابلهانه چیست؟ |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
nahro-sena - سوئد - استکهلم |
سلام .خوب بحرینیها نمیخوان کشورشان دست آخوند جماعت بیفته.نمونه زند ش که ایران باشه جلو چشمان هست.آخوندها را قدیما نمیذاشتن سوار خر بشن.آخوند خوب بد نداره بذارید اینها تو سر و کله همدیگر بزنند.
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
elham1350 - انگلیس - انگلیس |
با سلام.هر ایرانی باید با پاسپورت ایرانی وارد ایران شود(البته هر ملیتی ) با پاس کشور خودش ورود میکند. من از افراد دیگری هم پرسیدم.من و بیشتر دوستانم هم مانند شما بودیم دوباره تقاضای پاس ایرانی از طریق سفارت دادیم پاسمان را گرفتیم و تا به حال چند بار هم به ایران رفتیم و مشکلی نبوده. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
shila123 - انگلستان - لندن |
وطن یعنی دویدن در پی نان وطن یعنی کمک کردن به لبنان وطن یعنی عرب را چاق کردن وطن یعنی معلم های خود را داغ کردن وطن یعنی خرید تاید و شامپو وطن یعنی رئیس جمهور هالو وطن یعنی صف نون و صف شیر وطن یعنی همش درگیر درگیر وطن یعنی همین بنزین، همین نفت وطن یعنی همین نفتی که توی سفره ها رفت وطن یعنی که اصلاحات "چینی" وطن یعنی که روی خوش نبینی وطن یعنی همین آیینه دق وطن یعنی خلایق هر چه لایق |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
adnan8888 - امارات - دبی |
دست کسی که ویزا به این نامردا نداده درد نکنه چون من این لاشخورا رو میشناسم پاتوق اونا توی رستوران باشگاه ایرانیان دبی بود مفت خور به تمام معنا هستند خدا راشکر میکنم که دعایم مستجاب شد. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
persianshadow1 - انگلستان - برایتون |
به امید روزی که ما هم ترکهای غیر ایرانی را از ایران بیرون کنیم.
از هر چی ترک متنفر شدم .بهتون قول شرف میدم که تمام اقوام ایرانی رو به ضدتون بسیج میکنم.من خودم نصف فارس ونصف بختیاریم .شماها انگاری باورتون شده که عددی هستین. باش تا صبح دولتت بدمد. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
shahram_ca - ایران - تهران |
amir m - ایران - تبریز
ستار خان هم ترک بود ولی نامش به عنو ان قهرمان ملی مطرح است بعدش هم توی تهران همه ترک هستند منجمله رهبر ! (توی تورک بودن خداشک دارم! کاملا مطما نیستم) الکی چرا مثل ادمهای عقب افتاده هی فارسو ترک میکنی مگه ادمها باهم فرق دارند! |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
velayat - ایران - شیراز |
امارات جون جزایر سه گانه مال تو. بیا بگیر. چرا انقدر به خودت سختی میدی. هی سازمان ملل و شورای امنیت و ایتالیا و چغندرستان و ... . خسته میشی. اگه جرأت داری بیا بگیر. با خاک یکسان میشه اون دبی.
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
Clinik84 - سوئد - استهکلم |
amir m - ایران - تبریز
دوست عزیز ترک و قارس یا کرد معنی ندارد همه ما ایرانی هستیم
بزرگتربن مشگل ما ایرانیها این است که هیچ وقت با هم متحد نبودبم وگرنه الان ایران وضغیتی بهتر داشت .
یه امید آینده ای بهتر برای ایران عزیز |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
saeed rahmani - رومانی - کاراکال |
بابا این از همدستان TurKTaz - ترکیه - انکارا و علی دائی هست شما ببخشیدش یه غل..ی کرد حالا. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
dastopaaa - روسیه - مسکو |
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
این اراجیف چیه؟کشور رو کی داد دست عربها 800 سال ریشه این خاک را سوزاندند.یزدگردسوم.فارس اصیل بود.شما که همه عرب زاده اید. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
Faryade_Khamoosh - المان - اخن |
ببینید کار ما به کجا کشیده شده. اماراتی که تا 30 سال پیش کمک مالی از شاه میگرفت حتی اولین بیمارستان دبی را ایران ساخت - اکنون برای ما در ایران سیستم تلفن همراه درست می کنند - ترکیه برای ما فرودگاه درست می کنند والله بزارین بمیرین با این مملکت درب داغون که فقط علکی ظاهر قشنگی داره. این همه ایرانی رفتن دبی و عجمان خونه خریدن که بهشون اقامت دبی بدن.... واقعا جای افسوس داره. حالا این امارت بیاد برامون قیافه بگیره ورود ایرانی ها رو سخت کنه- اقامتشونو تمدید نکنه.... وای وای وای... ایا دبی رفتین-کوفتم نداره غیر از ساختمون... کویر - داغ با ساختمون.همین. پر از بنگلادشی و پاکستانی و کلی گره گوری ... افسوس - ای ایران افسوس که ملتت تو فروشگاه چرت و پرت فروشی دی تو دی در بدترین منطقه دبی صبح تا شب پرسه می زنند. خاک بر سر این تلویزیون های ایرانی که انقدر تبلیغ دبی رو می کنند. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
ashoor - ایران - تهران |
amir m - ایران - تبریز
شما حتی نماینده یک درصد از آذربایجانیها هم نیستی. لطفا به اسم ما اعلامیه صادر نکن. اگر در آذربایجان رای گیری بشه مطمئن هستم که یکی دو درصد بیشتر با شما هم نظر نخواهند بود. زنده باد ایران دمکراتیک.
ضمنا کسانی که به عوض جواب منطقی شروع به شر و ور گفتن به کل ترک زبانها میکنند باعث رادیکالیزه شدن خیلی های دیگر میشوند که فکر میکنم amir m - ایران - تبریز هم دقیقا به همین دلیل این کامنت ها را مینویسد. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
elnaz-ardabil - ایران - اردبیل |
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو تو فقط فهاشی بلدی. فکرکنم شیزو فرونیک هستی. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
پاینده باد ایران(( آذری زبان+ عرب زبان+ کردها+بلوچ+ شمالی و همه اقوام ایرانی))
ایران همیشه به شکل یک گربه بوده، همیشه هم به همین شکل باقی خواهد ماند. هر کس ناراضی است، میتواند از این کشور پر افتخار برود.
{وطن نام تو نام نامداران}
{همه فصل تو بادا نو بهاران}
{وطن سبزی سپیدی سرخگونی
{مبادا دشمنت را جز زبونی} |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
Clinik84 - سوئد - استهکلم |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
سلام دوست عزیز
من همیشه کامنت های شما رو می خوانم و نظرات شما تا حد زیادی به نظرات من شبیه است فقط یه سوال از شما داشتم آیا شما کتابهای احمد کسروی را هم مطالعه می کنید و یا کردید؟
برایتان آرزوی موفقیت و شادی می کنم و آرزو می کنم امثال شما روز به روز زیاد شوند . |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
cut islam - ایران - استارا |
amir m - ایران - تبریز
elnaz-ardabil - اردبیل - ایران
شما ها رو من میشتاسم.!!! اینها مهاجرین باکویی هستند که تو دهات های اطرف تبریز میچرند ....دوستان ما تورکها همگی اول به اصالت ایرانی بودن وبعد زبان وگویشمون افتخار می کنیم ایران هرگزمال فارس نبوده !!ونیست!! ایران مال ایرانی !!! حالا با هر قومی...تورک .اذری....لر...فارس ... .بلوچ.....مازنی ......گیلکی.....کرد.....بختیاری... عرب تورکمن ....قشقایی....سنگسری .....ارمنی...اسوری.....همه اقوام ایرانی به نسبت جمعیت در تمامی امور کشور شریکند بهتر ما بجای فارسبازی وتورکبازی و.....به فکر کشورمان باشیم مشکل اصلی ما دین اسلام!!است که بین همه اقوام تفرقه می اندازد/ مشکل ما اخوند واخوندبازی است اگر ما یک حکومت ازاد؟ داشتیم هرگز این بحث ها پیش نمی امد ...نمی دانم چرا ما بجای نقد وضعیت فعلی و جنایات حکومت اسلامی .. تاریخ فارس وتورک را ورق میزنیم چیزی که رژیم می خواهد تفــرقه!!! بین قومهای ایرانی از هر سرکوبی تاثیر گذار تراست و پایداری حکومت نفور سیدعلی خامنه ای چلاق محکم تر می کند. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
sarab22 - المان - دوسلدورف |
amir m - ایران - تبریز
ما اذریها شما ترکهای عثمانی پرست را دهشاهی قبول نداریم و اذربایجان شمالی هم تعلق به ایران دارد . یاشاسین اذرابادگان ننگ بر وطنفروش عثمانی. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
toba2 - اتگلستان - لندن
سلام طوبی خانم. براتون در تالار پرنیان پیام گذاشتم تونستید اون رو بخونید؟ راستی ممکنه من هم چند هفته دیگه به ایران برم. شاید اونجا هم دیگه رو دیدیم..
در مورد سفارت هم گفتید، متاسفانه در ایران هم از طرف سفارت انگلیس زیاد ایراد میگیرن تا جایی که یکی از عموهام میخواستند برن انگلیس که زیاد سخت گیری میکردند و بهشون ویزا ندادند.
بهرحال امیدوارم کارهاتون درست بشه... |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
alireza.ch - سوییس - نوشاتل |
cut islam - ایران - استارا
آقا لب مطلب را گفتی. دستت درست. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
elham1350 - انگلیس - انگلیس .سلام الهام خانم. ممنون از توضیح شما .من پاس ایرانی وکارت ملی همراهم هست.منتهی تاریخ او 5 سال پیش تمام شده است.خروجی ایران دارد. مشکلم بلیط گرفتم.ومی ترسم .برای گرفتن مجدد پاس ایرانی طول بکشد.وپول بلیط ضرر کنم.. ودوم بعد از مسافرت به ایران می ترسم.اذیت کنند .تو فردگاه .. ایا بعد از گرفتن پاس .ایا اقامت دائم برایم مبزنند یا به چه عنوان .باید به ایران تردد کنم. .ومقیم لندن باشم..خواهش میکنم اگر اطلاع دقیق دارید راهنمائی ام کنید......از شما ممنون میشوم. |
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
Surrender - دانمارک - شیلند |
saraee - ایران - اهواز
می تونم بپرسم این خبر چه ارتباطی به عرب پرستی داشت؟ اتفاقا این خبر بر ضد کشور عربی امارات بود. مطمئن هستم که شما حتی نیم نگاهی نیز به مطلب نینداختید، فقط خواهان این هستید که مطالبی را براساس یاوه گویی بنویسید و وجود فراموش شده ی خود را مطرح کنید.
seiied - ایران - یزد
به نظر شما آدمیت و انسانیت برابر است با توهین کردن و دشنام دادن! شما که آدمید چه کار نیک و مفیدی را برای کشور خود و اجتماع خود انجام دادید؟ عرب های ساکن کشور امارات، آنقدر برای کشور خود تلاش کرده اند تا توانستند کشور خود را به یکی از بهترین کشورهای جهان تبدیل کنند! لطفا قبل از گفتن هر کلامی کمی بیندشید .جهان تنها آن چیزی نیست که شما در ده قدمی خود می بینید.
Zaneta - المان - اوه
تنها پاسخ من برای شما یک* لبخند* است!
