دیدار شاهزاده رضا پهلوی با بوریس جانسون در لندن؛ توافق بر لزوم پایان جمهوری اسلامی

دیدار شاهزاده رضا پهلوی با بوریس جانسون در لندن؛ توافق بر لزوم پایان جمهوری اسلامی
ایندیپندنت فارسی: شاهزاده رضا پهلوی در پستی در شبکه‌های اجتماعی از دیدار خود با بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا در لندن خبر داد و نوشت:
«بوریس و من هم‌نظر هستیم. جمهوری اسلامی وحشی باید پایان یابد و جامعه بین‌المللی باید از مردم ایران برای رهایی از این سرکوب حمایت کند.

شاهزاده رضا ابراز امیدواری کرد که به‌زودی بوریس را در تهران ببیند.
این دیدار بخشی از سفر شاهزاده رضا پهلوی به بریتانیاست که در جریان آن با رهبران سیاسی درباره حمایت از مبارزه مردم ایران برای آزادی و دموکراسی سکولار گفتگو می‌کند.
شاهزاده رضا پهلوی در لندن با بوریس جانسون دیدار کرد و خواستار حمایت جهانی از مردم ایران شد
دفتر ارتباطات شاهزاده رضا پهلوی در شبکه ایکس اعلام کرد که او دوشنبه در دیدارهایش در لندن با بوریس جانسون،‌ نخست‌وزیر پیشین بریتانیا، دیدار کردند.

شاهزاده رضا پهلوی درباره دیدارش با بوریس جانسون نوشت که «من و بوریس هم‌عقیده‌ایم. جمهوری اسلامی وحشی باید پایان یابد و جامعه جهانی باید از مردم ایران برای رهایی از این سرکوب حمایت کند.»

شاهزاده رضا پهلوی نوشت که امیدوار است به زودی در تهران از نخست‌وزیر سابق بریتانیا استقبال کند.
شاهزاده رضا پهلوی: از رهبران سیاسی بریتانیا می‌خواهم از مبارزه ملت ایران حمایت کنندشاهزاده رضا پهلوی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که در لندن با رهبران سیاسی دیدار خواهد کرد تا از آن‌ها بخواهد از مبارزه ملت ایران برای آزادی، سکولاریسم و دموکراسی حمایت کنند. شاهزاده رضا تاکید کرد که «این به سود هر دو کشور است.»

شاهزاده رضا پهلوی نوشت: «جمهوری اسلامی شعار مرگ بر انگلیس سر می‌دهد. این رژیم، تنها تهدیدی علیه مردم ایران نیست، بلکه تهدیدی علیه مردم بریتانیا نیز است.»
تجمع شماری از ایرانیان مقابل پارلمان بریتانیا همزمان با سخنرانی شاهزاده رضا پهلوی
شماری از ایرانیان روز دوشنبه نهم تیر مقابل پارلمان بریتانیا تجمع کردند و در حمایت از خاندان پهلوی و شاهزاده رضا پهلوی شعار سر دادند.

این تجمع همزمان با حضور شاهزاده رضا پهلوی در پارلمان بریتانیا برگزار شده است. ‌

شاهزاده رضا پهلوی که به دعوت نمایندگان مجلس بریتانیا به لندن آمده، قرار است ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت بریتانیا در اتاق کمیته‌ای در پارلمان درباره آینده ایران و «ضرورت تغییر رژیم» سخنرانی کند.

میزبان مشترک این دیدار لوک اِیکهرست از حزب کارگر و افرا برآندرِت از حزب محافظه‌کار هستند.
وزیر نیرو: اسرائیل باعث کمبود برق سال گذشته بود

عباس علی‌آبادی وزیر نیرو جمهوری اسلامی مدعی شد که اسرائیل مسئول بخشی از کسری سوخت نیروگاه‌های برق در سال گذشته بوده است. او با اشاره به تاثیر این حملات بر تامین انرژی گفت «باید راهکارهای جدیدی برای جلوگیری از بحران برق در نظر گرفته شود.»
 
