دونالد ترامپ امروز درباره جمهوری اسلامی گفت: به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد

 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاصدای آمریکا: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز جمعه ١٧ اسفند در کاخ سفید درباره ایران گفت که به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد، لحظات سرنوشت‌ساز در رابطه با ایران فرا رسیده است، و «روزهای جالبی» در پیش است. او تاکید کرد: «امیدوارم نتیجه صلح باشد، اما راه دیگر هم مشکل را حل خواهد کرد.»

رئیس جمهوری آمریکا که در اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید با خبرنگاران سخن می‌گفت، در ابتدای سخنانش درباره حکومت ایران بار دیگر یادآور شد که جمهوری اسلامی در دوره نخست ریاست جمهوری او پولی نداشت و «کاملا ورشکسته بود» اما الان پول زیادی دارد.

رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: «در لحظات پایانی قرار داریم. نمی‌توانیم به آنها اجازه دهیم جنگ‌افزار هسته‌ای دست یابند.»

ترامپ افزود که به باور او چنان‌چه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ پیروز می‌شد، ظرف یک ماه با حکومت ایران به توافق می‌رسید.

به گفته او، دولت جو بایدن از اجرای تحریم‌ها خودداری کرد و بدین‌ترتیب جمهوری اسلامی که پولی نداشت، توانست به لطف چاه‌های نفت فراوان خود ظرف مدت کوتاهی ۳۰۰ میلیارد دلار سرمایه اندوخته کند.

ترامپ افزود «دوره جالبی از تاریخ جهان» در ارتباط با ایران سپری می‌شود و «به زودی اتفاقی رخ خواهد داد. خیلی خیلی زود.» او در ادامه گفت: «حدس می‌زنم خیلی زود درباره آن صحبت خواهید کرد.»

او در پایان ابراز امیدواری کرد که توافق صلح با حکومت ایران تحقق یابد و این که توافق صلح را ترجیح می‌دهد در غیر این صورت «گزینه دیگر» مشکل را حل خواهد کرد.

رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پیش از این هم گفت به رهبران جمهوری اسلامی نامه ای نوشته و برای مذاکره ابراز امیدواری کرده است. او همچنین هشدار داد که تنها گزینه‌های برخورد با جمهوری اسلامی «دستیابی به توافق» یا «اقدام نظامی» است.

ترامپ روز جمعه ۱۷ اسفند در مصاحبه‌ای با برنامه ماریا بارتیرومو در شبکه «فاکس بیزینس» گفت: «گفتم امیدوارم که مذاکره کنید، زیرا برای ایران خیلی بهتر خواهد بود.»

رئیس جمهوری آمریکا در این مصاحبه که بخش‌هایی از آن منتشر شده است و قرار است مشروح کامل آن روز یکشنبه پخش شود، در پاسخ به پرسشی درباره نوع توافق هسته‌ای مورد نظر او، با اشاره به «اقدام نظامی» یا «توافق» به عنوان تنها گزینه‌های پیش روی جمهوری اسلامی، گفت: «به دو طریق می‌توان با [جمهوری اسلامی] ایران برخورد کرد: یا توافق، یا اقدام نظامی.»

او افزود که دستیابی به توافق را ترجیح می‌دهد؛ چرا که «به دنبال آسیب‌رساندن به ایران نیستم. آنها مردمان بسیار خوب هستند. من ایرانیان بسیار زیادی را در این کشور می‌شناسم.»

رئیس جمهوری آمریکا با تمایز قائل شدن میان رهبران جمهوری اسلامی و مردم ایران تصریح کرد که رهبران جمهوری اسلامی «افراد بسیار شریری هستند» و منظور او از «مردمان بسیار خوب» رهبران حکومت ایران نیست. آقای ترامپ گفت: «مردم ایران مردم بسیار خوبی هستند. اما رژیم خشنی دارند. آنها ممکن است در خیابان‌ها ... هدف گلوله قرار بگیرند.»

رئیس جمهوری آمریکا با تایید این موضوع که نامه را روز پنجشنبه به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، فرستاده است، گفت: «به آنها نگفتم که بهتر است مذاکره کنید. گفتم امیدوارم که مذاکره کنید. چون این برای ایران بسیار بهتر خواهد بود.»

او با اشاره به این که «اگر مجبور به مداخله نظامی شویم، برای آنها بسیار وحشتناک خواهد بود» افزود: «فکر می‌کنم [رهبران حکومت] بخواهند مفهوم آن نامه را درک کنند. گزینه دیگر این است که باید کاری انجام دهیم؛ زیرا نمی‌توان به آنها اجازه دستیابی به جنگ‌افزار هسته‌ای را داد.»