Faryade_Khamoosh - المان - اخن
نمی دانم چرا اکثریت مردم جهان برای دیدن این کویر و ساختمان هایی! که شما گفتید پول خرج می کنند!! فقط مواظب باشید از شدت حسادت گزندی به شما نرسد دوست عزیز!!!
google - امارات متحده عربی - دبی
pouriya - ایران - رودسر
شجاعتی - ایران - ایران
dook - فرنس - پاریس
کامنتهای جالب و زیبایی بودند دوستان عزیز. موفق باشید.
|
جمعه 4 بهمن 1387 |
|
ASTARA-KHAZAR - ایران - استارا |
سخن من با هم زبانان تجزیه طلب است.از کی تا حالا اذریها فریاد جدائی سر دادند که ما نشنیدیم؟؟؟ ما که سر مرز هستیم و هر روز با انطرفیها سرو کار داریم و به خدای دانای ایران قسم میخورم که اصلا شرافت و حق هم قوم بودن ما را رعایت نمیکنند.هر بار که از مرز استارا به انطرف که انهم استارا است میرویم و با علم به اینکه میدانند ما هم استارائی هستیم وکاملا با یک لحجه اذری صحبت میکنیم ولی باز تا باج ندهیم ول کن نیستند.حکومت فدرال بله ولی تجزیه هرگز |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
persianshadow1 - انگلستان - برایتون |
ASTARA-KHAZAR - ایران - استارا
درود بر تو مرد راستگو و با شرف .اهورای ایران پشت و پناه تو اذرابادگانی دلیر.
همیطور برتو sarab22 - المان - دوسلدورف |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
saeed1 - کانادا - تورنتو |
این امارات قسمتی از ایران بوده که در سال 1971 انگلستان با زور اونرو تاسیس کرد! حالا برای جزایر هم نقشه میکشه! |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
ostajloo - ایزان - روستای نهرخلج |
چرا بی دلیل شر بپا میکنید. امیر کجا صحبت از تجزیه کرده؟روشنفکران اذربایجان به خاطر به دست اوردن حق و حقوق فرهنگی اعتراضات مدنی کردند و میکنند . نه تاحالااسلحه ای بدست گرفتن و نه تاکنون بادشمنی هم کاری کردند . یک عده میخواهند اذربایجان به کردستان تبدیل شود و سعی میکنند این حرکت مدنی را رادیکال کنند و تعدادی از شماها دانسته و یا نه دانسته بنزین رو اتیش میریزید. اما تورکهای اذری به بازی نمایند.
رهبرحزب دموکرات کردستان ایران اقای هجری وتعدادی دیگراز فراریان سیاسی به بوش نامه نوشتن وخواهان حمله امریکا به ایران شدن. اما کدام اذربایجانی قبول میکند به ایران حمله شود؟
امیر و دیگران برای مطرح شدن موضوع نظر میدهند. ایاتاکنون شده با امیر ویا
یا قبلا با من بدونه توهین حرف بزنید ؟ شاید ما راقانع کردید ! |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
omidam - امریکا - کالیفرنیا |
Surrender - دانمارک - شیلند در وطن پرستی و غیرت اعراب هیچ شکی نیست انها به مراتب بیشتر و بهتر از ایرانی هابرای همزبانان هموطنان و کشور خود دل میسوزانند انها به کمکهای چاپلوسانه ما احتیاج ندارند به تاریخشان میبالند و خود را وامدار هیچ کشوری نمیدانند در عین حال برای پیشرفت خود و رفاه مردمشان از هیچ چیز فروگذار نمیکنند این ما هستیم که خودمان را برای بقای حکومت کثیفمان به انها میجسبانیم ملت ما البته جز قشر نان به نرخ روز خور و بسیجیان و حزب اللهی ها که برای لقمه ای نان شرافتشان را به حراج میگذارند ارزوی زوال حکومت ظالم اخوندی را دارند ما با خودمان مشکل داریم با انهایی که به هر دلیل همراه ازادیخواهان نیستند و ذهنشان انباشته از شعارهایی است که پس از شستشوی ذهنی توسط استبداد حاکم تلقین شده هیپنوتیزم است ما با تو مشکلی نداریم تو هم قبول کن که نمیتوانی حتی بر حق وارد بحث های خانه ما شوی به عنوان یک مهمان که فارسی را خوب میداند البته همیشه میتوانی نظر بدهید اما نباید انتظار داشته باشی نامربوط نشنوی ازادی دموکراسی ثروت ابهت و ان ساختمانها و هرچه داری ارزانی خودت لذتش را ببری اما لااقل باحضورتان تنها فرصت خالی کردن بار سنگین اندوهی که روی شانه ملت ماست را نگیرید فکر کنم هنوز این حق را داشته باشیم تمام تاریخ ما به تاراج اعراب رفت چه خواسته وچه ناخواسته دیگر این فرصت اندک را از دست نمیدهیم به حرفهایم خوب فکر کن بدون پیش داوری |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی ..سلام پسرم امیدوارم حال شما خوب باشد. پیام شما را خونده ام .ممنون از شما .هستم ...اما در باره پاس ام.تقصیر خودمان بود.. ما از انجا برای عکس دار کردن شناسنامه 2تا از بچه ها وگرفتن کارت ملی از سفارت ایران تو لندن اقدام کرده ودریافت کردیم ..قبل از او ما با پاسپورت دوکمنت یعنی پاسپورت موقت با همان مشخصات پرتش ستزنت.پاسپورت تابعیت انگلیسی. دوبار به ایران مسافرت کردیم.ومشکل نبود. به پسرم رو همان قدیمی ویزا دادند.ولی ما نگذشتیم برود .ترسیدیم کمین باشد.تا انجا بخاطر سربازی ممنوع الخروج کنند...وما بخاطر سربازی بچه ها ونرفتن به ایران.تو دوراهی گیر کردیم..هم خدا را میخوام.هم خرما. من اگر وقت کردم.برای شما پیام خواهم گذشت.موفق باشید.یا علی مولا. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
$persian$ - ایران - تهران |
amir m - ایران - تبریز
بیز بیز الما بابا سن وطن ساتان سن بیز ایرانیوخ وطنیمیز د جانمیز کیمین استیوخ
ننگ بر پان ترکیست هایه نا آگاه و وطن فروش |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Clinik84 - سوئد - استهکلم
با درود دوست عزیز. اول از اینکه کامنتهای این حقیر را میخوانید بسیار سپاس گذارم و دوست دارم از نظراتتان راجع به افکارم آگاهی یابم و نظر شخصی خودتان را جویا شوم . دوم وقتی ایران بودم کتاب تاریخ مشروطه رو خوندم و خیلی خوشم اومد. متاسفانه دیگه هیچکدام از کتابهایش را نتونستم بخونم. چون دسترسی نداشتم الان یک سال است که از ایران بیرون اومدم و دوباره شروع کردم به مطالعه تاریخ. تقریباً همه کتابهایش را دانلود کردم. اما بیشتر روی تاریخ طبری وقت گذاشتم و اون رو فعلاً میخونم خیلی دوست دارم کتابهای دیگر احمد کسروی رو بخونم . چون اندیشه و جسارتش باعث شهادتش شد. و شما مجدداً من رو روی فکر خوندن این کتابها انداختید. از این بابات ممنون و سپاس گذارم . پاینده باد ایران |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
بچه دروازه غار - ایران - تهران |
آخرین خبر: طبق ردیابی های انجام شده؛ مشخص شد که پیامهای 3و7 از کنسول گری جمهوری آذربایجان ارسال شده است!!!!! |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان |
ASTARA-KHAZAR - ایران - استارا
زنده و پایدار باشی بچه استارا. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
man iraniam - ّهندوستان - بنگلور |
دوستان بعضی ها عمدا دوست دارند بحث را به قومیت بکشانند . لعنت به تجزیه طلب ها حالا ازهرقومی . |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
amir m - ایران - تبریز |
ostajloo - روستای نهرخلج . نخیر من حالا معتقدم ایران باید تجزیه بشه. چگونه با اینها میشود ازحق وحقوق حرف زد. اینها کوچک و بزرگ فاشیستند. عربهای اهواز ٫ بلوچها٫ کوردها٫ و تورکمنها جبهه متحدی تشکیل دادند برای تجزیه ایران. ببینم فارسها بدونه نفت چکارمیکنند |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
saraee - ایران - اهواز |
Surrender - دانمارک - شیلند
خاموش شدیم و ابلهان بس نکنند...به توچه! چند درصد این کامنت ها به موضوع برمیگرده؟ مثلا همین کامنت ... شما! نظر من به خودم مربوطه تو چرا خودت رو دست و رو نشسته وسط میندازی؟ |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
درود بر همه آذری زبانان ایران زمین. نه تنها آذرباییجان مال شماست؛ بلکه همهء ایران از آن شما هموطنان خوب است. همهء تان را دوست دارم. هرجا که هستید موفق و پیروز باشید. از طرف برادر کوچک خوزستانیتان. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
toba2 - انگلستان - لندن
واسه سربازی اگه پسرهاتون متولد خارج از کشور باشن میتونید سربازی رو با 5 میلیون تومان بخرید و دیگه مشکلی پیش نیاد چون یکی از اقواممون همین کار رو کرد. البته اگر چند سال در خارج بوده اند باز هم به احتمال زیاد میتونید سربازی رو بخرید البته هرچه بیشتر خارج بودن احتمالش بیشتره. برای اطلاعات بیشتر میتونید با سفارت ایران تماس بگیرید اونجا همه ی راهنمایی ها را بهتون میکنند. از این سایت هم میتونید اطلاعاتی بگیرید: پلیس.ای ار . موفق باشید... یا علی مدد |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
Surrender - دانمارک - شیلند |
saraee - ایران - اهواز
البته با وجود ادب سرشاری که در کامنت شما وجود داشت، واقعا به خود می بالم که افراد بی فرهنگی همچون شما از عرب متنفر هستند! زیرا دوستی انسان های بی مقداری همچون شما، شرم بزرگی است برای قوم عرب.
omidam - امریکا - کالیفرنیا
در ابتدا ممنون از اینکه کامنت من را مورد مطالعه قرار دادید .نکته ی دوم اینکه هیچ شکی وجود ندارد که تمامی کشورهای خاورمیانه اعم از ایران عراق ،مصر و .. همگی دارای تاریخی کهن و دیرینه بودند. ولیکن آنچه که مهم است و آنچه که آینده را خواهد ساخت ،این نیست که این تمدن مربوط به چه کشوری بود و یا ما چه بودیم و چه کسی تاریخ و فرهنگ ما را از بین برد!آنچه مهم است* اکنون* می باشد و آنچه تاریخ را خواهد ساخت افکار نسل امروزی می باشد. من بحث های بسیاری را میان قومیت های مختلفی که در ایران وجود دارد دیده ام. چه ترکی ، چه کردی و چه عرب، هر کسی خواستار این بوده است که موجودیت خود را به اثبات برساند و در این میان بیشترین ضرر را نیز خود مردم می بینند. زیرا سردمداران حکومت از این فرصت و اختلاف میان مردم استفاده کرده و بیش از پیش مشغول غارت اموال مردم می شوند.
