گزافه گویی های العربیه: ایرانی ها می گویند پیروزی اوباما از نشانه های ظهور

گزافه گویی های العربیه:

 ایرانی ها می گویند پیروزی اوباما از نشانه های ظهور است

شبکه العربیه نسبت به انتشار خبری در یک وب سایت ایرانی درباره ارتباط پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ظهور امام زمان (عج) واکنش نشان داد.

به گزارش عصر ایران  این شبکه سعودی که به انتشار اخبار ضدایرانی شهرت دارد، نوشت: "طی هفته های اخیر موجى از خوش بینى و امید به پیروزى اوباما در انتخابات ریاست جمهورى امریکا در میان پاره اى از اقشار پیگیر مسایل سیاسی در ایران به راه افتاده است اما بعضی از معتقدان به باورهاى موجود در نوشته هاى پیشینیان براى یافتن پیشگویى یا اشاره اى امیدوار کننده به سراغ کتابهای حدیثی رفتند."

العربیه که نامی از وب سایت ایرانی مورد استناد خود به میان نیاورده است نوشت: "این وب سایت ایرانی هوادار دولت و به تبع آن مجله معتبر فوربس حدیثی نقل کرده اند به این مضمون که «پیش از ظهور مهدى موعود، مردى بلند قامت و سیه چرده در غرب به قدرت مى رسد و بزرگترین لشکر زمین را رهبرى مى کند.»"

العربیه مدعی است: " انتشار این مطلب از سوى بعضى از محافل خبرى و از جمله سایت هاى ایرانى همراه با شاخ وبرگهاى دیگرى شد. مثلاً گفته شد چون نام پدر باراک، «حسین» است، پس عنوان «باراک حسین اوباما» را مى توان این گونه تفسیر کرد که «بارک» در عربى به معناى «مبارک گرداند» مى باشد، لذا آن پیشواى مذهبى (امام حسین) از ریاست جمهورى اوباما خوشنود خواهد بود! اوباما هم در فارسى به صورت" او - با - ما " قابل خواندن است. پس باراک اوباما به تعبیرى «با ما ایرانیان» است!"

العربیه در رد این نظریات به گفته های امیرطاهری نویسنده ایرانی مقیم لندن استناد کرده و می افزاید: " بعضى از ایرانیان پیدایش پدیده اوباما را از علائم پیش از ظهور مهدى موعود تلقى کرده اند. با این حال مخالفان ربط دادن چنین مسایلى در میان مذهبیون گفته اند: این شایعات از جمله توهمات توطئه گرانه قوم بنى اسرائیل یا به اختصار از «اسرائیلیات» است."
 
از سوى دیگر العربیه در تماسى با علامه محمد حسن الامین نظر وى را در این رابطه جویا شده و این روحانی در پاسخ گفته است: " چنین گفته هایى از نوع پیشگویى است، ومن فکر نمى کنم چنین احادیثی صحت داشته باشد. زیرا علم غیب فقط  در دست خداست."

العربیه در پایان ادعا می کند: " شیوع چنین تصوراتى در ایران و برخى از کشورهاى دیگر سابقه دارد که یکى از آنها، دست به دست شدن چند بیت شعر منسوب به شاه نعمت الله ولى، از بزرگان عصر صفوى، در دوران انقلاب اسلامى ایران بود. آن ابیات در آن زمان چنین تفسیر شد که گویا از قرنها پیش، سقوط و در بدرى شاه و جایگزینى وى توسط حاکمیت یک روحانى از سلاله پیامبر پیشگویى شده بود."

نکته قابل توجه این که برغم ادعای العربیه اساساً چنین مسائلی درباره اوباما در جامعه ایران رواج ندارد و برخی اظهار نظرهای فردی آن هم به نقل از یک سایت بی نام و نشان را نمی توان به کل مردم ایران تعمیم داد.

Huria - دانمارک - کپنهاگ
گزافه گویی انهم از نوع نژاد پرستانه اش بیشتر زیبنده اکثریت ایرانیست. تعدد و تنوع در جهان پیشرفته امروز عربی هر گونه نیاز به اثبات وجود نژادی در این قوم را محو می کند. پیشتر حین بازدید از قصر کریستین چهارم فرشی نفیس که به شکل ایکن بر دیوار سالن قصر خودنمایی می کرد توجهم را جلب نمود . هنر مینیاتور ان همانقدر تحسین بر انگیز بود که زیرنویس دور از شبهه ان. تصویر متعلق به ارتیمیسیا بود که سر یکی از مخالفان کوروش را در ظرفی به او تقدیم می کرد. قدمت این اثر گواه بر عدم سقمش دارد. زیرنویس هم تاییدی بر خونخواری کوروش می کرد که به سر بریدن مخالفان معروف بود. البته حداقل در اسکندیناوی نه در جامعه فریب خورده منشور ان محروم. اصولا جعل تاریخ به نفع یا ضد یک شخصیت تاریخی کار دشواری نیست. از ان دشوارتر حاکم کردن عقل نسل خواننده تاریخ است.2500 سال گذشت حاکمی را معصومانه تبرئه کرده جانشین خدایش کردند. پس از 1400 سال کاوش در تاریخ حاکمی دیگر را به مذبوح ساختن منسوب می کنند. 1000 سال دیگر نوادگان ما با قدیسان ابرار نوینی بنام صدام و احمدی اشنا می شوند شاید هم مریدشان شوند. البته فرق فاحشی که بین وطن عربی متشکل از 28 کشور واندیشه نژاد پرستانه برخی اینست که علت نابسامانیمان را در خود می جوییم نه در وجود قومی دیگر. به امید انروز که اتحاد اروپایی همتای قدرتمندی در خاورمیانه بیابد.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

kurosh_jp - یابان - توکیو
حوریا-دانمارک
ببخشید من عربیم خوب نیست میشه یک بار همینو به فارسی بنویسید؟
در ضمن اینجا بخش جوک و سرگرمی نیست!لطفا از الفاظ خنده داری مانند[جهان پیشرفته امروز عربی ] استفاده نکنید!!!
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
وقتی که با پای راست بدستشوئی باید ورود کرد عربها باید هم چنین حرفهائی بزنند دکی خودمان مگر در سازمان ملل هاله نورو ندیده بود.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

pokalu - المان - دورتموند
حالت بد جوری خرابه ...اصلا خودت فهمیدی چی گفتی و سینه ت رو واسه کی چاک کردی؟؟
حالم بهم خورد اه......
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

Omidezendegy - ایران - مشهد
افتخار ما مسلمانان و شیعیان امامان و پیامبر اسلام است.
حال چگونه میشود از این افتخار که صد درصد دروغ محض است رهاشد؟
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

mehdy_pooya - ترکیه - اسلامبول
بعید میدانم او با ما باشد...بعد از هشت سال دیگه جورج بوشه نوه تازه نفس میتازد...
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

zeinabe - ایران - قم
می دونید بچه ها من اگه جای احمدی نژاد بودم یک نامه همین امروز برای اوباما می نوشتم.چرا که اگه قرار باشه این نامه ها فکر کسی رو تغییر بده امروز که هنوز دست اوباما به خون بیگناهی آلوده نیست جواب می ده نه چند وقته دیگه که قدرت زیر دندونش مزه کرد و خون ریخت.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

farahani - کانادا - تورنتو
ماموران فرودگاه دبی به دلیل انچه دریافت گزارشی مبنی بر احتمال حمل مواد مخدر توسط یکی از مسافران ایرانی پرواز تهران – دبی در ( پنجشنبه 14 شهریور )ضمن رفتاری بسیار شدید و وحشیانه اقدام به بازرسی و لخت کردن تمامی 152 نفر مسافران این پرواز اعم از زن و مرد نمودنند .
به گزارش شاهدان عینی که خود هم از مسافران این پرواز نیز بوده اند پلیس دبی پس از نگهداری 4 ساعته تمامی مسافران در فرودگاه دبی ( به صورت سرپا ) و سپس گنترول گذرنامه ها انها تمامی مسافران را اعم از زن و مرد و کودک را به سالن بازرسی ویژه هدایت کرده اند .

در سالن ویژه بازرسی فرودگاه سالن شماره 2 فرودگاه دبی از همه خواستنند تمام لباسهای خود و حتی لباسهای زیر خود را دراورند و اقدام به بازرسی مسافران این پرواز که اکثرا خانواده ها هم بودنند نمودنند . همچنین در پی گستاخی پلیس فرودگاه امارات تمامی زن ها و دختر ها را توسط پلیس مرد کاملا برهنه کردنند و حتی از فرو بردن دست در درون اندام تناسلی بانوان و دختران هم کوتاهی نکردنند .شاهدان عینی از فریاد و گریه و شیون زنان و دختران ایرانی در سالن بازرسی 2 حکایت میکنند که تمامی فضای سالن شماره 2 فرودگاه دبی را پر کرده بود .
یکی دیگر از شاهدان این پرواز میگویید که زنان و دختران را پس از بازسی وحشیانه از سالن بازرسی به سوی سالن خروجی فرودگاه دبی هدایت میکردند در حالی که به انها حتی اجازه نداده بودنن لباس های زیر خود را هم به تن کنند و در حالی انها را یکی یکی ازسالن بازرسی ویژه خارج میکردند که زن ها و دختران گریه کنان فقط لباسهای خود را در دست داشتنند و نه بر تن !

یکی دیگر از مسافران زن این پرواز میگویید که در اثر برخورد وحشیانه و خشن پلیس دبی در حال بازرسی بدنی از مسافران دختر بکارت یکی از دختران ایرانی پاره شده است و فریادها و گریه های این دختران و زنان در فرودگاه و متعاقب ان اعتراض شوهران و خانواده های دیگر ایرانی بازرسی شده باعث شد که پلیس فرودگاه با باتوم اقدام به ضرب و شتم وحشیانه تمامی مسافران دربند در سالن بازرسی را به همراه داشته باشد .
از طرفی در نهایت بعد از 3 ساعت از بازرسی ویژه بدنی تک تک مسافران ایرانی مشخص شد که هیچ یکی از انها هیچ مورد خلافی به همراه نداشته اند و ماموران فرودگاه دبی عمدا و فقط به خاطر ارعاب و تحقیر ایرانیان عازم دبی این حرکت زشت و بدور از انسانیت را انجام داده اند .واکنش سفارت جمهوری اسلامی در دبی :

پس از مراجعه حضوری چندی از مسافران ایرانی به سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دبی ابتدا از ورود این افراد به ساختمان کنسولگری جلوگیری به عمل امد ولی پس از ورود چند نفر و باز گو کرد واقعیت ماجرا برای مسئولان جمهوری اسلامی در دبی به انها قول داده شد که پیگیر ماجرای اتفاق افتاده شوند . همچنین یکی از 3 نفر از دختران که با جراحت ... مواجه شده بودنند برای اثبات موضوع به پزشکی قانونی ارسال شد که حقیقت ادعا اثبات شود .
از طرفی بعضی از خبرنگاران رسانه های گروهی با معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی در دبی قرار مصاحبه گرفتنند که ایشان از پذیرفتن خبرنگاران خودداری کردنند و با تعجب فراوان ایشان خطاب به مراجعه کنندگان تمامی ماجرای اتفاق افتاده را تکذیب کردنند و گفتنند موضوع مهمی اتفاق نیفتاده و ماجرای گفته شده فقط شایعه است !
ولی یک روز بعد از تکذیب ماجرا توسط کنسولگری ایران در دبی - سفارت جمهوری اسلامی در ابوظبی با تایید ضمنی خبر برخورد وحشیانه ماموران فرودگاه دبی با مسافران ایرانی و پاره شدن بکارت یکی از دختران 15 ساله این ماجرای را یک اقدام عادی در فرودگاه دبی خوانند ولی گفتنند که در این زمینه با فرمانده پلیس فرودگاه دبی صحبت و موضوع پیش امده را پیگیری کنند !!!!!!

سفر به دوبی را تحریم کنید
این فاجعه می توانست برای شما اتفاق بیفتد. بیایید جلوی چنین حوادث تلخی را بگیریم. سفر خود به دوبی را لغو کنید. اطمینان داشته باشید که روزی فرا خواهد رسید که با التماس از شما خواهند خواست به کشور ورشکسته شان سفر کنید. چرا که دوبی با پول ایرانی ها به این موقعیت رسیده است. شیخ نشینی که هفتاد سال پیش تبعید گاه دزدان و تبه کاران ایرانی بود . مطمئن باشید هر جا که سفر کنید از دبی زیبا تر و جذاب تر خواهد بود . به دبی کثیف سفر نکنید .