وزیر نیرو: قطع اینترنت ایران تولید جهانی بیت کوین را پنج درصد کاهش داد

عباس علی‌آبادی وزیر نیرو جمهوری اسلامی در مراسم بهره بردارى از نیروکاه خورشیدی محلات گفت: در روزهایی که اینترنت در ایران قطع شد، تولید جهانی بیت‌کوین حدود پنج درصد کاهش پیدا کرد. او تاکید کرد این آمار نشان می‌دهد بخش بزرگی از برق کشور صرف استخراج غیرمجاز رمز ارز می‌شود.
 
عکس روز: بازدید نتیجه خمینی از نتیجه خمینی
+282
رأی دهید
-84

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۱
    Javid shah VA pahlavi - اهواز ، ایران

    حال چپولها،مزاحمین خلق و ملاها و ارازل و اوباش عرعرزشی و بسیجی دیدن دارد. دشمنان ایران و ایرانی وطن فروشان غیر محترم،مخالفان عقده ای شاهزاده ولیعهد شاه رضا پهلوی فقط و فقط قالب قالب یخ درمان درد ما.حت سوخته شماست. جاوید خاندان ایران ساز پهلوی
    22
    76
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    شاهزاده گرامی یک دنیا سپاس از تمامی تلاش‌های شما برای ازادی ایران و ما نسلهای سوخته، به امید جشن پر شکوه ازادی در ایران در کنار شما و دیگر هم میهنان عاشق این مرز و بوم. جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی. ❤
    23
    75
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    تیمور لنگ می‌نویسد. پیروزی من در جنگها بخاطر هوش من نیست بلکه حماقت دشمنانم است. چقدر بعضی ها بی مطالعه و نا اگاهند. در غرب دیکتاتوری و تقدس و گوجه لیسی نیست وسیاستمداران بازنشسته حتی گول ندارند محافظ برای خود بگیرند و هر کس پولی بدهد می‌روند و خودی نشان می‌دهند. این کلکها را مجاهدین چند ده سال است انجام می‌دهند کل دولت پیشین ترامپ به دیدار مریم رجوی رفتند🤣🤣البته با پرداخت صد هزار دلار. حالا پالان پرستها و مشاوران اطلاعاتی رضا نکبت تازه یاد گرفتند با سیاستمداران قدیم دیدار کنن🤣🤣این شاخزاده یک بیست سالی از دنیا عقب است🤣این بابا بزرگش نوکر هیتلر بوده حالا میره می‌چسبه به دیوار ندبه. باید به این سیاست بازان جیش کرد. همه شان حقه بازند. این قدرت بهش بدن چکار می‌کند.
    79
    25
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    قورپه - بروکسل، بلژیک

    جی شد نتانیاهو مراد نداد دست به دامن بوریس شدی
    82
    33
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

    شازده، امیدوارم اینو بفهمی، فقط به همین اکتفا کن:. روی اسب بازنده شرط‌بندی نکن.
    70
    13
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    دوشنبه - تهران ، ایران

    این دو تا ملا غلمان ، در حمله بعدی ارتش دلاور اسراییل یک جفت موشک حواله ماتهتشون خواهد شد ⚠️ اینطوری بیشتر و بهتر نتیجه خباثت و شرارت پدر بزرگ بی وطن صیغه زادشون رو با وجود بی وجودشون دریافت خواهند کرد. دزدهای پدرسوخته پاانداز سالانه میلیاردها میلیارد تومان بودجه میگیرن برای نگهداری از مقعد آغاشون 🦟🕳️🪳🕳️🪰⚠️
    11
    60
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۵
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    اینجا کجاست مقعد خمینی ؟ همه چی دود شد رفت تو هوا ؟
    10
    53
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    arian1 - ابادان، ایران