در مورد نفرت ایرانیان از عرب نیز قضیه به همین منوال است. بعضی ها این نفرت را به هزاران سال پیش زمانی که محمد وارد ایران شد و اسلام را به ایران آورد نسبت می دهند ،که البته به نظر من گمراهی محض است. ولیکن آنچه که واضح و مبرهن است این است که حکومت ایران و بعضا کشورهای عرب، همانطور که عرض کردم نه تنها از این نفرت ناراضی نیستند بلکه سعی می کنند تا می تواند آتش این تنفر را برافروخته تر کنند تا ذهن افراد بیشتر از آنکه متوجه پیشرفت کشور باشد، متوجه افکار جاهلانه ای همچون اسم یک خلیج ! و یا غیره گردد که البته با توجه به وضعیت رفاهی کشورهای عرب تصور می کنم ،حکومت کشور ایران بیشترین ظلم را نسبت به مردم کشور خویش روا داده است.
البته در این میان سهم کشورهای استعمارگر را نیز نباید فراموش نمود که بیشترین استفاده را از این بازی می برند.
اگر کشورهای عرب و ایران همچون کشورهای اروپایی بعد از جنگهای جهانی با یکدیگر متحد شوند، مطمئن باشید که می توانستند قدرت جهانی را در چنگ بگیرند. ولیکن افسوس و صد افسوس که خونگرمی و غیرت عرب و ایرانیان بیش از اندازه ی لازم است و هیچ کدام حاضر به کوتاه آمدن نیستند.
موجز کلام اینکه این تقصیر قوم عرب نیست که ملت ایران در چنین مشکلاتی دست و پا می زنند ، تمام انگشت ها باید به سمت حکومت ایران نشانه رود، که البته دلیلش را در بالا عرض کردم.
البته من همیشه سعی می کنم که در مسائل مربوط به کشور ایران دخالت نکنم، ولیکن تصور نمی کنم حق دفاع از قومیت عرب از من گرفته شود. البته من نیز تا آنجایی حق دفاع از قومیت و کشور خود را دارم که به شخصیت و احساس دیگران توهین نشود.
موفق و پیروز باشید. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی ...دوست عزیز سلام .بچه های من همه متولد ایران هستند. بجز اخری تو لندن دنیا امده..در ضمن برای شما تو تالار پیام گذشتم.اگر دریافت کردی .به من خبر بده. موفق باشی |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
alireza.ch - سوییس - نوشاتل |
ostajloo - ایران - روستای نهرخلج
رحمت بر پدر آدم چیز فهم. اگر مرد حرف و سخن هستی بسم الله. ای میل من از طریق همین وب سایت در دسترس هست. اگر نه میتوانی یک تاپیک در تالار گفتمان باز کنی تا با هم در این مورد بحث کنیم. با این پیش فرض که من دربست اندیشه فدرالیزم را پذیرا هستم. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
ostajloo - ایران - روستای نهرخلج |
alireza.ch - سوییس - نوشاتل این چهار شنبه نه چهارشنبه بعدی من دراتاق مشترک خلقهای ایران پال تلک به عنوان سخن ران دعوت هستم میتوانید به این اطاق بیائید. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
ostajloo - ایران - روستای نهرخلج |
alireza.ch - سوییس - نوشاتل این چهار شنبه نه چهارشنبه بعدی من دراتاق مشترک خلقهای ایران پال تلک به عنوان سخن ران دعوت هستم میتوانید به این اطاق بیائید. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
rezaa - ایران - اهواز |
من به عنوان یک کرد.همه مطب و اظهار نظرات را خوندم. هر چند با ترکها خوب نیستم. و نخواهم بود. ولی در این مورد راست می گویند. اگه کل ایران به نام فارس شناخته شود پس ما مرض داریم بخاطرش انرژی صرف کنیم. اصلا من کرد را چه دشمنی با امارات هست.اسم خلیج فارس تگر خلیج ایران بود به من هم مربوط می شد ولی الان فارس یا عرب بودنش به من کرد چه سود یا زیانی دارد. |
شنبه 5 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
saraee - ایران - اهواز
دوست عزیر شما منظورتون کدوم عربهاست .عده ای از عربهای تجزیه طلب ایران ؟عربهای بیرون ازایران مثل امارات و .... یا بقول همشهریمون انتی اسلام : عربهای 1400 پیش که غ...ط کردند اسلامو وارد ایران کردند ؛یا کلا عربها ؟ اگرمنظورت عربهای تجزیه طلب هستند من هم باهات موافقم ولی با بقیه کاری ندارم خدا عمرشون بده . |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
ostajloo - ایران - روستای نهرخلج |
rezaa - ایران - اهواز . جان برادر من تورک هستم و با شمادشمن نیستم. شمانیز من را ندیدید چطور با هم دشمن باشیم؟ من بهترین دوستانم لر وبختیاری بودن . تو نهرخلج ما به لرها وبختیاریهانیز کورد میگوئیم. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
saraee - ایران - اهواز |
Surrender - دانمارک - شیلند
ما چوب رو بلند کردیم گربه دزده ... هر جور راحتی می خوای افتخار کن می خوای سر بلند باش بنده می نویسم چون معتقدم همه بدبختی های ما اگه نه حداقل نصفش از این عرب پرستی بعضی بی کفایتهای به ظاهر ایرانیه... هزاران سال سکوت کردیم که بگن ملت نجیب ایران؟!!! و در ازاش فرهنگ و شرافت و ناموسمون رو دادیم همین. ولی من از این نسل ساکت نشین نیستم و با دشمن می جنگم و هرگز هم در برابرش نجابت احمقانه به خرج نمیدم ! خوزستان متعلق به ایرانی هاست از هر قوم و زبانی هر کس فکر میکنه عربه ولی ایرانی نیست می تونه بره عربستان! |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
alireza.ch - سوییس - نوشاتل |
rezaa - ایران - اهواز
آخر مرد حسابی این چه حرف بچه گانه ای است که میزنی؟ اگر یک دشمن خارجی در پی رسیدن به اهداف اقتصادی و سیاسی خود مثلا به سمت «بوکان» یا «قروه» دست تملک دراز کند، من فارس باید بخاطر کردی بودن نام این شهرها خود را به خواب بی عاری بزنم؟!!! واقعا خودت فکر میکنی این حرفی که زدی تحلیلی بود که ارزش بین کردن داشته باشد؟ |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
alireza.ch - سوییس - نوشاتل |
ostajloo - ایران - روستای نهرخلج
من سال ها پیش در پل تاک اکانت داشتم، شنیده ام که اکنون مدتی است که اکانت های مجانی در پل تاک بسته شده است. به هر حال من مکاتبه را به لحاظ اینکه وقت مشخصی طلب نمی کند و می توان آن را طولانی نمود و در دراز مدت ادامه داد نسبت به پل تاک ابزار بهتری می دانم. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
Surrender - دانمارک - شیلند ..سلام خواهر .امیدوارم حالتان خوب باشد.من همسر توبا هستم..یکجا به همسرم توهین شد .چون که من از کاربری ایشان استفاده میکنم.حالا جدیدن تصمیم گرفتم زیر گفت هایم با نوشتن امضا همسر توبا.کامنت بگذارم.ولی از شما گله دارم.شما خیلی حساسیت به خرج میدهی .در باره توهین به اعراب.من مثل شما عراقی هستم..فقط از شما سوال میکنم .ایا وقتی عراق کشور من وتو شده تصفیه حساب برای دیگران .مثل القاعده .وایران وترکیه . زرقاوی اردنی مردم بدبخت می کشت تا از امریکا انتقام بگیرد. ایران تیپ قدس مستقر کرد ه وشیعه وسنی به جون هم انداخته وبرای مقتدا سلاح میفرستد. چون از امریکا احساس خطر میکند. ومی خواهد خودش امپراطور منطقه باشد..وچند دفعه روستاهای مرزی را بمباران کرد .روی ان سرپوش گذشتند وهیچ کسی صدایش در نیامد..ترکیه هم از شمال روستاه های مرزی را بمباران میکندوهموطنان کرد مارا کشته واواره میکند. بازار ها مدارس مساجد ومراقد ما را هروز بمب گذاری میکنند.چند ماه پیش پسر عمه من تو بازار شورجه مغازه دارد. با همین بمب ها فقط پا وقسمت تا سینه البته بدون دست ها زنش بعد از4روز تو سردخانه شناسائی اش کرد ایشان 3 فرزند خوردسال دارد.. ایا مگر کشورهای عربی این همه کشتار مردم عراق. نمی دیدن چرا یک عرب باغیرت این همه جنایت محکوم نمی کنند وبدتر ازان به بعثیها وخانواد صدام پناه داده اند.چرا وقتی یک عراقی کشته میشود.می گویندکشته ولی اگر فلسطینی کشته شود میگویند شهید..ایا شما میدانی فرقش چه هست. ایا تا حالا بعد از 5 سال واندی از سقوط چند هزار تو عراق کشته شدن ..ولی دریغ از یک تسلیت از طرف عربها ولی 2هزار کشته فلسطینی خودت بهتر میدانی .چند کنفرانس در عرض 20 روز داشتند وچه کمکهای برای فلسطینیها که نفرستادن .شما میدانم که غیرت عربی دارید ولی امیدوارم زیاد حساسیت به خرج ندهید.که به خاطر اینها به شما توهین شود .. هروقت این کاربرا به عراق وعراقی توهین کنند. به شما حق میدهم جواب دندان شکن بدهی ومن همراه شماخواهم بود....ولی به خاطر اعراب امارات واعراب 1400 سال پیش به ما چه ..اینقدر توهین کنند تا خسته شوند...امیدوارم از حرف های من نراحت نشده باشی .موفق باشی . با عرض معذرت از دوستان . |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
toba2 - انگلستان - لندن
جناب همسرخانم طوبی .البته من نمی خوام وارد بحث شما بشم .ولی دیگه شما خودت داری میگی عراقی هستی .ما هشت سال دشمن بودیم . درواقع همون پدرکشتگی که میگن همینه .حالا درسته که دولتهای ما دیکتاتور یودند ولی به هرحال ما دشمن بودیم مردم شما و مردم ما درچبهه ها جنگیدند صدام و اخوندها درخانه هاشون بودند .حالا شما چه طور انتظارداری ماشما را دوست بدانیم .باورکن خیلی سخته .من یکی مخلص عربهای کشورم هستم و همین جا ازهمه شون معذرت می خوام اگرناخواسته حرفی زده باشم که ناراحتشون کرده باشم ولی نسبت به شما نه .باورکن خیلی سخته فراموش کردن اون همه سختی .شما خیلی انتظارت زیاده .البته من توهین نه به شما به هیج بنده خدا نمی کنم ولی توقع نداشته باش که ازکشورت یا قومت تقدیر هم بشه . |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
بابک تبریزی - ایران - تبریز |
amir m - ایران - تبریز
elnaz-ardabil - اردبیل - ایران
.. یاشاسین منیم گوزل ایرانیم
من از تمام ایران پرستان واقعی معذرت میخوام اینها ترک نیستند
من از همین جا به عنوان یک ترک به همه اعلام میکنم .
خاک پای هر چی ایرانیه تو چشمهای من .
حاضرم تکه تکه بشم ولی یک وجب از خاک ایرانم این عزیزترین واژه دنیا به یغما نره نوکر هر چی ایران دوسته چه ترک چه کرد چه فارس بلوچ لر شمالی جنوبی شرقی و یا غربی لعنت به حکومت اسلامی که باعث تفرقه شده |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
toba2 - انگلستان - لندن
سلام طوبی خانم براتون در تالار پیام گذاشتم. ممنون میشم بخونید.