پنج‌شنبه 16 آبان 1387

pokalu - المان - دورتموند
Huria - دانمارک - کپنهاگ

منظورم تو بودی حالت بد جوری خرابه ...اصلا خودت فهمیدی چی گفتی و سینه ت رو واسه کی چاک کردی؟؟
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
به عربها بد و بیراه می گید اما هر روز سفر به دبی از ایران
برای تفریح رفتن کنسرت و خرید کالا و خانه ملک دبی و کشورهای عربی خوبند از عربها خوشمان نمی یاد ااما هر روز داریم پول تو جیب اشان سرازیر میکنیم هر سال کلی زائر برای مکه میره عربستان تازه در طول سال هم باز میرن و تا میتونند می خرند و میخرند و عربها به ریش ایرانی ها می خندند
اخه دم خروس یا قسم حضرت عباس راست می گید نرید کشورهای عربی
در ضمن در باره این خبر هم این اخوندا این قدر گاف دادند و گند بالا زدند که عربها هم دارند مسخره اشان میکنند اسلام را این ها معرفی کردند به زور به خورد ملت ما دادن حالا ما شدیم دایه عزیز تر از مادر کاسه داغ تر از اش که می گن همینه ظهور این برنامه ها....حالا از اوباما طرفداری کنید وقتی حالتون را خوب جا اورد برید داد بزنید مرگ بر امریکا
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Huria - دانمارک - کپنهاگ
نکنه محمد را با کورش اشتباه گرفتی کورش مورد احترام جهانیان است و با ازادی 4000 یهودی از بابل کسوتی چون بودا و زردشت دارد و با لجن پراکنی تو ضد ایرانی خللی بر او وارد نخواهد شد البته چون خیانتکار هستی پرداختن به تو بی حاصل....رهبرت خلخالی هم چون تو فکر می کرد.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

persian - امریکا - ریچمند
نه که خزعبلات دیگه ای که در این دین مندراوردی اومده درسته ومفید واقع شده حالا دکان تفسیر جدید باز کردن خود تازینامه با اون همه تناقضات زیر سواله ونمیتونه از جانب خدا باشه و حقیقت داشته باشه .این کتابهایی که این جنفنگیات توشه که دیگه واسه پیچیدن سبزی واسه سبزی فروشها خوبه البته اگه ناقل میکروب اسهال نباشن
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

zpirooz - آلمان - آخن
Huria - دانمارک - کپنهاگ من نمیدونم این حرفها رو از کجا در آوردی اما حتما اینو خوب میدونی که مورخ بزرگ خود اینور آبی ها هرودوت هم که یه جورایی بدش نیومده مثل شما یه چیزهایی به ایرانیها بچسبونه اولا از کوروش همیشه به بزرگی یاد کرده دوم اینکه گفته در سرزمین پارس هیچکس عادت به دروغگویی نداره و این رو مشخصه اخلاقی حاکم بر سرزمین پارس دونسته. اشکال نداره شما هم مثل آقای پور پیرار یه تاریخ جدید ابداع کن دروغ که مالیتات نداره
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
دوست عزیز حوریه از دانمارک عراقی ست. نمی دانم چطور تمدن بین النهرین را به اسانی فراموش کردند و خود را عرب می پندارند و از اعراب دفاع می کنند؟
در جنگهای صلیبی درنده خویی و سبعیت اعراب قرون وسطی را هنوز از یاد نبرده اند که برای گرفتن غنیمت شکمها راپاره می کردند تا درون انرا ببینند و ادمها رابه سیخ می کشیدندو زنده زنده کباب می کردند. اینها همان اعرابی بودند که به ایران حمله کردند و مسلمانان معتقدند که چنان نور اسلام را منتشرکردند که ایرانیان با عشق اسلام اوردند. این وقایع توسط مورخان غربی قرون وسطی ثبت شده.مشکل ایشان نداشتن اطلاعات تاریخی کافیست .
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
ادرس این قصر اینست کرونبورگ که در شهر شمالی هلسینگور واقع شده .این شهر در مرز دانمارک و سوئد قرار دارد. مخالفان اعم از شوخ طبع عصبی و بی نزاکت می توانند به این اثر مصور تاریخی مراجعه ومراتب اعتراضات خود را در صورت لزوم به ملکه دانمارک برسانند.
از ان جفایی که بر ان مسافران امده دردمندم ولی فرودگاه دبی از نظر کارمند خانم کسری ندارد که اقایان بخواهند دخالت کنند. نظر شما محترم ولی به نظر من خبری اغراق امیز بوده به هرحال خلیفه زاید از معدود حاکمان بزرگوار این دوران هستند و قطعا با خاطیان برخورد جدی خواهند کرد. امیدوارم همدردی من را به عنوان یک عرب مخالف با خشونت بپذیرید.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

mitraa - فرانسه - پاریس
farahani - کانادا - تورنتو***واقعا خاک تو سره این اعراب وحشی.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

mahan_norway - نروژ - اسلو
حوریا عزیزم به کجات دست میکنی و این اراجیف رو به کسی مانند کوروش میگی.نکن جانم خوب نیست
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
حوری جون عزیز دلم اعصابت رو به هم نریز عزیز (اخه ...ایرونی گیرت نیومده چرا عقدشو سر ما خالی می کنی؟) تو اصلا داستان کوروش رو می دونی چیه؟ رفته اونجا یه چی دیدی اعصابت ریخته به هم؟ ایرانی جعل تاریخ می کنه یا شما که حتی تا ادعای عرب بودن سومریا و بقیه بدببخت بیچاره ها و گرگوریای عالم قدیم برای تاریخ سازی برای ملت نداشتتون پیش رفتین؟ (تازه من رو به ویل دورانت هم ارجاع دادید).حالا یه بار اینی که نوشتی درست به صورت فارسی بنویس ببینم چی نوشتی؟ سردمدار جهان پیشرفته عربی بن لادن نیست؟؟؟ یادت میاد تو اون بخش اشپزی برام یه سری داستان نوشتی؟؟؟ برات یه چیزایی همون جا نوشتم یه سر بزن . در اخر این کوروش بد بخت و بیچاره چیکار کرده که هرکس میاد صاف می ره یقیه این بیچاره رو می گیره؟؟؟؟ اصلا این بد- ادم کش حالا عقدت خالی شد؟
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
Huria - دانمارک - کپنهاگ
میشه بفرمایید که شما بعنوان یک عرب در این سایت که حتی از آدرس اون مشخص است که مربوط به ایرانیان است مشغول به چه کاری هستید؟
و به عنوان یک عرب چرا فارسی بلد هستید؟آیا از جنگ زدگان عراقی هستید که از ایران واقامت خود خاطرات خوبی ندارید؟یا از اعراب جنوب ایران هستید که پیوستن به کشور های عربی را در سر دارند؟یا از علاقه ی بیش از حدتان به این تمدن و فرهنگ به آموزش زبان فارسی رو آوردید؟
در هر حال اگر به تاریخ آشنایی دارد بهتر میدانید که با نوشتن این چیزها نمیشه اینجا تاریخ و حقایق را عوض کرد!
بهتره که اون چیزی را که بنظرم می شه گفت عقده را روراست بیان کنید تا در رفع اون کوشش کنیم!
چون حیف وقت است که در باره بحث مشخصی مانند برتری و قدمت تمدن ایران یا عرب یا حتی مقایسته خدمات به دنیای بشریت توسط ایران و اعراب بپردازیم!
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
farahani - کانادا - تورنتو
ماموران فرودگاه دبی به دلیل انچه دریافت گزارشی مبنی بر احتمال حمل مواد مخدر توسط یکی از مسافران ایرانی پرواز تهران – دبی در ( پنجشنبه 14 شهریور
چرا اینطور با حیثیت ایرانیان بازی میکنید نوریزاده جریان را پیگیری کرد و اعلام کرد که کذب محض است...دروغ نگوئید.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
shad - فرانسه - نیس
سلام. اعتراف می کنم که غیر از کتابهای مراجع درسی وقتی برای مطالعه کتابهای تاریخی ندارم. امیدوارم بعد از پاس کردن این چند واحد باقیمانده وقت بیشتری برای اینکار داشته باشم. من تمدن بین النهرین رو فراموش نکرده ام این خدمت اجدادم بود به پدرانم که بنابر دلایلی از نگهداری ان عاجز بودند. امثال من نوعی قصد بازگرداندن ان را داریم ولی این امر با تفرقه نژادی میسر نمی شود. رمز موفقیت ما اتحاد است در وحله اول با اعراب که زبانمان مشترک است. همچنین با شما که مرزمان مشترک است و در نهایت اتحادخاورمیانه که به ندرت روی ارامش را دیده تکامل بشر امروزی را متجلی می کند.خرد گرایی که شما هم طالب ان هستید در عین نفی وجود نژاد برتر هیچ نسلی را به علت خطاهای پیشینیان به منفور بودن تاا ابدالدهر محکوم نمیکند. البته به غیر نژادپرست بودنتان واقف هستم.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

zeinabe - ایران - قم
farahani - کانادا - تورنتو
از این عربای دوران جاهلیت.از این سنی های .... چه انتظاری داری.تو عربستان اگه یه قرص استامینوفن تو جیبت باشه بابت رو از گور در میارن می ذارن جلوت.از بس برخوردشون نسبت به مواد مخدر تند و وحشیانه است که مردمشون به مواد مخدر صنعتی مثل اکس رو اوردن.مقدار مصرف این مواد صنعتی در این کشورها وحشتناکه.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

Tumba - سوئد - استکهلم
حوریا ! فکر نمیکنم از . و .. و دیگر ریشه های عرب تو خونخوارتر کسی در تاریخ وجود داشته. جنگ ما و عربها هنوز پایان نگرفته . حتی همین ملاهای نفهم میدونند که باید کار عربها را یکسره کرد تو فکر میکنی واسه چی اینها دنبال بمب اتمی هستند؟ اسرائیل؟ نه وطن العربی
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

yeknafaronim - آلمان - کلن
Huria - دانمارک - کپنهاگ
دمت گرم این شاه قلابی باید رسوا بشه
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

tamara .s - انگلیس - لندن
کوروش از ژاپن جوک تو میگی
عربیت خوب نیست و بعد ژاپن نوشتی یابان
در ضمن60درصدفارسی امروز عربی پس لازمه عربیتو خوب کنی
فارسی فصیح رو افغانیا صحبت میکنند
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
Huria - دانمارک - کپنهاگ
تو که بیست سال در کشور ما مهمان بودیو احترام و عزتت در کشور ما بیشتر از کشور خودت محفوظ بود. روشن است که وقتی ما با کشور عراق در جنگ بودیم پذیرایی ایده آلی از شما به عمل نیامد ولی این ناجوانمردی است که مهمان نوازی ایرانیان را که اینچنین باعث نجات جان تو از دست جرثومه ای مثل صدام شد به این راحتی فراموش کردی و حال که پایت به دنیای آزاد رسیده است اینچنین به فرهنگ و تمدنی که در بوته آزمون و بر پایه شواهد صداقت و درستی عناصر آن را اثبات شده است حمله ور شده ای. اما سوال اینکه چطور برای شما یک تصویر که قطعا زاییده خیال نقاش است می تواند سند باشد، اما تاریخ ثبت شده هرودوت، پدر تاریخ نویسی دنیا مستند نیست؟!
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

-SIAVASH- - ایران - کرج
نظر اولی که الان تو سایت عصر ایران تایید شده مال منه .
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
همیشه یه نظر جنجال برانگیز ابتدای همه کامنت ها میاد و همه رو به شدت آتیشی می کنه که در جواب اون چیزی بنویسند. به نظر من این مشکوکه. حالا هی ادامه بدین و حرف منو گوش نکنید.
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
این عربها هم در تحریف و خیال پردازی دست کمی از یهود ندارند.
به کسانی هم که به اسلام توهین می کنند می خوام بگم که در طول تاریخ اسلام دشمنان بسیار تندرو تر از شما داشته. کافیه کمی تاریخ مطالعه کنید تا متوجه افزایش تصاعدی نسبت جمعیت مسلمانان شوید. روزی میرسه که مسلمانان به قدری زیاد میشن که کسانی که از دیدن مسلمان و شنیدن نام اسلام مثل ابولهب از عصبانیت سرخ میشن مجبور میشن تو جنگل و غار زندگی کنند تا چشمشون به مسلمون نیفته.
به امید آن روز
پنج‌شنبه 16 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
tamara .s - انگلیس - لندن
در مورد یابان فکر میکنم همه فهمیدن که دارم شوخی می کنم ولی باز از توضیحت ممنون!
در مورد فارسی فصیح هم من ادعایی نکردم ولی اول اجازه بدید با اعراب به یه جایی برسیم بعد نوبت افغان!
جمعه 17 آبان 1387

