قصه روسپیان ایرانی در هزار و یک شب دوبی

علی همدانی

بی‌بی‌سی

بی بی سی : این قصه سر دراز دارد... همه درباره اش می گویند، اما هنوز "راز مگو" مانده. شب های دوبی با قصه زنان روسپی ایرانی در این شهر غریبه نیست. اخیرا رئیس پلیس مهاجرت ایران هم اسمش را گذاشته "پدیده قاچاق دختران" و گفته بیشترین میزان این قاچاق به کشور امارات متحده عربی است و شهر دوبی.

اما مهدی، ایرانی ساکن دوبی، به من گفت که حقیقت قصه این زنان و دختران، به خشکی "یک خط خبر نیست"... پای حرفشان که بنشینی، با یک دنیا "زندگی" روبرو می شوی. زندگی که چرخش با "شبکاری" این کارگران جنسی می چرخد... زنانی که شب هایشان در "کاباره های ایرانی" شروع می شود و در آغوش "مردان مشتری" ختم. او من را به تماشای یکی از همین شب ها برد... به یکی از "محل های کسب".


"همه چیز" به جز موسیقی




رقص در میانه میدان



تصویر بزرگ یکی از مشهور ترین خوانندگان لوس آنجلسی، در ورودی این "کاباره" به چشم می خورد. چند پله پیچ در پیچ، به نور قرمزی ختم می شود در زیر زمین که دری است و از پشت در، صدای بلند موسیقی و "قهقه خنده" هجوم می آورد.

در را باز کردم... بیشتر از چشم، دماغم به کار افتاد! دود غلیظ سیگار و قلیان است در این کاباره. در دوبی اصولا استعمال دخانیات در مکان های سربسته ممنوع است. همراهم برایم توضیح می دهد: "آنقدر در می آورند که برایشان صرف می کند قلیان بدهند و جریمه شوند."

خواننده نه چندان مشهوری، با رقصی ترین ترانه "لاله زاری" مشغول بازار گرمی است... هنوز باورم نمی شود خواننده مشهور که تا دلتان بخواهد در لوس آنجلس لقب استادی به او بسته اند، کیلومترها سفر کرده تا روی "چنین صحنه ای" آواز بخواند. " آخه کسی به آوازش گوش نمی کنه اینجا که..." بیشتر از سوال، غر زدم. جواب داد: "مهم نیست. شبی هزار دلار گیرش می آید. مالیات هم که نمی دهد. کجا در یک ماه چنین دشتی می کند؟" حالا از میان نگاه های حضار گذشته ایم و فرود آمدیم نزدیک یکی از میزهای نزدیک صحنه.

دور و بر را نگاه می کنم. میزهای گرد گرد... سر هر میز یکی دو مرد نشسته اند، اکثرا میان سال از قشرهای جور و واجور... بدون استثنا، سر هر میز، یکی از همان "دخترها" نشسته.

کاباره، با کلوپ های شبانه دیگر در دوبی فرق می کند. درجه سه، با چراغ های رنگی... صحنه ای کوچک دارد برای خواننده و "دختران" که با ترانه ها، هجوم می برند برای رقصیدن و احتمالا دلبری برای مشتری ها. با نهیب صدای بمی به خودم می آیم... فارسی حرف می زند با گویش تاجیکی: "ضمن خوش آمدگویی به شما. اولین بار است به اینجا می آیید؟" و منتظر جوابم نمی شود: "یک پارچ ویسکی، مزه و یک هم صبحت برای سه نفر حداقل است. اگر بخواهید قلیان سفارش بدهید هزینه جدا می گیریم. اگر خانمی را پسند کردید صدا کنید می آید خدمتتان فقط هزینه پذیرایی از او بر عهده شماست"... اینجاست که فهمیدم منظور از "هم صحبت" یکی از همان "دخترهاست"...

کنجکاویم را ادامه می دهم. به هر طرف که سر بر می گردانم، "چشمکی" حواله ام می شود. خوب به چهره شان نگاه می کنم. بزرگترینشان، ۳۰ ساله است ولی اکثرا جوان هستند. اگر اشتباه نکنم دخترکان زیر ۱۸ سال هم در بینشان پیدا می شود. "اینطوری نگاه نکن، پیشانی سفید می شویم"... مهدی به من گفت و ادامه داد: "به مظلومیتشان نگاه نکن، پشتشان گرم است به شبکه هایی که آوردنشان. آنها برای نگه داشتن این تجارتشان هر کاری می کنند. کافی است بفهمند برای چه اینجا هستی"... در یکی از همان "سر چرخاندن ها"، چهره آشنایی می بینم. ماتم برد. آقایی که در هتل محل اقامت خودم دیده بودم، "پدربزرگی" بود که با خانواده به دوبی آمده بودند. اینجا چه کار می کرد؟

مشتری ها، همدیگر را نمی شناختند ولی گه گداری برای "تقسیم هزینه میزها"، با هم دور یک میز نشسته بودند تا دونگ "هم‌صحبت" و "ویسکی" ارزان تر تمام شود. همین هم کلامشان کرده بود. گوش می کردم: "لعنتی این دلار دولتی که قطع شده، هزینه عشق و حال گران شده" میان سالی بود با لهجه جنوبی، دمپایی به پا داشت، موهای جو گندمی. با انگشتر عقیقش بازی می کرد: "اینجا از مالزی بهتره... آنجا گیر دختر فلیپینی ها می افتی". معلوم بود که "هم میزش" ناشی است. سر تکان می داد و ناشیانه پرسید: "پول را اول می گیرند یا آخر شب؟ بعد اگر راضی نبودیم چطور؟"... جنوبی، پکی به قلیان زد و خنده توام با "سرفه سیگار" کرد که: "بهش رحم نکن. خودت را راضی کن".

مهدی در گوشم گفت: "دنبال اصول انسانی نباش، اینجا همه چیز خیلی غریزه مدار است"


رقابت

"محفل" تازه شروع می شود وقتی که گارسون که سینی حاوی پارچ نوشیدنی و خوراکی های میز ما را می آورد. گویی همزمان با آماده کردن سفارش ها به خانم های حاضر هم ندا می دهد. دخترهای بیکار که روی صندلی های تکی نشسته بودند، "گوله" آمدند به سمت میز ما. هر کدام برای جلب توجه شیوه ای به کار می گیرند. یکی انگشت به دهان روبرویمان ظاهر شد و دیگری از پشت بر حسب تصادف کیفش محکم بر سر من کوبیده شد...

قصه روسپیان ایرانی در هزار و یک شب دوبی



مهدی می پرسد که چطور می خواهم مصاحبه کنم. در آن آشفته بازار مصاحبه کردن هم ماجرای خود را دارد... در همین گیر و دار، ساناز، همان که کیفش به من اصابت کرد، منتظر تعارفم نمی شود. روی صندلی کنارم لنگر می اندازد... در شلوغی خواندن خواننده ناشناس، در میز ما، سکوت حکمفرماست. یک راست می روم سر اصل مطلب. می گویم که خبرنگارم. ماتش می برد. نزدیک تر می آید: "خراب می شه اینجا بفهمن". به علامت "عکسبرداری اکیدا ممنوع" بالای صحنه اشاره می کند و می گوید: "خیلی خطرناکه. نه که بفهمن شما مشتری نیستین ها... شک می کنن! فکر می کنن می خوام مشتریشون رو برای خودم قاپ بزنم و خارج از دستور کار کنم". دست می کند از کیفش دستمال کاغذی بیرون می آورد و آرایش چشمش را پاک می کند و همان دستمال را روی میز می گذارد. "شماره ام تو این دستمال هست، بعدا تلفن کن. بدم نمیاد با یکی درد و دل کنم"... می گوید و می رود.

در همین گیر و دار، "خواننده مشهور" روی صحنه می آید. باورم نمی شود "پدر فلان سبک موسیقی" هنرش را در چنین مکانی ارایه می دهد. هر بار که ترانه های شادش را می خواند، کارگران جنسی، روی صحنه قطار می شوند و رقص های نمایشی را با ریتم ترانه های خاطره انگیز دهه شصت هماهنگ می کنند. شاد می خواند، ولی شاد نیست... دیدم که وقتی "شش و هشتش" را می خواند که دختران برقصند، اشکی هم می ریزد.


"نهایت تحقیر یک زن"

"الان باید خواب باشم، با تو قرار گذاشتم ها..." تا در اتوموبیل کرایه ای که در آن نشسته بود را باز کردم، گفت و ادامه داد: "دیشب در کاباره، با کسی آمده بودی، اون چی شد؟"... وقتی با شماره تلفنی که داده بود تماس گرفتم، پیشنهادم را برای ملاقات در "مکانی ثابت" رد کرد و پیشنهاد کرد گفتگو را در اتوموبیل انجام دهیم. شاید می ترسید که "دامی" باشد و گرفتار شود...

"تا ۵ صبح مشغول یک پیرمرد بودم... از این کارهاش گذشته بود ولی امان از شما مردها. تا توی گور سر و گوشتان می جنبد"... حالا فهمیدم که چرا باید سر ظهر، خواب می بوده... در سی و چند سالگی اش سیر می کند. آرایش غلیظ اش تو ذوق می زند... بوی عطر و سیگار در ماشین پیچیده. جیرینگ جیرینگ زیور آلاتی که به دست و گردنش بسته، قطع نمی شود.

سئوالهایم شروع می شود، هر چند او بدون سئوال هم پر از حرف است.

"ماهی سه چهار شب می آیم اینجا. پاره وقت کار می کنم. زن ها در ایران طلاق که می گیرند، با یک چمدان لباس خانه شوهر را ترک می کنند. بچه دارم و باید خرجش را در بیاورم. از همه جور قشری هستیم. یکی می بینید از خدایش هست... یکی دیگر می بینید، اجباری آمده. من از آن اجباری ها هستم. بچه ام بزرگ است و خواسته هایی دارد... اجاره خانه باید می پرداختم. بماند خیلی سختی ها کشیدم تا یکی از دوستانم پیشنهاد داد یک سفر بیایم دوبی. البته خوب خیلی در باغ سبز نشان دادند ولی وقتی آمدم دیدم آن خبرها هم نیست... ولی خوب باز هم! چطوری بگویم. نهایت توهین، نهایت تحقیر... نهایت زیر سوال رفتن ماهیت و شخصیت یک زن، آن لحظه است. اما ناچار بودم. اگر فقط خودم بودم شاید این کار را نمی کردم ولی به خاطر بچه ام..."

"اول برام خیلی بعید می آمد. می گفتم طرف می خواهد چندر غاز پول بدهد چه انتظارات عجیب و غریبی دارد، ولی یاد سختی های ایران می افتادم و با خودم می گفتم که اینجا کسی نیست که من را ببیند... یاد بچه ام می افتادم... اینجا خرد شدنم را فقط خودم می دیدم."

به دیشب اشاره می کند... به دیده هایم و درباره مشتری ها توضیح می دهد: "همه جور تیپ هستند. وقتی در خیابان راه می رویم این عرب ها پیشنهاد می دهند. آدم می ترسد! با خودم می گویم باز مشتری ها ایرانی باشند، بهتر است، زبانشان را می فهمیم... همه تیپ. از جوان گرفته تا مرد ۷۰ ساله..."

سوال می شود برایم که چطور "جمعشان جمع " می شوند. تجارت است و رئیس دارند یا تکی هم کار می کنند: "تکی سود ندارد، خطرناک هم هست. به ما گفتند کسانی که پشت جریان هستند، محکم هستند. من هم اولین بار با خانمی آشنا شدم که اینجا تور گردشگری داشت و از ایران مسافر می آورد ولی بعدا فهمیدم که آن پوشش است برای این تجارت اصلی. البته همه خانم های کاباره ما، زیر نظر آن خانم کار نمی کنند. هر کسی تعداد مشخصی دارد در هر کاباره."



"هر کاباره؟"... سوال من بود و جواب فوری او: "آره دیگر. چندین جا هست. اجاره می کنند و خواننده می آورند. بعد نیروها تقسیم می شوند"... "نیروها" را که می گوید، می خندد و ادامه می دهد: "کاباره ما معمولا جوان تر ها می آیند. جاهای دیگر هست که خانم ها مسن تر هستند... حساب و کتاب داریم بابا..."

شب که می شود دوباره به همان کاباره می روم. بیرون می مانم تا مشتری ها را ببینم. خیلی ها، برای نپرداختن ورودی، داخل نمی شوند... دم در کشیک می دهند تا "نیروها" را پیش از ورود، "تور کنند"... و درست همینجاست که می شود به "حساب و کتابی" که شنیدم پی می برم. دو پسر جوان که "کارگر جنسی" را در بدو ورود پسندیده بودند، کوشش می کنند او را راضی کنند تا شبی را با آنها بگذارند.

چند لحظه نمی گذرد که زنی "جا افتاده" جلوی آنها را می گیرد، "سر کارگر" است و طلب پول می کند. دو پسر جوان، جا می خورند ولی با چشمک "دخترک" قبول می کنند که حساب و کتاب را همانجا انجام بدهند. "رئیس" پول را می شمرد و تعارف هم می زند: قابل نداره! خدا بده برکت...