موفق باشید |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
man iraniam - هندوستان - بنگلور ...اول از همه سلام.من این کامنت برای خانم Surrender - دانمارک - شیلند ..نوشتم ودوست ندارم بعد توهین وجنگ با ترکها .صفحه توهین به عراقیها یاعربا شود. از شما خواهش میکنم کامنت من دوباره بخوان تا بفهمید من در باره کدام عرب نوشتم ایا من نام عربهای خوزستان اوردم. عربهای خوزستان بیشتر انها الان عراق هستند وشنا سنامه عراقی دارند وبصره به اشغال خودشان است ودارند برای انتخابات عراق اماده میشوند دوم.من اینجا نه از تو ودیگران خواستم از قوم من تقدیر کنی چون شما همتن باهموطنای خودتان وقومیتها وزبان انها در حال جنگ وکینه شدید بهم دیگر دارید . واحترام برای هم دیگر قایل نیستید. سوم مردم ما ومردم شما باهم پدر کشتگی دارند. این گفتهای شما واقعا به شماتبریک میگم . ما وشما تا اخر عمر باید دنبال خون بها باشیم . در اخر من برای خواهر عراقیم نراحت هستم که به خاطر شیوخ عرب اینقدر باید از شما توهین بشنود. موفق باشی همسر توبا |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
***mehregan*** - ایران - تهران |
بابک تبریزی - ایران - تبریز -مرسی دوست عزیز - خیلی اقایید. خیلی شریف هستید.نوشته هاتون هم خوشحالم کرد هم دلم را بدرد اورد. خدا نکنه یک مو از سر شما و هیچ هموطن ایرانی کم بشه.امیدوارم همه مردم ایران در سلامتی کامل و زیر پرچم ایران زندگی کنند به خدا ما فارسهای تهرانی هم اینجا با ترکها اصلا مشکلی نداریم .خیلی از دوستهای صمیمی من ترک هستند. نمیدونم چرا عده اندکی از ترکها فکر میکنند ما دشمن اونها هستیم و در این حکومت به اونها بیشتر از بقیه ظلم میشه.در صورتیکه در این دوره همه میسوزیم و همه در فشاریم. به امید ازادی. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
alireza.ch - سوییس - نوشاتل |
بابک تبریزی - ایران - تبریز
پاینده باشی |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
rezaa - ایران - اهواز |
بابک تبریزی - ایران - تبریز
دوست عزیز شما که می گویی . درود بر ایران پرستها. معنی این جمله را میدانی. پرستش فقط از ان خداست . وپرستیدن خاک و اسم ایران همان بت پرستی نیست. تازه از کجا معلومه شما ترک باشید که از طرف انها معذرت می خواهی. نوشتن اسم و انتخاب شهر در جاییکه چک نمی شود. کاری ندارد. شما می توانید هر جای ایران باشید و بنوسید از تبریزی و ترکید و معذرت می خواهید. مطلب دیگر اینه که تا ایران فقط به اسم فارس شناخته می شود و قومیتهای دیگر مثل ما کردها . عربها وترکها در انجا فقط نظاره گر هستیم با عقل جور در نمی اد. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
rezaa - ایران - اهواز |
alireza.ch - سوییس - نوشاتل
دوست عزیز هنوز باورت نشده که بوکان و سنندج اسمشان تنها کردی نیست در اینجاها مردمی زندگی می کنند که کردند. ومثل شما فارسها دارای حق وحقوقند. کدامشان رعایت شده. چرا وقتی مثله دشمن خارجی پیش می اد کردها و ترکها و عربها و.. باید جلو دار باشند. ولی بعد از رفع دشمن خارجی و موقع استفاده از امکانات فقط فارسها دخیل باشند. و کردها و ترکها فراموش شوند. انصاف هم چیز خوبیه. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
man iraniam - هندوستان - بنگلور .نگاه به کامنت خودت بینداز که تو مطلب تنبیه دانش اموز تایپ کردی ومن هم جواب مفصل برای شما نوشتم وهمچنین دوستان خوزستانی دیگر .. چرا انجا عذر خواهی نکردی ..شما انجا هم از عربها عذر خواهی نمی کنی بلکه میخواهی جبهه جنگ باز کنی این هم کامنت شما که پر از نفرت به هموطنان خودت........man iraniam - هندوستان - بنگلور ..دوستان عرب عزیزناراحت نشوید اخه لهجهش مثل عربهاست وقتی فارسی حرف میزنند (ازاین غلتاش نمی کنه ).ولی از لباس سفید شون و اسمهشون (ابوبکر)شاید سنی باشند که دراینصورت شاید بلوج باشند . ولی با زهم ازدشمنی که با ایرانیها داره به نظرمن عرب چون همه می دونند که بلوچ ها خیلی نسبت به ایران غیرت دارند .اما عربهای ایران خودشون ایرانی نمی دونند .اهوازکنار پل سیا نزدیک مقبره علی مهزیار چند سال پیش شهرداری نقاشی سربازان هخامنشی را به ما داده بود بعد از اتمام کار 24 ساعت نشد عربهای اهواز با رنک سیاه نقاشی ها را خراب کردند چون می کفتند اهو ازشهر عربهاست و ارواح عمه شون الاهوازمی خواستند را بیاندازند ... یادت امد چه نوشته بودی . شما اگر کامنت همسر م بادقت میخواندی منظور اورا متوجه می شدی که شیوخ عرب حوزه خلیج فارس هیچوقت کشته وتکه تکه شدن کودکان وزنان عراقی را برای یک بار محکوم نکردن .وهمیشه مهر سکوت به لب زدن ..حالا متوجه شدی .یا میخواهی به جون همسرم بیفتی..چون عراقی است وبه گفته شما پدر کشتگی بااو داری .. خدا حافظ همشهری |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
rezaa - ایران - اهواز |
ostajloo - ایران - روستای نهرخلج
اقای استاجلو اگه متن منو با اندیشه بخونی متوجه می شوی که من نگفتم ما باهم دشمنیم. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
Clinik84 - سوئد - استهکلم |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز خوزستانی و خونگرم. دقیقا منظورم را خوب متوجه شدید منظورم همان کتاب تاریخ مشروطه بود چون این کتاب بسیار زیباو دقیق نوشته
شده است من از سن 18 سالگی شروع به خواندن کتابهای احمد کسروی
کردم او مرد بسیار بزرگی بود که برای بیدار کردن و آگاهی مردم می نوشت و با گمراهی ها نبرد می کرد .کتاب (مبارزه با خرافات) را بسار زیبا نوشته است اگر وقت کردید حتما بخوانید . در مورد نظرات شما باید بگویم که آفرین به شما و دانش و آگاهی شما در مورد تاریخ .متاسفانه من به دلیل کمبود وقت نمی توانم در بحثهای طولانی شرکت کنم به دلیل مشغله کارو درس اما از راه دور به شما هموطن با استعداد عرض اردات دارم و امیدوارم همیشه موفق باشید . |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان |
rezaa - ایران - اهواز
دوست عزیز .ما سعی می کنیم که بهیچ عنوان مسایل قومی را دوستانه بر طرف کنیم.ایران یعنی فارس.کرد.بلوچ .اذری.ترکمانی.بختیاری.شما چرا به بابک تبریزی - ایران - تبریز حمله ور می شوی.منهم ترک زاده هستم و بهیچ عنوان جناب اقای amir m - ایران - تبریز
را تائید نمی کنم حیف کلمه اقا.زنده باد ایران وایرانی نابود باد اسلام |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
ariobarzan1 - ایران - تهران |
آخه آخوند بوگندو چشم چران تو دبی چه ... می کنه.بنظر من امارات در یک اقدام خداپسندانه باید ریش متعفن این آخوند را با تیغ بزنه بعد با لگد بندازه بیرون. |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
siajon - انگلستان - بریستول |
بابک تبریزی - ایران - تبریز
...همشهریم فدای تو دلیر مرد ایرانی خاک پای تمام ایران پرستان تو چشم دشمنان وطن |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Surrender - دانمارک - شیلند
دوست عزیز ، شما در حرفهایتان یک طرفه به قاضی میروید. مسله اصلاً قدمت تاریخی یا تمدن و فرهنگ و جمهوری اسلامی و عربها و عجمها و ... نیست. فقط 3 تا سوال است، که 100% سه تا جواب دارن. وقتی یک مسلمان با وجدان این سه سوال را جواب بدهد همه چیز حل میشود. به همین سادگی. در ضمن هر انسان آگاهی میتواند به سوال من جواب بدهد. خوشحال میشوم
--------------------
1- آیا امام مسلمانان شیعه؛ علی(ع)در جنگ های عربهای مسلمان با ایران نقشی داشت داشت یا نه؟ یعنی در زمان حمله اعراب به ایران در نابودی ایران نقشی داشت؟
2- آیا مسلمانان به ایران حمله کردند یا نه؟
3-دین اسلام یک دین صرفاً برای حکومت و خلافت هست یا نه؟
----------
از شما و دیگر دوستان مسلمان خواهش میکنم، یک نفرتان به من جواب بدهد. کل بحث های ضد اسلامی و ضد قرانی و ضد عربی از همین سه سوال نشآت میگیرد.
خیلی جواب ساده است. . و اصلاً توضیح و تفسیری ندارد. یا جواب بله است یا خیر! |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
basijy_rahbar - ایران - تهران |
oba2 - انگلستان - لندن
تو با مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
... شوید اگه جرات دارید بیائید ایران فراریهای ا... |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
alirezagholami - ایران - تهران |
یاد سریال حضرت یوسف افتادم که کاهن ها را اخراج کردند |
یکشنبه 6 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
basijy_rahbar - ایران - تهران ....اقای بسیجی زورت به ما رسیده..مگر ما چه جنایت کردیم .که فرار کردیم. وا ما همیشه بگفته تو از وقتی فرار کردیم سالانه یک بار ایران هستیم.. ایندفعه به تو خبر میدهم فردگاه بیای دنبال ما یادت نرود ما خیلی خطرناک هستیم..بچه های بسیجی پایگاه هم برای کمک با خودت بیار .. وای چقدر تنم لرزید از اسم کار بری تو بسیجی رهبری اینگاردارم با نماینده غائب حرف میزنم دستم دارد میلرزد وای دارم از ترس سکته میکنم..برو بابا دل تو خوش است..دیوار کوتاه تراز دیوار ما پیدا نکردی..برو کامنتهای ما را بخون منتظر معذرت خواهی تو خواهیم شد ...کامنتهای مسلمان ایرانی تو مطلب نوشته خدا نیست روی اتوبسهای لندن بیشتر است برو ان مطلب بخوان ولذت ببر ..موفق باشی .والتماس دعا ... |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
salem - هند - پونا |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
خوب معلومه که اسلام دین سیاسته. سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست. حالا اینکه کسانی از سیاست یا دیانت سو استفاده میکنن دلیل نمیسه که همه چیزو رد کرد.