    شاهزاده عزیز همینطور ادامه بدهید لطفا و مردم ایران هم پشتیبان شما هستند. سرنگونی حکومت منفور اسلامی خواسته تمام مردم است
    21
    65
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    arkadash - ورملند، سوئد

    دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید…خدا جفتشون رو شفا بده
    65
    24
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    shirzan - برلین، آلمان

    این روزها به قول هیچ کشوری اصلا نمیشه اعتماد کرد هر جا که منفعت مالی داشته باشند ناگهان قول و قرار هاشون رو فراموش میکنند. ما فقط باید روی خودمون حساب کنیم. اتفاقا این جور امیدواری ها باعث میشه که مردم هیچ تلاشی برای رهائی خودشون نکنند و در نهایت باعث سرخوردگیمون میشه
    8
    47
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    garadagh - استکلهم، سوئد

    وقتی تاریخ گذشته با تاریخ مصرف‌گذشته دست می‌دهند، تنها چیزی که احیا نمی‌شود، آینده است.
    38
    12
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران

    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    تنها کسی که دیدم در میان همه گروهها منفوره میدونی اسمش چیه؟ راستگوی عقده ای. راستی محبوبیت پهلوی باعث نشه تلف بشی. برو زیر زمین یه تونل که دیدی برو داخل و برو و برو و برو میرسی به رهبرت و موشهای طرفدارش
    13
    45
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    پس بگو چرا همیشه بر تو پیروزم.
    38
    11
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Chokam - ری، ایران

    اون لبخند جانسون میگه تو یه رهبر مثل پدربزرگت نیستی اون پدرت رضا ماکسیم رهبر در زمان خودش رهبر بود چون وحشتناک باهوش و حیله گر بود که ابرون ساید اون رو رییس بزیگاد قزاق کرد. ماکسیم چون مسلط به تیربار پیشرفته روسی بنام ماکسیم بود همه اشرار رو با اون به رگبار بست توی کرمانشاه و همدان. هرگز چکمه و یونیفرم رو از تن خارج نکرد ، نه اینکه کت و شلواری باشه دنبال محبوبیت توی رسانه ها عین شاخهای اینستا، اصلا توی این فکرها نیست و بدتر از اون مبارزه رو لوث کرده ، آ؟ورده در حد اینستا و اینترنت و دنیای مجازی.
    39
    3
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    واقعا خودمون رو جای رضا پهلوی بگذاریم چند در صد از ما حاضر بودیم این همه زحمت و توهین رو این همه سال تحمل کنیم و باز هم از تلاش برای مردمی که با خانواده اش چنین بیرحم بودند، دست بر ندارد. کدوم از ما راحتی و عافیت خودمون رو فدای پیروزی و سرافرازی ملت مون میکردیم. امیدوارم این هم روزی بلاخره خسته نشه
    11
    38
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    این رسم روزگار است. تو همیشه بر من پیروزی چون خیلی تو بشکه بودی! تو آینده خوبی داری خودت را به تلف نده. ییسن مثلا خامنه ای، اسکندر، تیمور لنگ، خمینی محمد و سلمان فارسی همه مثل تو از اقامت طولانی در بشکه به شاهی و زهبزی رسیدند تو بخودت ظلم میکنی. ببین من تمام پالان پرستها را لوله کردم منجمله خانم حمام منصوری. بعد ببین تو چقدر اقامت در بشکه بهت توانایی داده که بر من پیروز میشی🤣🤣🤣🤣 .
    34
    4
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    خانم حمام منصوری مگه توی قزوین کسی ..... که تو همش اینجایی؟؟، 😜
    31
    5
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    paksan - ایران، ایران