+211
رأی دهید
-72

nimaaa - نیویورک - امریکا
مشکل جنسی نیاز طبیعی و غریزی هر انسانی هست که باید برطرف شود من به اونها که به خارج از ایران سفر میکنند تا مشکل جنسی خودشون رو حل کنند کاملا حق میدم
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 23:16
spelesh kon - شفیلد - انگیس
من اصلا کلمه ( اجبار ) رو در این جریان قبول ندارم، این همه مردم توی ایران دارن زندگی میکنن با زندگیهای بسیار سخت و کاملا زیر فقر ولی عقیده درست و توقع های منتطقی باعث میشه سالم زندگی کنن.
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 23:29
Artosh - آدلاید - استرالیا
فکر کنم خواننده معروف عارف هست..! عامل همهء این بدبختی ها جمهوریه کثیف اسلامی و خود اسلام هست و بس. طرف به خاطر طبیعی ترین نیازهاش هم مجبوره تن به این خاری بده..!
یکشنبه 20 بهمن 1392 - 23:47
bineshaan - لندن - انگلیس
منظور از خواننده و استاد چی کسی بوده؟ عار......؟ کلمه فرومایه رو باید همین جا بکار برد.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 00:24
زنده باد اسرائیل - حیفا - اسرائیل
برای شما ایرانی ها متاسفم که هیچ اعتراضی نمیکین و خوشحالم هیچ زن اسراییلی تن فروش نیست در دبی. ایرانی این همه ادعا داری و منم منم میکی و میری دبی و مثل عربها از زن ایرانی سواستفاده میکنی
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 00:45
faranak-montreal - مونترال - کانادا
راحت ترین را ه تنبالانه ترین راه را روسپی و زن صیغهیی انتخاب میکنه , وگرنه من خیلی از زنهای ایرانی را دیدم با بچه و شوهر معتاد زندگی خونواده را اداره میکنند,با کارگری
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 02:08
Lolalola - پاریس - فرانسه
اى بابا دلتو خوشه، تا حالا گشنگى نکشیدین ، گشنه ندیدین. مرداى مجرد ایرانى هم حق دارن مثل همه مرداى دنیا رابطه آزاد داشته باشن اگر نه چى مثل هندیا و افغانیا تجاوز کنن. همون بهتر پولشو دارن میرن جاى مخصوص این کار. شما ها مثل اینکه زن یا مرد تنها و بدبخت ندیدید. بابا چشمها رأیت باید شست جور دیگر باید دید یا، خرج دانشگاه بچه این خانوم و کرایه خونشو بدید، هان؟
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 02:48
جنگنده - تهران - ایران
چه آبرویی از ایرانیها میبرند این هرزه ها. تحقیر از این بالاتر برای یک ایرنی نیست که دختران و زنان هموطنش بروند در کشورهای عربی، خودفروشی کنند. بعد جالبه اینهمه ادعا هم داریم. آنها هم به ریش همه ایرانیها میخندند و به راحتی با زنان ایرانی رابطه برقرار میکنند. برای این پول کثیف چه کارهای کثیفی که انجام نمیشود. لعنت به این هرزه ها که باعث بی آبرویی و ایدز و مریضی و اعتیاد و یک مشت بچه بی پدر و مادر میشوند.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 05:16
perser68 - فلوریدا - امریکا
آزادی،آزادی،آزادی تا زمانی‌ که مزاحمتی برای کسی‌ ایجاد نکنی‌ و با داشتن رژیمی‌ مذهبی‌ قرون وسطایی دزد و شارلاتان به این آزادی نخواهید رسید و داستان ادامه داره!دین و مذهب و آیه‌های قرآن ۱۴۰۰سال پیش نمیتونه نیازهای اساسی یه انسان قرن۲۱ رو برآورده کنه!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 05:20
diednite - سیدنی - استرالیا
اوسراییلی تن فروش نیست باید یه سری به جزیره گوا تو هند بزنن یا امستردام بعد نظر بدن . این موضوع همه جا هستش هر خانه ای نیاز به دست شوئئ داره کشوره ما چون نداره میرن دبی بعضی ها هم میرن ترکیه ن دوسته عزیزی که میگه هیچ زن ا
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 05:47
petrick - اشدود - اسراییل
ای خاک ...
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 06:04
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
فاحشه زن و مرد ندارد، چه بسا زنان را مجبور به این کار بکنند اما مرد‌ها با پول خود فاحشگی میکنند ، . ,,, اسرائیل - حیفا - اسرائیل اما از فاحشهای زن و مرد اسرائیلی زیاد شنیدیم ، از آنجمله تجارت فاحشگی توسط یکی‌ از مقامات اسرائیلی( وزیر خارجی سابق اسرائیل) ماه‌ها سرختا اخبار بود. گذشته از این‌ها سبب این کار‌ها رژیم کثیف ایران هست
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 06:27
man midanestam - لیسز - سوییس
فکر کن بعدا زحمت نوشتن به خودت بده اینشتین.دوبی‌ حتا محصولات اسرائیلی را وارد نمیکنه ،چه برسه شما را توی خاکش راه بده،،ولی‌ غصه نخور ،تا دلت بخواد این زنهای ایسریلی توی زوریخ خوب مشتری دارن
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 06:28
Kkdubai - دبی - إمارات
اونجایی که عآرف میخونه تنها جآیی که خانوادگی و خودش اجازه نمیده زنان روسپی وارد شن و منظورش از اون خآننده هآ شهرام شپره شماعیزاده نوش آفرین و وچند نفره دیگر که جای این دو کآباره خیلی فرق میکند.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 06:41
perser68 - فلوریدا - امریکا
spelesh kon - شفیلد - انگلیس. ***اینهمه مردم تو ایران زندگی‌ می‌کنن***؟درسته!همین چند روز قبل یه عده‌ زیادی رو دیدیم!دنبال مرغ گندیده و برنج سمی تو سر هم میزدن!هر کسی‌ به دردی گرفتاره! یه عده‌ کلیه میفروشن،یه عده‌ سه وعده غذا چای شیرین و پنیر و نون میخورن،یه عده‌ همین قدر رو هم ندران که بخورن،یه عده‌ به همون تعدادی که شورای نگهبان رژیم فاشیستی اسلامی تأیید کرده قانع میشن و رای میدن،اما سر از کهریزک در میارن،یه عده‌ دنبال تریاکشون می‌گردن،یه عده‌ برای تهیه تریاکشون دست به دزدی و آدمکشی میزنن، یه عده‌ هم دل‌ به دریا میزنن، یا غرق میشن و یا روسپی یا پناهنده و و و داستان ادامه داره !!!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 05:14
تیردادسورنا - ایران - ایران
مبارک انقلابیون و روشنفکران ضد شاه باشد همگی خسته نباشید!! زحمت کشیدید شهدایی هم که با نثار خونشون نهال انقلاب را آبیاری کردند امیدوارم در آن دنیا با دیدن ثمره خونشون! حسابی شاد شده باشند آقا یکی هم چراغو خاموش کنه تا ملت یه کم بخوابه فردا صبح زود نفر اول صف سبد کالا بشن! همه با هم ..وای بحالت بختیار ..اگه خمینی دیر بیاد!..وای اگر خمینی حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ..
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 06:43
تیردادسورنا - ایران - ایران
زنده باد اسرائیل - حیفا - اسرائیل اون زمان شاه بود که وقتی مردم اعتراض میکردند حقوقشونو زیاد میکرد! الان طرفشون ج.ا است که اگه به زن و بچه اشون هم تجاوز کنه ملت تو صف می ایستن و توی سروکله هم میزنن که متجاوزین تجاوزشونو بکنن و زودتر از بقیه برن خونه!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 06:50
mihanesabz - تورنتو - کانادا
زیاد هول ورت نداره جناب میهن عوض کرده!! تنفروشی ملیت نمی‌شناسه، آمریکائی و آلمانی‌ و انگلیسی‌ و فرانسوی و روسی و ایتالیائی و اسرائیلی همه جورش موجوده! زن تنفروش اسرائیلی توی دبی نیست چون بهش ویزا نمیدن که بره اونجا! تشریف بیار تورنتو ۱۰تا ۱۰تا میدیم ببر اورشلیم!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 07:37
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
زنده باد اسرائیل - حیفا - اسرائیل اگه فارسی زبان هستی (که ظاهرا هستی) حتما یه رگ و ریشه پارسی داری بنا براین خیلی خوشحال نباش چون لکه این بدنامی دامن خودت رو هم می گیره ضمنا این موضوع در تمام دنیا (ازجمله اسراییل)وجود داره و در همه جا دلایل فرهنگی و اقتصادی زیر بنای این مشکله. طعنه زدن راه حل نیست دوست عزیز. بلایی که بر سر این مردم آمده از دیندارانیه که دینشون رو از روی دین یهود رو نویسی کردن و بخورد ما دادن والا ایرانیها برای خودشان دین و آیینی کامل داشتند و محتاج آیین تحریف شده یهود به هر شکلی نبودند. ای کاش همه بی دین ولی انسان باشیم
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 08:34
ali46748fd64867 - تهران - ایران
متاسفم برای او آدمایی که توی لجنزار هوا و هوس آلوده و کثیف، غرق شدند.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 09:27
worldcitizen - تهران - ایران
ننگ و نفرین به مسببینش.. الکی دعوا نکنید
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 09:36
Rommel - سیدنی - استرالیا
/دکتر علی شایگان استاد دانشگاه از مهرانگیز در دانشکده حقوق پرسید دخترم فاحشه را تعریف کن٫ گفت فاحشه خانه مکانی است که در آن جا مردهای فاحشه٫زنان را به فحشا وا می دارند۰صفت در فارسی مذکر ومونث ندارد در واقع این مرد است که فاحشه است وچون نان زن در دست اوست او را وارد فاحشگی خود می کند۰
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 10:18
shahramareia - تهران - ایران
faranak-montreal - مونترال - کانادا. صیغه انواع مختلف دارد همه را با هم یکی قیاس نکن من خانم مطلقه متدینی را میشناسم پدر پیر و بیمارش(روانی ادواری) سالیان زیادی از همسرش جداشده و بچه ها تردش کردن این خانم سه روز از هفته را از پدر مراقبت میکنه دو روز از مادر و با همسرش که آدم ساده و خوبیه و یک همسر دیگه هم داره سالیان زیادی است صیغه شده دو روز زندگی میکنه ایشان عقد دایم نکرده اما از این صیغه های هر روزی هم نیست بلکه بصورت صیغه ای که در شناسنامه ثبت نشه بخاطر مشکلاتی همسرش و خودش که دوست نداره مادر و پدرش بفهمن داره زندگی میکنه حالا اسم این و چی میشه گذاشت؟ انسانیت یا به نظر شما روسپیی گری؟ ایا این خانم حق زندگی و حداقل نیازهای انسانی نداره؟ کمی فکر کنید ببینید صیغه را خداوند برای چی گذاشته حالا این وسط یک تعداد سواستفاده میکنن تفسیر به رای میکنن دین و راه درست چه گناهی دارد خداوند صیغه را برای شرایط خاصی گذاشته ادامه...
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 08:58
shahramareia - تهران - ایران
قران را مطالعه کنید خودتون میفهمید صیغه برای هرکسی نیست چرا قران به جوانان مذکری که ازدواج کرده پیشنهاد صیغه نمیده میگه در صورت عدم توانایی مالی برای ازدواج صبر پیشه کنید چرا نمیگه برید صیغه کنید؟؟پس شرایطی هست که شامل هر فردی نمیشه ولی متاسفانه خیلی ها سو استفاده میکنن چرا خدا طلاق را بد میدونه در صیغه را برگشت به شوهر راحتتر از جدایی است اینها کمی تعقل می خواهد
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 08:59
عقل وهوش - اصفهان - ایران
زنده باد اسرائیل- لطفا خاطرات تزیپی لیونی وزیر خارجه سابقت رامرورکن که صراحتا اقرار کرده برای جاسوسی با صائب عریقات فلسطینی عرب وچند مقام دیگر رابطه داشته وبرای تن فروشی وجاسوسی از خاخامهاتون جواز داشته دوم اینکه پروژه دام عسل سربازان زن در ارتش اسرائیل را هم اگر نمیدانی برات بگم لابد اینها یهودی نیستن تازه حکم از مادر یهودی شدن هم خودش مشکوک میزنه یعنی بابات هرکی وهرچندتا میخواد باشه
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 08:49
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
خوش به حال آقایان . عمامه ها را بالاتر بگذارند . خدا شاه را بیامرزد که کجا بودیم و به کجا رسیدیم .
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 10:37
dani1964 - دوحه - قطر
جناب اسرائیل ، باید به شما بگویم که تمام مافیاى پرنوگرافى متعلق به آس ائیل است .در ضمن دلت رو خوش نکن چون إسرائیلی هاى فاحشه را به دبى راه نمیدن واکثرا فاحشه هاى شما در اروپا و امریکا .. هواست
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 10:39
بت شکن - مونترال - کانادا
این هم ثمره و باز تاب یکی‌ از پیشرفت‌ها و انقلاب صنعتی نظام پادشاهی بود که وارث آنیم, حقیقتاً ما نسل قبل از انقلاب کور بودیم و کر چرا که پیشرفت‌ها!! را نمیدیدیم. در شهر‌ها قمار خانه ها, کاباره‌ها و دنسینگ ها و عرق خوری هایی که از دل‌ فرهنگ و تمدن تبدیل به کافه شده بودند و صد البته که شعبه‌های صنعت شهرنو سازی تهران تا کلان شهر‌هایی‌ همچون اهواز و آبادان و شیراز میرفت تا معضل بی‌ کاری را در تمامی ایالت‌های ایران عزیز ریشه کن کند, و به حمد الله ثمره این همه پیشرفت متمدنانه را در جمله به یاد ماندنی شیخ که فرمودند ..به آنچه که دارید قانع نباشید ..... را دیدیم که پس از انقلاب چگونه به بار نشست تا میراثی از تمدن بر تارک تاریخ ایران پادشاهی و ایران اسلامی برجسته بماند و در جهت ترویج فرهنگ اسلام عزیز همه آن دستاورد‌ها و صنایع قبل از انقلاب گسترش نمود به طوری که شهرنو ‌های سیار به کشور‌های امارات صادر شد..!!!!!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 07:20