دونالد ترامپ در حالی که استفاده از گزینه نظامی برای مقابله با جمهوری اسلامی را رد نکرد، افزود ترجیح می‌دهد برای رسیدن به توافق مذاکره کند.

ترامپ در ادامه گفت: «مطمئن نیستم که همگی با من موافق باشند. اما می‌توانیم به توافقی دست یابیم که به اندازه پیروزی نظامی خوب باشد.»

دونالد ترامپ از زمان بازگشت به کاخ سفید ضمن احیای سیاست فشار حداکثری خواستار توافقی جامع با جمهوری اسلامی شده است. اما علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، هرگونه مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کرد.

اکنون، در حالی که مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای متوقف شده، نگرانی‌ها درباره آینده برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی افزایش یافته است.

با ازسرگیری کارزار «فشار حداکثری» و منزوی شدن هر چه بیشتر جمهوری اسلامی در عرصه اقتصاد بین‌المللی و به نزدیک صفر رسیدن صادرات نفت حکومت ایران، تلاش می‌شود از دستیابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته‌ای جلوگیری شود.

از جمله نخستین اقدامات رئیس جمهوری آمریکا در هفته‌های آغازین دولت خود، اعمال تحریم‌های تازه علیه ناوگان سایه ‌و شرکت‌هایی بود که با استفاده از تانکرهای نفت‌کش قدیمی نفت خام را از کشورهای تحریم‌شده منتقل می‌کنند.
+234
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    ساتراپ11 - تهران، ایران

    آقای ترامپ بلوف خوب میزنه ،، کاسبه ،، من هم یک عمره لبو فروشم و با این بلوف زدنها گوشم پر هست،،، باقلی کیلو چنده ؟! سیب‌زمینی اومد پایین
    160
    33
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    PROMETOSS - ایران، ایران

    منتظریم کی شب حمله فرا می رسد!!. لحظه موعود سرانجام فرا می رسد!!...🤲🤜
    30
    140
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    امیدوارم کاری کنی که در تاریخ ما مردم ایران ازت به عنوان ترامپ شیردل یاد کنیم. مثل بی بی که زد این تروریست‌ها رو حسابی نا کار کرد همانطور عمل کنی، خلاصه با یک کتلت کسی سیر نمیشه ترامپ شیر دل یک شست هفتاد تا کتلت درست کن مهمون داریم، دستت درد نکنه. 😂
    36
    160
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران

    ساتراپ11 - تهران، ایران
    چپولی یا ساندیسی؟
    11
    88
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    chaghalo - برلین، آلمان

    سال نیک از بهارش پیداست.
    1
    55
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ساتراپ11 - تهران، ایران

    PROMETOSS - ایران، ایران
    اسم ایران را چرا گذاشتی ،،، تو که آرزوی حمله به ایران را داری !! خاک ....
    84
    12
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ساتراپ11 - تهران، ایران

    فاطی کماندو - قرچک، ایران
    خاک.... که اینقدر مثل آخوندا ... هستی!!
    70
    6
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    ساتراپ11 - تهران، ایران
    اره ارواح ...خوب بلوف میزنه، با همون بلوفش همچین زد تو سر و مغز قاسم که مثل پشکل له شد 😂
    8
    81
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۹
    Geelongcats - سیدنی، استرالیا

    حضرت آقا سکوت کرده. میدونه بر سر نصرالله و اسماعیل حانیه و بشار اسد چه امد. حضرت آقا امتیاز خواهد داد حسابی. تماشای تحقیر شدن ظالمان جمهوری اسلامی لذت داره.
    4
    86
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    ضدبشر - گراتس، اتریش

    PROMETOSS - ایران، ایران
    منظورت از حمله اینه که امریکا و شرکا بیایند مثل غزه مردم و شهرها را بمباران کنند ؟ مردم زیر بمباران ها خوشبخت بشوند؟ یعنی شما بخاطر اینکه شازده بیاد میخواهی زن و بچه , پیر و جوان و هزاران نفر را به کشتن بدی ؟ متاسفانه شما جنگ هالیوودی را با جنگ واقعی اشتباه گرفتی . به فیلم های غزه نگاه کن بعد نظر بده .
    92
    12
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    این ترامپ ازگل هم شده مثل احمدی نژاد که هی میگفت بگم؟؟ بگم؟؟. اگر میخواهی غلطی بکنی الان موقعش است. پس جون بکن یک پایگاه سپاه چهارپایان را بزنی و اسلخه دست مردم بیفته نسل اخوند کنده مسشه. پس جون بکن. اگر هم صیغه پوتین هستی اول از شوهرت بپرس.
    67
    9
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان

    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    ساندیسی قدیمیه. هم دوره ای رومانو 😉
    5
    58
    جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    romano - تهران، ایران