alipourdk - رانمارک - لونگبو
سلام :
farahani - کانادا - تورنتو
چرا یاوه میگی . شاید با خواهرت در تورنتو چنین بر خوردی شده . ایرانیها اینقدر هم که میگید مثل شما بی غیرت نیسن که واسن تماشا کنند .
جمعه 17 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
bluestar - ایران - تهران
ارزو بر جوانان عیب نیست! دوره امپراطوری اسلام درخاور میانه گذشت و دوره خلافت اسلامی هم در ایران روز هایش به شمارش افتاده. شما بقدری از دنیای امروزی فاصله گرفتید که گویی از همان غاری که ادرس دادید قدم رنجه فرمودید! محمد هم غار نشین بود و در غار حرا با خود خلوت می کرد. غار نشینی از سنتهای اسلامی عربیست!
جمعه 17 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
alireza.ch - سوییس - نوشاتل
برای نجات جانم از صدام به قول شما کشورهایی به حقیقت مهان نواز اماده پذیرایی بودند. همانطور که من از یکی از ان کشورها و نه عراق به ایران امدم و مدتی بسیار کمتر از بیست سال در انجا بودم. مهمان نوازی ایرانی را نیز اکثریت کاربران عرضه کرده اند و ممنونم!
تصویری که من دیدم اثر یک فرشباف هموطنتان بود که به صورت فرشی نفیس در حدود 200 سال پیش به یکی از شاهان دانمارک انزمان اهدا شده. (خود قصر 500 سال دارد)توضیح تصویر هم شامل نقلی از هرودوت بود گویا ایشان زیاد هم با شما موافق نبوده. به هر حال به نظر من این مشاهده ارزش بازگویی داشت. و من فقط نظر جامعه اسکاندیناوی امروز را نقل کردم(این قصر معروف زائرین بسیاری دارد) البته اگر من جای شما بودم مساله را از این دید مینگریستم که جای بسی افتخار است فرشی ایرانی به این ظرافت بر سالن یک شاه اسکندیناوی که در ان زمان شاه دانمارک و سوئد بود خودنمایی می کند.
kurosh_jp - ژاپن - توکیو
علاقه من به زبان شیوای فارسیست که باعث یادگیری ان شده. همانطور که قبلا عرض شد من مدت بسیار کوتاهی در کشورتان بودم. در ضمن یادگیری زبان فارسی اصلا دشوار نیست غیر از اینکه غنی از تعابیر دلنشین عربیست.
pokalu - المان - دورتموند
دقیقا پیام نظر اولم نفی سینه چاکیست. هیچ رهبر مجازی ارزش انرا ندارد.
جمعه 17 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
alireza.ch - سوییس - نوشاتل
به نکته خوبی اشاره کردید: خیال نقاش.
در تایید سخنان شما دوست عزیز و جهت راهنمایی دوست عراقی حوریه من هم مثالهایی را ذکر می کنم.دوستانی که تاریخ خوانده اند باید بدانند که کامبیز دوم پسر کوروش در مصر در سال 522 قبل ازمیلادمسیح و در شرایط اسرار امیزی از دنیا رفت و داریوش بزرگ یا داریوش اول که از خویشان دور او بود به تخت نشست.
در یکی از موزه های بلژیک تابلویی از یک نقاش قرون وسطایی فلاماند وجود دارد که شکنجه کردن کامبیز و به تخت نشستن پسرش را به تصویر کشیده. مضمون تابلو خلاف واقعیت تاریخیست و نتیجه تخیل نقاش است.
در تابلویی دیگر از یک نقاش ایتالیایی ... دا .محمد پیامبر اسلام در جهنم و در حال عذاب کشیدن به تصویر کشیده شده. خوانندگان خود قضاوت کنند.
جمعه 17 آبان 1387

maryamiraq5 - انکلستان - لندن
اقای فرهانی کانادا کی برای شم دعوت نامه فرستاده که بری دبی .. به نظر من همینطوری لاف زدی وداستان یک کلاغ چهل کلاغ کردی ودولت ومردم ایران را به اسفل السافلین فرستادی .ودین ومذهب خودت را به بدترین شکل تعریف کردی .تاپناهندگی یا اقامت گرفتی.....مگر ورود وخروج از ایران .نیرو انتظامی با دست گل . خوش مقدم گوئی یا باسطل اب از تو خدا حافظی میکنند ..تو بازرسی فرودگاه ایران از این که لاف زدی بدتر است ...اینقدر برای مسافران مظلوم نمائی کردی که یادت رفته .کشور ما رتبه اول تو قاچاق مواد مخدر ودخترهای سیزده ساله برای اعراب داره اون دخترها هم به اربابان دروغ گفتند که ما پرده بکارت داریم چون بدون پرده بکارت باید برند توکابارهای ارزان قیمت انجام وظیفه بدهند .....وشما از تاریخ وتمدن صحبت میکنید. وهمیشه تو هر اتفاقی .سیاسی اجتماعی تو سر اعرب میزنید .ببینید ویاد بگیرید از اعراب بادیه نشین .چطوری باپول نفت خودشان بیشرفت کرده اند ..وما با هزاران معتاد وایدزی ودخترهای که گنده شان به گشورهای مثل ترکیه وکشورهای عربی.بالا رفته وهزاران اواره ایرانی وپناهنده تو کشورهای غربت ظرفشوئی می کنند. ...وتو.اقای علی رضا از سوئس من نمی خوام وارد جزئیا پذیرائی و احترام شما ایرانیان به .عراقیها که ایرنی الاصل هستند بشوم میدونی انها اجدادشان از شدت گرسنگی ونداری از ایران به عراق برای کار وزندگی مهاجرت کره اند خواهش میکنم منت سرشان نگذار..والان هم انها شناسنامه ایرانی دارن چون اصل .اصل هستن وایران به کسی شناسنامه مفت نمی دهد... حالا شما چرا خارج ایران زندگی میکنیدحتما می گویید داریم پیشرفت میکنیم . پس این هم قبول کنید مردمان پیشرفته نیستید .........
جمعه 17 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
یه توصیه با تاریخ بازی نکن:
https://www.fordham.edu/halsall/ancient/tomyris.html
(لطفا لینک رو بزارید ببین هرودوت چی گفته)
جمعه 17 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
Huria - دانمارک - کپنهاگ
من مخالف پان ها و دروغگویان و جاعلان تاریخ و اسلامگراهای متحجر هستم نه ملت عرب که خود قربانی جهل و استبداد بنیانگزاران اسلام بودند که ازادی انتخاب نوع زندگیشان را از انهاسلب کردندو با اهداف امپریالیستی خود مزدوران عرب را به جلادانی سنگدل و خونریز تغییر هویت دارند. . پرچمداران اسلام چه عرب و چه غیر عرب از تمدن قبل از اسلام وحشت دارند از بربریت مروان در بین النهرین وسایر سفاکان اسلام وحشت دارند. از واقعیت وحشت دارند شما دیگر چرا؟ به مسیحیان عراقی فکر کردیدوقتی علیه کوروش نوشتید به یهودیها چطور؟
جمعه 17 آبان 1387

maryamiraq5 - انکلستان - لندن
سوئد ارتیس ادم مرتد وکافر اخر کورش از پیامبر بالاتر میدانی پس بذار روز قیامت شفاعت تورا بکند .تا پایت از ایران بیرون گذشتی دین ونامو س وملیت وزبان به قول خودتان پارسی زیر پا می گذارید .. داشی تووامثال تو مادر وپدر وجد وابادت مسلم وشعیه اثنی عشری هستند ... افتخار کن
جمعه 17 آبان 1387

maryamiraq5 - انکلستان - لندن
میترا از پاریس ..اینقدر خاک تو سر اعرب نریز ..ببین اعراب از صحرا نشینی چطور پیشرفت کرده اند که هفته گذشته بزرگترین بانگ انگلیس با قیمت 7 ونیم بلیون پوند نه دلار یکی از شیوخ عرب خریده وا اقای براون نخست وزیر بریطانیای کبیر .چند روز پیش رفت امارات ودست به دشداشهای ..می دانی دشداشه چه یعنی همان پیراهن بلند عربی کرده تا عربها انگلستان از شکست وبحران اقتصادی نجات دهن ...شما شنیدی همان اعراب مثل ما پناهنده کشورهای دیگر بشن ..پس کرم از خود درخته پس خاک توسر کسی که به عربها تو سری بزند
جمعه 17 آبان 1387

mitraa - فرانسه - پاریس
bluestar - ایران - تهران**ایول باهات موافقم
جمعه 17 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
والا هرودوت شیوه کشته شدن کوروش رو گفته نه چیز دیگه ای که شما شیشتا دیگه از خودت گذاشتی روش (یاد بگیر هیچ وقت اغراق نکنی)
جمعه 17 آبان 1387

maryamiraq5 - انکلستان - لندن
کوروش از ژاپن ..این سایت برای همه کسی که زبان فارسی بلده ازاد است این دیگر ایران نیست .نژاد پرستی کنی .بنده خدا نظرشان گفته وان چه دیده تعریف کرده هموطنان خارج ازکشور به تمام مقدسات توهین میکنند کسی جواب نمی ده مشکل شما با دولتمردان حاکم است چراا برو ومعتقدات مردم ایران می برید .......
جمعه 17 آبان 1387

maryamiraq5 - انکلستان - لندن
ایت الله زینب ..از قم .السلام علیکم .حاج خانم از بس که مواد مخدر ومعتاد داریم دیگر گاو پیشونی سفید شده ایم میدونی تو کشورهای عربی یک گرم مواد مخدر اگر از هرکس بگیرن اعدام دارد ....روشن شد .ولسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
جمعه 17 آبان 1387

fatima.ghalbeasia - دنمارک - اغوس
حوریا
زیاد به این مسائل کارندارم ولی خوشحالم که خیلی مودبانه جواب میدی ولی از من نصیحت فایده نداره هر چقدر سعی کنی مودبانه نظر بدی بازم با جملاتی مثل به کجات.....وحرفهای زشته دیگه جوابت رو میدن پس بهتره تمومش کنی با این جماعت بحث کردن فایده نداره فقط اعصابت میریزه به هم .
جمعه 17 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
fatima.ghalbeasia - دنمارک - اغوس
لطفا بهش بگو یه خورده روشنتر بنویس
جمعه 17 آبان 1387

farahani - کانادا - تورنتو
barbud_daneshmand - بلزیک - گنت اگر منبع خبری شما اقای نوری زاده هستند توصیه میکنم یک تجدید نظر بکنی.اگر هم بخوای ایشونو مطلع کنی که همچین اتفاقی افتاده بهشون بگو از اژانس هواپیمائی افتاب در اتوبان کردستان تهران سئوال کند.
alipourdk - رانمارک - لونگبو
شازده مگه یادت رفته وقتی رفتی دانمارک نه رانمارک تو فرودگاه چیکارت کردن.مگه به خاطر همون کار پناهندگی نگرفتی؟یادت افتاد.یه چیز دیگه هم که یادت رفته همین چند روز پیش بود که یه فیلم گذاشتند تو همین سایت که همه تماشا میکردند که چطوری یه دختری رو گشت ارشاد داشت میبرد. راستی حال .... چطوره؟....
جمعه 17 آبان 1387

farahani - کانادا - تورنتو
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
سرکار خانوم خودت فهمیدی چی گفتی؟شما که کلاس دار بودید؟چرا جبهه گیری میکنی ؟همشیره من چیکار دارم که تو ایران چطوره اونجاهم بدتر از دبی.این اتفاقی که اونجا افتاده و برای اطمینان بیشتر کمی پرس و جو کن متوجه میشی.
درود به شما سرپرستان سایت.کلمه خواهر از دید شما اشکال نداره ولی کلمه مامی یا مامان مشکل داره؟سانسور باید دوطرفه باشه
جمعه 17 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
شما عزیزان عراقی محترم هستید ولی کجای حرف من بوی نژادپرستی می داد؟من گفتم که ایشون با این نفرتی که از ایران دارند که حتی اولین کامنتشون با [گزافه گویی انهم از نوع نژاد پرستانه اش بیشتر زیبنده اکثریت ایرانیست]شروع میشه چرا در یک سایت که بیشتر ایرانیان استفاده می کنند ان هم به زبان فارسی که ازش متنفرند!چون از کامنت هاشون اینجور بر میادکه از فرهنگ ما خوششون نمیاد!شاید لفظ ایشون مودب باشه ولی اصل کلامشون فحاشی است!
شما هم اینقدر جوش نزنیدبراتون خوب نیست! چون دیدم برای تک تک افراد جواب نوشتیدو مشخص کنید که ایرانی هستید یا عراقی چون وقتی کامنت هاتون رو می خوندم یک جا می گویید[کشورما]یا[مثل ما]و یک جا می گویید [بقول خودتان پارسی]و از اعراب مقابل ایران دفاع می کنید و پسوندکاربریتان عراق است!
در ضمن فکر میکنم نژاد پرستی در عراق بیشتر باشه چون تو خبر ها هر روز خبر کشته شدن افراد بی گناه تو بمبگذاری رو میشنویم فکر نمی کنم ما تو ایران افراد رو بخاطر شیعه یا سنی بودنشون هر روز با بمب به بهشت بفرستیم!
بر خلاف شما من فکر می کنم که همه انسان ها محترم هستند و ربطی به دین و مذهبشون یا حتی به دین دار بودن یا نبو دنشون ندارد ولی چون شما گفتید می گویم که به نظر من بزرگترین اشتباه و حماقتی که نیاکان ما مرتکب شدند تسلیم در برابر اعراب و قبول اسلام بود که بدبختی و عقب افتادگی تنها حاصل اون بود!
در مورد پناهندگی دنیاپر از پناهنده ی فلسطینی و عراقی هست تا جایی که من دیدم و بقیه کشورهای عربی راهم نمیدانم! ما اگر پناهنده شدیم کشورمان را مثل فلسطینی ها نفروختیم!
در ضمن در عربی [گ]وجود ندارد ولی کمی بیشتر مراقب انتخاب [گ]و[ک] باشید خواندن کامنتتان را کمی مشکل می کند
من به نوبه خودم وقت زیادی روی این خبر گذاشتم و فکر می کنم ارزش بحث بیشتر هم ندارد در آخر لینک نامه عمر به یزگرد سوم و جواب آن را هم می دهم که جالب است!
https://jp.youtube.com/watch?v=QnANhTs1PqE
جمعه 17 آبان 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
وقتی دولت و حکومت بی لیاقتی مثل جمهوری اسلامی داریم انتظاره بیشتری نباید داشته باشیم خود کرده رو تدبیری نیست.
شنبه 18 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
mitraa - فرانسه - پاریس
سپاس
شنبه 18 آبان 1387