odin - انتورپن - بلژیک
جناب shahramareia - تهران - ایران شما بجای ای دی عوض کردن و مغلطه کردن، عزیزم سعی کن کمی با خودت حداقل صادق باشی و در مکان عمومی دروغ نگی. اولآ شما بفرمایید کجای قرانتون صیغه رو پیشنهاد کرده؟ دومآ چیزی رو که اخوند وحشی و شهوت پرست برای دست درازی کردن به ناموس و زندگی مردم از خودش درست کرده رو چرا بعنوان حرف خداتون گذاشتی؟ شرایط خاص!!!؟ شرایط خاص رو میشه شرح بدین بقیه هم بفهمن ؟ از اینها گذشته اینجا حرف از صیغه و این ایین شهوت پرستی شما بود یا از فشار ازادی و معیشت و افسار گسیختگی شما متظاهرین به دین و خرافات که زن و دختر ایرانی برای تن فروشی اواره فاحشه خونه های امستردام و انتورپن و دوبی و.. بشه؟ اینجوری میخواستین ما را به انسانیت برسونین؟ اینجوری هم این دنیا و هم ان دنیا را میسازین؟ خجالت بکش بچه جان بجای اسم عوض کردن، یه کم انسانیت یاد بگیر.باور کن اسونتره.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 11:18
REZA404 - آلست - بلژیک
خاک بر سرت با این گزارش درست کردنت یعنی‌ این گزارشگر احمق می‌‌خواست چی‌ رو نشون بده یعنی‌ تو دبی از کشورهای دیگه مثل دختران اکراین و ترک و اسراییلی‌ و و و نیستند تو رفتی‌ فقط می‌خواستی اسم دختران ایران رو خراب کنی‌ خاک تو سر شبکه ب ب س همین طوری از کشورهای همسایه دارن زنان ایرانی‌ رو مسخره می‌‌کنن این هم میشه سوزه جدید
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 11:13
shany - دوبی‌ - امارات
همین هرزها هستند که باعث میشه دولت امارات اینقدر نسبت به ایرانی‌‌ها به خصوص زنها سخت گیر بشه و به من‌‌ که ۱۱ سال در امارات به همراه خانواده شرافتمندانه دارم کار می‌کنم و زحمت میکشم دیگه ویزا نده، تو‌ای مادر بی‌لیاقت و کثیف بهتر است که نا‌ن خشک به فرزندت بدی تا اینکه تن فروشی کنی‌. متاسفم برای فرهنگ نازنین ایران ما که روز به روز بدتر میشود‌و امثال این زن مایه آبروریزی و مشکلات انسان نجیب زاده همچون من که بد از ۱۱ سال اقامتم را باطل میکنند و به درد سر میاندازند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 11:46
تیردادسورنا - ایران - ایران
جناب بت شکن - مونترال - کانادا خلقت آدم و حوا چی؟ کار شاه نبوده؟! شما هم که همه چیز رو میندازین گردن اون شاه خدابیامرز! مذهبی بودن ملت، فاحشه شدن زنها معتاد شدن ملت! رودربایستی نکن بگو فیلترینگ اینترنت هم کار شاهه! امام هم میگفت شاه زنها را به فحشا کشاند!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 11:46
Boogie Nights - لندن - انگلیس
اولا روسپیگری درصورتیکه به اجبار نباشه و حق و حقوق طرف رعایت شه هیچ اشکالی نداره و یه شغله که تا تاریخ بوده همه جای دنیا وجود داشته.دوما بیخود ربطش به ناسیونالیسم مزخرف و ملتها ندید،همه جوامع و ملتها از شرق و غرب و سیاه و سفید روسپی دارن که تو کشورهای دیگه کار میکنن.خیلی روسپیها با میل کامل این شغل رو انتخاب میکنن و بنظر من خیلی کلاس و سطعش بالاطر هست از شغلهایی مثل نظافتچی و گارسون و کار تو رستوران و سالن زیبایی که پا ناخن و پای مردم سرو کار دارن غیره.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 12:05
باور عمیق - قم - ایران
ضعف ایمان و اعتقاد مناسب ترین بستر برای افتادن در دام شیطانه و البته یک توجیه بسیار مناسب هم همیشه به همراهش وجود داره حالا این توجیه این بار جور کردن خرج بچه است و جالب اینجاست که میفرماید شاید اگر خودم تنها بودم این کار را نمیکردم اما به خدا قسم اگر خودت تنها هم بودی همین کار رو میکردی . و تاسف بارتر اینکه از سوی دیگر عامل فحشای خریداران این بار نه فقر بلکه پول بسیار است فلذا با کمی تعقل به راحتی عیان است که بی نیازی و یا فقر هر کدام که موجب فراموشی تعهد اخلاقی گردند عامل سقوط به حساب میآیند . به خدا قسم آنقدر زنان فقیر طلاق گرفته و یا شوهر مرده با دنیایی زیبایی و نجابت دیدم که با حداقل ها میسازند و هرگز راضی نیستند عزت نفس خود و حیا و عفت خود را آماج لگد مال شدن قرار بدن که هرگز این بهانه ها برای فحشا را نمیتوانم قبول کنم .
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 12:19
باور عمیق - قم - ایران
shahramareia - تهران - ایران . سلام دوست عزیز . از دیدگاه بسیاری از روشنفکران زنان مطلقه و یا بیوه تنها مجاز به انتخاب دو راه هستند . 1- ازدواج دائم 2- زنا و فحشا . دوستان روشنفکر فوق العاده با شعور که جایگاه خود را در فقاهت حتی از رسول خدا نیز بالاتر میپندارند عقیده دارند که اگر زنی و یا مردی شرایط ازدواج دائم را نداشت به حکم دوستان می بایست زنا و فاحشه گری را انتخاب نمایند و چنان در عقیده خود پافشاری میکنند که نعوذ بالله تو گویی نادانسته در زمره کاسبین انحراف قرار دارند و اینجاست که عده ای بدون تفکر به مبلغ بی جیره و مواجب شیطان بدل میگردند . سردستگان تفکر منع ازدواج موقت که تا دیروز در باب حرمت آن گریبان چاک میدادند امروز به حکم وظیفه زنان ممالک خود را در غالب کاروان های جهاد نکاح روانه میدان میکنند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 12:29
mobtakeran - شیراز - ایران
خاک بر سر بی بی سی
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 12:44
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
فاحشه گى و روسپى کرى بعنوان قدیمیترین شغل دنیا حساب میشود. در هر مملکت و فرهنگى وجود دارد. حتى در زمان طالبان در افغانستان وجود داشته و همینطور در عربستان و ایران هم که دیگه قربونش برم تا دلت بخواد. حالا یه سرى از زنان روسپى هستند که غیر از شهرهاى مثل تهران و مشهد که دیگه حرفشم نزن در جزیره کیش هم کار میکنند. و یه سرى هم میروند دبى حالا بخاطر مسائل مالى شاید بیشتر در میارن دبى. داخل ایران که بازار روسپى گرى دست خود سپاه و کمیته است و خود اینها نرخ رو تنظیم میکنند. در اسراییل هم روسپى هست. تا دلت بخواد اسراییلى روس تبار و بلغار و غیره. ولى من ناراحت میشم اگه هموطن من حتى روسپى بخواد خودشو به عرب ها بفروشه. حالا روزى هم میشه که ایران انقدر آزاد بشه که همه روسپى هاى عرب بیان ایران و میخ اسلام را در ایران در تن اعراب بکوبیم. :-))))
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 13:00
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
من دلم برای هیچ فاحشه‌ای نمیسوزه چون با اختیار شخصی‌ خودش تن به این کار داده تا تن به کار کردن و زحمت کشیدن نده. یک مشت هرزه که با مظلوم نمائی یک مشت احمق رو خر می‌کنن واسه دفاع کردن ازشون. کسی‌ که شرف داشته باشه به فرزندش قناعت یاد میده و کارگری می‌کنه نه اینکه خواستهای بچشو بهانه کنه واسه توجیه کثافتکاری
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 13:08
باور عمیق - قم - ایران
دوست عزیز . با کسب اجازه تعدادی از شرایط خاص رو که مدنظرت بود مطرح میکنم تا بنده و شما در صورت مواجهه با افرادی که دارای این شرایط هستند با پشت دست بر دهانشان بکوبیم که یک بار بر خلاف نظر روشنفکران مورد اشاره اقدام به مغلطه ننمایند 1 – زنان مطلقه و یا بیوه مغلطه گر که پس از شوک ناشی از جدایی و پاشیدن زندگی خود تا مدتی از نظر روحی و فکری قادر به انتخاب مجدد و تصمیم گیری صحیح نبوده و دست بر قضا میل جنسی بر گلوی آنان چنگ انداخته است 2 – موردی که شما به عنوان نمونه به آن اشاره کردی اما آماج حمله کور دوست روشنفکرمان قرار گرفتی و در شرایطی که گمان میبرد من با تعویض آی دی اقدام به نوشتن مطالب شما کردم نوشتار کم محتوای خود را آغشته به تهمت نیز نمود 3 – زنان مطلقه با تجربه چشیدن بیش از یک بار شکست در زندگی مشترک که اساسا با شنیدن اسم ازدواج و امکان شکست مجدد و درگیری مجدد در راهروهای دادسراها برای اخذ موافقت قاضی برای طلاق تا مدت مدید حتی فکر ازدواج مجدد را نیز تحمل نمیکنند و دست بر قضا بر اساس ماهیت بشری خود میل جنسی راه تنفس شان را سد کرده و نیاز به همدم و حامی را با تمام وجود احساس میکنند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 13:27
zavareh - رودسر - ایران
بت شکن - مونترال - کانادا - انصافا، این مزخرفات را از کجا کپی کردی و اینجا گذاشتی‌؟؟
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 13:28
باور عمیق - قم - ایران
4_ زنان و مردان بیوه و مطلقه مغلطه گر که پس از فروپاشی زندگی خود و با داشتن فرزندان در سن بلوغ که هرگز حاضر نخواهند بود به اصطلاح مادر خود را در آغوش مرد دیگری ببینند و مادر بیچاره از ترس افسردگی،سرخوردگی،سقوط به دام اعتیاد،عیاشی و الواتی و لات بازی فرزند خود ناچار به تحمل شرایط بوده و دست بر قضا میل جنسی و نیاز به حامی و همدم حتی به صورت پنهانی در شرایط مورد اشاره از تنفس کردن نیز برایشان واجب تر است و دهها نمونه دیگر. اما تو هی بگو ، کو گوش شنوا؟ تو هی بگو ، کو تعقل ؟ و جالب تر آنکه اگر همین دین 1400 سال پیش به زیبایی و با دقت نحوه برطرف نمودن مشکلات یاد شده را مورد توجه قرار نداده بود امروز نیز به گونه ای دیگر و از باب ضرورت وجود چنین حکمی و انتقاد از غفلت در پیش بینی آن بی رحمانه بر آن میتاختند . در پایان ضمن تشکر از دیدگاه صحیح و دینی شما به عرض میرسانم در قرآن مطابق با اطلاعات بنده اشاره ای به ازدواج موقت نشده ( به مانند بسیاری از موارد دیگر که از جمله اصول و فروع دین به شمار نمیروند) و این موضوع سنت و سیره زندگانی رسول رحمت و اعتدال محمد مصطفی (ص) به شمار میرود
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 13:29
محسن واستقلال - لندن - انگلیس
زنده باد إسرائیل ، حیفا ،، تو که ما را ایرانی خطاب کردی ،،، خودتت با چه زبونئ مطلب تو چاپ کردی ؟!!!!!! متاسف واست که خودتت فارسی بلد هستی و خودتت رو ایرانی نمیدونی !!!! اسرائیلی نژاد پرست ،، الحق که اکثریت مردم دنیا از تون متنفر هستن ، برو خودتت رو درست کن خائن وطن فروش
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 14:29
odin - انتورپن - بلژیک
عزیز جان «باور عمیق - قم - ایران» در این سایت شاید فراموش کرده باشید یا خودتون رو بفراموشی زدید! کسانی که چندین ای دی درست میکنن، اخراج میشن، مخصوصآ وقتی که روبه ای دی های خودشون مطلب مینویسن! شما بجای این همه مغلطه و انتشار دروغ و فریب چرا نمیخوای یاد بگیری کمی مثل یک انسان ازاده فکر کنید و بنویسید؟ زنی را که شما بزور بر سرش لچک انداخته اید و در مطبخ پنهانش کردید، تا مبادا به گناه بیافتید!!! نه شما و نه دین شما و نه خدای شما حق ندارد برایش تعیین و تکلیف کند که چطور زندگی کند. از همه حقوق و شرایط زندگی او را محروم کردید، در ادارات هم اگر استخدام شود اولین چیزی که از او طلب میکنید، بجای حرفه و کارش، نیازهای جنسی و حقارت امیز خودتونه، اسمش را گذاشتید ناموس، عورت، منزل!! از یک انسان او را به موجودی مثل مرغ و خروسهایتان در حیاط خانه و مبلمان منزل تبدیل کردید،
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 14:30
kamran631 - لیون - فرانسه
همه این بدبختیی‌ها ریشه در اصل نظام داره، این نظام منفور اسلامی‌آخوندی چی ش درسته که وضعیت دختر هاش درست باشه ؟ اخیرا تو فرانسه قانونی‌ تصویب شد که به موجب اون روسپیگری ممنوع شد و حتی مردانی که به روسپیان مراجعه میکنند به زندان و جریمه نقدی محکوم میشوند. اگه رژیمی بخواد با این موضوع مبارزه کنه، راه زیاد هست، ولی‌ همه ما می‌دونیم که آخوند‌ها دلشون برای ایرونی‌ جمآعت نمی‌سوزه !! بر عکس برای فلسطین و سوریه ببین چه گلویی پاره میکنند !!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 14:51
odin - انتورپن - بلژیک