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    اکانتش امروز ساخته شده. اینا سربازان گمنام موسی هستند. دوسه تای دیگه هم هستند.
    51
    4
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    PROMETOSS - ایران، ایران

    ساتراپ11 - تهران، ایران
    من ساکن تهران هستم و هرگز آرزوی بمباران شدن کشورم را نداشته و ندارم ولی اگر یک با چند بمب سنگر شکن بر مخفیگاه خامنه‌ای ضحاک ریخته شود و یا اگر سیلوهای موشکی سپاه و زاغه های مهمات آنها هدف قرار گیرند ،این رویداد برای من و بسیار دیگر فرصتی ایجاد خواهد کرد تا به خیابان ها آمده و کار رژیم ضحاک را یکسره کنیم!. درضمن ارتش آمریکا و یا اسرائیل هرگز مناطق مسکونی و غیرنظامی را بمباران نخواهند کرد.
    3
    40
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ginger - چگو، اسپانیا

    راستگو چرا در ۳ خط این قدر غلط داری به تته پته افتادی سایبری
    0
    34
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    PROMETOSS - ایران، ایران

    ضدبشر - گراتس، اتریش
    من کجا گفتم مردم کشورم بمباران شوند ؟! چرا سفسطه می کنید ؟!....من حتی حاضر نیستم یک قطره خون از بینی یک غیرنظامی بیگناه سرازیر شود!. منظورم دقیقاً حمله به سایت های نظامی سپاه ضحاک و مخفیگاه خامنه‌ای ضحاک بود تا برای مردم جان به لب رسیده ایران مانند من فرصتی ایجاد شود که به خیابان ها آمده و کار رژیم را یکسره کنیم!...در ضمن ارتش آمریکا و یا اسرائیل هرگز مناطق مسکونی و غیرنظامی را بمباران نخواهند کرد!
    3
    35
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    romano - تهران، ایران

    PROMETOSS - ایران، ایران
    خط قرمز امثال من برای حفظ میراث پدران و زحمات میلیونها ایرانی در زمان اعلیحضرت تمامیت ارضی ایران است است. مثل سگ ..... شاید در تقدیر ما مقرر شده علاوه بر عرب و مقدونی مغول و تیموری آمریکایی هم .....، حتما سرباز کوچکی خواهیم بود. گور بابای ملایان ولی هرکس ایران را دشمن است/در دام اهریمن است
    46
    6
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران

    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    به نظرت با این طرز بیان تو، کسی باور می‌کنه تو دوست داری ترامپ حمله کنه؟ یا اون ضد بشر میگه آمریکا مثل حمله اسراییل به غزه و شخم زدن غزه.. ، تابلووه که کسی که از حمله نظامی ناراحته آدم شک می‌کنه که طرف واقعا مخالف جمهوری اسلامی باشه. برنامه کامبیز حسینی چند شب پیش تلفن‌های مردم به برنامه تقریبا همه موافق حمله نظامی بودند.
    1
    27
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آهنگ رهایی - وایاکیل، اکوادور
    قاعدتاً نباید از کلمه بزرگ استفاده می کرد .
    1
    6
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

    این روزها مصرف پوشک بزرگسالن واسه اخوندها و فرماندهان سپاه از ترس بسیار رایج شده چون فقط کافیه سایتها و مراکز قدرت این وطن فروشان مورد حمله قرار بگیره تا مردم جون به لب رسیده منتظر فرصت بریزن تو خیابون تا سر و ته سسلسه مراتب این بی شرفهایه ادمکشن رو به هم گره بزنن.
    1
    26
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    جمهوری اسلام بیش از 45 سال است که ثابت کرده دشمن قسم خورده ی یهودیان است و وقایع دو سال اخیر هم نشان داد هر چی میگوید بلوف نیست بلکه عمل میکند. در این میان برای اسرائیل بقایش منوط به نابودی توان اتمی اخوندها هست. اسرائیل برای بقایش می جنگد و در کابینه ی ترامپ دست پر را دارد. اصلا هم نه فکر ازادی و یا تغییر حکومت در ایران هستند. اسرائیل راهی ندارد جز کشیدن دندان های کفتار خون اشام در منطقه وگرنه خودش به زیر آب میرود. کفتار پیر بی دندان مجبور است از موش و خرگوش ارتزاق کند. هدف فقط نابودی توان اتمی و موشکی است و اصلا کسی به فکر غزه کردن ایران نیست. مطلقا هم نمی خواهند ازادی را به ایران صادر کنند. مردم ایران اگر لیاقت دارند باید خودشان باید به قانونمندی دست یابند
    4
    20
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    خوب ببین تفاوت ها در همین است. اکثریت مردم طرز فکرشان ناجی خواهی است و ترس اساس فکری شان را تشکیل می‌دهد. یعنی مهدی پرستی. تو میدانی که در زمان قاجار همین سیستم بود و مردم بشدت تحت فشار بودند و منتظر مهدی. کل داستان را میدانی. امروز مردم بیسواد فکری دوباره همان داستان را دارند. ببین تا حالا چندتا امام زمان دستگیر شدن. حالا همان خانه نشینان گندگوی ترسو دنبال یک مهدی هستند که رضا تفرقه را سوک می‌کنند و بزور می‌خواهند مهدی کراواتی تاجدار ازش در بیاورند.برای عده ای دیگر مهدی شده ترامپ 🤯خوب بزدلی که شاخ و دم نداره. یک تلفن دستش گرفته و می‌نویسد. فرق من با شما در این است که من ملاکم مهدی شیعه و. مهدی همایونی و مهدی چپی را قبول ندارم. نظر من و تو همه این گنده گویان به اندازه ... ارزش ندارد. چون ما اصلا در معادلات بین المللی حساب نمی‌شویم و گرفتن تاییده که من دشمن یا دوست aیا b هستم اصلا مطرح نیست. شماها همش دنبال مثبت و منفی هستین. هدف من تلنگر. دن به مغزهای بسته ای است که منتظرند کسی کاری بکند. مصاحبه ها را ببین و تحلیل کن. دست از این مهدی بازی بردار.
    27
    4
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش

    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    من همیشه موافق حمله نظامی به آخوندها بوده ام و هستم. اتفاقا شماها پهلوی پرستها باید مخالف حمله به آخوندها باشین چون اول اسامی تمامی نفوذی های وزارت اطلاعات در می‌آید و مشخص می‌شود پدر نورالزهرا کل تیمش جاسوس بودن. دوم وقتی اسلحه دست مردم بیفته آنوقت آنکه اسلخه دستش است سرنوشت میهن را مشخص می‌کند و بزدلی و فحاشی ....
    31
    4
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران

    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    حتی نتونستی یک متن بنویسی و از نور زهرا و اینجور چیزها در متن استفاده نکنی یا توهین به ترامپ. یک طرفدار جمهوری اسلامی آدم بهش حق میده به رییس جمهور آمریکا توهین کنه اونم کسی مثل ترامپ که مهمترین فرمانده نظامی ج اسلامی را به قتل رساند و یا با پاره کردن برجام و تحریم‌های شدید در دور اول ریاست جمهوری و گرانی شدید خیلی افشار خاکستری به صف مخالفان رژیم پیوستند و حتی طرفدران رژیم و جالبه این تحریم‌ها و گرانی شدید، ولی باز هم مردم ترامپ را دوست دارند و طالب حمله نظامی هستند و کسی که به ترامپ فحش میده به عقل جور در نمیاد که مخالف جمهوری اسلامی باشه.
    3
    26
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران

    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    من هنوز موندم که خیلی از کسانی که گفته میشه چپ هستند مخالف جمهوری اسلامی باشن. من خودم به عنوان عاشق خاندان پهلوی دنبال حکومت شاهنشاهی نیستم ولی چرا با طرفدران سلطنت علیه چپها و ساندیسی ها و حتی شدیدتر از رضا پهلوی حمایت میکنم؟ چون خوب میدانم برای سقوط رژیم باید چنین کنم و میدانم در آینده مردم نوع. ع رژیم را انتخاب خواهند کرد ولی چپ ها تمام افکار و صحبت هایشان دقیقا باعث خوشحالی رژیم است. اگه برنامه کامبیز حسینی در شبکه ایران اینترنشنال را دیده بودی متوجه می‌شدی چه میگم. مردم که زنگ میزدن همه از دست آرش عزیزی چپ، عصبانی بودن خصوصا چندین خانم بهش بدجور حمله کردن که تو حرفات دقیقا باعث طولانی شدن عمر جمهوری اسلامی است و طرفداری از حماس و اینکه حمله خارجی بد است و ...
    2
    26
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    این آدمایی که میگن غیر نظامی کشته میشه یا میراث فرهنگی تخریب میشه و بهونه های دیگه، اگر قرار باشه حمله نظامی یک غیر نظامی هم کشته نشه و میراثی تخریب نشه باز هم بهانه جدیدی حور میکنند البته من نمیدانم آمریکا یا اسراییل مگه قراره سی و سه پل اصفهان یا باغ شاهزاده ماهان را بزنن که آقایان نگران میراث فرهنگی هستند. حمله نظامی به مراکز هسته ای است و اگر وسیعتر باشه مراکز نظامی است و کشته شدن نیروهای نظامی رژیم یعنی همون کسانی که مردم را سرکوب میکنند . وقتی رژیمی که اعدام میکند در خیابان میکشد باعث خودکشی مردم از فقر میشود در زندان تجاوز میکند که با قتل فرقی ندارد حالا اگر حمله وسیع نظامی باعث کشته شدن تعدادی مردم هم شود به نظرم باز ارزش حمله دارد که بعضی میگن حاضرن در حمله نظامی حتی خودشون کشته بشن
    2
    16
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    دلم برات میسوزه چون طوری تربیت شدی که فقط ارباب عوض میکنی. تو هیچوقت نمی‌توانی یک میهن پرست باشی چون تربیتت به ..... الله وصل است. فرق من ومیهن پرستان با تو و پهلوی پرستها و خمینی پرستها و رجوی پرستها و لنین پرستها دقیقا در همین‌جاست که شماها آدم پرستی و چیزی بنام میهن پرستی را نمی‌شناسید. حرف زدن ما بیهوده است. مثل اینکه یک شاعر و نگهبان زندان بخواهند همدیگر را بفهمند.تو در زندگی بهایی ات هم همینطور بوده ای. کل دین قبلی ات ساخته شده که با شیعیان بحث کنند. وفتی من به رئیس بهاییان وین گفتم محمد یک کلاهبردار بود. مانده بود گمثل تو و سایر منتظران مه. دی کراواتی در جمجمه تان نمی‌رود که کسی که با پهلوی و ترامپ و پوتین و آدم پرستان مخالف است بازی نمی‌کند. میهن پرست است. منهم نمی‌توانم بفهمم که وقتی رضا تفرقه می‌گوید اگر ایران آینده اسلام ستیز باشد بهتر است جمهوری اسلامی بماند....
    17
    4
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    romano - تهران، ایران
    ساندیس خور،میبینم اوضاع اینقدر خراب شده دیگه رفتید سراغ "اعلیحضرت"؟ مثل اون یکی رفیقت که اسمایلی قلب بغل پرچم نحس رژیم و پرچم آمریکا گذاشت سر خبر نامه ترامپ.روش جدید برای جلب مخاطب و فریب مردم؟ ولی هیچکی گول حرفهای تو رو نمیخوره.برو تو روزنامه جوان سپاه مقاله بنویس چون حرفهای همونها رو عینا میزنی 🤭 هرکی میره در دفاع از این رژیم بجنگه سرباز خامنه ایه و لایق هلاکت..
    4
    16
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    راستگوی عزیز چرا طبق معمول عصبانی میشی و حاشیه میری و در مورد موضوع صحبت نمیکنی و میچسبی به رضا پهلوی و دین بهایی و غیره؟ این دفعه عصبانیتت را با ایموجی های خنده ابراز نکردی البته. صحبت از حمله نظامی بود که جز ساندیسی ها و چپول ها مردم ایران راضی اند حتی اگر غیر نظامی هم کشته بشه ولی نظام سقوط کنه باز بهتر از این است که نظام ج اسلامی بماند و اعدام کند در زندان تجاوز کند و در خیابان بکشد و مردم خودکشی کننند. بهتر نیست؟ مخالف جمهوری اسلامی قطعا از قاتل قاسم متنفر نیست، از کسی که باعث روکم کنی نظام شده متنفر نیست راستگوی نازنین. در ضمن من دگه بهت گیر ندادم که نگفتی چرا دین بهایی خطرناکه. برو شاد باش راستگوی نازنین