mitraa - فرانسه - پاریس
kurosh_jp - ژاپن - توکیو***
مدعیان ، ادعا میکنند که در موزه مجهول انگلیس نگهداری میشود!!!!
شاید منظورشان موزه لندن باشد!!!!
1- در دانشنامه بزرگ بریتانیکا https://www.britannica.com اثری از این نامه ها نیست.
2- در دانشنامه بزرگ انکارتا https://search.msn.com/encarta اثری این نامه ها نیست.
3- در موزه لندن https://www.museumoflondon.com اثری از این نامه ها نیست.
4- در سایت https://www.livius.org که از معتبرترین سایت های تاریخی می باشد اثری از این نامه ها نیست
شنبه 18 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
واقعا تو اگه ایرانی هستی و رفتی تو عراق و ایرانی بودنتو فراموش کردی فقط میشه برات تاسف خورد که حتی حاضر شدی به ایرانی بودنت پشت پا بزنی و از اسم نحس عراق برای خودت استفاده و تو کامنتت سعی کنی که ایرانیا رو تحقیر کنی و برای تحقیر ایرانیا می خوای پای چندتا دختر بچه رو بکشی وسط که تو دبی دارن کثافت کاری می کنن اما چشات دخترای عرب رو که توی دنیا به فحشا معروف شدن و هزارتا کثافت کاریشونو نمی بینه (گاوای پیشونی سفید ):
https://www.iranianuk.com/article.php?id=22734
https://www.iranianuk.com/article.php?id=32344
انقده.... شدی که اون همه ادمی رو که برای دفاع از ایران جلوی عراق متجاوز ایستادن و کشته شدن رو نمی بینی و با پر رویی هر چه تمام تر داری از عراقی و عرب جماعت دفاع می کنی :
https://i25.tinypic.com/2evdlsp.jpg
https://members.abunawaf.com/faresk/msg02/aa43.jpg
https://members.abunawaf.com/faresk/msg02/aa46.jpg
https://members.abunawaf.com/faresk/msg02/aa47.jpg
https://members.abunawaf.com/faresk/msg02/aa50.jpg
داری پول مفت عرب رو به عنوان پیشرفت به رخ ملت ایران می کشی و واسه ما ازشون تمجید می کنی توصیه می کنم به جای مسخره کردن zeinabe یه سری به شهرش قم بزن ببین این عراقیای عزیزت با پول ایرانیای بد بخت چه گندی بهش زدن دیگه تعریف تمجیدت می خوابه (شده عربستان دوم)
به جای دفاع از هویت ایرانیت داری از اسلام و هویت عربیش دفاع می کنی و به کسی که به هویت ایرانیش افتخار می کنه اعتراض می کنی اگه یه خورده چشاتو باز کنی می بینی که توی همون خراب شده هر روز هزار نفر دارن به عنوان شیعه و سنی سر همدیگه رو می برن و اسلام یعنی این و از اولش هم همین بوده و خواهد بود
https://www.4shared.com/file/22337923/7c4dac51/SHIEE_GARI.html?dirPwdVerified=650e116
(با تشکر از سایت این لینکا رو بزارید و پاکش نکنید تا ببینه به چی داره افتخار می کنه)
در اخر به قول خودت خاک تو سر کسی که ایرانی بودنش رو از یاد ببره و این همه رو نبینه
همچنین سعی کن هیچ وقت تو این سایت ... بازی در نیاری
شنبه 18 آبان 1387

maryamiraq5 - انکلستان - لندن
کورش .از ژاپن . من قبلا جواب بی سوادیم گفتم . دیپلم قلابی کوچه مروی تهران دارم . چشم سعی می کنم برم کلاس نهضت سواد اموزی وحروف فارسی یاد بگیرم.وبعد اوخانم اگر ایرانی بود اینطوری بهش حمله میکردید تو را به جدت همان کورش قسم راست بگو . حرفات نژاد پرستانه نیست که ازش میپرسی .تو که عربی چراوارد سایت ایرانیان شدی ایا شما تو ژاپن هستی اینطوری به شما توهین میکنند .او انچه دیده تعریف کرده شما هم برید از نزدیک ببینید..در ضمن دل خوش باش که مردم عراق با بمب های جمهوری اسلامی وهمدست انها دارند کشته میشن .وتیپ اطلاعاتی قدس شیعه وسنی عراق به جان هم اندخته . در ضمن شما چون خدا پیامبر مارا عرب به جانشینی انتخاب کرد ناراحت هستید باید کورش جانشین می کرد. تا شما دلخوش باشید ..دیگر کاری نمیشه کرد هی شما تا روز قیامت اون هم اگر بهش اعتقاد دارید .هی به عربها فحش بدین . وبه جد وابادتان زیاد فحش ندین اونها راه درست انتخاب کرداند .در اخر من جواب که من ایرانی هستم یا عراقی .این جانب وقتی اجدادم تو ایران بوده اند .تو سالهای دور تو ایران قحطی میاد انها دنبال زندگی بهتر مثل شما .به دامان اعرب پناه می برن ....... وسالیان دراز که نه تو عرب ونه تو عجم باهم زندگی کرده اند وماالبته با افتخار تو عراق دنیا امدیم .. بعد از انقلاب صدام هرکس تا بعیت ایرانی دارد بیرون کرد .وما جزو انهابودیم .مدانید چرا بری اینکه دو بمب گذار ایرانی تو دانشگاه بزرگ بغداد بمب منفجر کرده اند وتعداد از دانشجویان کشته وزخمی شده اند . واینجانب دارای شنسنامه ایرانی وگذرنامه ایرانی می باشم..واگر میبینید عراقیها خارج از عراق هستند به خاطر اوضاع نا امن عراق است خارج هم که میرند دین وناموس خودشان نمی فروشن به خاطر گرفتن اقامت ... راستی شما که می گوید مثل فلسطینیها وطنمان نمی فروشیم..مگر ایران به اتباع خارج حق تملک موتور گازی میده -- چه برسد به خان خریدن . راستی به جای شستن ظروف ژاپانیها وسوزنده ان اجساد مردگان .به ایران برگرد .هیچ جا مثل وطن خودت نمی شه .در ضمن به هر ملت که می خوای توهین کنی اول با تعمق ودقت تاریخ ان ملت بخوان بعد ببین شما از ان ملت بهتر هستی .. اگر هستی توهین کن ..اخ سرم درد گرفت دیگر من جواب همه را دادم ودلم خنک شد دیگر به هیچ کس جواب نمی دم .میخونم وبه حرفهامزخرف شما می خندم.........ها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
شنبه 18 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
kotlet - ایران - تهران
اسلام یک دینه و ربطی به عرب و عجم نداره. درسته که بگیم مسیحیت دین عبریهاست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اسلام فقط بین عربها ظهور کرد. ولی هدفش تمام انسانها بود.
با این طرز فکرت که باید کل قاره های اروپا و آمریکا و آفریقا و اقیانوسیه بی دین باشند. چون خواستگاه تمام ادیان آسیا و مخصوصا خاورمیانه بوده.
شنبه 18 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
خوشم اومد که ماهیت عربیتو و افرادی مثل خودتو خوب مشخص کردی حتی دیگه نیازی به جواب دادن نداری!
فقط بدون که واقعا اگربا بمب های جمهوری اسلامی افرادی مثل تو کشته میشن تنها نقطه ای که میتونم به جمهوری اسلامی افتخار کنم !
شنبه 18 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
خوشحالم که ماهیت عربیتو و افرادی مثل خودتو خوب مشخص کردی!
دیگه اصلا نیازی به جواب دادن بهت نیست ولی بدون که اون اسلام و افتخاراتش مال تو و امت عربت!از محمد بگیر تا امام دوازدهم همه عرب بودند !افرادی مثل اعراب امروز و قبل از اسلام !همین بهتر که این ننگ بدامن اعراب باشد و خدا رو شکر که از بین ما نبودند چه رسد به کورش!
دینی که از ابتدا با برادر کشی آغاز شد و مثال خوب آن هم عراق امروز است و به نظر من هر دو طرف هم مسلمان راستین هستند چون این تعلیم اسلام است که هر کس مثل تو فکر نکرد یا همفکرش کن یا بکش!
در ضمن من دانشجو هستم اینجا ولی اگر مجبور شوم ظرف هم می شورم و مرده هم میسوزانم !چون در فرهنگ ما بر عکس فرهنگ عرب کار کردن افتخار است حاضرم کفش ژاپنی هم واکس بزنم ولی تنم به تن یک عرب نخورد!حالا می فهمم چرا بچه ها این جا موقع فحش دادن از کلمات عرب یا عرب زاده استفاده می کنند!
ولی انشالله بعد از تمام شدن درسم شما در انگلستان در دانشگاهی که درس میدهید یا شرکتی که مدیر عامل آن هستید یک کاری بدهید که دیگر ظرف نشورم!
شما که لالایی بلدید چرا خودتان به کشورتان بر نمی گردید؟البته من فکر می کنم شما مشکل هویت دارید و نمی دانید کشورتان کجاست!چون بنظر من نه عرب ها شما رو عرب می دونن و نه ایرانی ها شما رو بعنوان ایرانی نگاه بکنن!
نمی دونم چرا وقتی افرادی رو که بقول شما[حقیقت چیست خدا میداند]بوسیله بمب های جمهوری اسلامی از بین می روندافرادی مثل شماتجسم می کنم نمی توانم احساس افسوس کنم!
شما بهتر است دعا کنید به بقای جمهوری اسلامی چون آنروزی که این حکومت ازبین برود نفرت واقعی مردم ایران را از اعراب بخاطر برادر کشی که بنام اسلام به آنان آموختند و حمایت و تشویق صدام ملعون برای کشتن جوانان این خاک خواهید دید! حالا بخندید!............هاهاهاهاها
شنبه 18 آبان 1387

sosolang - ایران - اصفهان
اول سلام خیلی برام جالبه که خانم حوریه حداقل نرفته و در همان کتابهای دوران تحصیل خودش نگاهی به نقشه ایران بیندازدتا بفهمد سرزمین پارس از کجا تا کجا بوده است .دوم اینکه سرکار خانم لطفا به تاریخچه خط و نگارش هم نگاهی بیندازید تا بفهمید وجود نگارش کنونی شما به زبان عربی از صدقه سر چه کسانی است و سوم اینکه هر پادشاهی هرچند عادل در زمان خود ستمگران و گردنکشانی را باید مجازات کند (شاید شما ترجیح میدادید صدام هنوز زنده بود و در ناز و نوازش زندگی میکرد تا تاریخ از عراقی ها به عنوان ستمگر یاد نکند .)و آخر اینکه من هم به دنبال برابری و برادری هستم اما در یک رابطه و احترام متقابل .
شنبه 18 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران
اسلام دینی که سر تا پاش زیر سوال و اصلا ارزش بحث کردن نداره چون داریم با چشمان خودمون نتیجه اش رو دور و برمون می بینیم (نمونه بارزش بدبختی خود ما ایرانیا) به جای اینکه اینجا بیای دفاع الکی از اسلام بکنی بعدش ادا اطفار مسلمونی و ... در بیاری و بشینی و به قول خودت انتظار اون روز رو بکشی بیا تا اون روز نیومده اون لینک اخری رو بخون تا با دین به قول خودتون مبین اشنا بشی
(اسلام و عرب کوچکترین ارزشی برای بحث ندارن )
شنبه 18 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
kurosh_jp - ژاپن - توکیو
خداییش راست می گی من تنها جایی که به جمهوری اسلامی افتخار می کنم موقعی ای که بمباش یه سری عرب رو (عراقی یا هر نوع دیگه) به درک واصل می کنن
شنبه 18 آبان 1387