عزیز جان «باور عمیق - قم - ایران»2 هر چقدر هم به این نوع زندگی، یعنی پذیرش حقارت در دست مردهای حشری و مسلمان بیشتر رضایت بدهد، برای شما مقدستر و بهتر است. انکه سرش را گذاشته و با فقر و گرسنگی و کتک خوردن از دست حاج اقاها زندگی را میگذراند، الگوی شما و ان یکی ای دی های شماست، زن ازاده ای که بجای تکلیفهای شرعی شما و دین متعفن و در دوران برده داری وا مانده اسلام بدنبال حقوق و استفاده از زندگی اش است، در قاموس و تفکر شما برده فروشها نمیگنجد. شما در مورد فاطمه و عایشه9 ساله در بستر پیامبرت بنویس نه در مورد زنان ایرانی. عزیز جان دور نیست روزی که همین زنها حق پامال شده شون رو از متحجرین و متظاهرینی مثل شما بگیرن از ما گفتن.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 14:32
spelesh kon - شفیلد - انگیس
جناب perser68 فلوریدا - آمریکا .. دوست گرامی تمام فرمایشهای شما کاملا درست و صحیح هست و حتی چه بسا از این برتر هم وجود داشته باشه ولی من یه سوال دارم ، چند درصد مردم در ایران در رفاه کامل زندگی میکنن؟؟ آیا هر کس که زندگی خوبی نداره باید تن فروشی کنه و کلمه اجبار هم چاشنی کارش کنه!! اگر اینطور باشه و طبق فرمایشات بعضی از دوستان عزیز که اینجا کامنت گذاشتن نصف جمعیت ایران باید برن دبی یا هر جای دیگه فاحشه بشن.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:13
مهم - بروکسل - بلزیک
سپلش کن - شفیلد - انگیس دوست عزیز کاملا با شما موافق هستم درست این حکومت گند زده به همه چی‌ ولی‌ اگه کسی‌ بساز باشه و توقع زیادی نداشته باشه می‌تونه هزینه یه بچه رو بدهد این داستانهارو هم این زنها بهتر سر هم نکنند چون این داستانهای که اینها سر هم میکنند دیگه خریداری نداره هستن تو فامیل خود من تو ایران شوهرش معتاد بود طلاق گرفت یه پسر بچه ۴ ساله داشت زمانی‌ که طلاق ۸ یا ۹ سال پیش تا الان داره خودش کار می‌کنه خرج بچشو هم میده شاید زیاد راحت نباشه ولی‌ از زندگیش راضی‌ است ایران فعلا اینطوری است باید ساخت بخواهی کار کنی‌ کار هست
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:21
faranak-montreal - مونترال - کانادا
باور عمیق - قم - ایران-shahramareia - تهران - ایران-پس شرم به اون مرد که نیاز هموطن ضییفش را میبینه و بفکر سواستفاده میوفته و از رو ناچاری اون زن باهاش معامله میکنه
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:36
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
زنده باد اسرائیل - حیفا - اسرائیل از این هفت تومنی‌های رژیمه با ترول بازی هماهنگ با چند تا دیگه میخوان بحثو عوض کنن. محلش نزارین خود به خود ضایع میشه.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:41
جنگنده - تهران - ایران
Boogie Nights - لندن - انگلیس .................... واقعا تو یکی دیگه شاهکار خلقتی البته از اون طرف که روسپیگری رو که پایینترین و کثیفترین و زشترین شغل در تمام و تمام مذاهب و ادیان و افکار و اعتقادات مردم دنیاست را داری بالاتر از شغلهایی میبینی مانند گارسونی که نون بازو و زحمتشون رو میخورن نه نون کثافتکاری و بچه بی پدر و مادر پس انداختنشون رو که شرف داره به این هرزه ها. در ضمن اکثر این هرزه ها هم یا بر اثر اعتیاد میمیرن یا خودکشی میکنند یا به قتل میرسند یک عده کمی هم که باقی میمانند مریض روحی روانی مشن یا تبدیل به خانوم رئیس میشن. ... خجالت بکش با این طرز حرف زدنت.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:51
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. شما که مغلطعه نمیکنید ایا تا حالا خداوکیلی قران را فقط برای اطلاع خوانید من همیشه به همه پیشنهاد دادم معنی قران را بخوانند انسان آفریده شده تا تعقل نه مثل طوطی هر کسی هرچه گفت تکرار کنه اول اطلاعات بدست بیاورید سپس فکر وکنید جواب 1 سوره نسا آیه 24 را بخوانید پس معلوم میشود شما مغلطه میکنید یا و هنگامی که زنان را طلاق دادید و عدّه خود را به پایان رساندند، مانع آن‌ها نشوید که با همسران (سابق) خویش، ازدواج کنند! اگر در میان آنان، به طرز پسندیده‌ای تراضی برقرار گردد. این دستوری است که تنها افرادی از شما، که ایمان به خدا و روز قیامت دارند، از آن، پند می‌گیرند (و به آن، عمل می‌کنند). این (دستور)، برای رشد (خانواده‌های) شما مؤثرتر، و برای شستن آلودگی‌ها مفیدتر است و خدا می‌داند و شما نمی‌دانید. سوره بقره، آیه 232
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 15:50
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. 2 در نوشته ام گفتم که کسانی هم از این داستان سواستفاده میکنند چه عادی چه اخوند مگر اخوند معصوم است اتفاقا اکثر اخوندها از بیسوادی و فرار از سربازی و نداشتن استعداد در علوم مختلفه روی به این کار اوردن در بین ادمهای عادی نیاز این موارد زیاد است
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:00
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. اگر چشماتونو باز کنید من متنمو برای faranak-montreal - مونترال - کانادا. ایشانن نوشتم که توهین به همه صیغه یا ازدواج موقت کرده بودند متاسفانه امثال شما خار را در چشم خود نمیبینید اما در پای دیگران جستجو میکنید . باید بگم شما فریب اخوندی را خوردید که وعده سر خرمن میداد من از اول تا کنون مخالف نظام دیکتاتوری خمینی و خامنه ای بوده ام پس ربطی به دین ندارد اسلام 1400سال گفته نظام اسلامی از آن امام معصوم است نه آخوند شما با حرف های یک آخوند هندی . شدید اسلام چه کند شما که خود را مسن میدانید چطور به خود اجازه میدهید به دیگران توهین کنید. عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت . بجای اراجیف با دلیل صحبت کنید و اما شرایط خاص که گفتید بارها از مدیر سایت خواسته ام که بخشی را انلاین طراحی کند برای نوشتار آنلاین تا کامل نوشته های دکتر علی شریعتی را در این باره شرح دهم متاسفانه شما نه قران خوانده اید نه نوشته های دکتر علی شریعتی را در مورد ازدواج موقت نه مذهبی هستید نه روشنفکر ببینید اول کجای راهید بعد بیایید بحث کنیم
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:09
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک . پس مطابق ادعای شما من چند تا آی دی دارم که خطاب به خودم مطلب مینویسم !!! احسنت به این طرز فکر شما !!! آفرین به درماندگی شما در ارائه نظرتان در خلال یک مباحثه منطقی !!! تا دیروز که آخوند بودم ..ساندیس خور بودم..عامل رژیم بودم..متحجر بودم..ارتش سایبری بودم. امروز جاعل و تکثیر کننده آی دی هم به عناوین اهدایی از سوی شما به من اضافه گردید . سپاسگذارم برادر اما مطمئن باش اعتقاد دارم العاقل یکفی بالاشاره . حرفامو با همین آی دی میزنم و نیازی به آن ادعای تهی از ارزش شما ندارم ای استاد استفاده از لفظ مغلطه که گویا در تمام عمرت از اصطلاحات فلسفی جز این کلمه دگر هیچ نیاموختی
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:12
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. شهوت یک نیاز انسانی است نه مرد میشناسد نه زن سوالی دارم کسانی که در بلژیک همسر ندارند مثلا مردی که زنش مرده یا زنی که شوهرش مرده یا از هم جداشده اند چه میکنند؟ ایا تا ابد میسوزند و میسازند؟ معشوقه هایی که در فیلمهای ماهواره ای از فرهنگ اروپا نشان میدهید نشان چیست؟؟؟؟!!!! روشنفکری؟ مذهب ؟ یا نکند شما شهوت ندارید خوب یبدون استثنا واجگان از این امر مستثنی هستند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:41
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. برید خودتون به یک روان پزشک معرفی کنید شما متاسفانه بیمارید
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:49
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. من افتخار میکنم که آریایی ام در شلوغی های تهران بودم شعار میدادم کتک خوردم و از ایرانم حمایت کردم مثل شما از ایران فرار نکردم پس می بینید که شما بزدلی بیش نیستید من برای وطنم میجنگم نه برای آخوند تنها وطنم بعد اعتقاداتم ان هم نه با هرانسانی تنها با انکه بخواهد به خاکم تجاوز کند اما تو ترسویی بیش نیستی 4 سال پیش در تظاهرات آسیبها دیدیم انوقت کجا بودید احتمالنخارج از گود میگفتید لنگش کن لنگش کن تو بواسطه انگلیس خمینی را به ایران اوردی من میخواهم بیرونش کنم بدون کمک کشوری
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:53
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک . خجالت را تو باید بکشی که بدیگران دروغ میبندی کامنتهای من با اسم شهرام آریاshahramareia سالیان زیادی نوشته میشه و تاکنون تغییر نامی نداشتم گواهم مدیر سایته و مسئولان محترم سایته خوب ایرانیان انگلیسه من با فیلتر شکن وارد میشم و میتونید از ایشان اطلاعات را بگیرید خیلی قبل تر از اینکه سایت در ایران فیلتر بشه کامنتهای بنده وجود داره میتونید سرچ بزنید کسی که بدون اطلاع از واقعیت به دیگران افترا میزنه و دروغگو میخوندشون اسمشو چی باید گذاشت شما لیاقت انسان نامیده شدن را ندارید چون براحتی دروغ میگید و بدیگران تهمت میزیند از مدیر سایت خواهش میکنم کامنتهای قدیمی بنده را برای روشن شدن تهمت شما تو همین صفحه بزاره قبلا از زحمت ایشان تشکر میکنم
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:47
shahramareia - تهران - ایران
بقیه نوشته هایم را چهارشنبه خواهم نوشت هرکس بحث معقولی دارد بسم الله حریف میطلبم نه تهمت نه دروغ نه توهین این شعار و عمل من است
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:55
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک (2) شما بنده رو دعوت به انسانیت و آزادگی میکنی؟ انسان آزاده عزیز . شمایی که قائل به وجود خدا نیستی . شما اعتقاد داری که بشر را خدا نیافریده . شما اعتقاد به نظریه تکامل داری . شما اعتقاد داری پدر بزرگانت میمون و شانپانزه میباشند . شما اعتقاد داری نوه میمونها و شانپانزه ها هستی . خوب وقتی همچین تفکری تفکر غالب یک نفر شد و موجودیت خود را از اشرفیت مخلوقات و احسن الخالقین بودن به نواده میمون و شانپانزه بودن تنزل داد معلومه که تقدس ازدواج برای او به اندازه یک جفتگیری معمولی بین حیوانات تنزل پیدا خواهد کرد . معلومه که پوشیدگی و عفاف و حجاب برای زنان را نمیپسندد و آن را تعبیر به سر کردن لچک و قرار دادن در مطبخ می نماید . از امثال تفکر شما دوست گرامی بیشتر از این انتظار نمیرود . تویی که خالق خود و دستورات او را قبول نداری و متاسفانه خود را از نسل مورد اشاره در بالا میدانی، شما بنده حقیر گناهکار اما معتقد به عظمت خالقم را دعوت به انسانیت و آزادگی میکنی؟ شما صحبت از انسانیت میکنی؟
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:55
باور عمیق - قم - ایران
(3)مگر میشود کسی جسم فعلی خود را بنا بر اعتقاداتش از حیوانات به ارث برده باشد اما ادعای انسانیت و آن هم با درجه آزادگی کند ؟ ما به دنبال ارضای غرایزمان در اولین برخورد با زنان در ادارات هستیم؟ کاباره ها و فاحشه خانه ها مملو از معتقدین و عاملین و مومنان است یا شما و همفکرانتان؟ کاباره ها مملو از متظاهرین به دین اما در عمل آمرین به اوامر شیطان ، مملو از پیروان افراد شیطانی است یا جایگاه عاملین به احکام دینی و معتقدان به دین؟ کدام یک از ما دو دسته : 1- پیروان شیطان و افکار او در هر لباسی خواه آخوند خواه کشیش خواه یک فرد عادی 2- مومنین و افراد با ایمان در مواجهه با زنان در اولین نگاه به فکر کامجویی کثیف از زنان مردم و نامحرمان هستند؟ کدامیک؟ پیروان تفکر دینی و عاملان آن و یا پیروان تفکری که شما سعی در نمایندگی آن را داری؟
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:57
باور عمیق - قم - ایران
(4)از ماجرای خوابیدن در بستر پیامبر و عایشه 9 ساله گفتی؟ بسیار خوب این هم پاسخ شما باشد که پند گیری : عایشه با رضایت خود و پدرش با پیامبر ازدواج کرد و به گواهی هر چیزی که شما اسم تاریخ بر آن میگذاری بعد از رحلت پیامبر تا آخر عمرش که دیگر یقینا آن موقع 9 ساله نبود عاشق پیامبر بود . خب انسان آزاده و ظاهرا منطقی : خدا راضی+دختر راضی و عاشق +پیامبر راضی+پدر دختر راضی شما این وسط چه میفرمایی؟ چه میفرمایی؟ چه میفرمایی؟ تو را به آن شانپانزه های اولیه که به آنها معتقدی قسم یک سوال دارم . اگر یک دختر 9 ساله همسر شما بود عرضه داشتی جوری رفتار کنی که تا آخر عمر عاشقت باشد ؟ نه برادر نه من و نه شما عرضشو نداشتیم پس حالا دعوتت میکنم مثل یک انسان آزاده فکر کنی و بنویسی ..