    1
    13
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    به شرافتم قسم میخورم اگر رضا پهلوی گفته باشه که اگر ایران آینده قرار است اسلام ستیز باشد بهتر است جمهوری اسلامی بماند من دیگر از این شخص به عنوان یک ایرانی حمایت نمیکنم. میتونی بگی کی و کجا این حرف را زده؟
    1
    11
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    چرا قسم به شرافت لازم باشه؟ این حرف احمقانه به تمام معنی و مزخرف محض هست.باید خندید.این حرف رو به من هم زد (در مطلب شلاق خوردن اون خواننده)،چیزی که تحریف میکنه جواب رضا پهلوی به سوالی درباره رواج اسلام ستیزی و نفرت از اسلام در ایران بود که پاسخ داد: در جامعه متمدن و دموکراتیک باور دینی (از جمله بی دینی) انتخاب شخصی هستند ولی نباید وارد سیاست و قوانین بشوند و در مقابل کسی هم نباید با اسلام یا هر دین دیگری ستیز کنه و نفرت پخش کنه.این هست چیزی که اون گفت،که عرف و قانون همه کشورهای آزاد و متمدن امروزیه از سوئیس تا ژاپن.کجای دنیا دیدید کشوری بیاد علنا دین اسلام یا هر دین دیگری رو ممنوع کنه.(جز کره شمالی و شوروی سابق) اصلا این در دنیای امروزی بشکل سیستماتیک و رسمی قابل تصوره؟ اینها فقط تحریف حرفها برای حمله به کسی که ازش متنفر هستند هست و بس.اصولا خنده دار هست! سکولاریسم معنیش مشخصه و مهمترین اصلیه که پهلوی رویش تاکید داشته از ۳۰ سال پیش! تصور کن کسی بیاد بخواد ادعا کنه اون دنبال جمهوری اسلامیه!مرغ پخته هم خنده اش میگیره.الان باز میاد با تیک عصبی و اسمایلی خنده فحاشی و توهین میکنه حالا ببین
    1
    12
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ایران کلیش واس ماس - هامبورگ، آلمان
    آخوند جماعت ترسو تر و بی ریشه تر از اونه که بخواد جلوی آمریکا ایستادگی کنه. من فکر کنم سید علی روش داگ استایل را انتخاب میکنه، به قیافه نحسش هم بیشتر میاد.
    1
    9
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    Munchen - مونیخ، آلمان
    موافقم‌. دوستمون از این حرفهای غیرواقعی زیاد میزنه مثلا میگه ترامپ نوکر پوتینه. رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان چه نظامی و چه اقتصادی و عضو ناتو از روسیه که بعد از جنگ اوکراین معلوم شد هیچ پخی نیست در برابر آمریکا و حتی چین. حتی بایدن دموکرات سازشکار اهل مماشات هم پوتین را آدم حساب نمیکرد.
    1
    9
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    حمام عزیز خوشحالم و بهت افتخار میکنم که حقیقت جو هستی . مصاحبه در 13 یا 14 آبان 1395 در رسانه بیان بین رضا پهلوی و بیژن فرهودی برگزار شد. البته اگر در یوتیوب هم بزنی خیلی ها این قسمت از مصاحبه را گذاشته اند.فقط کافی بنویسی اگر ایران آینده اسلام ستیز باشد بهتر است جمهوری اسلامی بماند. دهها مورد باز می‌شود یا کل مصاحبه با بیژن فرهودی
    17
    3
    شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    حمام منصوری عزیز. چی شدی؟؟ به وجدان و شزفت عمل کردی یا یک کلاه شرعی برای اظهارات رضا تفرقه پیدا کردی؟؟ خیلی کنجکاو هستم نظرت را بدانم
    17
    2
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    حق با تو بود راستگو جان. هر چند من آدمهای مذهبی برام بی ارزش نیستند مثلا مهدی نصیری که از داخل ایران علیه رژیم صحبت میکند برای من انسان محترم و شجاعی است هر چند بعضیا میگن مهره رژیمه ولی من همیشه در کامنتهام شجاعتش را ستایش کردم یا حتی میرحسین موسوی که اعتقاد مذهبی دارد و زمانی در جمهوری اسلامی مقام داشته هم برام محترمه بخاطر شجاعتش و مخالف صریحش با خامنه ای. ولی از رضا پهلوی که تا حدی می‌دانستم مذهبی است ولی انتظار این جمله را نداشتم البته از کسی که اسم بچه هایش اون اسمها هستند و یا محمدرضا شاه و شهبانو مشهد به حرم رضای عرب می‌رفتند تا حدی طبیعی بود ولی برای من قابل هضم نیست واقعا دوست داشتم کسی مثل شاپور بختیار امروز وجود می‌داشت خب ولی من ساده و بی سیاست نیستم که عوامل رژیم را خوشحال کنم و این شخص را تخریب کنم و در آینده هم طبق مرام خودم دنبال جمهوری سکولار هستم و حتی رضا پهلوی کاندیدای ریاست‌جمهوری بشه اگر رقیبش آدم ایتئیستی باشه و فردی شایسته باشد به رقیبش رای میدم ولی اینکه ایشون معتقد مذهبی باشه آیادلیلی میشه بر اینکه من از ایشون متتفر باشم؟