در ضمن اگه مثلا عربستان یا امارات یک روحانی به عنوان نماینده میفرستادن ایا ایران قبول میکرد؟ |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
toba2 - انگلستان - لندن
جناب اقای همسرتوبی خانم .درباره کامنت تنبیه دانش اموز من تجربه خودم را که با جشم خودم دیدم نوشتم .(و مسولان سایت خیلی زود قسمت کامنت را بستند وگرنه من ول کن نبودم )حالا شما نمیخوای قبول کنی نکن .و دراونجا اتفاقا خانم شما فتنه انداخت و بحث را شروع کرد که به جاهای ناخواسته رسید .شما و همون دوستاتون که الان عراقند بعد اززندگی درایران و تحصیل مجانی وصرف هزینه های کشور ما به کشورتون عراق رفتید یا می خواهید برید .هزینه هزاران ایرانی محروم صرف شما ها شده .حالامی یای تو سایت ایرانی ها می گی من عراقیم . باش تا اموراتت بگذره .من ازشما معذرت که نمی خوام هیچی تره هم برات خورد نمی کنم چون حداقل عربهای ایران بعد از زندگی درایرن خودشونو ایرانی میدونن .همون طورکه رهبران ما زمان جنگ باهم جنگیدند الان هم رهبران ما با شما دوستند .ما که به خدای محمد راضی نیستیم یک ریال از پولی که حق محرومان خودمونه نصیب عراقی ها بشه و چون صاحبان این پول راضی نستندو این حرومه ..شما ما روچی فرض کردی که میای میگی .من مثل شما عراقی هستم به (Surrender - دانمارک - شیلند ) .اینجا همین طورکه می بینی سایت ایرانیهاست اسمش روشه شماکه عراق هستید به چه منظوری اینجایید ؟؟خودت هم می دونی کشورهای عربی دیگه اگرشما سرمایه نداشته باشی مثل ایران به شما حق شهروندی نمیدن .میشه من ازشما بپرسم کشور شما کجاست ؟ به هرحال هرانسانی ریشه درخاکی داره ؟
|
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
mc20 - ژاپن - توکیو |
rezaa - ایران - اهواز
جناب اقای رضا بعضی از حرفهای شما درسته
جنگی که در کردستان شد بین نیروهای جدا طلب و دولت همه ی کسانی که کشته شدن کرد نبودن و بعضی ها از مشهد بعضی ها از تهران و اصفهان و... بون همینطور هم در عراق بعدش هم فرض کنید یک کشور به ایران حمله کنه و ایران پیروز جنگ باشه نمیگن شهدای فارس میگن شهدای ایران چند روز پیش بعد از چند روز شبکه جام جم نگاه میکردم شهدای کردستان اهل سنت رو داشت نشون میداد و ...
عربها به اسم خلیج فارس رحم نمیکنن به ایرانی جماعت هم رحم نمیکنن میدونی چرا چون زبانمون عربی نیست اونها کرد و لر و فارس حالیشون نیست چون ایرانی هستیم بعدش هم چند نفر مثل amir m - ایران - تبریز رو میبینن به ریش همه ی ما میخندن وقتی اسم این گربه چند هزار ساله میاد یعنی کل ایران زمین کاری با لر کرد نداریم |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
salem - هند - پون
اینه که میگم اسلام نمیتونه یک دین برای بهبودی نسل بشر باشه.
1- هرکدوم از مسلمانان یک چیز میگن. به راحتی میتونی ای رو توی همین سایت ببینی.
2- این جمله که فکر میکنم آقای مدرس گفته است یک مشکلی دارد. دین برای نزدیک کردن فلب انسان به خداست و سیاست برای ادارهء مملکت است و کار یک سیاستمدار و تحصیل کردهء سیاست است. سیاست با تغییر شرایط؛ تغییر میکند و سرشار از دوروغ و در رونگی است. مذاهب و ادیان؛ بخصوص اسلام بر اساس موقعیت جغرافیایی کشورها و بافت مردمشان وضع میشوند. همان عربستان که گفتید، برای منافعش با آمریکا همیشه سکوت میکند، در صورتی که باید به حمله اسراییل اعتراض شدید میکر. فلسطینیان علاوه بر اینکه عرب هستند و هم نژآد مردم عربستان، بلکه هو زبان و هم دین و برادر هستند، اما دولت عربستان هسچ اعتراضی به حمله اسراییل نکرد. همینطور سوریه و مصر و ..... در همون عربستان زن حق رانندگی ندارد و حتی تا حق رای دادن ندارد. عربستان یکی از مشتری های پروپاقرص اسلحه های آمریکایی و اسراییلی هست. دوست من بیشتر مطالعه کن |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
basijy_rahbar - ایران - تهران
من دو سه هفته ی دیگه میرم شیراز. تلفن خودم رو بهت میدم بیا شیراز تا نشونت بدم...
واسه هر کسی لاتی واسه من شکلاتی... فهمیدی.. تو که هیچی صدتای مثل تو رو هم یکی میکنم.... حیف که الان وقت ندارم تا بیشتر باهات حرف بزنم. |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
toba2 - انگلستان - لندن
سلام طوبی خانم.... بابا با این افراد بی دین کاری نداشته باشید. بی دینی خیلی کارها دستشون داده. نمیخواد شما اذیتشون کنید آخوندها حسابی از خجالتش در اومدن...
باید به عرضتون برسونم این بسیجی رهبر قبلا از طرفداران جمهوری اسلامی بوده و بر اثر یک حرف ( که اگه بگم واقعا تاسف میخورید که با چه دلیل منطقی کلا از دین و اسلام و... خارج شده ) ...
کاری با اون نداشته باشید و اصلا بهش جواب ندید.
موفق باشید. یا حق
|
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز من بهیچ دینی وابسته نیستم .ولی جواب شما بله است.انه شرکت داشته اند و می توان ثابت کرد.و ای ..... اسلامی ایران طرفداری از کسانی می کنند که در نا بودی ایران و ایرانی دست داشته اند.شما فکر می کنید طرفدران این حکومت اسهالی از نظر فکری وو مغزی سالم هستند.من که فکر نکنم اینها ادم باشند |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
man iraniam - هندوستان - بنگلور ...این حرفهای تو قبلا بادوست های شما بحث شد.. ودلیل نمی بینم برای صدمین بار با تو بحث کنم.چون که از نوشتهای شما معلوم است .که چطور فکر میکنی...برو عزیز من تو را کوچکتر از ان میبنم که با تو جر وبحث کنم.برو با همسن خودت حرف بزن..برای اخرین بار هم به تو میگویم احترام خودت نگهدار...وتوهین نکن ودیگر برای من کامنت نگذار که جواب نخواهی شنید یعنی تورا به خیر وما بسلامت.وکلام اخر خاک بر سر ما که شما سر ما منت میگذارید.. فقط ارزو بدل هستم که یک روز وزیر خارجه مردانه بیاد وبگوید. چند ملیون دولار به اسم ما وافغانیهای بیچاره از سازمان کمیسیون عالی پناهندگان گرفته ویک ریال هیچ که به انها نمی دهند بلکه باج هم از انها میگیرند. وهمه به جیب مبارکشان میرود. وتو وامثال تو سرمان منت میگذاری .حق به شما میدهم که اانطوری فکر کنی واقعا نه این که شما قانون حقوق انسان به اجرا میگذارید... خاک برسرمان که شما پول تحصیل ما را میدهید..موفق باشی وخدا حافظ شما.همسر توبا |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
سلام. نمیدونم دوستم سارندر کجاست ولی با اجازه نظر خودم رو مطرح میکنم.
فکر میکنم پاسخ سوالاتتون بله باشه ولی فراموش نکنید ایران تنها کشوری نبود که مورد حمله یا مشابه ان قرار گرفت. عراق مصر شام و حتی خود اندلس در اسپانیا هم مورد هجوم واقع شدند.
عراق و مصر وشام که علاوه بر مسلمان شدن مستعرب هم شدند اندلس هم که بتدریج به مسیحیت برگشت.
حالا مساله اینجاست که در 3 کشور نامبرده کسی سوالات شما رو مطرح نمیکنه واقعا چرا؟ ایابه این دلیله که ما مستعربها کمتر خسارت دیدیم؟ فکر نمی کنم!
درواقع تنها فرق ایران با کشورهای ما یک چیزه و اون انقلاب 57 هست. در این انقلاب به اصطلاح اسلامیستها بر پان فارسها پیروز شدند. پان فارسها هم این تئوریهای 1400 سال و غیره رو نبش قبر کردند که برگی برنده داشته باشند
اسلامیستها هم با عملکردهای غلط و ناامید کردن مردم راه رو برای اعتقاد قوی ایرانیان ستمدیده از جانب حکومت اسلامی٫ به این افکار ضد عربی هموار کردند. وگرنه ملت که احمق نیستند بخوان 1300 سال و بیشتر ذلت بکشند و بعد بطرز عجیبی در این 30 سال اخیر بیدار بشن!
در واقع همه این کشمکشها نزاع بر سر قدرت هست و ملتی که فکر میکنه حقیقت مطلق اعم از ضد دین یادیندار بودن وجود داره فریب خورده.
اونموقع که پهلوی بود مردم نجات رودر اخوند و اسلام میدیدند که افراط بود الان که اخوند ظلم میکنه اگر راه نجات رو در محو دین بدونیم تفریط خواهیم کرد.
همین اروپاییها چقدر از دست کلیسا در قرون وسطی زجر کشیدند ولی محوش نکردند. هنوز هم وزارتی بنام کلیسا دارند و هنوز مالیاتی برای کلیساها در نظر گرفته میشه. جشنهاشون هم که مذهبیه. و میبینیم که چقدر موفق هستند. چرا ؟ چون نه افراط میکنند نه تفریط.
مخلص کلام با احترام به نظر شما نظر من اینه که هر کسی که دلیل بدبختی و عدم سعادت خودش و کشورش رو در حمله اعراب و اسلام میدونه فقط میخواد شانه از بار مسولیت خالی کنه و به اصطلاح وجدانش رو سبک کنه گیریم که علی و عمر و عرب 1400 سال پیش با شمشیر مسلمونتون کردند. 30 سال پیش زیر شمشیر کدوم عرب بیکار به جمهوری اسلامی رای دادید؟!
در ضمن یک نکته رو یاداوری کنم مسلمانهای جنوب عراق تحت تاثیر ایران شیعه شدند فقط برای مقابله با عثمانی سنی٫ البته با دخالت و تاثیر انگلیس.
از اون موقع هم مستعمره ایران شدیم در واقع اخوندهای ایرانی اجداد مارو مورد تهاجم فرهنگی قرار دادند و یکی از تبعاتش هم جنگ انها با انگلیس در 1920 بود که چقدر تلفات دادند. و غیر از اون خلع سلطنت ملک فیصل بیگناه بود و غیراز اون کودتا علیه عبدالکریم بی ازار وطنپرست بود فقط بخاطر اینکه اسلامیست نبود.
میبینی دوست عزیز تاریخ ما هم کم شباهت به تاریخ شما نداره ولی ایا شما به من نمیخندی اگه بگم همه بدبختی ما از ایرانیهاست چون اخوندها ایرانی بودند؟! |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
سلام همسر طوبی خانم. درود بر شما هموطن.
خطاب به دوستمان سارندر نوشتید. خواستم بعنوان عراقی نظر خودم رو هم بگم. کاملا حق با شماست شکی نیست که عراقیها برای اعراب به اندازه فلسطین ا همیت ندارند. انهم فقط بخاطر اختلاف مذهب. همه ترانه های جدید هم در مورد فلسطین است و واقعا خسته کننده هستند. برای مظلومیت ما فقط الساهر می خواند ولی امارات در حق عراق برادری کرد. شعر الرعات و النار شیخ زاید بسیار زیباست که برای ما سرود و رفتارشان هم باعراقیها در این5 سال خوب و همدردانه بود.بهر حال بقول شما ما اول عراقی هستم و بعد عرب. درودبر عراق
man iraniam - هندوستان - بنگلور
من واقعا از طرز برخورد شما تعجب میکنم. شما ایرانی هستید منهم عراقیم ولی دشمن هم نیستیم. اگر بودیم پدر عراقی من در جنگ تحمیلی در کنار شما نمی جنگید که بعد از یکعمر عراقی بودن در لباس پیکار ایرانی شهید شود. پدرم قبل از عراقی بودن انسان بود. وطنپرستی تا وقتی باعث افتخار است که انسانیت را در ما معدوم نکند. من ایمان دارم که اینجا سایت ایرانیان انساندوست است و ماهم قبل از عراقی بودن انسان هستیم. |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
TurKTaz - ترکیه - انکارا |
rezaa - ایران - اهواز
هموطن گر چه ما هم دل خوشی از کرد های عزیز نداریم ولی کامنت شما قابل ستایش و احترام هست.