    واقعا شرم آور هستش. حس این حقارت برای مردم حتی از خلع کردن رضا شاه توسط همین انگلیس و آمریکا بدتر هستش.
    34
    4
    دوشنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    شاخزاده پالانی! یادت نره حتما اول و آخر شرفیابی دست اربابان خودت و پدر و پدر بزرگتو ببوسی!
    26
    4
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    (واقعا خودمون رو جای رضا پهلوی بگذاریم چند در صد از ما حاضر بودیم این همه زحمت و توهین رو این همه سال تحمل کنیم )از عربستان و یک عده ساواکی بازنشسته پول برسه ! تشنه قدرت هم باشم و فشار باجناق بودن با تام هم از نظر روحی زیر فشار مرا گذاشته باشد و برای انحراف افکارم ! چر اکه نه ؟ انتقام تی پای ملت به باسن ملوکانه پدرم در انقلاب ۵۷ هم که بماند ! اما همه این ها دلیل اصلی این همه توهم نیست ! توهم این کودک ۶۵ ساله بخاطر عوارض ژنتیتکی است که ناشی از ازدواج دیر هنگام پدر ایشان با فرح دیبا و سن بالای ان بزرگوار بود که گریبانگیر خود ان مرحوم هم بخاطر سن بالای رضا شاه در زمان همبستری با مادر ایشان شده بود ! نمونه های اثبات عرایضم هم فراوان موجود است ! از اسب افتادن و دست حضرت عباس تا وکیل مردم و راننده اتوبوس ازادی ایران ! جمهوری خواهی که سوگند پادشاهی خورده است و الا غیر
    22
    3
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    کسی که برای فاطی هم بی ارزش باشه دگه لیاقت سلطل آشغال را هم نداره.‌ راستی در اینده شاید به عنوان ابدارچی رضا پهلوی برات کاری جور بشه
    4
    22
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۹
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    آقای پهلوی نظرت راجع به کشتاربیش از۱۰۰۰نفردربمبارانها چییه؟آقای پهلوی چرا بیش از۷۲نفرفقط درجلوی زندان اوین کشته شدند،خانواده های داغداربرای ملاقات عزیزانش به مخوفگاه زندان اوین آخوندی رفتند،چرابایدکشته بشوند؟سربازوظیفه ای که فقط ۴۷روزبه پایان خدمتتش مانده چرابایدکشته میشد؟توبایدبه خیلی ازچراهاپاسخ بدهی.
    21
    4
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    درد امثال تو پهلوی نیست مشکل شما جیره خوران جمهوری نکبت این هست که اگر هر حکومت درست و حسابی سرکار بیاد جیره امثال تو قطع میشه
    3
    18
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دوست عزیز، شاید بد نباشد یک بررسی اجمالی بر عملکرد یک سال گذشته مان بیندازیم و ببینیم چکار کردیم و چه می‌دانیم. امیدوارم تو هم تطرت را بگویی. این مسئله به نظرم رسید وقتی دیدم پالان پرستها فاطمة الزهرا - کپنهاک. دانمارک را علم کردن و مثلا تقویت‌ می‌کنند. می‌دانی که فاظمة الزهرا یک شخصیت حقیقی نیست و درست شده تا نوشته ها و کامنتها افزایش . یاید. چون واقعی نیست بنابراین بعد از مدتی دیگر کسی اورا جدی نگرفت و مجبور شد ادعا کند افغانی است. این سایت فخیم چون از پایه سلطنت طلب است حمایت‌های علنی خیلی ها را پراند بعد فهمید بدون مخالف که بازدید سایت کاهش می‌آید کمی شل کرد.
    17
    1