Alireza6211 - ایران - تهران
جناب حوریا شما که با یه عکس ...کوروش بزرگ رو آوردی وسط که یعنی شما تا به حال هیچ عکس و فیلمی ندیده بودید.حالا خوبه لقب جاهل برای قوم عرب بود وهنوزم بسیاری از اعراب بی سوادند .دختراشونو چال میکردند و ... .انصاف هم خوب چیزیه
شنبه 18 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
yeknafaronim - آلمان - کلن
مشکرم.
shad - فرانسه - نیس
اگر طبقه بندی دینی پیش من جایگاهی داشت هرگز دانمارک را برای زندگی انتخاب نمی کردم.
fatima.ghalbeasia - دنمارک - اغوس
جای بسی خرسندیست که هنوز با فرهنگانی مثل شما به ادب و تربیت ارج می نهند. متاسفانه برخی از کاربران از تاریخ به همان 2500 سالی که گویاهیچگاه بیشتر نخواهد شد بسنده کرده اند و از ایین نگارش عبارات سخیف و تهوع اور را. با شما کاملا موافقم. پیروز باشید.
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
احسنت به صداقتان و ننگ بر منکران ان.قوم عرب به بخشش شهیر است حاتم طایی را کسی نتواند انکار کند.
sosolang - ایران - اصفهان
از جغرافی دوران دبستان زیاد در ذهنم نمانده. در رشته داروسازی هم درسی در این رابطه وجود ندارد. ولی این را می دانم که اولین داروخانه جهان در سال 800 در بغداد و مشابه ان در دانمارک در سال 1500 تاسیس شد. پایتخت کوروش شهری عراقی بود که گویا انرا بیشتر برازنده خود می دانست تا ایران. منشور معروف هم به زبان بابلی است.من با شخص کوروش یا شما ایرانی محترم مشکلی ندارم. ولی در عجبم از کسانی که حال را وا گذاشته هنوز اسیر همان بیست و اندی قرن پیش هستند که حاکمیت بنا به فرمایش شما کوروش عادل فقط درصد کمی از ان زمان را به خود اختصاص داده. به نظر من در مدرسه زندگی نباید فقط به درس تاریخ پرداخت. اگر او نیک بود برای خود بود. اگر پس از 2500 سال تنها پروژه نسل امروز نژاد برترست نیکی یا پلیدی یک شخصیت تاریخی نقطه قوتی برای انها نخواهد بود. با احترام متقابل موافقم. موفق باشید.
شنبه 18 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
خانوم حوری خانوم خیلی ممنون که اطلاعات تاریخی خودتون رو به رخ ما کشیدید پس محض اطلاع:
این کشور شما که اسمش عراق از سال 1920 به بعد شده یه کشور همچنین باز محض اطلاع اینکه تمام تمدنای باستانی اونجا مثل اشور و ... هیچ کدومشون ریشه عربی ندارن و به شما نمی رسن بنابر این عزیزم خودتو خسته نکن و برای پیدا کردن هویت و ملت نداشته خودتو به این در و اون در نزن همچنین باز محض اطلاع اینکه در ایران باستان به بخش غربی امپراتوری می گفتن عراق که به فارسی میانه یعنی سرزمین پست و همیشه بخشی از ایران بوده و خوب بدونی حتی اسم بغداد هم فارسی است
بغداد=بغ(خدا به فارسی قدیم) +داد
وباز خوب بدونی که با ورود و زیاد شدن اعراب در اون سرزمین عراق رو به دوقسمت عراق عرب و عراق عجم تقسم بندی می کنن و حتی قسمتهایی از ایران امروزی هم جز عراق عجم حساب می شده و تا همین چند سال پیش به مردم بعضی از شهرهای ایران می گفتن عراقی (بنابر این اگه لازم باشه ما می تونم خیلی راحت ادعا کنیم که کشور تو واسه ما است یا الله ردش کن!)
و باز هم خوب بدونی که سر جنگ ایران و عراق و توی مذاکراتی که مخفیانه جمهوری اسلامی و بعثیا می کردن عربای عراقی بر می گردن اسم یه چند تا ده رو که نزدیک مرز هست و اسمش عربی رو می برن می گن اینا اسمش عربی پس بدینش به ما نماینده های ایران هم بر می گردن می گن عراق و بغداد هردوشون اسم فارسی پس لطفا شما هم اینارو بدین به ما
همچنین عرب عراقی اینو خوب یادت باشه که ایرانی جماعت همیشه جواب مشت رو با لگد داده و خواهد داد اینو چند سال پیش هم که خیلی احساس قدرت می کردید بهتون ثابت کردیم بازم لازم بشه ثابت می کنیم
در اخر
جاوید و خرم ایران ما و مرگ بر دشمن همشگیش عرب
شنبه 18 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
kotlet - ایران - تهران
من همانطور که به ایران و کوروش بزرگ احترام میگذارم به اسلام و مسلمانان نیز احترام میگذارم. تو چرا انقدر از مسلمانها و اسلام بدت میاد؟؟؟؟نکنه از خونه که بیرون میای از راننده تاکسی و همسایه و مغازه دار و .... همه را به خاطر مسلمان بودن با تنفر نگاه می کنی؟؟ تو تاریخ همین ایران پره از دانشمندان و شاعران ایرانی مسلمانی که دنیا به آنها افتخار می کند و آنها به مسلمان بودنشان افتخار می کردند. نکنه از آنها هم تنفر داری؟
وافعا متاسفم برای آدمی که به خاک سرزمینش افتخار می کند ولی اکثریت مردم و حتی دانشمندان سرزمینش را از 1200 سال پیش به اینور نادان میداند و نفرت آنها را به دل دارد.
شنبه 18 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
kotlet - ایران - تهران
تو طرز تفکرت تجدید نظر کن.
یکشنبه 19 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
kurosh_jp - ژاپن - توکیو
kotlet - ایران - تهران
از انجایی که من با خشونت میانه خوبی ندارم و شما دلبند ان هستید ثابت شد که نواده همان صاحب تصویرید. امیدوارم پس از اتمام پروژه نژاد برتر دکترای جعلی اختیار نکنید. در زبان فارسی غیر از افعال ماضی بودیم و نبودید افعالی مناسب با حال و اینده به وفور یافت می شوند. البته بیشتر نزد دور اندیشان کاربرد دارند. باشد ما هم اندک اندک به انها بگرویم.
یکشنبه 19 آبان 1387

mitraa - فرانسه - پاریس
maryamiraq5 - انکلستان - لندن***
چه ربطی داشت اصلا؟شما اعراب برید همون ملخ وسوسمارتونو بخورید.پولدار بودن ربطی به فرهنگ نداره.اگر هم کمی پیشرفت کردین بخاطر اسلام بوده.اعراب که اونقد ....پایین بوده که دختراشونو زنده به گور میکردن.حیف ما که ثروتهای کشورمون صرف این اعراب .... میشود
یکشنبه 19 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
حوری این چند باری که تو این سایت کامنتاتو خوندم فقط شلوغ می کنی میای به یه سری از ایرانیا یا مثل الان به یکی از شاهان ایران فحش می دی بعدش غیب می شی بعدش بر می گردی از اتحاد و انسجام و اینجور چیزا حرف می زنی و کلا روال عادیت همینه و اینو بدون ایرانیا رو از خودت متنفر تر می کنی و کار ما رو ساده تر این کامنت اخریت هم از نظر من کوچکترین ارزشی نداره فقط می خواستم بدونی چیزی که مهم و اهمیت داره اینه که نسل جدید ایران وجوانانش مثل ما به هویت ایرانیشون فکر بکنن و روز به روز از اسلام فاصله بگیرن که دارن می کنن و روز به روز هم حکومت ایران ایرانیا و جوانانشون رو نسبت به اسلام و بانیش عرب متنفرتر می کنه بنابراین خودتو اینجا خسته نکن چون هر چقدر که اینجا سعی کنی اخرش هیچی گیرت نمیاد همچنین اینجانب هیج وقت شعار نژاد برتر سر ندادم لطفا از دفعه بعد حرف تو دهن ما نزار:
برو این دام بر مرغ دگرنه/که عنقا را بلند است اشیانه
یکشنبه 19 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
bluestar - ایران - تهران
شما که ایرانی هستی حسابت از عرب ها جداست!هر تفکر و دینی داشته باشی ارزش داری واسه همین اینو میگم!
کسی از اسلام به خودی خود تنفر نداره!تمام ادیان و پیروانش قابل احترامندنداد؟حتی اون هایی که دین ندارند! مگه اون کورش که باعث افتخار ماست یهودی ها رو نجات نداد!چه دلیلی وجود داره که کسی از اسلام متنفر باشه اگر بشه اصلا کاری بکار اسلام نداشته باشه؟
مشکل اینجاست که اسلام می خواد مردم دنیا مسلمون بشن حتی به زور!نمونشم فراوون هست از صدر اسلام و لشکر کشی ها تا همین جمهوری اسلامی تا اون بن لادن !تبلیغ در همه ادیان هست ولی نه با زور و شمشیر اونم در زمان حال!
مثلا فرض کنید منی که در ایران به دنیا اومدم و چون تو شناسنامه پدر و مادرم نوشته مسلمون به چه دلیلی باید تا آخر عمرم بعنوان مسلمون زندگی کنم ؟پس حق انتخاب من چی میشه ؟اگر انسان حق انتخاب نداشته باشه با حیوان چه فرقی داره؟شما بهتر می دونید اگر من فردا بخوام به دین دیگری در بیام یا اصلا بی دین باشم چه بلایی در ایران سرم میاد!
من شاید بخاطر خواندن تاریخ اسلام نه اون چیزی که در مدرسه یادمون میدن بلکه از طریق منابعی مثل تاریخ طبری که بجهت نزدیکی زمانی به آن اتفاقات فکر می کنم اعتبار بیشتری داره از اسلام خوشم نیاد و اون رو قبول نداشته باشم!ولی دلیل نمی شه که راه بیفتم از دم بکشمشون یا بگم حقی ندارند!اگر اونها دوست دارند نصف سال رو در عزای اعرابی که 1300 1400 سال پیش مردند باشند که بر سر ارث و میراث یک قبیله برادر برادر رو کشت و پسرعمو پسر عمو رو! و زندگی خودشون رو بر اساس حرف های اون ها تنظیم کنند زندگی خودشان است و آزاد هستند!ولی وقتی می گویند تو هم باید اینجوری باشی و ما از تو بهتر می فهمیم اینجاست که مشکل پیش می آید!
در مور ددانشمندان وبزرگان ایران زمین هم فکر می کنم همه ما به آنان از هر دین آینی که بودند افتخار می کنیم چون ایرانی بودند!هر چند بسیاری از آنان فقط بخاطر حفظ جان و اجازه فعالیت همراه این قافله شدند مثلا رازی کتابی دارد بنام دروغ های انبیا که متاسفانه از بین رفت و فقط از روی ردیات آن به وجودش پی می بریم!و کمی انصاف داشته باشیم ما در زمانی که
اعراب برای شتر همدیگر را می کشتند و اروپایی ها در جنگل زندگی می کردند اولین سیستم پستی جهان را داشتیم و ر وی رودخانه ها پل معلق میزدیم و معماری می کردیم فکر می کنید اگر اسلام نمی آمد ما آن دانشمندان را نداشتیم و پیشرفت نمی کردیم؟که حتی اسلام باعث عقب ما ندگی ما شد!
اما در مورد عرب ها !آنها از زمان قبل اسلام دشمنی سختی با ما داشتند و در تاریخ هم این را می بینیم! چه در صدر اسلام که ثروت این مملکت را غارت کردند و چه در زمان جنگ که حامی و مشوق صدام در کشتن جوانان این مملکت بودند!پس نفرت ما از اونها طبیعی است و به نظر من نباید اون رو فراموش کرد! مثلا نگاه کنید اون کامنت اولی را هیچ ارتباطی به موضو ع خبر ندارد و شروع کرده به فحاشی به ایرانیان و افتخاراتشون!
ببخشید طولانی شد.
یکشنبه 19 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
kotlet - ایران - تهرانkurosh_jp - ژاپن - توکیو
دوستان عزیز جناب حوریه اینطور که ادعا می کند عمل نمی کند. در اولین کامنتش صحبتی از فرشباف ایرانی و تمجید هنر ایرانی نیست در واقع حمله زیرکانه ای به کوروش و تمدن ایران کرده و حتی قبلا هم از اسلام و رهبر مجازی اسلام به گفته خودشان دفاع می کردند. اگر جنگها و تعرضات گذشته اعراب را هم فراموش کنیم می توانیم امروز نژاد پرستی و جنایتها ی اعراب سودانی علیه قبایل غیر عرب سودانی را ندیده بگیریم؟! حرف با عمل فرق می کند!
ایرانی متعصب نیست اگر هم باشد نتیجه سنتهای تعصب امیز اسلامی عربیست که بر ایرانی تحمیل شد. دوستان بحث با چوپان دروغگو فایده ندارد. تا 50سال بعد که نفتشان ته کشید مجبور به همزیستی مسالمت امیز با سایر اقوام و ملل خواهند بود. موفق باشید.
یکشنبه 19 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
shad - فرانسه - نیس
من نه چوپانم نه دروغگو. ایرانی متعصب نیست قبول دارم ولی اکثریت کاربران با همه اعراب مشکل دارند. من به نژاد و گذشته پرستی حمله کردم نه شما و نه تمدنتان. هر کسی مسئول رفتار خود است اسلام یک دین است نه نژاد. حکومت ایران منتخب مردم نیست ولی ایرانیست. بیشتر کاربران هر بلای اسمانی را هم به عرب نسبت می دهند. ایا این منطقیست. ارزوی سلامت مسافرانشان را می کنم برای هموطنانم ارزوی مرگ می کنند ایا این انسانیست؟ من شما را نمیشناسم ولی به عنوان یک انسان به خاطر مخالفت اشکارتان با نژاد پرستی برایم محترم هستید. ایکاش این خصلت را به دوستان عزیزتان که در دشنام دادن به من گوی سبقت را از هم می ربایند یاد می دادید. صفتی که به بنده دادید نه زیبنده نظر شما بود نه سزاوار من.موفق باشید
یکشنبه 19 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
kotlet - ایران - تهران
اولا ممنون از اینکه به فکر من هستید. ثانیا من یک خانم متاهل با مسوولیتهای بسیار هستم به همین دلیله که به قول شما غیب می شم. اگر هم لحن صحبتم رو عوض می کنم به این خاطره که فضای سایت بیش از این مکدر نشه. فکر نمی کنم کسی از نظر دادن در اینجا به اصطلاح شما چیزی گیرش بیاد و هم من هم شما از این قاعده مستثنا نیستیم. شما همیشه سعی در اقناع کردن عرب و ترک دارید که از انها بهترید و گذشتگانتان مفید تر بودند. به همین دلیله که می گم شمامشغول اثبات نژاد برترید. به هر حال امیدوارم که در نژادپرستی شما اشتباه کرده باشم. ولی قبول کنید که ارزوی مرگتان برای عربها اوج نژادپرستیست. در ضمن کامنت اولتان هم بسیار توهین امیز بود و اصولا باید در سایت متعلق به خود درج می شد. در پایان می دانید که برای ما عراقیها دموکراسی در ایران همانقدر مهم است که دموکراسی در عراق. پس انهایی که اصولا مورد هدف دشمنی شما باید باشند ملت عراق نیستند.
یکشنبه 19 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
shad - فرانسه - نیس
موافقم این طبل تهی (همون حوری) فقط صدا داره و شلوغ می کنه بهتر خودشو بیشتر نشون بده
kurosh_jp - ژاپن - توکیو
کوروش اون بلو استار تنها کاری که بلده اینه که بیاد حرف صدتا یه غاز بزنه ولش کن بزار خوش باش ارزش جواب نداره
Huria - دانمارک - کپنهاگ
معلوم که اکثریت کاربران با اعراب مشکل دارن تازه کجاشو دیدی؟ از الان فکر روزی رو می کنیم که این حکومتی که ازش حرف زدی نباش اون موقع چه حساب ها که با هم تسویه نکنیم. همچنین اون کسی که تو براش ارزو می کنی سلامت از کشورت بر گرده من ارزو می کنم زنده بر نرگرده که پول ملت ما رو داره می ریزه تو جیب یه مشت عرب
در اخر خیلی شعار می دی