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 16:59
باور عمیق - قم - ایران
(5)برادر من حالا متوجه میشی معنای اینکه( من عرف نفسه فقد عرف ربه) چیه؟ متوجه میشی وقتی خدا میگه اگر خودتان را شناختید که چه کسی هستید آنگاه مرا خواهید شناخت ؟ دوست عزیز وقتی خودت و خدای خودت رو شناختی تازه میفهمی که خدای ما (من و تو) حق تصمیم گیری در مورد تمام شئونات زندگی ما رو داره . صحبت خیلی زیاده دوست عزیز اما اینجا خیلی مجالش نیست و مطمئنا شما علاقه ای به اضافه ترش نداری . فقط یک نکته . با تمام وجودم بهت اعلام میکنم علیرغم نقد افکار و نوشتارت و چیزهایی که نوشتم هرگز اعتقاد ندارم که نزد خدا سر سوزنی بر تو ارجحیت داشته باشم . خداوند هر دوی ما را هدایت کند انشالله
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 17:06
shahramareia - تهران - ایران
faranak-montreal - مونترال - کانادا. هموطنی نیاز مالیشو برطرف کرد نیاز جنسیشو کی برطرف میکنه؟؟؟؟؟؟؟ موضوع را از تمام زوایا نگاه کنید خود را جای دیگران بگذارید سپس حرف بزنید و تصمیم بگیرید یکطرفه قاضی نمیروند تا چهارشنبه خدا نگهدار
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 17:14
shahramareia - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک. ضمنا تا کنون حتی اخطار هم از سایت نگرفتم چون مثل شما بی ادب نیستم
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 17:15
Boogie Nights - لندن - انگلیس
جنگنده - تهران - ایران. خجالت رو خودت بکش که هنوز فکر بستت و معیارت دنبال ادیان و مذاهب ساخت بشر ٢٠٠٠ سال پیشه عمو.من طرفدار روسپیگری نیستم اما اینم یه شغله و اگه زنی با میل خودش اینکارو میکنه و نه از روی اجبار و فقر و اعتیاد مشکلی توش نیست.همونطور که تو هلند این رسما یه شغله و در حفاظت قانون.اونها روشنفکرانه برخورد کردن.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 18:46
odin - انتورپن - بلژیک
اول جناب shahramareia - تهران - ایران که ایه 24 از سوره نساء را بعنوان سند و فکت اوردن در محسنات و خوبیهای صیغه!!! عزیز جان خواندن جهالت نامه کپی شده از تورات فرقی نداره که به فارسی یا انگلیسی باشه، این ایه که شما ازش اسم بردی رو کاش حداقل میدونستی چه متن زننده و زشتی داره و برای چه کسانی اورده شده! این ایه اتفاقآ در مورد تصاحب زنان اسرا و کشته شدگانیست که بدست برادران مسلمان شما بقتل رسیده و زن و دختر و اموالشان بر مسلمین حلال اعلام شده. وقتی عرض میکنم مغلطه گر هستید بهمین دلیله. و اما جواب شما با ای دی دیگرتون!
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 18:54
farokhzad - کنت - انگلستان
آقا سید علی‌ و قماش مزدوراش کلاه‌شان را بالاتر بگذارند و بس بیاند راجب جمشید حرف بزنن شرم بر شما تازی‌های بی‌ غیرت
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 18:56
odin - انتورپن - بلژیک
اقای باور: در مورد صفات رفتاری دوستان مسلمان شما عرض کنم که انچه همه خوبان(!!!) دارن شما برادران مسلمان همه را با هم دارید، دزدی در قوانین شما غنیمت از کفار است، دروغ گفتن تقیه است، کشتن زنان و کودکان هم که احکام شرع، خوردن قلب انسانها و بریدن سر مخالفین و غیره هم که از افتخارات، از فلسفه هم تنها یک بخش را شناخته اید و انهم مغلطه است، هیچ استدلال علمی و منطقی در بیان و دین شما نیست، شما هر وقت برای بنده و دیگران نشان دادید که حضرت چطور و چگونه با الاغ به فضا و «طبقه 7 اسمان» تشریف بردن و با حق تعالی بر سر تعداد نماز به 5 رکعت چانه زدن و یا چطور کسی مثل حسن پسر علی فحاشی همه مسلمین جهان بر پدر خود در نماز را پذیرفت و درعوض پول گرفت، وصد البته معصوم هم هست! یا داستان خلقت و ادم و حوا را به صحبت نشستید، ان وقت صحبت از این بکنید که مغلطه گر هستید یا نه. شما اول معنی و تعریف فلسفه را بنویسید، بعد از محتویاتش صحبت کنید.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 19:01
raha1984 - هامبورگ - المان
زنهای اسراییلی از بس که زمخت و بدقواره هستند کسی روشون تف هم نمیاندازه اخه !! اون بلوندها و خوش قد و بالاهاشون هم روس هستند !! همه جای دنیا از کشورهای ثروتمتد صنعتی تا اون کشورهای فقبر افریقایی اینطور زنها که شغلشون این هست وجود دارنند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 20:19
odin - انتورپن - بلژیک
عزیزم باور جان شما اینقدر اصرار بر برادری با من نکن، باور کن پدر بنده اهل صیغه و این کثافتکاریها نبود که بچه دیگه ای در جای دیگه داشته باشه. در ثانی اونکه نوشتی شامپانزه است نه شانپانزه! مشکل عقب افتاده های دینی در همینه که فکر میکنن اگر مسئله تکامل انواع رو بپذیرن احتمالآ باید قبول کنن که پدرشون میمون یا گوریل بوده! البته شما ازادی که در مورد خودت هر فکری که میخوای بکنی، میمون یا کسی که از نواده غارتگران و دزدان عرب بوده و امروز بخودش میگه سید! در مورد عایشه فقط این سوال را جواب بده، اگر خواهر یا دختر 9ساله شما را یک فرد دیندار و 50 ساله از شما خواستگاری کرد میری نظر دختر بچه رو میپرسی یا با مشت میزنی تو دهن اون ادم دیندار و به هر چه دین و ایمانش هر چه گیرت امد نثار میکنی؟
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 20:41
odin - انتورپن - بلژیک
باور : این صحبتها را برای کسی در حد تحصیلات ابتدایی خودت بکن عزیزم که عایشه انقدر عاشق بود که بعد از محمد هم ازدواج نکرد! اولآ عایشه وقت مردن محمد15 سال داشت و ام الموئمنین شده بود و محمد که پایه دین و اسلامش بر غارت و زنبارگی بود ممنوع کرده بود که هیچکدام از همسرانش بعد از او ازدواج کنن. عایشه بعد از محمد را بخوان خواهی دید که چه بلایی در دوران علی و معاویه بر سر او اوردن. البته من فکر میکنم شما اینها را میدونی ولی از انجا که فریب و دروغ بخش جدانشدنی اسلام و مسلمین هستن( الحمدولله و رب العالمین!) عنوان نمیکنی. مسئله تکامل انواع از ذره هیگز تا انسان امروزی بصورت کامل در کتابهای دانشمندان بزرگ از جمله هاوکینگ و لارنس کراوس و داوکینز و انشتاین و ساسکین و .. شرح داده شده و شما در هر مورد اگر مشکل یا سوالی دارید، بنده با ذکر منبع از کتابهای این بزرگان حاضرم بشما کمک کنم،
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 20:43
odin - انتورپن - بلژیک
باور :اما شما هم بیا و مردانگی کن و این مسئله ادم و حوا و کشتی نوح و خلفت جهان در 6 روز و بعبارتی 8 روز در قران را برای ما روشن کن و سوالها رو جواب بده. چطوره؟ اگر دوست داشته باشی میتونم حتا ترتیب مناظره صوتی و تصویری را بدم این گوی این میدان، نترس عزیزم قول میدم که کسی مسخره ات نکنه( هر چقدر هم حرفهای مسخره بزنی) اما فایل صحبتها و مناظره رو منتشر میکنیم. از اول تا اخر. خوبه؟ مشکل شماها در رودرویی و دیالوگه چون در مقابل کسی که بهتون جواب میده نمیتونید مغلطه کنید و از غفیر الاغ پرنده حرف بزنید. نه پدر من میمون بوده نه پدر شما، اما تفاوت ساختار دی.ان.ای من و شما و محمد و جعفر صادق . و میمونها تنها 3درصده. بنده یک انسان ناباور به خدا و خرافات اسلامی شما هستم، حاضر نیستی صواب مسلمان کردن بنده و شنوند های صحبتمون رو ببری؟
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 20:47
odin - انتورپن - بلژیک
باور :در هر حال یا مشت محکمی بر دهان یک کافر میزنی، یا منرا مسلمان میکنی و در مقابل دیگران منطق قوی و استدلال اسلامی و رحمانی خودت رو نشون میدی، و یا اینکه سکه یک پول میشی و همه دین و ایمانت رو یکشبه بباد میدی!؟ اونقدر اعتماد بنفس بخودت و دین و ایمانت داری که حاضر به دیالوگ رو در رو بشی؟ من که شک دارم. چنانچه مودب باشی و نعلین پرت نکنید وسط صحبتها، میتونیم حتا فایل رو به همین سایت بدیم و در اختیار همه قرار بگیره که صحبتهای یک کافر و ملحد مثل بنده را با یک انسان دیندار و مسلمان پاکیزه مثل شما رو منتشر کنن. بذارید راهی باشیم برای دیالوگ و برخورد فکرها نه فحاشی به پدر و مادر همدیگه و اونها رو میمون یا فرزندانِ حرامیه اعراب متجاوز خطاب کنیم. هم شما ضبط کن، هم بنده. بدون سانسور و فریب و دروغ. خوبه؟ این گوی، این میدان.زمان صحبتها هم مساوی.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 20:55
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
باور عمیق - قم - ایران . چرا چرند میگی‌ ؟؟عایشه در ۶ سالگی به محمد از طرف پدرش هدیه داده شد و در ۹ سالگی به عقد محمد دراومد ، کدام رضایت ؟ تازه حتا اگر حرف شما درست باشه آیا دختر بچه ۹ ساله عقل داره که بفهمه ازدواج پیرمرد ۵۳ ساله اونهم با عشق یعنی‌ چی‌؟؟؟ حاضری از دختر ۹ ساله خودت در مورد ازدواج با پیرمرد ۵۳ ساله سوال کنی‌ ؟ خانم عایشه در زمان مرگ محمد ۲۱ ساله بوده و بنا به اونکه که محمد در قرآن گنجوند مثل بقیهٔ زنهاش تا آخر عمر اجازه ازدواج با هیچ کس دیگی‌ پیدا نکردن حالا شما به اون کمتر از شانپنزههأی که بهشون عقیده داری بگو شما چه میفرمائی؟ یک دین مزخرف صادر کردید که دنیاش فقط احترام به زیر ناف و آخرتش و بهشتش هم بیشتر شبیه یک روسپیخانهٔ رویأییه
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 20:56
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
باور عمیق. یه خورده فکر میکنى وقتى میخواى چیزى بنویسى؟ من فکر میکنم و البته ١٠٠٪ اطمینان دارم که تو اعتقادت کور کورانه است. آیشه ٩ ساله با اختیار خودش زن محمد شد؟ دختر ٩ ساله ؟ شما به دختر ٩ ساله ات اگر دارى این اجازه و اختیار را بهش میدى بره زن یک مرد ٦٠ ساله بشه؟ این پیغمبر تو منو یاد این کثافت هاى طالبان میندازه که دختر بچه رو به عقد مرد ٧٠ ساله در میارن. من دینى ندیدم که انقدر درباره کمر به پایین ملت کار داشته باشه مثل اسلام. آقاى عزیز محمد اگر الآن زنده بود تو اروپا به جرم بچه بازى و داشتن رابطه با بچه خوردسال و صغیر سن مینداختنش گوشه زندان. مردى که احساس شهوت نسبت به یک کودک داره نباید ازش پیروى کرد.. که از گردن زدن پسر بچه ١٢ساله هم نگذشت.
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 22:29
faranak-montreal - مونترال - کانادا
جنگنده - تهران - ایران درسته ازت بدم میاد اما اینجا را خوب اومدی دخترای دانشجو اینجا شبها تا ١٠ شب درس میخونند روزها تو رستورانها kargari mikonand تا خرج کتاب و کپی کتاباشون را بدن چون همش بالاتر از ٢٠٠ $ هست من خودم ١ سال اینجا تو رستوران صندوقدار بودم واسه اینکه کمک هزینه تحصیلم فقط اجاره خونم میشد هر صفحه کتاب ٥ سنت کپی میکردم , حرفهای مثبت بزن
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 22:39
Lolalola - پاریس - فرانسه
باور گذشت اون زمان، او ممه رو لولو برد تو هم برو زنگ کنارى رو بزن ، برو
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 23:51
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
حالم خراب شد، نمیدونم یک زن به چه مرحله روحی‌ می‌رسه که می‌تونه با هر نره خری بره، یک زن وقتی‌ در مودِ درست نباشه یا با همسر خودش فاصله روحی‌ داشته باشه از رابطه اذیت میشه و عذاب آوره ، فقط دوست داشتن و عشق می‌تونه یک زن را برای رابطه جسی آماده کنه، نمیدونم این ماده‌های انسانی‌ از ماده‌های حیوانی‌ هم وضعشون وخیم تره! ننگ بر همه شما که اسمتون شده زن، خاک بر سرِ بیشرفتون کنن چگونه میتوانید تسلیم کسی‌ که هیچ قرابت و نزدیکی‌ باهاتون نداره شوید اجازه دهید هر کار دلشون میخواد باهاتون بکنن و بدنتان را با همه به اشتراک بگذارید، عده ائی هستند که با بدنشان کاسبی میکنند یا مریضند و یا براشون جا افتاده، اما به بهانه بچه و غیر فقط خفه شید، مرده شورِ اون خواسته بچه و خودت رو ببرن که با این ننگ بخوای بهش سرویس بدی، ...
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 00:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...دوبی‌ از طریق همین کارها دوبی‌ شد قبل انقلابِ ننگین کی‌ به دوبی‌ محلِ سگ‌ می‌گذاشت و اصلا چی‌ بود و چه داشت، با برنامه هائی که همه یک دمشان به حکومتِ ایران چسبیده بود سرِ مردم را گرم تا علاوه بر اعتیاد و فحشا داخل به این برنامه‌ها هم در دو قدمی‌ ایران مشغول شوند، یقیناً پشتشان به جای محکم که همان سپاه و مأموران اطلاعات باشد وصل است، چون اینها تا در دستِ آنها نچرخند سر از دوبی‌ در نمی‌آورند، ننگ به همه شما که به خاطرِ مال دنیا شرافت خود را میفروشید.