    2
    3
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    و عوامل رژیم را خوشحال کنم؟ به نظرم اوج بی سیاستی و ساده لوحی است. یک چیز را در نظر بگیر و آن این است که اعتقاد قلبی ایشون به دین عربا و حتی پدرش هیچ تاثیری در اینکه دین وارد زندگی مردم بشه و مردم را آزار بده وجود ندارد کما اینکه زمان شاه ایران جز سکولاترین کشورهای مسلمان بود مثلا بهائیان به عنوان کافر آن هم نه کافر ذمی مثل مسیحیان بلکه کافر حربی که از نظر اسلام حتی نباید با آنها داد و ستد کنی، در جامعه مثل مسلمونا زندگی می کردند و پست و مقام بالا هم داشتند. آخرین جمله من اینه: که سقوط رژیم مهمه نه احساسات. اگر یادت باشه قبلا هم بهت گفته بودم اینکه اسم دخترش نور زهراست و حتی اعتقاد مذهبی داشته باشد دلیل منطقی نیست بر اینکه ازش متنفر باشی یا از سلطنت روی برگردانی به هر حال تو میگی قبلا طرفدار سلطنت بودی ولی من هیچ وقت نبودم. به هر حال ممنونم از اینکه شناختم بیشتر شد. به عنوان یک هموطن خواهش میکنم عوامل رژیم را خوشحال نکنیم باز هم میگم امیدوارم آدم غیر مذهبی در آینده بالاترین مقام را در کشور داشته باشد هر چند سقوط رژیم را شاید اصلا نسل ما نبینم.
    1
    4
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    البته طبق قولی که بهت دادم بهش عمل میکنم. من حتی کسی مثل محسن سازگارا که زمانی جز موسسان سپاه بوده یا کسی مثل عباس میلانی، وقتی به صحبت های این دو بزرگوار کوش میدم لذت میبرم از پختگی و شخصیتشون. اگر چنین افرادی در فردای ایران آزاد مثلا کاندید ریاست جمهوری یا نخست وزیری باشند دوست دارم به این مقامها برسند. هیچ وقت به هیچ چیز و شخصی تعصب نداشتم جز عدالت و انسانیت.
    1
    3
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    بهت افتخار میکنم که شجاعت بیان آزادگی ات را داری. منهم همین فکر تو دارم. البته من هیچوقت سلطنت طلب نبودم ولی از رصا پهلوی بعنوان یک سیاست مدار خوش فکر حمایت میکردم. دقیقا همانطور که تو گفتی از شجاعت افراد حمایت میکردم و نمی‌دانم چه اندازه نوشته های من را می‌خوانی منهم دقیقا همین عقاید تو را دارم. تفابل من با رضا تفرقه از زمان من وکالت میدهم شروع شد که من نفاق را در آن دیدم و بعد حمله چماقداران همایونی به اسماعیلیون. این انسان داغدار اصلا به خیر و شر کسی کاری نداشت و یکباره مورد هجوم اوباش سلطنت پرست قرار گرفت و من گفتم اینها همان اوباش حزب اللهی هستند. حمام جان همینقدر که به وجدان و شرف خودت احترام میگذاری برای من انسان قابل احترامی هستی. من با کاربران دیگر مثل زن زندگی آزادی یا پیرزن یا مصدق اختلافات اساسی داریم. من شدیدا طرفدار اسرائیل هستم و آنها مخالف اسرائیل هستند ولی ما بهم فحش نمیدهیم. اوباش شاه اللهی واقعا طرفدار اسرائیل نیستند چون رضا . شاه متحد هیتلر بود وقتی اسرائیل از رنگ شورت خامنه ای خبر دارد از رنگ . شورت رضا تفرقه هم خبر دارد🤣پیروز باشی
    3
    2
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    یک مطلب دیگر هم بگویم من بین انتخاب جمهوری اسلامی و ذضا تفرقه رضا تفرقه را انتخاب می‌کنم و مشکل من یا ما میهن پرستان با فحاشی این افراد به دیگر افراد اپوزیسیون است.شاید در نوشته های دیده باشی که من همیشه می‌گویم بگذارید مردم هرطور می‌خواهند با اخوند مخالفت کنن. مگر شماها مبصر کلاس هستین؟؟ مشکل ما این است. همین نظراتت را که برای من نوشتی را برای آیت ا باس لفرست ببین چطور بهت حمله می‌کنند. همین سعه صدر در تحسین دیگر مخالفان را بنویس ببین جوابت چی است😁
    1
    1