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    من حقیقت خیلی شباهت تو و فاطمة الزهرا دیده بودم. بخصوص که مشخص شد که تا بحالبابای ده نام کاربری ع ص کرده ای. من ناراحت نمیشم که تو پس مانده های من را غزغزه میکنی و مطالب من را با تغییر نام بانشر می‌دهی. چون خودت بی‌مایه و بیسواد و حال بهم زن هستی. فقط چون زن هستی و پیداست مشکلات عدیده ای داری ....
    7
    2
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۸:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    از من بیشتر عصبی میشی یا فاطی؟ خصوصا که ضد زن هم هستی و دو زن مسخره ات میکنند
    0
    5
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    این اسامی را که ذکر فرمودید . بنده جدی نمی گیرم . اما باید اقرار کنم از اینکه مذهکه دست تو بزرگوار شده اند و اجازه می دهی ساعاتی را در سایه حضورت و از پاسخ های پر نفوذت بر مغزهای پوسیده این ... لذت ببریم را هم قدردان و ممنونت هستیم ! زیاد به این... فشار نیاور . از شازده یاد گرفته اند . زود قهر می کنند ! مگر ندیدی ترامپ را بخاطر کوتاه امدن و خاتمه جنگ انفالو کرد ؟
    5
    0
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ما مریض و سایبری ! خوبه ؟از اسب افتادن و دست حضرت عباس تا وکیل مردم و راننده اتوبوس ازادی ایران ! جمهوری خواهی که سوگند پادشاهی خورده است و الا غیر ! راست است یا دروغ ؟ اگر راست است دلیلش اگر عوارض ژ نتیکی نیست ؟ پس چیست؟.
    6
    0
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    ببین ....، من اصن حال نمیکنم تو بخوای در باره من چیزی بنویسی. الانم دارم به زبون خوش بهت میگم، نزار اون روی سگم بلند شه.
    6
    0
    ‌سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    ببین من نه به شکل دماغ کسی کار دارم نه به زندگی خونوادگی کسی نه به حرف های این و اون من آمار رو میبینم درآمد سرانه ها رو در گذشته و حال ارزش پول ملی، اعتبار پاسپورت در گذشته و حال، مقایسه درآمد ناخالص و خیلی موارد دیگه حالا هی بشین قصه حسین کرده رو بخون مهم اعداد و ارقام و آمار هست تمام
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۰۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    بحث در مورد در امد سالانه و بقیه مطالب که امارش هم موجود است ! بروی چشم اما جواب سوال من نشد؟ از اسب افتادن و دست حضرت عباس تا وکیل مردم و راننده اتوبوس ازادی ایران ! جمهوری خواهی که سوگند پادشاهی خورده است و الا غیر ! راست است یا دروغ ؟ اگر راست است دلیلش اگر عوارض ژ نتیکی نیست ؟ پس چیست؟.
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۰۶:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    درباره‌ی تیتر عکس آخر که نوشته‌شده؛ "عکس روز - بازدید نتیجه خمینی از نتیجه خمینی"، پرسش این‌که؛ یعنی پسر حسن -که نتیجه‌ی خمینی محسوب می‌شه-، رفته جلوی آینه، و خودش از خودش بازدید کرده؟ ؛) / - توضیح تکمیلی این‌که؛ اگر نتیجه بچه‌دار بشه، آن‌گاه نام بچه‌ی نتیجه در ارتباط با پدربزرگ‌-مادربزرگه پدربزرگ‌-مادربزرگه پدرش می‌شه "نبیره". و اگر نبیره بچه‌دار بشه، آن‌گاه نام بچه‌ی نبیره در ارتباط با پدربزرگ‌-مادربزرگه پدرربزرگ‌-مادربزرگه پدربزرگ‌-مادربزرگه پدرش می‌شه "ندیده"!، - چون یک زوج، به دلیل طول عمر زیاد، می‌تونن "نتیجه‌هاشون" رو ببینن، و حتا می‌تونن بچه‌ی نتیجشون (یعنی "نبیره"شون رو هم ببینن)، اما دیگه به‌هیچ‌وجه عمرشون به دیدن بچه‌ی نبیرشون نخواهد رسید، واسه‌ی همین هست که نام بچه‌ی نبیره هست "ندیده". / - پدر‌بزرگ‌-مادربزرگ من (والدین پدرم)، در زمان حیات، ۶ تا نتیجشون رو دیدن، یعنی فرزندان نوه‌هاشون رو. / - مادربزرگه مادرم (یعنی مادره پدره مادرم)، ۱۵ نتیجش را در زمان حیات دید !، که یکی‌ از آن‌ها من هستم. - روح همه‌ی رفتگان شاد ~