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 00:05
afsaneh87 - شفیلد - انگلستان
ننگ و نفرین به این جمهوری کثیف اسلامی که مردم ایران را به چه ذلتی رسانده، برای تن فروشی به جایی میروند که تا قبل از انقلاب کثیف اسلامی، کشور حساب نمیشد، لعنت بر این اخوندهای حـ... که چطور ایران را نابود کردند،
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 00:15
سرسره - اهواز - ایران
اهای انقلابیون 57 انها که هنوز زنده اید وحالا خفه شده اید کلاهتان را بگذارید بالاتر شرم بر مردان ایرانی که که با لذت از این افتخارات حرف میزنندمرد ایرانی اخه کدام زن مسلمان عربی کارش به این نکبت رسیده ؟ چون مردانشان از ایرانیها غیرتمند تر هستند
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 01:52
perser68 - فلوریدا - امریکا
spelesh kon - شفیلد - انگلیس. من منظورم به جمله شما بود و این که اینهمه مردم دارن تو ایران زندگی‌ می‌کنن!و منظورم این نبود که همه برن چنین کاری کنن،اما تا زمانی‌ که مذهب و چنین رژیم فاسد ضدّ انسان و ضدّ زن حکومت میکنه،خیلی‌‌ها مجبور میشن هر کاری بکنن تا از اون جهنم راحت شن!تعداد زنهایی که تو خود ایران دارن از فرط فشار تن‌ فروشی می‌کنن بسیار زیاده و خیلی‌ هاشونو ما نمی‌بینیم و خیلی‌ عادی به نظر میان !جدیدا تو خبر‌ها مردان تن‌ فروش هم داشتیم!بدرود((:
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 03:13
klopatra7 - دوسلدورف - آلمان
تن فروشی همه جای دنیا وجود داره. ولی اینکه زنهای ایرانی هم مثل زنهای تایلندی و اکراینی صادر بشوند و تا اسم زن ایرانی بیاد مثل این دو کشور همه یاد فاحشگی بیفتند خجالت آوره
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 12:14
میو میو - تهران - ایران
ببینید چه بالایی سر زنان ایران آوردند...خدا لعنت کنه این حاکمان دوبی رو...
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 15:58
fitx-germany - کلن - آلمان
من نمیفهمم که کجاش ایراد داره؟؟؟مگه ایرانیها آدم نیستند؟؟؟
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 20:46
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک (1) . نوشته هاتو به دقت خوندم . در بخش اول که یک سری مهملات و کلی گویی بود در مورد صفات مسلمین که هیچ کدامش واقعیت نداشت و حقیقتا ارزش پاسخگویی نداره ..شرک، زنا،فحشا،ربا،شرب کثیف خمر،تناول اغذیه و اشربه حرام،آغشتگی به نجاسات جسمانی حتی عدم رعایت انواع غسل،تهمت،دروغ و پیروی محض از امیال نفسانی در کنار تعلق شجره به شانپانزه ها یا به قول شما که البته درستش هم همینه شامپانزه ها از جمله پر افتخار ترین سلوک دائم زندگی شما کفار به شمار میرود . دزدی در قوانین شما دموکراسی،کشتن زنان و کودکان بی دفاع در قوانین شما دموکراسی،غارت و چپاول در قوانین شما دموکراسی،استفاده عملی از سلاحهای کشتار جمعی در قوانین شما دموکراسی و البته دفاع از حقوق یک شامپانزه و گاها یک سگ در مقابل کشتار وحشیانه مردم دیگر کشورها رعایت حقوق بشر به شمار میرود ..
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:08
باور عمیق - قم - ایران
(2) شما کفار prostitution را یک صنعت دانسته و حجاب و پوشیدگی را توسری خوردن به حساب میاورید . برای شما برهنگی زنانتان در خیابانها نماد روشنفکری است . برای شما رقصیدن ناموستان کمال روشنفکری است . برای شما بگو و بخند زنانتان با مردان دیگر صد البته طبیعی و هرگونه ممانعتی از این شیوه تحجر نامیده میشود ..نمایش برهنگی و فراهم آوردن امکان حظ بصری تمام مردان از زنان در خیابانها و دیگر مجامع برای شما افتخار محسوب شده و پوشیدگی زنان مسلمان برای شما که یقینا غیر قابل تحمل است با تعبیراتی چون تشبه به کلاغ سیاه بودن مورد توجه قرار میگیرد و جالب آنکه شما و این شما هستید که در صورت توصیه به رعایت حدود الهی دیگران را متهم به توجه محض به زیر شکم مینمایید حال آنکه تمام زندگی شما آغشته به زیر شکم اشتراکی گشته است . ( منظورم شخص شما نیست بلکه تفکری که به غلط سعی در نمایندگی آن را داری و من هنوز هم باور ندارم به عنوان یک ایرانی از این دسته باشی)...
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:08
باور عمیق - قم - ایران
(3) معنی و تعریف فلسفه را خواستی؟ چشم .. از نظر بنده فلسفه یعنی حکمت . فلسفه علم بیان عمیق معانی است . فلسفه به تعریف دقیق از تمام پدیده ها میپردازد . مبنای فلسفه علم منطق است . به عنوان مثال : هزاران بار از کلمه (زمان) در گفتار و نوشتارمان استفاده کرده ایم اما زمانی که بخواهیم (زمان) را مستقلا توصیف کنیم چه میگوییم؟ (روی این مثال فکر کن ببین میتونی تعریف مستقلی بدون کمیت های وابسته زمانی ارائه بدی؟) (و اگر زمان رو از دیدگاه فلسفی شکافتی و بررسی کردی اون موقع تازه مفهوم اون 6 روز و یا 8 روزی که برات نامفهومه مفهوم میشه) در فلسفه صرف نظر از توضیح پدیده ها به توصیف حتی عبارات نیز پرداخته میشود و در سایه حکمت، کاربرد دقیق عبارات نیز مورد موشکافی قرار میگیرد . در فلسفه لغات ، تفاوت عقل و خرد و اندیشه و حکمت مورد بررسی قرار میگیرد . تفاوت انسان،آدم،بشر،روح،جان،جسم مورد بررسی قرار میگیرد . در فلسفه اشتراکات لفظی و معنایی و کاربردهای آن مورد بررسی قرار میگیرد ..
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:09
باور عمیق - قم - ایران
(4) در فلسفه جان تمام علوم مورد بررسی ریشه ای قرار میگیرد.درفلسفه ابتدا شبهه سازی شده و سپس پاسخ داده میشود. روده درازی کردم اما یک مثال واست میزنم شاید به دردت بخوره . ادعا میکنیم که انسان خلیفه خداوند بر روی زمین است، چگونه این خلیفه قدرت آفرینش ندارد؟ از ابتدا میبایست تک تک این عبارات مورد بررسی دقیق قرار گیرد. آفرینش چیست؟ شما اگر دقت کنی یک مورد نمیتونی مثال بزنی که انسان اقدام به آفرینش کنه .تمام کارها صرفا بهره گیری از مواد برای خلق یک جسم جدیده (به عنوان مثال بهره گیری از چوب برای ساخت میز و صندلی از اینجا بگیر برو تا آخر تو حوزه نانو و ...) اما فلسفه یک مورد و فقط یک مورد میاره وسط و معرفی میکنه : میگه چشماتو ببند و یک سیب قرمز رو در ذهنت بیافرین ، این سیب رو نزدیک بیاور و در ذهنت آن را لمس کن ، به برگ سبز کوچکی که متصل به آن است دقیق نگاه کن و عجیب اینجاست که انسان این اشرف مخلوقات تنها موجودی است که قدرت آفرینش دارد و دقیقا تمام تاکید خدا در قرآن بر عباراتی چون افلا تعقلون،افلا تدبرون،افلا تفکرون،افلا تنظرون به خاطر همین قدرت استثنایی انسان یعنی فکر اوست ..
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:11
باور عمیق - قم - ایران
(5) اما افسوس اما افسوس اتفاقا منظور من هم این نبود که ما بی خبر بعد از عضویت در این سایت برادر دیگری پیدا کرده باشیم،  . و اما ماجرای ازدواج عایشه با پیامبر . من دو تا سوال واضح از شما پرسیدم که شما از پاسخ بهش طفره رفتی 1- یک سند از هر چه شما اسم تاریخ بر آن میگذاری بیاور که نشان دهد عایشه در دوران زندگی و تا مرگ خودش عاشق پیامبر نبود ( خیلی نباید کار سختی باشه برای شما، تعجب میکنم چرا طفره میری؟) 2- آیا اگر موفق به پیدا کردن سند نشدی و یا به هر دلیلی تصدیق کردی که عایشه تا آخر عمر خود عاشق پیامبر بود وقتش نرسیده که از خود سوال کنی آیا همچین عرضه ای در عاشق نمودن یک دختر بچه 9 ساله در خلال زندگی مشترک را داری یا نه؟ آیا سیره و روش مشی و نحوه زندگی و کاراکتر امثال من و تو اینگونه است؟ من دو تا سوال ساده پرسیدم ....
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:12
باور عمیق - قم - ایران
(6) ایها الناس یکی از این odin خان ضد مغلطه بخواد جواب این دو تا سوال منو مستقیم و بدون آسمان به ریسمان بافتن بده .. ایها الناس ایشان هر سوالی از من میکنه من درست یا غلط جوابش رو با صبر و حوصله میدم اما ایشان یا لایق نمیدانند پاسخ بدهند یا جوابی ندارند .. خوب آقا جان . و اما عایشه بعد از محمد یا بقول ما عایشه بعد از پیامبر نوشته کورت فریشلر آلمانی ترجمه ذبیح الله منصوری که وقتی کلاس اول راهنمایی بودم با پول عیدیم خریدمش و خوندمش . هنوزم یادم نمیره جلدش آبی بود و خوشگل . اون موقع با اون سن و سالی که داشتم دلم خوش بود که دارم یک کتاب تاریخی میخونم غافل از اینکه تفاوت بین کتاب تاریخی و رمان تاریخی خیلی زیاده اونم ترجمه ذبیح الله منصوری اعلی الله مقامه و ارفع درجاته . بگذریم که شما هنوز هم متوجه این تفاوت نشدی . اما قبول .. قبول ..قبول . من عاشق این سندی هستم که شما اینجا مبنای صحبتات قرار دادی . خودت منو ارجاع دادی به خوندنش
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:13
باور عمیق - قم - ایران
(7)اگر خط به خطشو واست اینجا با قید صفحه نوشتم و بهت نشون دادم که تو این کتاب چطور از عشق عایشه به پیامبر توضیح داده و تا چه حد به این ازدواج رضایت داشت خجالت میکشی و میای عذرخواهی کنی . ای خدااااااا چقدر این کفار نادانن که اینجوری دست ما مسلمانای جاهل گزک میدن . آخه ای معتقد به نظریه تکامل . ای حکیم . ای کسی که تا دیروز در ویدیو کنفرانس های تشریح این نظریه مزخرف مراحل تغییرتان از بوزینه به انسان را گام به گام نشان میدادند و تو امروز برای فرار میگویی دی ان ای تو و میمون 3 درصد با هم تفاوت دارد. ای دی ان ای شناس . ای زیست شناس . ای حکیم . چرا دقت نمیکنی وقتی داری کتاب معرفی میکنی یه چیزی معرفی نکنی که گزک دست من ساندیس خور آخوند ارتش سایبری آی دی تکثیر کن ندی هااااااان؟ ده بیا این سندتو صفحه به صفحه واست بخونم تا خجالت بکشی این قرار مناظره رو بذار تا رسوا کنم تفکرت رو .. نکنه چون فکر کردی پاتو از مرز این مملکت گذاشتی بیرون خیلی بارته هان؟ . ده بذار این مناظره رو که من عاشقشم قربون اون دهنت برم من .. بسم الله .
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:19
باور عمیق - قم - ایران
(8)خوش انصاف از من میخوای اینجا واست داستان آدم و حوا رو توضیح بدم؟ یک ارتباط تصویری با هر نرم افزاری که که دوست داری بین من و خودت برقرار کن اونجوری خیلی راحت تره . واسه خود من که از بعد از دوران دانشگاهم از دین نفرت داشتم و چیزی به اسم خدا رو هیچ کس نمیتونست توی مغزم فرو کنه 3 سال در اثر معاشرت و بحث و جدل و تقلا با یه پدر بیامرزی طول کشید تا بتونم حلش کنم تو از من میخوای من شبهات سنگین اعتقادی که 3 سال خودمو به هر در و دیواری زدم تا اثباتشون کنم و آخر وقتی با تعقل و دلیل و منطق و برهان مجبور شدم ابتدا در کمال ناخشنودی بهشون گردن بذارمو بیام اینجا واست توضیح بدم؟ مردانگیش هست شما بسترش رو فراهم کن بروی چشم . هرچقدر هم میخوای فیلم بگیری و منتشر کنی آزادی . من منتظرم . توپ توی زمینته چون خدا خواست و این پیشنهاد رو دادی .. بسم الله .. و اما با وجودی که دیر وقته و خستم این سوالتم پاسخ میدم
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:20
باور عمیق - قم - ایران
(9) در مورد خواهرمو مرد 50 ساله و از این چیزها : ببین آقا جان دین حدود رو مشخص میکنه . در ازدواج حدود مشخصه : رضایت طرفین+رضایت پدر دختر+تعیین مهریه +عده در صورت وجود و چیزایی که خودت بهتر میدونی . بذار یه مثال برات بزنم .. خدا در بحث اغذیه و اشربه حلال و حرام حدود رو مشخص کرد «حُرِّمَتْ عَلَیْکُم ‏.. و لحم الخنزیر ...» اینجا میفرماید گوشت خوک حرام . حالا گیرم خوردن سوسک و حشره توسط چینی ها و خیلی چیزهای دیگه که میدونی از نظر تو ایرانی مشمئز کننده باشه . خوب باشه اما به هر حال اینها حلالند و خدا دخالت در مرسومات یک قوم،کشور یا فرهنگ نمیکنه زمانی که مخالف با حکمتش نباشه و اتفاقا همین اصل عدم دخالت در جز به جزء امور یکی از امتیازاتشه .
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:23
باور عمیق - قم - ایران
