ابراهیم تاتلیس قهرمانی تیم تراکتور را تبریک گفت؛ من عاشق ایرانم

ابراهیم تاتلیس قهرمانی تیم تراکتور را تبریک گفت؛ من عاشق ایرانم، انشالله محدودیت‌ها برداشته بشه دوست دارم که به ایران بیام چون میدونم که هزاران طرفدار دو آتیشه ایرانی دارم.
+64
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه

    طرفدارات الان اکثرا بالای 50 سال سن دارند. سبک شما دیگه جذابیت خاصی برای نسلهای جدید نداره
    70
    26
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    قورپه - بروکسل، بلژیک

    جمع کنید این تفرقه اندازی را تبریک تاتلیس چه سودی برای تراکتور داره من خودم ترک زبان هستم ولی هرگز خودم را زیر پرچمی بجز پرچم ایران نمیخواهم ببینم ایران کشوری رنگارنگ از اقوام هست. لر بلوچ ترک کرد ترکمن و فارس و عرب زبان در یک جغرافیا بنام ایران زندگی میکنیم
    18
    114
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    این از اوناییشون هست که هر جا بره لازم نیست پاسپورت نشون بده، قیافه داد میزنه که ترکه.
    21
    25
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    اگه به اینها رو بدی چند وقت دیگه میگن یه گذرگاه هم از خاک ایران به آذربایجان میخوایم! برو مارمولک! دست تو و اردوغان پیش ما رو شده.
    24
    26
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    paksan - ایران، ایران
    تو ترکیه هیچکس تحویلش نمیگیره یاد ایران افتاده. برو عمو دنبال دنکان خودت
    19
    9
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    اتفاقا تاتلیس هم برای ترکیه و هم برای ایران یکپارچگی می خواد،همیشه هم دیدگاهش را خیلی آشکارا بیان می کنه
    9
    19
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل
    «در تمام دوران زندگیت، در عمل (نه در حرف)، برای ایران چه کرده‌ای؟».
    12
    8
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    تا حالا 52 نفر به من منفی دادن: قطعا این 52 نفر یا پالان پرست بودن که کلا منفی میدم به من حالا محتوا طبق معمول براشون مهم نیست. الباقی هم یک مشت پانتورک کودن بودن قطعا. حالا با هم بگیم پالانی ترکعلی پیوندتان مبارک، پالانی ترکعلی پیوندتان مبارک ... 🤣🤣🤣
    15
    6
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    باور کن نه منفی دادم نه مثبت. معمولا مثبت منفی نمیدم ولی خیلی دوست داشتم بدانم واقعا مخالف رژیمی یا طرفدار رژیم
    3
    3
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ضدبشر - گراتس، اتریش
    با تبریک به هواداران تراختور , از صمیم قلب میگم یاشاسین تراختور . والسلام
    1
    8
    دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    من به عنوان یک مارکسیست مخالف حکومت اسلامی هستم چه چپپش چه راستش. ولی در مقام یک منتقد هم از خوبی های جمهوری اسلامی میگم هم از نواقصش. هم از کارهای مثبت دوران پهلوی میگم هم از نواقص پهلوی میگم. آما آما به کسانی که میگن جمهوری اسلامی مو لای درزش نمیره اصلا اشتباه تو کارش نیست میگم حزب الاغی عرزشی ‌و. و به کسانی که میگن پهلوی اصلا ایراد نداشت و اگر می‌ماند الان ایران میشد بهشت میگم پالانی، سطلی، پالان پرست و ...