در ایران در تبریز و کل آذربایجان در کل جهان کسی هویتی به نام آذری را به رسمین نمی شمارد جز تلوزیون دولتی ایران و فارس ها نمی دونم اینها چه اصراری به نامگذاری هویت ما دارند در حالی که هزاران سال است سینه به سینه از پدربزرگ هایمان ترک بودن را شنیده ایم نه آذزی!!!!لازم نکرده برای ما تاریخ و هویت بنویسید لازم نیست با آذری نشان دادن ترک های ایران آنها را ایرانی جلوه بدهید((گر چه ما ترکان آذربایجانی ایرانیم) تا به شراکت عظیم فرهنگی و اقتصادی و سیاسی ترک ها در کل تاریخ ایران سر پوش بگذارید تو را به جان همان کوروشی که پدر صدایش می کنید و خاله او آتوسا که مادر صدایش می کنید دست از سر ملت های ایرانی بردارید و دو دستی به تخت جمشید بچسبید که همانا تاریخ شما در حال نابودی است نابود باد پانفارسان دروغ گو و.... |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
toba2 - انگلستان - لندن |
Huria - دانمارک - کپنهاگ ..سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشد.کجای پیدا نیستی. من از طرف همسرم از خوهرم ودوست عزیز سوری عذر خواهی میکنم. همسرم از دست شیوخ عرب خیلی نراحت است .بلخصوص این روزهای اخیر که جنگ غزه بود. تو هر کانال فقط غزه گفت وشیوخ عرب .فلان کشور کنفرانس دارند. ولی یک روز نشنیدیم .5 سال بمب گذاریهای عراق یک تسلیت خشک وخالی به خانوادهای انها بگویند.. من برای شما تو تالار پرنیان پیام خصوصی خواهم گذشت..هر وقت دریافت کردی به من خبر بده.موفق باشی |
دوشنبه 7 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
toba2 - انگلستان - لندن
سلام طوبای عزیز. خوبم ممنون. راستش خیلی گرفتارم و وقت فراغتم خیلی کمه. همسر شماهم کاملا حق دارند. چشم عزیز اگه پیامتونو دریافت کردم خبر میدم شما وخانواده هم موفق باشید. |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Surrender - دانمارک - شیلند |
saraee - ایران - اهواز
دوست عزیز عرب تنها به معنای عربستان نیست .کشورهای عربی زیادی غیر از عربستان وجود دارند. در ثانی عرب پرست با عرب بودن! تفاوت زیادی دارد.البته پاسخ کاربران زیر را دوست عزیزم حوریه جان دادند، ولیکن من با اجازه ی ایشان نظر خود را درج می کنم.
toba2 - انگلستان - لندن
همسر خانم طوبی! من به نژاد سامی خود، به قومیت عرب خود و به اصلیت عراقی خود افتخار می کنم. برای من ،عرب به معنای تمام کشورهای عربی می باشد. البته در این میان بعضی از ملیت های عربی هستند که بر ضد کشور عراق رفتار می کنند و خواهان نابود کرد سیاست های کنونی کشور عراق هستند، که مطمئنا منفور من و سایر عراقی ها می باشند .ولیکن افراد عرب زیادی می باشند که خواهان صلح و دوستی در کشور عراق هستند.امیدوارم همسر شما کامنت من را مطالعه کنند و صد البته نیازی به عذرخواهی نیست، هر کسی آزاد است آنطور که مایل است قضاوت کند.
man iraniam - هندوستان - بنگلور
دوست عزیز تصور، می کنم وقت آن باشد که به آینده بیندیشیم .من بارها این مطلب را عرض کردم و اکنون نیز می گویم ، ایران و عراق اولین و آخرین کشورهایی نبودند که جنگ کردند و کشورهای زیادی بودند که تاریخ جنگی به مراتب اسفناکتر از این داشته اند ، ولیکن به مرور زمان اختلافات را کنار گذاشته و به خاطر نسل جدید نیز که شده، سیاست اتحاد و استفاده کردن از منافع یکدیگر را در پی گرفته اند. در ثانی این یک جنگ دو طرفه بود و به همان مقدار که ایرانی کشته شد، عراقی ها نیز به قتل رسیدند .ولیکن من به عنوان یک عراقی از شما نفرتی ندارم، زیرا مسبب جنگ من و شما نبودیم، بلکه حماقت های خمینی و صدام باعث قتل هزاران نفر شد. مطمئن باشید همانگونه که شما در هند زندگی می کنید و با عرق جبین خودتان معاش زندگی خود را تهیه می کنید و یا احیانا تحصیل می کنید ،خارجیان ساکن ایران نیز با وجود هزاران مشکلی که داشت، هرگز سرشان را جلوی کسی خم نکردند و همیشه با قوت بازوی خودشان خرج تحصیل و زندگی خود را تهیه نمودند.در مورد وجود یا عدم وجود من و سایر دوستان عراقی من در این سایت نیز فکر می کنم بهتر است عاقلانه و بدون نژاد پرستی قصاوت کنیم. از شمایی که خود خارج از ایران ساکن هستید، بعید است که وسعت نگاه کمی داشته باشید!
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز بحث ما در مورد عرب و ایران بود نه مسلمان و غیر مسلمان. تنها به حکم ادب این پاسخ کوتاه را دادم ، زیرا من به تفصیل در مورد اختلافات میان ایرانیان و عرب در آخرین کامنت خود نوشتم و پاسخ این کامنت شما را نیز دوست عزیزم حوریه جان لطف کردند و نوشتند.
Huria - دانمارک - کپنهاگ
ممنون حوریه جان به خاطر کامنت زیبایی که نوشتید . |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
Surrender - دانمارک - شیلند
دوستان من. شما به این سه سوال، به همین راحتی جواب بله میگویید و از رویشان توجیه وار رد میشوید؟؟؟!!! در صورتی که عربهای مسلمان با زور به ایران وارد شدند، بیش از 60 جنگ با ایرانیان کردند و فقط در جنگ نهاوند که علی در آن شرکت داشت بیش از 100/000 هزار ایرانی را گردن زدند! مسلمانانی که به ایران حمله کردند ایران را غارت کردند. نابود کردند. این حمله چه دستاوردی میتواند داشته باشد؟؟!! اسلام؟!! شما میگویید اسلام یک دین سیاسی است؟ به همین راحتی؟ اسلامی که یک دین سیاسی است و بخاطر این دین اجدادتان هست هنوز باعث پس رفت ایران و دیگر کشور ها شده است، آنوقت شما تعصب آن را دارید و حاضر نیستید که بگویید آن حمله یک اشتباه بود؟!! و توجیه میکنید که ایران تنها کشوری نبود که مورد حمله گرفت. عراق مصر شام و حتی خود اندلس در اسپانیا هم مورد هجوم واقع شدند.؟؟؟؟!!! شما از کجا میدانید و طبق چه آماری میگویید که آنها ناراضی نیستند و رضایت دارن؟؟؟؟!!!! من یک دوست مصری دارم که خیلی با هم صمیمی هستیم اولین باری که باهم آشنا شدیم، به او گفتم شما عربهاو...اینقدر از این حرف من ناراحت و برافروخته شد، که من از حرف خجالت کشیدم. او گفت: ما عرب نیستیم، مصری هستیم و تمدن ما به 4هزارسال قبل از میلاد بر میگردد. دوستان عزیز فکرنکنید هیچ انسان آگاهی، آن لکهء ننگی را عربهای مسلمان بر پیشانیشان گذاشته اند به همین راحتی فراموش میکند. باتوجه به توجیه هایی که شما عربزبانان از اسلام و حمله عربها به ایران دارید، و کار آنهارا درست میدانید؛ چگونه انتظار داری بحث عرب و عجم در میان نباشد؟؟؟ با این توجیهاتی که شما کردید؛ شما هنوز خودتان را دشمن تمدن ایران و فرهنگ ایرانی میدانید. شما مسله انقلاب سال 1357 را بیان میکنید. همیشه برای فرار از بحث از این حربه استفاده میکنید!!! انقلاب 1357 چه ربطی به حمله اعراب و جنگهای خونین آنها دارد؟؟؟!!! و جالب است که در همین رابطه هم اشتباه میکنید . چون قبل از انقلاب هم قوانین اسلامی بصورت مفصلی در ایران انجام میشد همین قانون ارث زن، 70 سال پیش از روی سورهء نساء از قران در قانون اساسی ایران وضع شد و قوانین دیگری که در گوشت و خون و پوست این مردم است و همه از اسلام می آیند! مدیریت رضا شاه و شاهنشاه ایران بودند که سعی میکردند اسلام را در یک چهارچوب کنترل کنند. گروهها و سازمانهای اسلامی به ترور افراد میپرداختند. همین سازمان حجت که در انتظار ظهور حضرت مهدی هستند و بهایی ها را میکشند. یا گروه فداییان اسلام. که انسانهای شریف و دانشمندی را در این مملکت از بین بردند و ترور کردند. از جمله تاریخ نویس بزرگ ایران(( احمد کسروی)) یا همین سازمان مجاهدین خلق، که یک سازمان مذهبی و اسلامی تند رو است و دیگر احزاب اسلامی و در نهایت علمای اسلام( آیت الله خمینی+آیت الله شریعتمداری+ آیت الله گلپایگانی+ آیت الله طالقانی+ آیت الله منتظری و ....) که انقلاب توسط اینها انجام شد و بخاطر (( تقیه)) که دروغ گفتن را جایز میداند و در قران مسلمانان هم آمده ؛ انقلاب را دزدیدند و مسیرش را عوض کردند. کی ها؟ همین ها کسانی که قران مینویسند و ترجمه میکنند و شما می خوانید. همین ها که تفسیر قران را نوشتند، همین ها که رساله مینویسند و همینها که شما ناخود آگاه از روی حرفهایشان و گفتارشان و معلوماتشان حرف میزنید. اگر اینها و امثال اینها نبودند اسلام چگونه زنده میماند؟ و در آخر یک نتیجه گیری کلی و جمع بندی؛ {{{شما به کسانی که به ایران حمله کردند و مردم هموطن ما را کشتند و هنوز که هنوزه دارند میکشند، حق میدهید!! چگونه انتظار دارید، بحث عرب و عجمی نباشد؟؟!!}}} دوست عزیز اگر میخواهید که به شخصیت عرب توهین نشود یک راه بیشتر نیست و آن سرزنش کردن و بد دانستن حمله عربها به ایران و تبعات آن است . و گرنه برخلاف میل من، این یک بازی موش و گربه است و همیشه ادامه خواهد داشت. شما در این وسط چه نقشی را میتوانید بازی کنید؟؟!!!هموطنان عزیزم هرجای دنیا که هستید به همراه خانواده موفق و شاد باشید. |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
dara_karaji - ایران - کرج |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز کدوم هموطنان منظورته؟ این دو نفر یعنی Huria - دانمارک - کپنهاگ وSurrender - دانمارک - شیلند عرب ایرانی نیستند عرب عراقی هستند اهل همان کشوری که 8 سال جوانان این سرزمین راکشتند و الان هم در این سایت از به گند کشیدن ایران توسط اعراب دفاع میکنند |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز چرا حرف تو دهن من میگذاری؟ یا به عربی چرا مغلطه میکنی؟ من کی گفتم جنگ خوبه جنگ جنگه همیشه هم نفرت انگیزه چه علیه عجم باشه چه علیه عرب.