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سوالاتت همه چرند هستند اینکه یک سیاستمدار چه ادعا هایی میکنه و چه قول هایی میده را باید در ظرف زمان و مکان خودش و شرایط موجود سیاسی به مناسبت همان شرایط تفسیر کرد در مورد مسائل ژنیتیکی هم که حرفت کاملا و اساساً بر حسب احتمالات هست مثلا ازدواج فامیلی ریسک بچه‌های معلول رو بالا میبره اما این مورد نمیتونه یک اصل تلقی بشه. اما آمار و ارقام دروغ نمیگن مگر دستکاری بشوند. خوبه که همه در کل اقرار می‌کنند که در زمان شاه ایران رو به توسعه بود بعد خود مفسران جمهوری نکبت معتقدند ایران برای این جهش توسعه آمادگی نداشت که تنها یک بهانه برای بی عرضگی خودشونه. راستی همون مجتبی خامنه ای هم که شجاعتش رو تحسین میکردی که رفته تو سوراخ موش باباش گم وگو شده 😂😂
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    در ظرف زمان و مکان خودش و شرایط موجود سیاسی به مناسبت همان شرایط تفسیر کرد! درست ! ما در چه شرایطی قرار داشتیم که رضا پهلوی حاضر نشد ازادی های خودش را فدای ازادی ایران نکند ؟
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    رضا پهلوی اگر جمهوری خواه است چرا سوگند پادشاهی اش را پس و یا ان را ملقا نمی کند ؟و یا اگر بنابه شرایط زمان سخن می گوید ! پس چه تظمینی است که در اینده بنا به شرایط ان زمان سخن نگوید و مثل خمینی ما را دنبال اب و برق مجانی نفرستد ؟ یا بجای جمهوری ٬ سلطنت نخواهد ؟ بجای حمله اسراعیل از حمله عربستان به ایران حمایت نکند ؟ کسروی قبل از افتادن محمد رضا از اسب به ماهیت دین و ملاها پی برده بود ! یا حتی چپ های ما که سال ها قبل از سلطنت او به افیون بودن دین برای جامعه پی برده بودند . چرا شاه مملکت باید مناسب با شرایط ان زمان از اسب بیفتد و اویزان بیضه های یک عرب شود ؟ممنون اگر جواب بدهی
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    اگر ما قرار باشد که از هر کسی که میخواد قدمی برداره تضمین بخواهیم باید تا ابد صبر کنیم هیچکس نمیتونه آینده رو گارانتی کنه اینکه چرا رضا پهلوی سوگند پادشاهی اش رو پس نمیگیره شاید به این دلیل هست که اگر روزی رفراندومی بشه ما چه میدونیم شاید اکثریت حکومت پادشاهی بخواند اگر اکثریت یک فرم از حکومت رو بخواهند شما هم باید به رای اکثریت تن بدهید.در ضمن سیاستمدار عاقل باید همسویی هدف و نفع مملکت خودش رو با هر کشوری مطابقت بده حالا چه اسرائیل و چه عربستان و چه آمریکا باشه هنوز هم کلیپ خمینی هست که میگه زمانی که متفقین به ایران حمله کردند مردم خیلی خوشحال شدند پس ببین همون کعبه آمالت هم با حمله کشور دیگه ایی به وطنت موافق بود. اما در مورد سوال از اسب افتادن، بیا با هم سفری به هفتاد هشتاد سال پیش بکنیم بدون تعارف مردم ما در اون زمان بشدت مذهبی و خرافی بودند و تنها با پادشاهی نمیتونستند همانند سازی کنند که مثل خودشون خرافی باشه شاید او هم واقعا در ظرف زمان خودش خرافی بود شاید هم میخواست مقبول مردم خرافی بشه