(10)خدا محرمات اعضای گوسفند رو اعلام کرده که اینجا الان اصلا کار نداریم بر چه مبنایی .. حالا اگر من و توی ایرانی میایم کله و چهار عدد پای یک گوسفند رو به همراه محل جمع شدن کثافات یک گوسفند رو تمیز میکنیم و با به به و چه چه میخوریم جوری که مردم خیلی از ممالک حتی از شنیدنش دچار تهوع میشن به درک . رسومات یک جامعه و فرهنگ یک جامعه همیشه از دیدگاه خدا اگر مخالف با احکام که همان حکمت خداست نباشه هرگز دچار تعرض قرار نمیگیره .. متوجه شدی؟ ازدواج دختران کم سن در عربستان مرسوم بوده کما اینکه پیامبر دختر 9 ساله خود را نیز به عقد علی درآورد . این ازدواج مرسوم بوده و این رسم پایش را در حدود احکام الهی نگذاشته . حدود احکام الهی رضایت طرفین را شرط کرده و اتفاقا این زن هست که به مرد میگه زوجتک نفسی علی الصداق المعلوم ... یعنی آهای، اسلام 1400 سال پیش این اختیار رو به زن داده که با غرور به مرد بگه من خودم را به ازدواج تو در آوردم مطابق با این شروط اولیه و کلی شروط ثانویه که اگر مرد بخواد اونها رو رعایت کنه باباش در میاد میفهمی؟
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:24
باور عمیق - قم - ایران
(11)اسلام بر خلاف شما مدعیان روشنفکری و رعایت حقوق دیگران اعتقاد دارد که حتی یک دختر 9 ساله نیز قادر به تصمیم گیری برای سرنوشت خویش است . مهم اینه که این ننه بابا توی این 9 سال تونستن با تربیت صحیح این قدرت انتخاب رو به دخترشون بدن .. الله اکبر که از بس گفتم گلوم پاره شد و نفهمیدی . آقا جان اگر کسی از خواهر 9 ساله من خواستگاری کرد و خواهر من قادر به درک و فهم صحیح نبود پدر من به همین دلیل رضایتش شرط ازدواج قرار گرفته میفهمی یا نه؟ اگر یک مرد 50 ساله از خواهر تو یا خواهر هر کسی خواستگاری کرد و اون دختر به اشتباه فریب خورده بود و نتونست تصمیم صحیح بگیره پدر گردن کلفت اون دختر با وجود رضایت اون دختر حتی میتونه مانع ازدواج بشه میفهمی؟ حالا میفهمی وقتی میگم خدا راضی+دختر راضی و عاشق+پدر دختر راضی+پیامبر راضی تو این وسط چی میگی منظورم چیه؟ حالا هی بیا بگو اگر یکی از خواهر 9 سالت خواستگاری کرد چکار میکنی..
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:26
باور عمیق - قم - ایران
(12)در پایان ضمن اینکه خواهش میکنم نوشته هامو بیشتر از یک بار بخوانی اگر به علت خستگی شبانه و یا بی دقتی کلامی طرح کردم که به نظرت توهین آمیز رسید عذرخواهی میکنم و بدان که قصد من تو نیستی بلکه تفکرات توست . خداوند ببخشد مرا که هنوز هم نتوانستم پیرو رسولی باشم که به ریختن خاکستر و آتش توسط یک یهودی از پشت بام بر سرش چنان عادت کرده بود که یک روز وقتی عدم اتفاق آن را دید به عیادتش شتافت . هر موقع مطابق با پیشنهادی که ارائه کردی یه برنامه ریزی بکن که منطبق بر وضعیت هر دوی ما باشه و بنده برای صحبت بیشتر با شما آماده ام . اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
‌سه شنبه 22 بهمن 1392 - 23:31
باور عمیق - قم - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد .. (1)تفکر شما در عصر حاضر چنان روسپی خانه ای برای مشتاقان فراهم کرده که نه در بهشت ما و نه توسط هیچ خدایی در هیچ جهانی قابل آفرینش نیست . روسپیخانه انتصابی به قرآن ما را شما (تفکر شما) در همین دنیا به بهترین نحو به گونه ای فراهم نموده که هیچ خالقی را یارای مقابله با آفریده شما نیست .. از روسپیخانه سخن گفتی؟ روسپیخانه ها را در آمستردام ملقب به sin city را تفکر ما ساخته یا تفکر شما ؟ هزاران سایت پورنو و مستهجن را تفکر ما نمایندگی میکند یا تفکر شما ؟ هزاران فاحشه خانه در سراسر دنیا را تفکر ما خلق و نمایندگی میکند یا شما؟ تفکر شما که جقجقه اسباب بازی دست بچه های دیروزی را امروز به dildo تبدیل کرده و در فروشگاهها به معرض نمایش عمومی میگذارد جهان را به فاحشه خانه تبدیل کرده یا تفکر ما ؟ تفکر شما که با کاربرد لغت milf آب از لب و دهانش میچکد جهان را به فساد کشانده یا ما؟ تفکر شما عمده نوشتار تصویری اش در عصر کنونی برای کودکان را سرگرم تشریح hentai در تصاویر نموده یا کتاب طاهر ما؟
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 00:06
باور عمیق - قم - ایران
(2) دنیای ما توجه به زیر ناف است یا دنیای شما که تا زیر ناف خود را موقع چرخیدن در خیابانها به نمایش میگذارید؟ دنیای ما توجه به زیر ناف است یا دنیای شما که حتی تبلیغ یک محصول ریش تراشی نیز بدون نمایش صحنه لب در لب گذاشتن یک زن و مرد برایتان جذابیت ندارد؟ دنیای ما توجه به زیر ناف است یا دنیای شما که تمام دغدغه تان بعد از بلوغ اخذ سبقت از یکدیگر در از دست دادن virginity است؟ دنیای ما توجه به زیر ناف است یا دنیای شما که masturbation را بنا بر تجویز روانپزشکان درمان شاخه هایی از افسردگی میدانید؟ دنیای ما توجه به زیر ناف است یا دنیای شما که هرگاه یکplumber برای تعمیرات وارد یک خانه شود لحظاتی بعد با فیگور مخصوص زن خانه و ادامه ماجرا مواجه میشود . ده اگه من بخوام بگمو راحت بخوام بگم و ادب مانع نشه و مجبور نشم در لفافه مثل این چیزایی که بالا گفتم صحبت کنم که چنان حالت از دنیای خودت و آخرت خودت بهم میخوره که به فنا میرسی که . ده حالا تو هی بیا بگو عایشه چند سالش بوده .
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 00:07
باور عمیق - قم - ایران
(3)خانم محترم . بخش عمده سوالتان را در پاسخ به odin میتونی بخونی . احترام به شما مانع از این میشه که اضافه تر بخوام مسائل رو از زوایای دیگه برات آشکار کنم . همین حدش فعلا کافیه . اگر با یک آدم متحجر و عقب مانده مثل بنده دوست داشتید تشریک نظر بفرمایی بنده در خدمتم اما اگر مبنا بر پرده دری باشه صورت جالبی نخواهد داشت
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 00:07
odin - انتورپن - بلژيك
عزیزم باور عمیق - قم - ایران حقیقت اینکه مطالب شما مخصوصآ در دفاع از تجاوز به بچه 9 ساله و پیر مرد .... که در هر جنگ و غارتی که براه مینداخت اول از هر چیز سهم یک پنجم خودش را بنام الله برمیداشت و بعد زن و دختر مقتولین و بقول شما کفار را تصاحب میکرد و بعنوان کنیز به چادر خود میبرد و نگهبان بعد از بیرون امدن او براش «الله و اکبر» میگفت ،اونقدر وقیح و بیشرمانه بود که یکبار خوندنش هم زیاده اما لب کلام از اینکه دعوت رو قبول کردی ممنونم از شما. ادرسی رو که میدم شما کپی کن و شنبه شب ساعت 11 شب بوقت اروپا یا 1/30 شب بوقت ایران تشریف بیارید در خدمتتون هستم. این تالار محلیه برای شعر خوانی و صحبت در روزهای مشخص شنبه شب با همین ای دی در خدمت شما هستم. مطالب بیان شده را هم با اجازه شما ضبط میکنم تا در اختیار همین سایت قرار بدیم (بشرط رعایت ادب) https://www.server1mirr.bmchat.com/parsichat/
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 09:52
fitx-germany - کلن - آلمان
باور عمیق---قوم---ایران----تو آخوند نیستی‌؟؟؟اگه بگی‌ نه که .. داری دروغ میگی‌.مال خودش به زار بره بده .....به تو چه،،،،،
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 10:16
جنگنده - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران .................... با سلام و تشکر از وقتی که گذاشتید
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 11:09
fitx-germany - کلن - آلمان
اینجا هامبورگ توی آلمان خیلی‌ بدتر از دوبی‌ هست،ولی‌ به کسی‌ چه؟
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 13:36
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
fitx-germany - کلن - آلمان -از کی‌ تا حالا آدم بودن به خود فروشی و وطن فروشی اطلاق میشود ! میدانی‌ در هتل هزار و یکشب روسپیگری راه انداختن در یک کشورِ عربی یعنی چه؟ یعنی کشور ایران که به کشورِ هزار و یکشب معروف است هر شب و روز از سویِ اعراب و دیگر ملیتها و مزدوران داخلی‌ موردِ عنایت واقع میشود ! بعضی‌ زنان و مردان حرفه روسپیگری را دوست دارند( مردی که به دنبالِ روسپی هست خود دستِ کمی‌ از روسپی ندارد) به خودشان ربط داره که بدنشان را اجاره میدهند زن به مردِ روسپی و مرد به زنِ روسپی اما حق ندارند به اسم مادری کردن یا تامین هزینه و بد نامی‌ ایران این کار را بکنند، ...
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 15:42
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... روسپی یک تیپ است که شرایطِ خود را لازم دارد، شهامت داشته باشند آن را بپذیرند، زنان روسپی شهرِ نو آشکارا با این اسم و رسم اینکار را میکردند ، کارکترِ خود را زیر نام مادر و ایران و هزار بهانه مخفی‌ نمی‌ پوشاندند .رسمی‌ که در دنیا در موردِ روسپی گری متداول است که خود این حرکت عملِ باز دارنده است، یعنی کسی‌ که حرفه خود را مخفی‌ می‌کند مخفیانه قانون و دیگران را دور نزند تا مانندِ طاعون به جان جامعه بیفتد، هم مردِ روسپی در معرض دیدِ جامعه باشد هم زن روسپی , بهتر است اسمِ اینجا را بگذارند روسپی خانه دوبی‌ نه رستوران هزار و یکشب ، این کار جرم است امارات دشداشه اش را بالاتر بگذارد ، خرجِ فشفشه بازی را باید در آورد .
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 15:42
جنگنده - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ................. البته از شما که نام کاربریه خودتون را اودین یا همان خدای شیطانی و تک چشمه ( افرادی که با فراماسونی و شیطان پرستی آشنایی دارند معنای تک چشم را خوب میدانند ) اقوام اسکاندیناوی و ژرمن و وایکینگ قرار دادین از این بیشتر انتظاری نمیره که اینگونه به اسلام توهین کنید. کاشکی کمی احترام به مذهب حقی میگذاشتی که نزدیک به دو میلیارد پیرو داره.
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 16:14
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک . بدون در نظر گرفتن شرایط من علیرغم اینکه خواسته بودم وقتی رو انتخاب کنی که منطبق بر شرایط هر دوی ما باشد ساعت 1.5 شب به وقت تهران رو انتخاب کردی؟ بنده با داشتن یک پسر بچه 2.5 ساله که لحظه ای اجازه نمیده با اعصاب راحت پای لپ تاپ بشینم این زمان برام مقدور نیست که شما اومدی و یک ساعت رو برای من مقرر کردی . اگر برای شما مقدور باشد از روز پنجشنبه 1 اسفند از ساعت 15 به وقت تهران تا فرداش یعنی جمعه 2 اسفند تا ساعت 20 به وقت تهران برای من با توجه به اینکه بایستی ترتیبی بدم که بچه خونه نباشه کاملا مناسبه . یعنی بنده یک بازه 29 ساعته رو به شما پیشنهاد دادم که شما انتخاب کنی با توجه به اینکه کیفیت اینترنت از ساعت 11 شب به بعد دچار افت محسوس میشه . پیشنهاد میکنم برای صحبت دو نفره و انتشارش در فضای عمومی از یک نرم افزار بی دنگ و فنگ که کارایی بهتری در ایران داره مثل اسکایپ استفاده بشه تا حضور در یک تالار که غالبا این مکان ها به علت وضعیت اینترنت اینجا دچار مشکل میشه . اگر موافقید بفرمایید
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 18:20
fitx-germany - کلن - آلمان
shirzan e irani..استکهلم-سوئد...شما از تاریخ کشورت هیچ اطلاعی نداری،و من فکر می‌کنم که تازه امدی اروپا.اولین هرمسراهای دنیا توی ایران بوده،در کشور ۱۰۰۱ شب خانوم.اولین نقاشیهای سکس توی ایران بوده.اگه تونستی یک روز برو آمستردام موزه سکس خیلی‌ چیزها از کشورت یاد میگیری.تن‌ فروشی قدیمی‌‌ترین شغل دنیا است و توی آلمان خیلی‌ احترام میذارن به این شغل.چون که داره کار میکنه و مالیات میده
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:34
fitx-germany - کلن - آلمان
.shirzane irani..استکهلم-سوئد..البته توی اسکندینوی این چیزا نیست ،حتی جرمه.اگه تونستی یک سر آلمان یا هلند بیا،،توی کامپیوتر همه چیزو پیدا نمی‌شه کرد ،باید ببینی‌ آخه یلی چیزها رو
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:40
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