یکشنبه 19 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Huria - دانمارک - کپنهاگ
ملت من از قدیم یه دشمن داره به نام عرب که مدام چشم طمع به ایران و ایرانی داره و این موضوع و دشمنیش با ایران انقده روشن که نیازی به توضیح نمی بینم بنابر این انتظار نداشته باش براتون دسته گل بفرستیم
همچنین برای من و ملتم اون چیزی که بهش می گی ملت عراق و دموکراسی توش کوچکترین اهمیتی نداره برای ما مهم اون چیزی که اون بالا برات تعریف کردم
همچنین داستان ما و پان ترکیستا اصلا به شما ربطی نداره و اونایی که از اول خوندش می دونن داستان چیه برای فهمیدنش هم باید بری دنبال کامنتا از اول بخونیشون انشاء الله ترک که افتاد تو اون چیزی که بهش می گی مملکت می فهمی چی می گم (بهتره توی بحثی که اصلا به تو ربطی نداره وارد نشی)
بازم می گم جواب لگد رو با مشت می دیم (چه ترک حمله کنه چه تازی)
همچنین تاهل تو و مسئولیت هات هم برام اهمیتی نداره ...
دوشنبه 20 آبان 1387

kurosh_jp - ژاپن - توکیو
Huria - دانمارک - کپنهاگ
شما خانم معنی نژاد پرستی رو با مشکل داشتن و نفرت داشتن اشتباه گرفتید!
ما نگفتیم ما از همه برتریم!با ترک ها هم هیچ مشکلی نداریم !دلیل نفرت ما از اعراب هم خودشون هستند!چه صدر اسلام که ثروت ایران را به اسم اسلام غارت کردند و چه زمانی که حامی و مشوق صدام در کشتن ایرانیان بودند!شما که بهتر باید بدونید!خود شما در اولین کامنتتون می آیید فحاشی می کنید!موضوع خبر چه ربطی به نژادپرستی و کورش داره؟وفقط دنبال یک جایی می گردید عقده هاتون را خالی کنید !ولی من خوشحالم که با این کاراتون هر روز بیشتر تنفر ایجاد می کنیید!بترسید از آن روزی که تنفر فرزندان کورش مجال رهایی پیدا کند!
kotlet - ایران - تهران
ممنون!همینمون کم مونده بود عرب جلومون ادعای فرهنگ و تمدن بکنه!نمی دونن ما دو تا گله محمد رو به یه تار موی کورش نمی دیم!این عرب زاده های ایرانی نما رو که ازشون دفاع می کنن یه روز می ریزیم تو خلیج همیشه فارس تا سرزمین مادریشون شنا کنن!
دوشنبه 20 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
kurosh_jp - ژاپن - توکیو
سپاسگذارم که وقت گذاشتید و این همه مطلب برای من نوشتید. خدا در قرآن گفته:((لا اکراه فی الدین)) خواهش می کنم به جای گوش دادن به منبر آخوندها به حرف قرآن گوش کنید و آزادانه روش خود را انتخاب کنید و هراسی از کسی به دل راه ندهید . کاری که من کردم. اگر پدر و مادرتان سختگیری می کنند به اسلام ربطی ندارد به خاطر داشتن نگاه سنتی آنهاست.
در مورد قیام کربلا هم عرض کنم که این قیام برادر کشی سر قدرت نبود. سنبل جنگ همیشگی نیروهای خیر و شر یا همان اهورا و اهریمن زرتشت است که از زمان هابیل و قابیل شروع شد و تا قیام مهدی شیعیان یا سوشیانت زرتشتیان ادامه دارد و سنبلی است که همه انسانها باید از آن درس بگیرند و در هر جای دنیا صف حق و باطل را تشخیص بدهند. امام صادق فرمودند:((همه جا کربلا و هر روز عاشوراست)) مهاتما گاندی رهبر هند بر اساس همین فلسفه حسین را پیشوای خود می داند. مطلبی که متاسفانه بسیاری از دوستداران حسین هم نمی دانند و از قیام عاشورا فقط بلدند 10 روز از سال را لباس مشکی بپوشند و پای روضه بنشینند و خورشت قیمه بخورند.
متاسفانه اینجا مجال بحث بیشتر نیست. اگر مایلید اعلام تمایل کنید تا در یاهو بصورت آنلاین با هم حرف بزنیم.
دوشنبه 20 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
پس از گذشت 30 سال فکر نمی کنم این نفرت پاسخگوی مشکلاتتون باشه. مشکل هیتلر هم با نفرت اغاز شد. حتما می دانید که تنها کاربرد تاریخ عبرت گرفتن از پیشینیانست. بهر حال به دلیل غیر محترم بودنتون ضرورتی در ادامه این بحث نمی بینم.
دوشنبه 20 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
Huria - دانمارک - کپنهاگ
کاربران عربی که از امارات یا سایر کشورها می نویسند غالبا به ایرانیها توهین می کنند. حمله به نژاد و گذشته پرستی که گفتید ایده ای منطقی نبود و شما در کامنتهاتون گاهی خیلی شفاف عمل نمی کنید.
ایرانیها قبل از انقلاب اسلامی چنین ازرده خاطر از اعراب نبودند. مشکل پرچمداران اسلام عربی هستند که ایرانی امروز به اعراب بدبین است و جنگی که بین همین برادران مسلمان در گرفت نشان داد که اسلام بویی از برادری نبرده و عامل تمام تفرقه ها و اختلافات است. اگر دوستداران اسلام حجاز بر سر کار نباشند منطقه در صلح وارامش خواهد بود. اسلام مبتنی بر نژاد پرستیست و کسی که اسلام بیاورد باید تمام زندگی اش را بر سنتهای اجدادی اعراب حجاز منطبق کند. هویت و فرهنگ عربی حجاز به ایرانی تحمیل شده به همین دلیل از اعراب ازرده خاطر است.
کوروش کارعظیمی انجام داد: ازادی دادن به تمام مذاهبی که در بین النهرین پرستش می شد.چون می دانست که باتحمیل یک مذهب واحد بر سرزمینی متمدن از حمایت مردمی برخوردار نخواهد شد. چون با مردم بود و از مردم بود از او به نیکی یاد شد. چیزی که در اسلام سیاسی محمد معنایی ندارد. مردم در فرهنگ عربی حجاز یعنی تسلیم شده به محمد و اسلامش. حالا متوجه شدید چرا به کوروش افتخار می کنیم؟
من از تمام دوستان خواهش می کنم که دوستانه و منطقی به اعراب پاسخ دهیم. این اخرین جنگ ما با پرچمداران اسلام حجاز در داخل ایران خواهد بود. اعراب هم قربانی همین تعصب اسلام عربی حجاز قرن هفت میلادی هستند. ممنون.
دوشنبه 20 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
سوالی برای تمام مسلمانان و اعراب فارسی زبان این سایت دارم:

1-ایا می دانستید که اعراب فروشنده و تولید کننده برده های سیاه خریداری شده توسط برده داران غرب بودند ؟
2-ایا می دانیدکه برده داری توسط اعراب مسلمان سودان همچنان ادامه دارد؟
3-ایا می دانید که اعراب مسلمان سودان با احکام شریعت اسلام قبایل مسیحی و انیمیست افریقایی را به برده گی می گیرند؟
4- ایامی دانید که اعراب مسلمان سودان بنابر دلایل نژادی سایر قبایل مسلمان را قتل عام کرده و قصد پاکسازی سودان از غیر عربها را دارند؟

پس قبل از پرداختن به تمدن ایران قبل از اسلام به ؛؛نا تمدن اسلامی ؛؛خودتان بپردازید که هنوز قربانی می گیرد.
پس کجاست صدای بشریت و برابری اسلام شما؟ کدام ملت مسلمان یا ملت عرب علیه جنایات اسلامگراها ی عرب سودان قد علم کردند؟!
ما صدایی از مسلمانان نشنیدیم جز ادعاهای تو خالی و دروغ!
دوشنبه 20 آبان 1387

Ario - ایران - اهواز
kotlet - ایران - تهران
خدا شاهده مثل برادر دوستت دارم و حرفاتو کاملا تایید میکنم.
Huria - دانمارک - کپنهاگ
کاری به چرتو پرتهایی که تحویل میدی ندارم.اما یک خانم متاهل و در حال درس خندن با کلی مشغله به نظرم باید سرش شلوغ تر از این باشه که بیاد تو یک سایت ایرانی که زبون دومش هم و علیه مفاخر ملی اون کشور زبون درازی کنه.اصلا تو از کجا سندیت عکس اون قالی با نصویر خیالی تصویرگرش رو تایید میکنی و نوشته های هرودت در مورد کوروش را رد(مطءنم کتابی در این مورد نخوندی و گرنه این چنین ساده لوحانه صحبت نمیکردی).این جاست که به مغرض بودن تو پی میبریم.تو میگی چرا من که داروسازی میخونم باید در مورد گذشته چیزی بدونم یا بخونم.اون وقت خودت با قاطعیت ساده لوحانه ای در مورد گذشته که هیچ علمی بهش نداری نظر میدی(جهل عربی).سر و ته حرفات معلوم نیست ولی پر از نفرته.بهت حق میدم متنفر باشی که آموزه های صدام به توست نسبت به هر ایرانی اما این رو بدون که این نفرت ما ایرانی ها نسبت به اعراب 100 برابر نفرتیه که تو داری.سعی نکن با حرفهای به ظاهر قشنگ در مورد دموکراسی و این چرتو پرت ها سفسطه کنی چون اینجا هنوز جنگه.جنکه پنهان بین ایرانی ها و عربها که از 1400 سال پیش تو ایران جا خوش کردند.اما به قول کتلت جوون ایرانی بیدار شده.اون خزعبلات در مورد قیام حسین و صبر حسن و ...دیگه خریدار نداره...اگه از ایران و ایرانی متنفری من 100 برابر بیش تر از تو متنفرم و اگه امثال تو که تو ایران از پول ایرانی ها چاق شدن و دارن برعلیهمون فعالیت میکنن شناسایی کنیم بلایی سرتون میاریم که مرغان آسمون به حالتون گریه کنند.ایران خاءن کم نداره و شماها هم روش اما میدونیم با خاءن چیکار باید کرد...لعنت خدا به دولت آخوندی و لعنت به هر چی عربه...
در ضمن فرهنگ من در برخورد با کسی که به فرهنگم بی حرمتی مکنه اینه.پس این یا مفتها در مورد این که با این حرفها فرهنگمو به همه نشون دادم تحویلم ندی ها...
دوشنبه 20 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
kurosh_jp - ژاپن - توکیو
دوست عزیز این کاربر بلو استار هم تا دیروزمخالفان اسلام را تهدید به هیبت ترسناک اسلام و مسلمانان می کرد! امروز از گاندی حرف میزنه!
همه مذاهب از نظر این اسلامزده ها اخرش به حسین ختم می شود! من که فکر نمی کنم که تا عربستان بتوانند شناکنند!
دوشنبه 20 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
Huria - دانمارک - کپنهاگ
عجب! عجب ! شما که طالب احترام بودید چطور با این جمله و با بی احترامی به یک ملت گزافه گویی اغاز کردید؟:(گزافه گویی انهم از نوع نژاد پرستانه اش بیشتر زیبنده اکثریت ایرانیست )! نفرتتان از ایرانی را ریشه یابی کنید شاید نجات پیدا کردید!
دوشنبه 20 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
shad - فرانسه - نیس
از پاسخ منطقیتان ممنونم.شاید در همه زمینه ها توافق نظر نداشته باشیم ولی همینکه با روشنفکری و دور از تعصب بحث می کنید تصویر زیبایی از کوروش به من القا می شود. اگر افراطی از جانب من سرزده حداقل از حیطه ادب خارج نشده ام و اختلاف فرهنگی من و دوستانتان را از روی نظراتمان متوجه می شوید. می دانم که می خواهید تا جایی که ممکن است هموطننانتان را نرجانید و دیپلوماسانه عمل می کنید. ولی متاسفانه اکثریت کاربران همه چیز را سیاه و سفید می بینندو اگر کسی مثل من خاکستری بنویسد سیاهش می کنند. در پایان ضمن تقدیر از راهنماییتان باید عرض کنم که نه من نه اعراب همفکرم طرفدار جنگ ولو این اخری هستیم. هر چه بود به من و اجدادم تحمیل شد. گویا جز شما و چند کاربر دیگر ایرانی جماعت از ما نفرت داردولی من همه اینها را به حساب فشار زندگی و تلقین نادرست می گذارم و می گویم ایرانی همانطور که دریچه رحمت بعد از دوران ان خونوار بر عراقی باز شد درهای ازادی به روی ستمدیده ات نیز بزودی باز خواهد شد پس تبریک من را پیشاپیش بپذیر.
دوشنبه 20 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
shad - فرانسه - نیس
فکر میکنم سرعت پایین کنترل نظراتمون باعث سوئ تفاهم شده. بهر حال حق با شماست باید می گفتم اکثریت کاربران که شما ابدا ازشمار انها نیستید و احترامتان به جا. تکرار می کنم من کینه جو نیستم.
Ario - ایران - اهواز
انصافا حق با شماست. مشکل از انجایی شروع شدکه برای نوشتن پایان نامه مدام پشت کامپیوتر بودم و برای رهایی از استرس فکری بعد از اشنایی با این سایت لابلای هر فرمولی ناخنکی به اینجا می زدم. حالا هم برای قبولی در این 3 امتحان مانده باید عزمم را جزم کنم. در ضمن من هیچوقت ادعای کارشناسی در امور تاریخی نکردم تاریخچه داروخانه راهم از استاد دانمارکیم حین درس شنیدم. به هر حال از لطف شما و فلافل ببخشید کتلت که گویا بدون فلفل قابل هضمترند تشکر کرده و انشاا... اخرین اخبار داروهای ضدافسردگی به شما تدریجا اعلام خواهد شد. می دانید که نفرت و خشم بیدلیل و بی حد از اثار افسردگی ملایم است.اگر وقت نکردم از کلمات قصارتان در اینده بهره مند شوم علتش عمل کردن به نصایح گهر بارتان است. نمیدانم چرا به فکر خودم نرسیده بود که باید به درسم برسم. اهان اخر من در عین ساده لوحی عرب هستم. امیدوارم با این اعترافات راه پیروزی شما همیشه بر حقان تاریخ هموار گردد.
دوشنبه 20 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
shad - فرانسه - نیس
اگر منظورتان دارفور است شنیده ام چند کشور عربی البته غیر از حکومتهای غربی که در فعل خیر دست همه مسلمانان را از پشت بسته اند در کمک به انها فعالیت دارند خصوصا مصر که همسایه هم هست. امیدوارم اطلاعات غلط نداده باشم. در ضمن در مظلومیت ملت عراق کشورهای مسلمان با ما انچنان که باید همدردی نکردند بجز امارات که الحق برادری کردند و حتی شیخ زاید شعری بنام رعیت و اتش به حال عراقی سرودند که خواننده معروف و خوشصدای عراقی الساهر انرا اجراکرد. با نظر شخصی من هم که اشنایید. من با هر خشونتی مخالفم. عرب و عجم و مسلمان و غیر مسلمان هم همه برابرند. ولی متاسفانه جز تاثر کاری از دستم بر نمی اید. البته بنده سالهاست که بجای خمس به سازمانهایی چون یونیسف کمک ماهیانه ای در حد خودم تقدیم می کنم.
دوشنبه 20 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
shad - فرانسه - نیس
در ضمن قرآن تمام ادیان را محترم می داند و همه را رستگار می شمارد.
دوشنبه 20 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
shad - فرانسه -نیس
ممکنه بفرمایید من در مورد هیبت ترسناک اسلام چه گفته و چگونه شما را ترسانده ام؟(همراه با لینک مربوطه) آیا همه دشمنان اسلام مثل شما تبلیغات مسموم می کنند؟؟ اگر دین ندارید لااقل بزرگواری به خرج بدهید و دروغگو نباشید.
در ضمن در مورد ادعایتان که اعراب تولید کننده برده های سیاه خریداری شده توسط برده داران غرب بودند واقعا دروغ از ظاهر آن پیداست. برده های سیاه بطور کامل از قاره آفریقا بودند. نیازی نبود که برده داران غربی برای خرید برده تا شبه جزیره عربستان بیایند. می توانستند( که صد در صد همینطور بود) راه کمتری پیموده و خود از قاره آفریقا برده بگیرند. به ویژه آن که بزرگترین مدارس تربیت برده و گلادیاتور در روم موجود بود.
دوشنبه 20 آبان 1387