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    چرا رضا پهلوی الان بجای سوگند پادشاهی ، سوگند ریاست جمهوری نمی خورد تا اگر در فردای ایران مردمی که طرفدار نظام جمهوری هستند و ما هم باید تابع اکثریت باشیم ! خدایی ناکرده دچار مشکل نشویم ؟ بقیه جواب سوالات مرا دادی و من هم بسیار فراتر از آن چه که تصورش را بکنی قانع شدم ، جواب این یکی را هم اگر بدهی ! تکمیل ما را مستحفیض کرده ای ! منتهی سعی کن مبنا را اگر سخنان یک احمق مثل خمینی برای اثبات حرف هایت قرار دادی ! از آن ور بام از حول دیزی نیفتی ، که با سوال دیگری مواجه شوی ، مثلا چون خمینی گفته وقتی متفقین به ایران حمله کردند مردم خوشحال شدند ، بفرما چرا مردم خوشحال شدند ؟ باز هم ممنون اگر جواب دهی !
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    خمینی که اونقدر بغض و کینه از خاندان پهلوی داشت که هزاران چرند گفت من این مورد رو بطور مثال آوردم تا بگم همین طرفداران جمهوری نکبت که میگن در مقابل حمله هر کشور باید هر چقدر هم که ما بهتون ظلم کردیم بیایید پشت من. من در زمان رضا خان نبودم و نمیدونم مردم خوشحال شدند یا نه. آنچه که از تاریخ خوندم و سالمندان برام تعریف کردند رضا خان چون اراذل و اوباش و دزدان سرگردنه رو قلع و قم کرده بود و از طرف دیگه بساط مفتخوری آخوندا رو جمع کرد چنین قشرهای باهاش مخالف بودند. اما یکی مثل پدر بزرگ خودم که راننده کامیون بود همیشه رضا خان رو دعا می‌کرد که دیگه تو سفرهای بین شهری از دست راه زنان بین راه دیگه تن و بدنش نمیلرزه واقعا یک نگاهی به تاریخ بنداز قبل از رضا خان ما اصلا ارتش داشتیم؟ سیستم اداری به روز داشتیم؟ از دید آخوند مفتخور و قلدرهای یاغی که رضا خان موی دماغشون بود آره متفقین که به ایران وارد شدند مردم خوشحال شدند. ضمنا من سخنگوی خاندان پهلوی نیستم که بتونم هر حرف و عمل اونها رو دقیقا و اونچه اونها فکر می‌کنند را تفسیر کنم
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ - ۰۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    راستی راجع به سوگند پادشاهی هم پرسیده بودی در کامنت قبل جوابت رو دادم اما انگار درست نخوندی به آرشیو مراجعه کن
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ - ۰۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ۱) نوروز سال ۱۳۸۰ خورشیدی (که آخرین نوروزی بود که ایران زندگی‌ می‌کردم)، با دو نفر از همکاران رفتیم به دهکده‌ی ساحلی که ویلای خانوادگی یکی‌ از آن‌ها بود. - من اصولا بیش از یک هفته نمی‌تونم در یک شهری‌ که کنار دریا هست دوام بیارم، چون احساس می‌کنم که در یک بن‌بست که از طرف دریا محدود شده قرار دارم، برای همین، وقتی‌ روز هشتم عید نوروز فرا رسید، از بچه‌ها خداحافظی کردم، و سوار بر یک ماشین پیکان که چهار نفر مسافر رو به تهران می‌رسوند شدم. - در بین راه جاده‌ی -اگر اشتباه نکنم "هراز"-، راننده که حدود چهل سال یا بیشتر داشت، تعریف کرد که پدربزرگ ایشان، جزو کارگرانی بوده که به دستور رضا‌شاه، همین جاده‌ی شمال ایران رو می‌ساختند. ~ (ادامه .....