fitx-germany - کلن - آلمان- یه چند روزی هستش رسیدم اروپا هنوز عرقِ پام خشک نشده! احتمالا شما از تاریخ ایران خبر ندارید ، ایران در همه چیز اول بوده اما این مدل اولی‌ به خاطرِ علاقه تون به این مسائل جلو چشتون رو گرفته، در اروپا هر کی‌ مالیات بده از امکانات و احترام برخورداره، این شغل هیچ احترامی نداره میتونید بگید برا بعضی‌‌ها جذابیت داره اما احترام نه !! بر عکس نسبت به این حرفه در اروپا حساس ترند تا ایران کنونی که سنّ روسپیگری به ۱۲ سالگی رسیده و شده امری عادی.و به جائی رسیده که روسپیگری خود را دستاویز مادر بودنِ خود آنهم در امارات عربی‌ که در برخورد با زن ایرانی‌ چپ چپ نگاه کنند یا معنی دار که حتما تو هم اینکاره ائی. حکومتِ ما که دشمن ایرانیست این را ۳۵ سال است نشان داده چه با درگیر کردن جوانان به اعتیاد و یا فحشا در داخل و کشورهای حوزه خلیج فارس، خودمان به خودمان رحم کنیم و بیش از این آلتِ دست آنها نشویم.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 00:40
odin - انتورپن - بلژيك
باور عمیق - قم - ایران بنده ای دی اسکایپم رو بشما نمیدم، چون تنها راه ارتباط با خانواده ام و اشناهامه. اخلاق شما مسلمانها در ترور و مزاحمت برای خانواده ها چیزی نیست که فقط بنده از اون اگاه باشم. صحنه های گاز زدن و خوردن قلب انسان تازه جان داده بدست دوستان شما هنوز جلوی چشمه. (بعد اسم زن ابوسفیان را گذاشتن هند جگرخوار!) سایتی که ادرسش را برای شما نوشتم محل امنیست که اتفاقآ اغلب کاربرهای ان از ایران هستن و هر پنجشنبه در انجا شب شعر است و من هم زودتر از 11 شب به وقت اروپا نمیتونم حاضر بشم چون کلوپ دارم و تا ساعت 10 شب کار میکنم. اگر شما به دینت ایمان داشتی ساعت 3 صبح هم میامدی. رک و روراست بفرمایید بنده از رودرویی میترسم نمیتونم با مغلطه نشون بدم که روز اول حق تعالی زمین رو افرید و روز بعد خورشید و ستارگان رو. در هر حال من هر 5شنبه انجا هستم ولی از ساعتی که نوشتم.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 07:28
odin - انتورپن - بلژيك
و اما شما :جنگنده - تهران - ایران حقیقت اینکه من مثل شما مسلمانها از تاریخچه فراماسونری اطلاع زیادی ندارم اخه عزیزم فراماسیون برای من مدرسه اسلامی نساخته و بهم پول و بودجه نداده که باهاشون اشنایی داشته باشم. اما در عوض برای شما در هند(زادگاه رهبر قبلیتون) اولین مدرسه دینی اسلامی در تاریخ رو تاسیس کردن. در ثانی زاد و ولد در بین مسلمانها مگه مرغ داریه که یک شبه 2میلیارد شدید! این 2 میلیارد شما در بیش از 50 کشور اسلامی 600 تا دانشگاه داره، بفرمایید این2 میلیارد شما تا حالا یک قرص اسپرین اختراع کرده!؟ فقط خمس و ذکات خوردید و غارت کردن و همه سرزمینهای اباد رو از ایران تا اجیپت تبدیل به بیابان و شنزار کردن. اگر از اسپانیا بیرونتون نمیکردن و فرانسویها تار و مارتون نکرده بودن، الان اروپا هم مثل دریاچه ارومیه شده بود. ایینی که با راهزنی شروع شده و قانونش در دزدی و غارت و تجاوزه (جدیدآ هم جهاد سکس رو اختراع کردید) و پیرو و رهبرش خامنه ای و خمینی باشن، جایی برای احترام داره؟
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 07:45
odin - انتورپن - بلژيك
جنگنده - اما در مورد ای دی من! از دست شما مسلمونها که به همه چی فضولی میکنین ما به کی شکایت کنیم؟ «بنده تک چشم نیست لیکن تک چشمها را دوست دارم» مگه شما از تک دست ساندیس میگیری ما چیزی گفتیم؟. فرق شما و دوستت با این اقوام و ملیتهایی که اسم بردی میدونی در چیه؟ اونها بعد از مدتی این قصه ها و افسانه ثور و اودین و اسگارد رو گذاشتن کنار و بهش بچشم متولوژی نگاه کردن اما شما هنوز دنبال اینی که یه جوری ثابت کنی جبرئیل و میکائیل و اصرافیل با یک الاغ بالدار بنام غفیر اومدن دنبال محمد و بردنش اسمان هفتم باالله چونه بزنن. برای همین هم اونها الان دنیا رو گرفتن فیلمی که براش میسازن،1.5 میلیارد در دنیا فروش میکنه ولی فیلم حسین شماها بزور جنتی جایزه سانسور شده دولتی میبره. راستی اگه غربیها اینقدر بد هستن چرا ابلفضلو بلوند ساختین؟ شما بیشتر بنویس، مارو سر ذوق میاری.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 08:04
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک .. از روز پنجشنبه 1 اسفند از ساعت 15 به وقت تهران تا فرداش یعنی جمعه 2 اسفند تا ساعت 6 صبح به وقت تهران هر موقع که شما انتخاب کردی هر چند که مطمئنم از همین الان هم خودت رو باختی . آی دی اسکایپ هم یکی دیگه بساز .. این که کاری نداره؟ تالار یعنی چی؟ من شما را به یک صحبت رو در رو و دو نفره دعوت میکنم خوب چرا فرار میکنی؟ من به جای اعلام یک ساعت خاص یک بازه زمانی طولانی رو برای انتخابت گذاشتم این که نباید سخت باشه . اگر جرات کردی بپذیری تمام دنیای مجازی رو با ثبت تصویر کسی که ادعا میکنه اجدادش شانپانزه(شامپانزه) بودن پر میکنم . من بی صبرانه لحظه شماری میکنم که ازت ok بشنوم
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 13:13
odin - انتورپن - بلژيك
من دیگه شک ندارم تو اخوندی. من دعوت کردم، ده تا بهانه اوردی که میخوای بحث دونفره باشه، بچه دو ساله داری، ای دی بده، اینترنت خرابه! ادرسیکه دادم مردم میان و شنونده خواهی داشت. با ادمین اتفاقآ مسلمان اما نه اخوند. الان هم تهدید به ابرو بردن از من میکنی؟ اصلآ معنی ابرو رو میفهمی؟ کسیکه از یک پدوفیلی دفاع میکنه.. بعد از ابرو حرف میزنی؟اینکه من به تو ای دی بدم را کور خوندی. بنده هر پنجشنبه در ادرسی که دادم هستم، حتا امشب اونجا دهها نفر ضبط میکنن و در فیس بوک منتشر میکنن شما راهی برای تغلب و سانسور کردن حرفها نداری. چیه عزیزم در مقابل مردم صناظره کردن برات مشکل داره ؟ همان سایت تالار یادها. هروقت بیای قدمت مبارکه. فحش هم نده من فکر نمیکنم اجداد کسی میمون باشه اما فقط یک میمون میتونه بپذیره که یک عرب پابرهنه با الاغ به فضا رفته!میگم پابرهنه اخه جاپاشو تو تورکیه دیدم.تمام.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 15:26
باور عمیق - قم - ایران
odin - انتورپن - بلژیک .. بدجوری خودتو باختی . کلامی درباره بردن آبروت حرف نزدم که هی حرف از آبرو میزنی که مطمئنم اصلا نمیدونی که چی هست . آنقدر بهم ریختی که حتی نمیتونی درست تایپ کنی (تغلب،صناظره) . اگر جرات داری یک آیدی بساز (که اصلا کار سختی نیست و داشتنش هیچ گونه استفاده ای برای من نداره) بیا اسکایپ رو در رو صحبت کنیم . آخه تو که از سایه خودتم وحشت داری این همه ادعات واسه چیه آخه . تو که جگرشو نداری با یه آیدی ( دقت کن فقط یک آیدی) بیای تو اسکایپ و صحبت کنی اینهمه انتشار فضلت چیه آخه ای مبارز . ای رستم . ای ایرانی . ای آزاده . تو از سایه خودتم وحشت داری که تنهایی از چند هزار کیلومتر اونطرف تر بیای بشینی پای کامپیوتر
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 21:45
fitx-germany - کلن - آلمان
خوب حالا میگی‌ من چی‌ کار کنم؟
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 22:34
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
خواسته سلیقه ائی و برداشتِ نادرستت را به عنوان یک رسم پسندیده جا نینداز و دیگران را به صرف تائید خود تشویق نکن به هم وطنِ خودت احترام بگذار ، به دوستانت بگو دوبی‌ رفتند به این نوع کابارها نروند، بی‌تفاوتی درد بی درمانیست که بدتر از سرطان جامعه را در چنگال خود به سویِ مرگِ انسانیت می برد، این کارها را هم اگر دوست داری برو جاهای درست و اصولی که نه توهین به خودت باشه نه طرفت و نه کشورت، خدا هم نیازت رو می‌بینه بهت میدونش رو میده بشرطی که بی ترمز نری , ضمن اینکه گاهی‌ در اوجِ نیاز, نیاز خود را سرکوب تا کم کم به رفتاری معقول و در حدِ لیاقتِ بشری برسد و هم اراده خود را محک تا محکم و قوی شوی، انسان باید به مرحله ائی برسد که بتواند افسار اعمال خود را به دست عقل و فهم و معرفت انسانی‌ بسپارد, ضمن اینکه برای تأمین و تغذیه این صفاتِ انسانی‌ به قدر نیاز خواسته‌های نفسانی خود را برآورده تا قبضِ نفس دمار از روح و روانش در نیاورد. شهوتِ افراطی فقط در سکس نیست که در همه چیز است و مخرب تنها راهِ علاجش هم کنترل درست و آگاهانه است. شاد باشید و شنگول.
جمعه 25 بهمن 1392 - 13:00
fitx-germany - کلن - آلمان
..shir zan iraniخیلی‌ باحالی‌،عزت خوشم میاد،خیلی‌ دلم می‌خواد می‌تونستم ببینمت.می‌تونم از شما بپرسم که چند ساله تونه؟؟؟
جمعه 25 بهمن 1392 - 18:59
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
fitx-germany - کلن - آلمان - ممنونم ، من هم ایرانیان را دوست دارم و به همین خاطر در اینجا حضور پیدا می‌کنم. شما هم باحالید چرا که صادقانه برخورد می‌کنید، پیروز و شاد باشید.
شنبه 26 بهمن 1392 - 00:18
جنگنده - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ...................... فقط یک نکته بهت بگم، برو فکر آنزمانی رو بکن که مرگ میاد به سراغت، و اونجا حقیقت را میبینی که متاسفانه برای تو خیلی دیره پس به جای تمسخر مسلمانان برو توبه کن و کمی تحقیق کن و غرور و وسوسه های شیطانی را به کناری بگذار و تعصبت را دفن کن تا رستگار شوی وگرنه با این افکاری که تو داری جایی بهتر از جهنم برای تو نیست. شاید دلت بخواهد جهنمی باشی و غذاب و زجر بکشی ولی این حق را نداری به مذهب عقیده من و میلیونها نفر مثل من توهین کنی.
شنبه 26 بهمن 1392 - 06:29
tehrannn21 - تهران - ایران
odin - انتورپن - بلژیک ،آخه آای دی اسکایپ هم شد بهانه؟ وقتی‌ این همه می‌ترسی‌ یعنی‌ یه آای دی بجز اون آای دی اصلیت نمیتونی‌ بسازی؟ اینهمه اینجا کامنت می‌ذ‌اری بعد همیشه تا ۱۰ شب کار میکنی‌ تو کلوپ؟ چه جور کلوپ‌ای هست که ۱۰ شب بسته می‌شه؟ یعنی‌ فقط میری کلوپ و اینجا کامنت می‌ذ‌اری دیگه وقت نداری؟؟؟ از اومدن تو اسکایپ هم که تو کلّ دنیا ازش استفاده میکنند و بدون مشکل هم می‌شه در ایران ازش استفاده کرد طفره میری و آای دی را بهانه میکنی‌.. خودت هم اول دعوتش کردی به گفتگو...هه هه هه
شنبه 26 بهمن 1392 - 18:50
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
باور عمیق - قم - ایران . من شک ندارم که شما مشکله شدید جنسی‌ دارید ، مغزتون به شدت به هورمونهای جنسیتون واکنش نشون میده، اون روسپیخنه هم که شما گفتید در این دنیاست که با سخنان نغزی که ایراد فرمودید باید بگم ...... آبادش کردن والّا من نه به بهشت مزخرفه امثال تو اعتقادی دارم و نه ارزشی واسه کسا‌یی قائلم که پاشون به روسپیخانههای این دنیا باز هست اما خوب مسلماً بین خانهٔ عفاف ...شما...... به برادران مسلمان هستن و روسپیخانه‌های هلند تفاوتی‌ بس عظیم هست که اونهم حتما فقط شما بهش علم و آگاهی‌ دارید. شرم بر شما و امثال شما که با دینتون دنیا رو به کثافت کشوندید
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 01:15
جنگنده - تهران - ایران
eila leila - گوتنبرگ - سوئد ......................... شرم بر تو و امثال تو که دنیا را به فساد کشانده اید با این تفکرات .... شخصی که به خدا یا حتی مذهبی باور نداشته باشد، خود را مجاز به انجام هر عملی میبیند چون به خدا و جهان آخرت اعتقاد ندارد. بنابراین خود را مجاز به دزدی به فحشا به قتل و به هزار کثافتکاری دیگر تحت لوای، آزادی انسان میکند. من کاری با منافقان و ریاکاران و نان به نرخ روز خورها و تخریب کنندگان مذهب مانند وهابیون آمریکایی ندارم ولی آن شخصی که مسلمان واقعی یا مسیحی واقعی یا یهودی واقعی یا معتقد به خدای واحد باشد، چون میداند خدایی وجود دارد و روز حسابی وجود دارد بسیار تلاش میکند که حق خوری نکند، دزدی نکند دروغ نگوید و هزاران کار دیگر البته انسانها معصوم نیستند و خیلی از مسلمانان و مسیحیان و یهودیان هم مشکلاتی دارند ولی همه آنها شرف دارند به کافرانی مانند تو که هر کار زشتی را برای خودت پاک میدانی چون به چیزی اعتقاد نداری که بخواهد تو را از انجام آن عمل زشت منع کند. اگر کافری، کافر باش و در کفر ببین و عذابت را هم بکش ولی حق نداری به مذهب دیگران توهین کنی.
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 06:58
tehrannn21 - تهران - ایران
leila leila - گوتنبرگ - سوئد ,من که از کامنتت چیزی نفهمیدم، آنقدر فحش و چرند نوشتی‌ که همش سانسور شده، جدی به روانشناس احتیاج داری! کامنت نژاد پرستانه هم که همیشه میدی،یه بار به افغان گیر میدی یه بار به عرب یه بار هندی.. مستقیم برو بستری شو، دارو و قرص آرامش بخش و این چیزا سودی نداره برات، یه راست شوک الکتریکی‌ رو امتحان کن! شاید فرجی شد :)
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 20:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.