mitraa - فرانسه - پاریس
( اینشتین پس از نقل قول از فلمینگ، پیرامون
اشتباه جناب لاوازیه در اظهار صریح گرایش خود
به مکتب اسلام و تشیع، و در نتیجه بر باد دادن
سر خود توسط تیغـه ی گیوتین انقلابیون وحشی
فرانسه - به جرم درباری بودن و خیانت به میهن
و مذهب-اکنون خطاب به آیت الله بروجردی اینگونه
مینویسد؛ غافل از سرنوشتی که در انتظار خود او
و فلمینگ و نیلز بوهر و...در کمین نشسته است:)
جناب " بروجردی بزرگ " ؛ به یاد دارید که در نامۀ
"ایکس40"(آخرین نامۀ تحقیقی که پس ازآن اسلام
و تشیع را پذیرفته) از شما تقاضا نمودم که (اجازه
بدهید:)مــــن (=اینشتین) " شیعه " شدن خود را
به دنیا اعلام کنم!
ولی شما در جواب نامه، من را نهی نموده و گفتید:
"شیعه، به دستور (امام) صادق(ع) عمل میکند؛ که
ما را به مخفی ساختن عقاید ، بهنگام ترس از خطر،
دستور داده است(= تقِیَّه کردن)(*1*)؛
اگر تو (اینشتین) امروز این عقیده را اظهار کنی،
جان خود را به خطر می افکنی و دیگر نخواهی
توانست به وعده ای که به من (= بروجردی)
داده ای (یعنی نوشتن کتابی در دفاع علمی
از مبانی مذهب شیعه و کتب حدیث آن) وفا
بنمایی ؛ و مذهب شیعــــه نیز از یاری تو (=
اینشتین) محروم خواهد ماند ".
دوشنبه 20 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
bluestar - ایران - تهران
تاریخ پیشرویهای اعراب در خاور میانه و افریقا را نخوانده اید که از رومیها حرف می زنید. شما مثل اینکه فقط برای تبلیغات علیه تاریخ قبل از اسلام اینجا قلم می زنید. در ضمن پاسختان را هم در باره ارتداد در اسلام از لینکی که در صلوات دادم مطالعه کنید.
mitraa - فرانسه - پاریس
این خبری که نوشتید ساختگی ست و حقیقت ندارد.شیعیان تخیل خوبی دارند! کسانی که در مورد انیشتین کتاب نوشته اند و از متخصصان معتبر هستند چنین چیزی ننوشته اند. از سایتهای غیر قابل اعتماد کپی نکنید. به کتابخانه بروید و مطالعه کنید.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
Huria - دانمارک - کپنهاگ
شما که در غرب زندگی میکنید بهتر است روزنامه های معتبر غربی را هم مطالعه کنید تا ببینید که برخی کشورهای عربی کمک که نمی کنند هیچ بلکه مهر سکوت بر لب زده و شاید به این پاکسازی نژادی کمک نظامی هم بکنند!
به مسلمانان : در قران از برده ها صحبت شده پس برده داری در عربستان رایج بوده.
به مسلمانان و اعراب: اگر در مورد برده داری مطالعه کنید خواهید دید که اعراب ساکن در افریقا سیاهان افریقایی را به بردگی می گرفتند و به قاچاقچیان برده و برده داران پرتغالی و غیره می فروختند. حتی امروز در موریتانی و سودان اعراب خود را نژاد برتر دانسته و ادامه دهندگان راه اجداد خود هستند. لطفا بیشتر مطالعه کنید و به جای انتقاد از رومیها و مصریان باستان واقعیتهای امروز را بپذیرید و برای ان چاره جویی کنید.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

Ario - ایران - اهواز
Huria - دانمارک - کپنهاگ
باهات نمیشه جدی صحبت کرد به این دلایل:
1-ابتدا با قاطعیت کوروش رو محکوم میکنی:زیرنویس هم تاییدی بر خونخواری کوروش می کرد که به سر بریدن مخالفان معروف بود. البته حداقل در اسکندیناوی نه در جامعه فریب خورده منشور ان محروم. اصولا جعل تاریخ به نفع یا ضد یک شخصیت تاریخی کار دشواری نیست. از ان دشوارتر حاکم کردن عقل نسل خواننده تاریخ است.
ولی بعد با چرخشی 180 درجه به نفع یکی از کاربران که گفته با عرب ها منطقی بحث کنید چنین میگویید:از پاسخ منطقیتان ممنونم.شاید در همه زمینه ها توافق نظر نداشته باشیم ولی همینکه با روشنفکری و دور از تعصب بحث می کنیدlt;تصویر زیبایی از کوروشgt; به من القا می شود.
این مطلب نشان میدهد که کوچکترین دید مثبتی از کوروش ندارید و تازه میخواهید با اختلاط با یکی از کاربران سایت این دید به شما القا شود.باز هم میگویم دید شما نسبت به مفاخر ملی ایران به صورت پیش فرض منفی بوده و منتظرید با توهین به این مفاخر ایران ها برایتان کف بزنند تا دیدتان اصلاح شود.
در جایی دیگر اظهار نظر میکنید: تعدد و تنوع در جهان پیشرفته امروز عربی هر گونه نیاز به اثبات وجود نژادی در این قوم را محو می کند.
که به خودی خود گویای منطق شماست و نداشتن تعصب ودید نژادی به مسائل است!!!ذکر این مطلب به خودی خود باعث خنده میشه و همه میدونند که تنها چیزی که در عربها وجود ندارد تعدد و تکثر است.ضرب المثل بین اعراب هست که میگه عربه و سنتش,یعنی اعراب از یک سری مجموعه عادات و رسوم تغییر ناپذیر پیروی میکنند که با هر گونه تغییر در آنها مخالفت میکنند.به بیان ساده تر قوم عرب به علت آی کیو پایین قابلیت تطبیق با شرایط رو نداره و بنابر این از یک سری رفتارهای تعیین شده به عنوان پیش فرض استفاده میکنه تا به خودش زحمت استفاده از مخ نازنین رو نده, مانند ازدواج دختر عمو و پسر عمو و یا خیلی اداب و رسوم دیگه که میبینی و در همون اروپا هم مشکل ساز شدن.
3-هر کس خود را جای من میگذاشت و رنج مردم خوزستان رو در هنگام حمله صدام میدید هر روز آرزوی مرگ صدام رو میکرد.گفتی خشم بیدلیل و خندم گرفت.خندم گرفت به خرابیهای بیدلیل آبادان(عروس شهرهای خاورمیانه) که بدلیل حسادت و حس خود کوچک بینی صدام در برابر فرهنگ ایران وآبادی شهرهای ایران زمین به مخروبه تبدیل شد و هنوز هم آباد نشده.به کشته شدن بیدلیل چند تن از آشنایان و دوستان در بمب گذاری بی دلیل حزب الاهواز که رویای بادلیل استقلال خوزستان و تشکیل دولت عربستان را در یر میپروراند!.همینطور که میبینی این چیزهای کوچک باعث خشم بیدلیل من نسبت به اعرابه...!!!
4-یکی دیگه از ضرب المثلهای عرب متمدن! اینجا میگه:عربه و شعر و شر!!!قبول دارم شعر وشاعری عربها خوبه و باز هم قبول دارم عربها شر به پا کردنشون هم خوبه...پس میبینیم که جهان پیشرفته عربی چه آرمانهایی(شر) داره و این ارمان رو با فتنه 1400 سال پیش عمر نشان داد و صدام با جنگ 30 یال پیش و باز هم القاعده با عملیات تروریستی 9 سال پیش بر پایبندی به این آرمان صحه گذاشت.اینهم از جهان پیشرفته عربی شما(هر دم از این باغ بری میرسد).
همونطور که میبینید اطلاعات تاریخیم بد نیست ولی به هیچ عنوان ربطی به رشته تحصیلیم(مهندسی برق) نداره.مطمئن باش اگر در زمینه هایی که صحبت کردم اطلاعاتی نداشتم ابدا به خودم اجازه سخن سرایی نمیدادم.این به خودی خود اعتماد به نفس بالای شما رو نشون میده که میتونید در مورد مسائلی که مطلع نیستید صحبت کنید.
در پایان اون قرصهای ضد افسردگی رو برای خودت نگه دار چون غم بی سرزمینی و توهم فانتزی اتحادیه 28 کشور عربی که اگه همشون رو بزاری رو هم انگشت کوچیکه ایران هم نمیشوند غم و غصه زیادی تولید میکنه که میتونه منجر به غمباد بشه اگر به حرفهای غیر منطقی خودت هم بیشتر توجه کنی میبینی که دچار نوعی ضعف شخصیتی به نام spinner هستی باید حتما به دکتر مراجعه کنی چون واقعا سردرگمت میکنه(همینطور که مارو اینجا سردر گم کردی و من به شخصه فقط بعضی حرفات رو درست متوجه شدم.بقیه همونطور که گفتم چرت و پرت بود و ارزش پاسخ گویی نداشت و بعید میدونم خودتم متوجهش شده باشی)...اگر همون موقع به گفته هام عمل میکردی و درستو میخوندی و کاری به این کارا نداشتی الان مجبور نبودی گافهایی که در مورد کوروش کبیر دادی رو اصلاح کنی!!!
در آخر هم دعای داریوش کبیر تکرار میکنم:"خداوندا,ایران رو از دروغ,دشمن و خشکسالی حفظ کن."
maryamiraq5 - انکلستان - لندن
واقعا نمیدونم در موردت چی بگم.فقط بهت میگم خودت رو ایرانی ندونی سنگین تری...چندین بار گفتم که ایران از قدیم دشمنان دوست نمای زیادی داشته و مردم ما هم به علت فرهنگ بالا هر گونه تنوع فرهنگ و رفتاری رو در خودشون میپذیرفتن که این باعث شد افراد دورو و بد طینت به راحتی بتوانند در میان ایرانیها زندگی بکنند.به نظرم این فرهنگ بالا در میان همسایگانی این چنین سو استفاده گر نقص محسوب میشه....
سه‌شنبه 21 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
bluestar - ایران - تهران
کامنتهاتو اگه بخونی می فهمی کجا از غار حرف زدی! برای کسی مثل تو که یک کتابیه بحث و استدلال و تاریخ بیهوده است. برو خوش باش.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
Huria - دانمارک - کپنهاگ
کوروش بخشی از تاریخ بین النهرین محسوب می شود که به شما هم تعلق دارد.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
Ario - ایران - اهواز
فرمودید((توهم فانتزی اتحادیه 28 کشور عربی که اگه همشون رو بزاری رو هم انگشت کوچیکه ایران هم نمیشوند ))
اگر عراق٫ کویت امارات قطر عربستان عمان اردن سوریه فلسطین لبنان مصر تونس الجزائر ووو.. انگشت ایران نمی شوند .پس لابد تمام جهان به پای ایران نمیرسد و البته نظرات من انگشت کوچک این ارزوی جاهلانه نمی شود. اگر شما حرفم را نمی فهمی به این دلیل نیست که خودم هم به ان واقف نبودم.حوصله بحث با شما احمدی نژادک را ندارم اخر او هم نقشه جهان را برعکس می بیند. اگر من که هویت عراقیم را هیچگاه انکار نکرده ام جهان عربی را وطن دومم می دانم نشانه بزرگ بینی و دور اندیشیم است و اگر شما هویت ارمنی خود را عوض کرده و این را بدون مرز و همسایه می پندارید نشان از کوچک بینی و کوتاه فکربتان است. معلومات پزشکیتان هم مناسب حالتان است جون دجار توهم تاریخ و جغرافی دانی هستید. اگر شما مهندس اینده یا حال کشور تان هستید که دعای کوروش کاملا بجاست.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
Ario - ایران - اهواز
اریو جان دستت درد نکنه خوب گذاشتی کف دستش تمامی حرفها رو کامل زدی
Huria - دانمارک - کپنهاگ
شما بیا برو امتحانتو بده یه وقت نیفتی لازم نیست اینجا واسه ما سخنرانی کنی
سه‌شنبه 21 آبان 1387