من میگم همه این حرفها برای رسیدن به قدرته و دینداری و ضد دینی هم یکنوع ابزاره همین. دین میتونه مثل دین اخوندی سیاسی و کشنده باشه و میتونه مثل دین دانمارکی قابل احترام٫ شخصی و بی ازار باشه. باز هم میگم شما ایرانیها بین خودتون مشکل دارید اینهم طبیعیه وهرکسی میخواد به قدرت برسه طبیعتا باید بهانه ای برای نزاع پیدا کنه.
عرب هم اگه بد و وحشی بود عبدالناصر مصری طرفدار پر و پا قرصش نمیشد. سرتو درد نمیارم دین نباید سیاسی بشه و منهم از هیچ جنایتی دفاع نمیکنم. ولی بازهم میگم اگه انقلاب اسلامی نبودهیچ کس بفکر 1400 سال پیش نمیفتاد که عرب الان٫ جور همه انتخابهای غلط ملت ایران رو بکشه. منهم قبل از اینکه عرب باشم انسانم و بخاطر منافع خودم انسانهای قومیتهای دیگر رو محکوم نمیکنم. خوش باشی برادر محترم
|
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
toba2 - انگلستان - لندن
حالا چرا به خودت فحش میدی .داریم مثل دوتا ادم حرف می زنیم . شما که اینقدر اعصابت ضعیفه قرص زیرزبونی یادت نره قبل از اومدن توسایت پیرمرد .والا ما راضی نیستیم شما اینقدر ناراحت بشی هرچند عراقی هستی باشه دیگه بهت کامنت نمی دم می ترسم یه چیزیت بشه شر طوبی خانم مارو بگیره .موفق باشی |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
dara_karaji - ایران - کرج
من هم یا شما موافقم .اینها فقط فارسی زبانند .حالا دیگه کم بود برای عراقی ها هم دل بسوزونیم .هرچی سرمایه این مملکته می ریره تو جیب فلسطینی ها و عراقیها .حرومتون بشه چی خین .. . |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Surrender - دانمارک - شیلند |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز من هیچ پاسخی به کامنت شما ندادم! و به صراحت عرض می کنم که هیچ علاقه ای نیز به پاسخ دادن ندارم. زیرا همانطور که عرض کردم من در اکنون زندگی می کنم نه در گذشته! شما خودتان سوالتان را مطرح کردید و خودتان نیز به آن پاسخ دادید! واقعا جالب است.من همانطور که عرض کردم هیچ بحث دینی و اسلامی را آغاز نکردم و نیازی نیز به پاسخ دادن به سوالات دینی شما ندیدم. تصور می کنم دوست عزیزم حوریه جان نیز ادای مطلب کردند. شما نیز بهتر است به جای سیر کردن در 1400 سال پیش به فکر آینده ی بهتر باشید.برای شما و خانواده تان آرزوی سربلندی دارم.
dara_karaji - ایران - کرج
شما نیز کمی حس وطن پرستی به خرج دهید و به جای رجز خواندن به فکر کشورتان باشید. در ثانی خبر درج شده در این سایت هیچ ارتباطی به دخالت عرب در امور بحران زده ی ایران نداشت، بلکه برعکس! کشور عربی امارات خواهان این بود که مزدورهای اجیر شده توسط کشور ایران را از کشور خود بیرون کند.لطف کنید و کامنت های مفید درج کنید.
|
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
من درمورد شما نمی دونم ولی پدرایرانی من با وجود مخالفت با سران کشور هیچ گاه به هیچ قیمتی حاضرنیست و نخواهد بود که درجبهه مقابل کشورش جنگ کند و هموطنان خود را بکشد .بهرحال موفق باشید . |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
دوست عزیزم. ما باید وقتی حرفی میزنیم مسولیتش را هم قبول کنیم. من 3 سوال کردم شما به هر 3 سوال من جواب بلی دادید. در بالا حرفهایتان هست. میتوانید مجدداً مطالعه کنید. برای سهولت کار سوال ها و جوابها را عیناً اینجا میگذارم.
----------------------------------
- آیا امام مسلمانان شیعه؛ علی(ع)در جنگ های عربهای مسلمان با ایران نقشی داشت داشت یا نه؟ یعنی در زمان حمله اعراب به ایران در نابودی ایران نقشی داشت؟
2- آیا مسلمانان به ایران حمله کردند یا نه؟
3-دین اسلام یک دین صرفاً برای حکومت و خلافت هست یا نه؟
------------------------------------
Huria - دانمارک - کپنهاگ
سلام. نمیدونم دوستم سارندر کجاست ولی با اجازه نظر خودم رو مطرح میکنم.
فکر میکنم پاسخ سوالاتتون بله باشه ولی فراموش نکنید ایران تنها کشوری نبود که مورد حمله یا مشابه ان قرار گرفت. عراق مصر شام و حتی خود اندلس در اسپانیا هم مورد هجوم واقع شدند.
----------------------------------
دوست عزیز سوال اول و دوم رو بله گفتید؛ که اسلام دین جنگ و انسان کشی و دین متحجر است. و در مورد سوال سوم؛ آیا دین و مذهب باید برای رابطهء انسان و خدا باشد یا حکومت بر مردم؟؟؟؟؟؟؟؟: دین اسلام یک دین صرفاً برای حکومت و خلافت هست یا نه؟ جواب : Huria - دانمارک - کپنهاگ= بله
اسلام دینی است که پایه و اساسش ضد انسانیت و بشریت است. و کار عربهای 1400 سال پیش هم اشتباه بود. حالا در اینکه شما و دوست محترمتون(Surrender - دانمارک - شیلند) انسانهای خوب+ با عشق+ مهربان+ با تربیت و با کلاس+ دوست داشتنی و ... هستید شکی نیست. من هم همینجورم باور کنید راست میگم . فقط این وسط اون مسله طرز فکر 1400 سال پیش است که مشکل ایجاد میکند. و اینکه بعد از این همه توضیح که گفتم طرز فکر 1400 سالی باعث این حرکت ( انقلاب)شد که از زمان رضا شاه اول و قبل از آن دوران قاجار و خیلی قبل از ان .... و زمان محمد رضا شها پهلوی تا سال 1357 و هم اکنون طرز فکر غلط 1400 سالی وجود دارد. دوست من؛ آیا من تو را همدست عربهای 1400 سال پیش میدانم؟ آیا من شما را مسبب انقلاب میدانم؟ آیا من شما را مسبب خشونت اسلام و نواقص آن میدانم؟ آیا صحبتی از بد بودن عربزبانان و عربهای بد است که شما اسم جمال ابدالناصر را برای من می آورید؟
خوانندهء مورد علاقهء من اُم کلثوم است (کوکب الشرق) و آهنگ زی الهوا از عبدالحلیم حافظ یکی از بهترین آهنگهایی است که توی زندگیم شنیدم و عاشق این آهنگم، طاووس، و دیگر خواننده های عرب که من با آهنگهایشان زندگی کردم، رشد کردم و بزرگ شدم از جبران خلیل جبران تا محمود درویش و همه شعرا و نویسندگان عرب و .... اما اینها هیچ ربطی به اشتباهی بنام اسلام ندارند، و هیچ گونه نمیتوان حملهء اعراب مسلمان به ایران را توجیه کرد و در آخر کسانی که به ملیت و قوم عرب توهین میکنند اشتباه میکنن، پان ایرانیسم هم چیزی کمتر از حمله اعراب مسلمان به ایران نیست . طرز فکر عرب 1400 سال پیش ناپسند و زشت است و طرز فکر اسلام. دوست عزیز من. موفق باشید |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Surrender - دانمارک - شیلند
{{پاسخ این کامنت شما را نیز دوست عزیزم حوریه جان لطف کردند و نوشتند.
Huria - دانمارک - کپنهاگ
ممنون حوریه جان به خاطر کامنت زیبایی که نوشتید .}}
---------------------------------------
Surrender - دانمارک - شیلند
آنتی اسلام - ایران - اهواز
دوست عزیز من هیچ پاسخی به کامنت شما ندادم! و به صراحت عرض می کنم که هیچ علاقه ای نیز به پاسخ دادن ندارم. زیرا همانطور که عرض کردم من در اکنون زندگی می کنم نه در گذشته!
----------------------------------------
ما نمیدونیم دُمب طاووس ( خروس نه؛ طاووس) رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟!! شما از یک جا میگید نظر حوری نظر من است و اینقدر از زیبا نوشتنش صحبت میکنید، و یک جای دیگه میگید. من اصلاً علاقه به جواب دادن ندارم چون در حال زندگی میکنم!!! این توجیه و فرار از بحث نیست؟؟ شما یک جا راجع به تمدن اسلامی صحبت میکنید ، یک جا راجع به دین خوب اسلام و مسلمانان، مگر همین اسلام ریشه در تاریخ گذشته ندارد؟ دوستان خودشان قضاوت میکنند
|
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
از همه دوستان خواهش میکنم از کسانی که اسلام را توجیه میکنند و یا حملهء اعراب مسلمان را؛ حملهء کافرها به ایران میخوانند، یا میگویند که دین اسلام اگر از سیاست جدا باشد خوب است؛ یا جمهوری اسلامی و انقلاب 1357 اسلام را خراب کرد و از اینجور فرافکنی ها و ..... همین سه سوال را از آن مسلمان بکنند. تا ببینیم یک میلیارد و نیم مسلمان؛ چه جوابی برای این سه سوال دارند؟؟؟؟
-------------------------------------------------------
- آیا امام مسلمانان شیعه؛ علی(ع)در جنگ های عربهای مسلمان با ایران نقشی داشت داشت یا نه؟ یعنی در زمان حمله اعراب به ایران در نابودی ایران نقشی داشت؟
2- آیا مسلمانان به ایران حمله کردند یا نه؟
3-دین اسلام یک دینی صرفاً برای حکومت و خلافت هست یا نه؟
---------------------------------------------------------------------- |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
man iraniam - هندوستان - بنگلور
اتفاقا پدرم در برابر قاتلین هموطنانش جنگید. مشکل اساسی شما اینه که با ما مخالف باشید چه با شما باشیم چه علیه شما! بهر حال غمی نیست شما هم موفق باشید. |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
{{باز هم میگم شما ایرانیها بین خودتون مشکل دارید اینهم طبیعیه وهرکسی میخواد به قدرت برسه طبیعتا باید بهانه ای برای نزاع پیدا کنه.}}
یکم فکر کن. این حرفت منطقی است؟!! این جواب سوالهای من بود؟؟؟ |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
ممنون از کامنتی که برام نوشتی. خوشحالم که با وجدان و انصاف تشریف داری. منهم با ایرانیان دشمنی ندارم.شما هم شاد و پیروز باشید. به امید روزهای بهتر برای ایران و عراق |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
ببخشید ولی اگه فکر میکردم غیر منطقیه که نمینوشتم. جواب سئوالاتتون رو هم قبلا دادم و این نبود. خدا نگهدار |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Surrender - دانمارک - شیلند |
آنتی اسلام - ایران - اهواز
ببینید دوست عزیز، من در هیچ کدام از کامنت هایم اسمی از دین نبردم. زیرا اصولا دین را جدا از مسائل نژادی می دانم، زیرا دین یک عقیده ی اجتماعی است و محدود به نژاد خاصی نمی باشد. و در هر نژادی افراد زیادی وجود دارند که دارای دین های متفاوت هستند، بنابراین ارتباط دادن دین به اینکه باعث نفرت یک نژاد از نژادی دیگر شده است، کاملا اشتباه می باشد. این به آن معناست که افرادی که در اروپا زندگی می کنند، تمام آنها از ایتالیا که نقش مهمی در قرون وسطی داشت، ناراضی باشند. در صورتیکه اینگونه نیست.تعریف و تمجید من از کامنت حوریه جان نیز هیچ علاقه ای به اینکه من خواهان ادامه ی این بحث باشد ندارد. من جواب ایشان را خواندم و پسندیدم ، زیرا ایشان پاسخ شما را به زیبایی دادند .ولیکن من به شخصه! ابدا خواهان ادامه ی این بحث نیستم، زیرا بحث عبثی می باشد و باعث حل هیچ مشکلی نخواهد شد.زیرا زندگی کردن در گذشته این فرصت را از نسل جدید خواهد گرفت، که اشتباهات اجداد خود را جبران کردند و این اشتباه محض است.