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ - ۰۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ۲) یک روز زمستان در حین ساخت جاده، کارگران که دو سه ماه پول بهشون نرسیده بوده، دست از کار کشیده بودند، که ناگهان یک یا دو درشکه در آن سرما و برف می‌یان آن‌جا. - شخص رضا شاه از درشکه پیاده می‌شه و می‌گه چرا کار نمی‌کنید؟. کارگرها می‌گن چون دو ماهه حقوق نگرفتیم. - رضا شاه می‌ره و چند ساعت بعد، با پول و اشرفی برمی‌گرده و بین همشون تقسیم می‌کنه!. - رضا شاه انسان بزرگی‌ بود، و ایران رو از شر آن قاجار نجات داد، - فقط به‌جای فرمان کشف حجاب، می‌بایست فرمان "حجاب اختیاری" رو انجام می‌داد، تا پاسبان‌ها به‌جای کشیدن چادر زن‌ها، با آن افرادی که به خانم‌های بدون حجاب سر نصیحت می‌کردند برخورد می‌کردند. ~ (ادامه .....
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ - ۰۷:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ۳) استبداد در هر حال استبداد است، یعنی چه بگویند همه باید حجاب از سر بردارند، مساوی آن هست که بگویند همه باید حجاب داشته باشند. - ما زادگان شرق، به‌طور ژنتیکی‌، ناصح و سرکش به فضای خصوصی دیگران هستیم. - از چند سال پیش، یک مساله‌ی نافرهنگی در نت ایجاد شده، که دایم دیگران به دیگرانی‌دیگر می‌گویند که "کوتاه بنویس". - از دید بنده، این نیز در نوع خود، گونه‌ای استبداد به‌شمار می‌آید. - نویسنده می‌نویسد، حال اگر مخاطب حوصله‌ی خواندن نداشت، خب نوشته‌های طولانی را نمی‌خواند. - نوشتن طولانی یا هر چیز دیگر، حق نویسنده است، و از آن سو، خواندن یا نخواندن آن توسط مخاطب نیز حق مخاطب است، که این نام‌اش می‌شود " آزادی قانون‌مند و سالم ~
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ - ۰۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    گرامی اجازه بدید بگم شما در دو جا اشتباه میکنید اول از بکار بردن کلمات، استبداد یک بار منفی داره و اقتدار یک بار مثبت پس من ممکنه بر خلاف شما بگم اقتدار و اقتداری که به نفع جامعه باشه خیلی هم خوب هست دوم اینکه شما هر پدیده ایی رو باید در زمان و مکان و شرایط خودش قضاوت کنید رضا شاه در یک قرن پیش که می‌خواست ایران رو مدرن کنه مردم بشدت سنتی و مذهبی بودند اگر حجاب اون زمان اختیاری بود مطمئن باشید الان هم کماکان کمتر زنی حجاب از سر بر می‌داشت حتی لباس پوشیدن مردان رو هم عوض کرد اگر نمی‌کرد همین امروز هم مردان ما مثل پاکستانی، یا افغان ها تنبان میپوشیدند و قبا تن می‌کردند. من اینجا دخترانی از کشورهای مسلمان رو میبینم که پدرانشون میگند دختر من آزاده که حجاب داشته باشه یا نداشته باشه اما دخترش جرات نمیکنه حجابش رو برداره نه از ترس پدرش بلکه از ترس جامعه سنتی اش چون می‌دونه در اون صورت از فامیل طرد میشه اما دو خیابون اونطرف تر یواشکی حجابش رو بر میداره اما اگر قوانین مجبورش کنند دیگه اون ترس رو از جامعه سنتی نخواهد داشت. پس وقتی قضاوتی میکنیم شرایط رو هم در نظر بگیریم
    0
    4
    ‌پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ - ۰۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.