    1
    0
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستی من به پانتورکها و پالان پرستها تاختم تو که ادعای جهوری خواهی داری چرا بهت برخورد. نکنه واقعا پالان پرستی. اوه اوه خودتو لو دادی 🤣🤣🤣🤣
    3
    0
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۹:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    من بی احترامی به پادشاهان پهلوی و افرادی سرشناسی که علیه رژیم هستند و فعالیت میکنند را دوست ندارم مثلا شخصی مثل فرج سرکوهی را واقعا دوست دارم و هر انتقادی از قبل از انقلاب میکنه چیزی نیست جز واقعیت‌ چون ادم صادقیه و‌قصد تخریب هم نداره و حتی قلبا دوست ندارم کسی علیه مجاهدین خلق بی احترامی بکنه چون این گروه علارغم منفور بودن در بین مردم ولی واقعا خیلی وقتا روی رژیم را کم کردن. من تنها چیزی برام اهمیت داره سقوط رژیمه
    0
    1
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    پس الکی نیا فحش بده. اولین کامنتهای من صرفا نقد بودن. بعد یهو هجمه همه به سمت من آمد. یکی میگفت چپول و یکی میگفت مامور اطلاعات. فرج سرکوهی یک چپگرای باسواد هستش و من براش احترام قائل هستم هرچند ایشان سوسیال دموکراتن و من یک مارکسیست. من نه استالینستم نه مائوییست نه حتی لنینیست به معنای روسیش. از مارکسیستهای روسی تا حدی تروتسکی رو قبول دارم. و از استالین هم اراده و نظمش رو بسیار میپسندم. استالین زیاد سلاخی کرد اما اینکه در موردش افسانه سرایی میکنند و میگن میلیونها نفر رو کشته از ان نمونه نذری خوریهای دستگاه تبلیغاتی سرمایه داری. هدف من در اینجا نقد منصفانه هست با کسی هم تعارف ندارم. هم از حزب الهی بدم میاد هم از شاه الهی و هم از چپهای متوهم.
    2
    0
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    من هر کس در جهت نابودی رژیم تلاش میکنه برام نه تنها محترمه بلکه عزیزه و بارها هم گفتم قلبا از سلطنت خوشم نمیاد و از دو چیز متنفرم یکی اینکه کسی باشد به عنوان شاه یا رهبر که نشود ازش انتقاد کرد و قدرت بی حد حصر داشته باشد که مثلا دستش را ببوسن و دیگر اینکه مادام العمر باشه. ولی الان اول تمرکزم روی سقوط رژیمه و به هر حال میبینم یک رهبر اپوزسیون جدی وجود دارد. به نظر شما مخالفت با ایشون طرفداران رژیم را خوشحال میکند یا ناراحت؟
    0
    1
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    ببین دوست عزیز شما دقیقا همون اشتباهی را داری مرتکب میشی که چپهای پنجاه و هفت مرتکب شدند. آنها هم میگفتند بزار فعلا شاه بره بعدش همه چیز رو میسازیم. خیلی از طیفهای چپ میگفتند پشت خمینی وایسیم فقط شاه سرنگون بشه بعدش همه چیز رو خودمون اوکی میکنیم. دیدیم که چجوری اوکیش کردند. حکومتی که خمینب بنیان گذاشت حداقل تا الان سه نسل رو نابود کرده. رضا پهلوی هنوز تکلیفش با خودش روشن نیست. اصلا اراده ای برای رهبری یک انقلاب یا حتی یک جنبش را ندارد. اطرافشم هم آدم خوب هست هم بد. اما آدمهای بد دوروبرش خیلی زیادن از دزد گرفته تا قاتل و شکنجه گر، نمونش ثابتی که خیلی از ماموران اطلاعات جمهوری اسلامی در دهه شصت شاگرد خودش بودند. ایشان با کنش و واکنشهای این چند ساله نشان داد به هیچ عنوان نمیتونه یک حرکت سیاسی رو رهبری کنه. نه حزب داره، نه تشکیلات شفاف و منسجم، نه نقشه راه نه یک برنامه اقتصادی معقول و منسجم. طرفداراشم دیدی که همه ماشالا پروفسورو دانشمندن
    1
    0
    ‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۱
    senator x - تهران، ایران
    ماهم صداتو دوست داریم؛بامید دیدار