در مورد سخنانی که در مورد من و حوریه جان کردید از شما تشکر می کنم. اصولا هر شخصی سایرین را همانگونه می بیند که شخصیت او شکل گرفته است. بنابراین تمام این سخنان برازنده ی شما نیز می باشند. امیدوارم خوشبخت باشید. |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز.
می خواستم خواهشی از شما بکنم که اگر امکان دارد این بحث دیگر ادامه نداشته باشد تا ما دیگر شاهد توهین و غیره به دیگر دوستان نباشیم تا خدایی نکرده کدورتی در این بین نباشد.
به قول دوستان این خمینی و صدام بودند که با یکدیگر مشکل داشتند وگرنه چه عراقی ها با ایرانی ها و چه ما با آنها مشکلی نداشتیم و نداریم. یعنی مسئولان با یکدیگر مشکل داشته اند یا مشکل دارند وگرنه ما دو ملت با یکدیگر مشکلی نداریم. اگر بخواهیم بنا را بر این بگذاریم که مثلا فلان کشور با فلان کشور در چند قرن پیش جنگ داشته اند، به قولا سنگ روی سنگ بند نمی شود. شما چند کشور را میشناسید که در طول تاریخ با کشوری نجنگیده است؟!! در این جنگ ها هم جنگنده ها علی رغم میل باطنیشان می جنگیده اند.
به قول آقای آنتی اسلام : من در اکنون زندگی می کنم نه در گذشته!
من زمانی خدا خدا میکردم تا فردی غیر ایرانی به این سایت نیاید تا شاهد توهین های هموطنان به یکدیگر باشند. حال که این دوستان عراقی به این سایت تشریف آورده اند قدمشان بر روی چشم. اگر هم میخواهید توهین کنید حداقل به دوستان غیر هموطن چه عراقی و چه غیر عراقی توهین نکنیم. چون بهرحال این عزیزان میهمان ما هستند. که توهین کردن به این افراد با رسم میهمان نوازی ایرانیان به دور است. حداقل بخاطر اینکه ایرانیان را میزبانانی بد نشناسند این کارها را کنار بگذاریم.
( در ضمن بدلیل کمبود وقتی که دارم متاسفانه مدتی نمیتوانم به سایت بیایم. ان شاء الله بعد از اینکه پروپوزالم را تمام کردم حتما به سایت خواهم آمد. )
به امید دنیایی و دلهایی بدون مرز....
حق نگهدارتان... |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
rezaa - ایران - اهواز |
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
با عرض معذرت من شما را هم قبول ندارم. شما یک خود باخته هستید . چطور یک ترکزاده ریشه به تیشه فرهنگ خودش می زندو از کسانی که فرهنگ وتاریخ پدران اورا به سخره می گیرد.حمایت میکند. درست است که اقای امیر ترکند و من کرد ولی چون به اصالت خود پایبند هست خوشم می اید. و از بابک و .. که خود باخته هستید و فرهنگ وتمدن خود را کمتر از بقیه می دانید. چنشدشم می اید. اگر فارس بودین. اشکالی نداشت. چون می خواستید بر فرهنگ دیگری غلبه داشته باشید . ولی از خود باختگی متنفرم. |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
شما هم موفق باشید.
|
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
rezaa - ایران - اهواز |
TurKTaz - ترکیه - انکارا
کاملا با شما موافقم |
سهشنبه 8 بهمن 1387 |
|
Huria - دانمارک - کپنهاگ |
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
متشکرم از کامنت زیبایتان برادر خوب و محترم. انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
saraee - ایران - اهواز |
man iraniam - هندوستان - بنگلور
شما خوزستانی هستی؟ |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
آنتی اسلام - ایران - اهواز |
از بحث های نژاد پرستانه متنفرم. چه عرب بازیش چه ایرانی بازیش و فارس فارس کردنش--- و چه پان ترکیسم بازی و ترک ترک کردن و ..... انسانیت مهم است. ولی بحث روی تاریخ و ادیان فکر نمی کنم ایرادی داشته باشه. خود ایرانی ها و زرتشتی های اصیل هم اشتباه زیاد داشتند. من میگم در تاریخ، حق رو نا حق نکنیم چون روزها مثل زنجیر به هم وصل میشند و حوادث تاریخی رو میسازنند. و دربارهء نژاد ونژاد پرستی ، بالاخره کسی نمی تونه نژاد من رو عوض کنه، اما اگر من حرف منطقی رو بشنوم؛ مطماً باشید معذرت خواهی میکنم؛ قبول میکنم و از لحاظ فکری، یک انسان دیگه ای میشم. مگر قرار است انسانها از اول عمرشان تا آخر عمرشان 1 جور فکر بکنند و همیشه سر حرفشان باشند؟ این که دیگه انسان نیست! یک آدمک کوکیه که حرف میزنه. تبادل نظر در صورتی که از روی آگاهی باشه خیلی هم خوبه. بالاخره همهء (همه کسانی که به نحوی نظر میدهند)ما دو تا وجه مشترک داریم و اونها اینه که اول : از شرایط حال حاضر بسیار ناراحت هستیم و لیاقت خودمون رو خیلی بیشتر از این میبینیم. و دوم اینه که برای بهتر کردن شرایط تلاش میکنیم و میخواهیم وضع رو درست کنیم. همین مساءل هستند که باعث درگیری های فکری و اختلاف سلیقه های شدید میشوند و طبیعی هستند. اما آیا با نژاد پرستی مشکلی حل می شود؟؟؟ من ترک هستم و بهتر فارس ام. یا من عرب هستم و با ارزش تر از فارس هستم. و یا من فارس هستم و از ترک و عرب بهترم. یکم فکر کنید لطفاً. چندش آور نیست؟؟؟ در آخر من از همه دوستانی که باآنها بحث های مختلفی داشتم و احیاناً حرف بدی زدم که ناراحت شدند معذرت میخوام. همهء ما در نوبت اول انسان هستیم. پس باید انسانیت داشته باشیم. |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
sayna_a_2006 - ایران - سربندر |
تازمانی که وطن فروشهای داخل وخارج این کشور به فعالیت وبی اعتبار کردن این سرزمین مشغولند قورباغه ها هم ابا عطا می خونن . یک خانواده هرچند هم با یکدیگر مشکل دارن فقط در چارچوب کانون خانواده به مشکلات خودشون ادامه می دهند وهیچوقت مشکلات را جوری ادامه نمی دهند که دیگران نیز مطلع گردند. متاسفانه وطن فروشهای ما که کم هم نیستن و از اینکه ایندولت اجازه نمیدهد هر غل.. که دلشان بخواد بکنن به مخالفت با این دولت وتازه با ملت نیز می کنن. این اقدام بیخردانه این گروه باعث گردیده که گستاخانه دولتهای دشمن منطقه ای وفرا منطقه ای که نان ونمک این سرزمین رو خورده اند اینطوری با این ملت ودولت برخورد کند گویی که در این قرن ایران از قرون وسطایی امده . دشمنانی همچون rabi - ایران - تهران و آنتی اسلام - ایران - اهواز و ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو که بی خردانه بیش نیستندطوری این ملت را نزد کسانی که تا دیروز دمپایی پاشون نمیکردن کوچک کرده اند که این گستاخی ها رو بروز می دهند . ننگ بر وطن فروشان باد. |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی |
Huria - دانمارک - کپنهاگ
خواهش میکنم برادر/خواهر گرامی ( شما فکر خانم هستید درسته ؟ ) . نظر لطف شماست. شما هم موفق باشید.
یا حق |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
saraee - ایران - اهواز
بله .اهوازی .بچه زیتون کارمندی
|
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
بخاطرشما باشه . بچه ها اتش بس .بریم ببینیم اخبارتازه چیه .
|
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
montaghed hameh - سوپد - لوند |
من از تمام ایران پرستان واقعی معذرت میخوام اینها ترک نیستند
از همین جا به عنوان یک آذری به همه اعلام میکنم .
خاک پای هر چی ایرا ن دوسته تو چشمهای من و ما .
حاضرم تکه تکه بشم ولی یک وجب از خاک ایرانم این عزیزترین واژه دنیا به یغما نره نوکر هر چی ایران دوسته چه آذری چه کرد چه فارس بلوچ لر شمالی جنوبی شرقی و یا غربی لعنت به حکومت آخوندی که باعث تفرقه شده |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
dara_karaji - ایران - کرج |
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
دوست عزیز این دو عرب اگر پایشان را از گلیمشان درازتر نکنند کسی به انها توهین نمیکند. مهمان باید احترام خودش را حفظ کند که صاحبخانه به او احترام بگذارد. این دو نفر در کمین نشسته اند که کوچکترین حرفی از دهان یکی از کاربران دراید و کلمه ای راجع به اعراب در ان باشند تا شروع به جانبداری از نژادشان کنند.در ثانی عراقیها با وحشیگری هایی که در طول جنگ درحق سربازان و مردم عادی و اسیران ایرانی کردند.نشان دادند که با ایرانیها مشکل دارند و از نژاد ایرانی متنفرند.پس خواهشا بی جهت همه تقصیرها را به گردن صدام و خمینی نیندازید. |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
montaghed hameh - سوپد - لوند |
Surrender - دانمارک - شیلند
شما بهتره اول ننگ زنده به گور کردن دختر بچه های معصوم رو از تاریخ سراسر نکبتتون پاک کنید بعد برای بقیه مردم دنیا تعین تکلیف کنید ملخ خورای ادمکش |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
montaghed hameh - سوپد - لوند |
Surrender - دانمارک - شیلند
شما بهتره اول ننگ زنده به گور کردن دختر بچه های معصوم رو از تاریخ سراسر نکبتتون پاک کنید بعد برای بقیه مردم دنیا تعین تکلیف کنید ملخ خورای ادمکش |
چهارشنبه 9 بهمن 1387 |
|
man iraniam - هندوستان - بنگلور |
montaghed hameh - سوپد - لوند
ماهم مخلص شماییم .درود برشما . |
پنجشنبه 10 بهمن 1387 |
|