***mehregan*** - ایران - تهران
maryamiraq5 - انکلستان - لندن یکبار هم گفتم بی سوادی و بی استعدادی خودت رو به ایران و تحصیل در ایران نچسبون..ایرانی ها هرچی که هستند دارن نخبه و دانشمند به تمام دنیا صادر میکنن(از همین مدارسی که شما توشون درس خوندید) نوشته های پر از غلطت زنگ تفریح اینجاست .هر روز یک سازی میزنی صبح طبال چی یزیدی...عصری سینه زن امام حسین !!!!! لطفا موضعت رو مشخص کن ما را هم راحت کن تو بالاخره عربی یا ایرانی!!!!!
سه‌شنبه 21 آبان 1387

Ario - ایران - اهواز
منظورم از انگشت کوچیکه ایران نمیشوند از لحاظ پایبندی به دموکراسی و تولید علم و هنر و هر مشخصه بارز مدنیته نه از لحاظ جغرافیایی.یک عرب به راحتی میتواند در ایران زندگی کند یا در هر نقطه از ایران به گردش بپردازد ولی اگر یک ایرانی به کشورهای عربی پا بگذارد زنده زنده نمیخورنش؟کافیه بفهمند که ایرانیه یا کلا غیر عربه تا تیکه بزرگش گوشش باشه.عربستانانتون در این مهم پیشتازه و اگر مصر و لبنان را(اولی به دلیل قبطی بودن و دومی به دلیل اکثریت مسیحی) قلم بگیریم تمامی امت عربی جرثومه ای از فساد است که به چیزی جز شکم و پایین شکم نمی اندیشند.میبینیم که لبنان میخواهد از این اتحادیه جدا شود و مصریها هم نوادگان قبطیان هستند و به نوعی مستعربه محسوب میشوند و نه عرب...
در ضمن من کشور خودم رو از جهان جلوتر ندونستم.و ما خیلی چیزها باید از مردم پیشرفته دنیا یاد بگیریم.ولی این رو میدونم از پیشرفته ترین کشورهای عربی خیلی جلوتر هستیم.
اون لقب شایسته من نیست ولی لقب مفتخور شایسته تو است که با پول نفت ملت من چاق شدی و در یک سایت ایرانی یاوه سرایی میکنی...مثل اجدادت و دوستان و آشنایانت که الان تو ایران هستند وزیر چتر حمایت دولت آخوندی.برو یک نون بخور و 100 تا صدقه بده برا اینکه مردم ایران سکویی پرتابی شدند برای زندگی بهتر تو ...دعاش رو هم به روح کوروش کبیر بفرست که نیای ایرانی هاست و مایه افتخار ما.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

bluestar - ایران - تهران
shad - فرانسه - نیس
به نظرت غار خیلی وحشتناکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره من افتخار می کنم که اهل کتاب هستم و نمام کتابها رو مطالعه می کنم . به هر حال اطلاعات کتابی موثق تر از سایتهاییه که بصورت گزینشی مطلب می نویسند.
در مورد فروش برده های آفریقایی بهتره کتاب ریشه ها نوشته الکس هیلی رو بخونید. که چطور 300 سال پیش شکارچیان انگلیسی برده سیاهپوستان مسلمان آفریقایی را مثل حیوان شکار می کردند و برای بردگی به آمریکا می بردند. البته شما که اهل کتاب نیستید حق دارید قبول نکنید. بروید از سایتهای بی نام و نشان و بدون رفرنس اطلاعهات جمع کنید.
سه‌شنبه 21 آبان 1387

***mehregan*** - ایران - تهران
Ario - ایران - اهواز وkotlet - ایران - تهران خیلی ممنون که جلوی توهین این عربها رو گرفتید یک مدتیه این سایت شده جولانگاه افغانی ها و عربها میشینند هر مطلبی رو میخونن اظهار نظرهای مغرضانه میکنن مسخره میکنن (نمیدونم اینقدر از ایرانی ها نفرت دارن چرا تو این سایت میان ).جاتون خالی چند هفته پیش یک مطلب بود راجع به ممنوعیت ازدواج اتباع بیگانه با ایرانیان همین خانم مریم و دو سه تا افغانی چیکار کردن منم تا جایی که تونستم جوابشون رو دادم ولی از رو نمیرن اگر وقت کردید به اون مطلب هم در قسمت زنان سر بزنید و در فشانی هاشون رو بخونید. زود به زود به این سایت سر بزنید . مخصوصا مطالبی رو که راجع به حوادث هست بخونید. چون بیشتر بلبل زبونی اونها اونجاست به وجود کسانی مثل شما واقعا احتیاجه مرسی
چهار‌شنبه 22 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
bluestar - ایران - تهران
تکلیفت رو مشخص کن عرب هستی یا ایرانی؟ من عراقیهایی رو که به ایرانیها توهین می کنند می بخشم چون می دونم که تحت تبلیغات پان اعراب قرار گرفتند. و گرنه هیچ عراقی اهل منطقی به کوروش فقط به خاطر ایرانی بودنش توهین نمی کنه. چون سیاستی که کوروش در بین النهرین اتخاذ کرد منحصر به فرد و استثنایی بود و به علاوه بخشی از تاریخ بین النهرین هست.
همینطور که هیچ ایرانی اهل منطقی سلوکوس را فقط به خاطر مقدونی بودنش و سلسله سلوکیان را از تاریخ ایران جدا نمی دونه.
اما در اخر ایرانی مثل تو قابل بخشش نیست که به خاطر اسلام عربیت جنایات اعراب در گذشته و حال را دروغ می دانی و خائن به ملت ایران و فرهنگ و هویت ایرانی هستی. امثال تو محاکمه سختی خواهند شد. هر وقت رساله فقهیت اماده شد حکم جدید ارتداد را به سمع و نظر سایر استادان فقیه عربزده ات برسان!باید هم مثل رهبر ت خمینی و خلخالی فکر کنی و دروغ سر هم کنی!
به مسلمانان ایرانی:
1-عربستان در سال 1963 برده داری را در مکه ممنوع اعلام کرد. چون خرید و فروش افریقاییها در مراسم حج نیز رایج بود!
2-در طی فتوحات و استقرار اعراب در افریقا اگر برده های مسیحی ایرانی و سایر ملل مغلوب را به حساب نیاوریم حدود 17 میلیون برده سیاه توسط اعراب به برده داران فروخته شد.

Allan G. B. Fisher, Slavery and Muslim Society in Africa, ed. C. Hurst (London 1970, 2nd edition 2001)
Murray Gordon, Slavery in the Arab world (New York 1989)
Ronald Segal, Islam's Black Slaves (Atlantic Books, London 2002)
Jacques Heers, Les Négriers en terre d'islam collection, Paris, 2003

خدمت تمام دوستان ایرانی : ایا شما می توانید کسی مثل بلو استار را با عقاید پان عربی اش که مدعیست ایرانیست فقط به خاطر ایرانی بودن محترم بشمارید؟!
کسی که برده داری اعراب برده فروش را نفی کند یعنی برده داری را برای اعراب مجاز می داند! ایرانی که به خاطر اسلام عربی حاضر است شرفش را بفروشد و به شعور دیگران توهین کند لایق بردگی نزد سعودیهاست. تنها داشتن پاسپورت ایرانی هویت ایرانی نمی اورد!
چهار‌شنبه 22 آبان 1387

shad - فرانسه - نیس
bluestar - ایران - تهران
از انجایی که غار نشینی سنت محمد پیامبرت بود فکر نمی کنم جای وحشتناکی بوده باشد به علاوه که جبرئیل را هم در غار رویت کرد.
نتیجه :غار محل تلاقی پیام اوران و پیامبران می باشد.
چهار‌شنبه 22 آبان 1387

kotlet - ایران - تهران
***mehregan*** - ایران - تهران
دوست عزیز اینجور که بوش میاد بعد از پان ترکا ایندفعه نوبت زبون درازی عربا است از این به بعد همچین بپیچیم بهشون و جوابشونو بدیم که دیگه جرات اومدن تو سایت ایرانیا رو نکنن
چهار‌شنبه 22 آبان 1387

Ario - ایران - اهواز
kotlet - ایران - تهران
***mehregan*** - ایران - تهران
دوستان عزیز همونطور که گفتم ایران از قدیم دشمنان دوست نمای زیادی داشته و مردم ما هم به علت فرهنگ بالا هر گونه تنوع فرهنگ رو در خودشون میپذیرفتن که این باعث شد افراد دورو و بد طینت به راحتی بتوانند در میان ایرانیها زندگی بکنند.به نظرم این فرهنگ بالا در میان همسایگانی این چنین سو استفاده گر نقص محسوب میشه و ما باید جور ایرانیان عزیزی که این کار رو نژادپرستی میدونند بکشیم.ولی سخنی با ایرانیان عزیز,برادران و خواهرانم دشمن قدم به قدم به ما نزدیک شده.افرادی مانند اسناجلو در قلب ایران یا قشقایی در پایتخت باستانی ایران مشت نمونه خروار هستند.این افراد که نفوذی هستند و کم هم نیستند قصدشان برای ایران خیر نیست.اینها و امثال اینها در ادارات دولتی و اقصی نقاط ایران نفوذ کرده و هدفشان زیر بال و پر گرفتن هم نژادانشان است.به چند نمونه توجه کنید:1-دقیقا ماجرایی که مهر آیین تعریف کرد برای داماد ما اتفاق افتاد که میخواست برای خواهرزاده ام که پسر 2 ساله ایست دارو تهیه کند.(مساله پانترکها از آذریهای عزیز جداست.من با آذریها هیچ مشکلی ندارم و شوهر عمه ام هم یک آذری ست).2-در دانشگاهی که من درس میخوانم رییس دانشگاه ترک است.این آقا رییس دانشکده فنی و مهندسی رو به یک ترک و از آشنایانش واگذار کرده(در حالی که دانشجویان این استاد در زمان تدریس ایشان از کم سوادی ایشان به شدت ناراضی بودند).ایشان همچنین معاونت دانشگاه را به یک ترک دیگر تفویض کرده(من نمیگویم ترکها نباید پست بالا داشته باشند ولی سپردن همزمان این 3 پست مهم به 3 همنژاد چه معنایی جز باند بازی میتواند داشته باشد؟لطفا انگ نژاد پرستی نزنید که گفتار من خود در رد نژاد پرستی و در تایید ایرانپرستی است.).تنها تقاضای من از ایرانیان که حمایت خود از ما را به صورت علنی نشان دهند و مثل اکثریتی خاموش نگذارند که عده ای عربزاده و مغولزاده در اینجا به ایران و بزرگان ایران و کیان ایران توهین کنندو جور آنها را عده ای بکشند که ممکن است همیشه در این سایت نباشند,اعتراضی هر چند کوچک به شکر خوریهای افراد یاد پایان میدهد یا به آن >>جهت << میدهد.از همه دوستان خواهش میکنم جواب این افراد رابدهند وکاهلی نکنند... پاینده ایران
چهار‌شنبه 22 آبان 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.