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۰۱:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    من قبلا هم گفتم اگر در فردای آزادی ایران رضا پهلوی کاندیدای ریاست جمهوری بشه و یک ادم لایقی(البته از نظر من) مثل عباس میلانی رقیبش باشه من عباس میلانی را ترجیح میدم ولی الان من جمهوری خواه همونجور که گفتم حتی دوست ندارم کسی گروه مجاهدین خلق را تخریب کنه چون میبنم روی رژیم را کم کردن با اطلاعاتی که از داخل کشور دارن در لو دادن رژیم مثلا سایتهایی که کسی خبر ندارد. گروههای مخالف رژیم حتما لازم نیست متحد بشن فقط کافیه همدیگر را تخریب نکنن
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    آفرین همینکه توهین نمیکنی خیلی خوبه. اما گفتن حقیقت تخریب نیست. آقای رضا پهلوی کلا خودش شخصا ثابت کرده که لیاقت رهبری رو ندارد. اینو من نمیگم خودش با عمل خودش داره ثابت میکنه. یکی از دلایل به حاشیه رفتن انقلاب مهسا همین آقای پهلوی بود با اون بحث وکالت و الباقی شاهکاراش. بعدش من با تو میتونم ائتلاف کنم ولی با کسانی که فحاشی میکنند و هیچ استدلالی تو کلامشان نیست اصلا اهل ائتلاف نیستم. از این به بعد هم اگر گفتم پالان پرست یقین بدان منظور من تو نیستی مگر اینکه به چپها و کمونیستها توهین کنی. در ضمن از دیدگاه من پالان پرست با مشروطه خواه فرق داره یا حتی سلطنت طلب.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    من واقعیتش کسی که بدانم به عنوان چپ باشد و مخالف جمهوری اسلامی باشد هرگز بهش بی احترامی نمیکنم ولی به نظر میاد بعضی سایبری ها به عنوان چپ وارد میشوند و خودشان را چپ نشان میدهند. نظر شما درباره این موضوع چیه؟ من فقط با انها مشکل دارم وگر نه با چپهای مخالف جمهوری اسلامی هیچ‌مشکلی ندارم هر چند دوست داشتم همین رضا پهلوی که به هر حال عده ای قبولش دارند کسی بهش بی احترامی نکنه همانطور که دوست ندارم کسی به مریم رجوی به عنوان رهبر عده ای از مخالفان جمهوری اسلامی ولو اندک، کسی بی احترامی نکند. راستی اینکه میگی رضا پهلوی باعث به حاشیه رفتن انقلاب مهسا شد،چطوری این اتفاق افتاد؟ این مطلب را راستگو هم گفت ولی توضیح نداد و‌من واقعا متوجه نشدم که چطور این کار را کرد
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    فرق بین چپ و سایبری خیلی زیاده. خودت باید بدونی دیگه. رضا پهلوی عملا باعث فروپاشی اتحاد میان اپوزیسیون خارج نشین شد. مقالات زیادی دربارش هست میتونی گوگل کنی. چپها مخالف سرسخت سلطنت، حکومت دینی، و سرمایه داری هستند. سایبری ها فقط دشمن سلطنت طلبها هستند حتی با وجه سرمایه داری رژیم اسلامی هم مشکلی ندارند. علت تنفر من از صهیونیسم هم برمیگرده به ایدئولوژی مارکسیستی و جهانشمول هست. من به همان اندازه از صهیونیسم متنفرم که مثلا یک مارکسیست یا چپگرای برزیلی یا کانادایی یا ژاپنی. دلیلشم زیاده و تو نت میتونی مقالاتشو پیدا کنی
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    دوست عزیز شما تصور کن اصلا رضا پهلوی در گروهی که علینژاد اسماعیلیون و نازنین بنیادی بودند از اول شرکت نمیکرد، چه اتفاقی می افتاد؟ مگه این سه نفر رهبر حزب بودند ؟ مگر نهبرنامه داشتن برای سقوط رژیم؟ اصلا چرا بعدا خودشان سه نفره اقدامی نکردن؟ من واقعا صداقت و واقعیت برام مهمه ولی این سه نفر خصوصا مسیح و حامد اسماعیلیون برام محترم هستند اما برای رهبری اپوزسیون خیلی ادمای بزرگتری داریم که واقعا باید بیایند مثل اقای حسن شریعتمداری عباس میلانی. من خیلی دوست دارم شخصی بیاید و با رضا پهلوی رقابت کند البته رقابت دوستانه، نه تخریب و خوشحال کردن جمهوری اسلامی
    0
    0
    شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    عباس میلانی یک فرد چپگراست، هرچند خودش بارها ضمنا و تلویحا اعلام کرده از چپ فاصله گرفته اما لحن و شیوه انتقادش بی پرده و صریح است همچون یک سیاستمار چپ. در ضمن ایشان امکانات خاصی در اختیار ندارند که مطرح کردنشان خارج از حوصله این بحث است. اولین دشمن میلانی همین شاه الهی ها هستند. شریعتمداری هم یهجورایی نماینده جمهوی خواهان یا بهتر بگیم پدر معنوی جمهوری خواهان هستش اما خوب اون شخصیت کاریزماتیک در بین ایرانیان نیست و جالبه خیلی از شاه الهی ها به طعنه بهش میگن تخم آخوند. تنها کسی که واقعا میتونست یک رهبر بالقوه باشه حامد اسماعیلیون بود که متاسفانه ایشان هم توسط همین شاه الهی ها به مجاهد بودن متهم شد. حلا متوجه شدید چرا میگم رضا پهلوی و طرفداراش باعث فروپاشی اون جبهه تازه نفس شدند؟
    0
    0
    شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    موافقم دوست عزیز. من از این به بعد ذهنیت سایبری بودن را نسبت به کسانی که شک دارم چپ هستند یا نه برمیدارم و دیگر کامنتی نمیگذارم در این مورد. البته در مورد هشت خط اول کامنت من جوابی بدی ممنون میشم
    0
    0
    یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۶:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    دوست دارم د‌وستانه به عنوان مخالفان رژیم با اعتقادات متفاوت صحبت کنیم.‌ من در حد اطلاعاتی که دارم میگم و اگر صحیح نیست اصلاحم کن هموطن عزیز، به نظرم چپ گرایی را در زمانی که بوجود آمد خیلی مفید بود مثل حقوق کارگران و طرفدارای از توده های محروم و نفی امتیاز به عده ای خاص و یا در مورد مذهب و حقوق زنان. در دوره پهلوی دوم گرایش به چپ در میان قشر تحصیل کرده خیلی زیاد بود و با استقبال زیادی مواجه شد تا زمان انقلاب ۵۷ هم ادامه داشت ولی در دوره ج اسلامی کمرنگ شد. سوالی برای من وجود دارد که ایا در جامعه فعلی ایران خصوصا نسل جدید، تمایل به چپگرایی با استقبال مواجه شده؟
    0
    0
    یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    ببین با اشتباهاتی که برخی از چپها در ۵۷ مرتکب شدند و از خمینی دفاع کردند قطعا کارنامه خوبی از خودشان به جا نگذاشتند. با گذشت زمان و منفور شدن جمهوری اسلامی، چون مردم چپها رو شریک می‌دانند در انقلاب طبعا از چم هم متنفر شده اند. و بعد از کلمات اسلام، آخوند، پاسدار، حزب الهی و غیره منفورترین کلمات کمونیسم و سوسیالیسم و چپ و غیره هستند. اما خب خواسته‌هایی که مردم ایران دارند اکثرشان از کانال چپ و سوسیالیسم می‌گذرد. بیکاری، فقر، کمبود مسکن، درمان پر هزینه، آموزش پرهزینه، بی عدالتی و هزار و یک مصیبت دیگه به نظرت با یک سیستم کاپیتالیستی درست میشه؟ نهایتا کاپیتالیسم بیاد ایران آخرش باید سه نسل دیگه پودر بشن تا مثلا سرمایه داری مد نظر آقایون برقرار بشه. خود رضا پهلوی هم در برخی گفتگوهای اقتصادیش اشاره میکنه که اقتصاد سوسیالیستی رو بیشتر میپسنده برای دوران گذار و پس از آن. فرح پهلوی هم قبل از رفتن به دربار عضو گروه‌های چپ بوده و این قابل کتمان نیست.
    0
    0
    یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سوسیالیسم تنها راه رهاییست - مسکو، روسیه
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    خیلی هم خوب که این تصمیم رو گرفتی. من کلا از سلطنت طلب بدم نمیاد و اتفاقا چون مشروعیت خودشان را از تاریخ می‌گیرند نه از آسمان بنابراین قابل تحمل تر میدونم تا حزب الهی ها. و اصطلاح پالانی رو برای آدمهای دگم و بی استدلال به کار میبرم و نه مشروطه خواه.
    0
    0
    یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.