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    اما دوست عزیز اگر این مصاحبه ۱۰ سال قبل را کاملتر گوش کنی،نه فقط این یک جمله که عده ای کات کرده اند،و به کانتکس آن توجه کنی میبینی از صحبت سر شعار ما (آریایی هستیم عرب نمیپرستیم مردم) شروع میشه،رضا پهلوی به عنوان رهبر اپوزیسیون میگه در ایران هم عرب داریم و این شعار غلطه و ادامه میده اگر کسی مشکلی با اسلام داره دین دیگری انتخاب کنه،شما توجه داشته باش در دنیای بیرون از ایران، بی دینی و آئتیسم هم باور دینی طبقه بندی میشه.بعد به حرفهای گروههای نئو نازی درباره ایجاد کمپ برای مسلمانان و ترکها در آلمان اشاره میکنه و میگه اگر قراره اسلام ستیزی باشه خب همینها باشند.هیچ جای این حرف درباره خواست حکومت اسلامی نیست.در دنیای سیاست جهانی امروز هیچکس نمیتونه بیاد و در تریبون بگه من از اسلام بیزارم و باید اسلام را از مملکتم ریشه کن کنیم.بلافاصله همه دنیا کنسلش میکنند.شما یک مورد پیدا نمیکنی،حتی در اسرائیل که تمام دلایل دنیا برای دشمنی با اسلام را دارند.یا حتی در هند که اینهمه تنش بین هندو و مسلمان ها داریم.شما انتظار داشتی بیاید بگوید بله اسلام دین وحشیگریست و باید از ایران ریشه کن بشه؟
    1
    5
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    اصلا مگر کسی با اعتقاد شخصی داشتن یا نداشتن شخصی ایشون مشکلی داره؟ مشکل وقتی هست کسی بیاد مذهب رسمی در کشور انتخاب کنه و دنبال تبلیغ دین و جامعه مذهبی و غیر سکولار باشه.(مثل مجاهدین و جمهوری اسلامی) همه به وضوح میدانند رضا پهلوی همیشه بعنوان خط قرمز و یک اصل گفته سکولاریسم، جدایی دین از سیاست و قانون.این یعنی همان چیزی که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود داره.ما به همان راضی هستیم.یک ایران فانتزی که کسی میاید با فشار یک دکمه اسلام را از مغز تمام مردم پاکسازی میکنه و باورهای ایران باستان جایش میکاره عملی نیست.کانال امید دانا را دیدی؟ اون هم از کسانی بود روی این مصاحبه کلی حمله کرد و مخالفت پهلوی بود ،الان خودش به این نتیحه رسیده تنها راه نجات ایران پهلوی و اقدام نظامی اسرائیل است و به قول خودش من یک یوتیوبر هستم این حرفها را میزنم.هیچ قدرت ایجاد تغییر سیاسی در جهان ندارم.تنها کسانی که الان بعد ۱۰ سال به این چیزها بند کردند چپها و مجاهدین هستند اگر پهلوی گفته بود اسلام شره و باید بره هم الان بهانه دیگری برای سنگ اندازی داشتند.و مهمتر از همه کجاست گزینه های دیگر؟ کی جلوشان را گرفته؟
    1
    5
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Munchen - مونیخ، آلمان
    فرق تو با یک آخوند در چی است. آخوند همه چیز را با اسلام می‌سنجد و تو همه چیز را با اربابت پهلوی میسنجی. تو نمی‌توانی کسی را فریب بدهی و با یک مشت خزعبلات و ماله کشی انسانی که تحری حقیقت می‌کند سرش را شیره بمالی😂شماها آخوندهای کراواتی برای اربابتان میلیسید و می فحشید😂 هدف شما میهن ما نیست و برای ما شما همان آخوندها هستین
    2
    1
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    انگار تو در فهم فارسی و‌ خوندن مشکل داری. ارباب من‌‌؟ این ذهنیت بی منطق و لجباز تو هست که هر کس از رضا پهلوی حمایت کرد یعنی اون را خدا وار میپرسته.من از بهترین و بزرگترین شانس فعلی ایران برای گذر از این رژیم و متحد کردن‌ مردم و نگهداشتن چهارچوب مملکت بعد از فروپاشی حمایت میکنم ،حتی اگر ۱۰۰٪ همه عقاید و حرفهایش مثل من نباشه،۸۰ درصد اینطوره.پس من نمیام با سیاه نمایی و‌گیر دادن به یک مصاحبه ۱۰ سال پیش (که تازه در اون هم‌ چیز بدی نگفته) به ماندگاری رژیم کمک کنم.تو واقعا با ضد اسلام نبودن اون مشکل داری؟ در وجودت ذره ای صداقت هست پاسخ این سوال را بدی؟ یعنی الان اگر گفته بود من آیتیست هستم و از اسلام و مسلمانان بیزارم،مشکلت حل بود؟
    1
    2
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    دوست عزیز من کاملا با شما موافقم و‌ نظر من نسبت به حرفای رضا پهلوی کاملا شخصی است که بخاطر شناخت و نفرتی که از اسلام دارم با چیزایی که گفته حال نکردم و البته هرگز مخالف او نخواهم بود اما به نظرم رضا پهلوی آدم ساده ای است و سیاستمدار زرنگی نیست مثلا اگر سیاستمدار زرنگی بود میگفت من کسانی که به اسلام بی احترامی میکنند را تایید نمیکنم و حرف بیشتری لازم نبود بزنه یا حس میکنم بیش از حد صادق است وقتی میگه حاضر نیستم خودم را به سختی بندازم بخاطر مبارزه با جمهوری اسلامی. البته جمله اش دقیق یادم نیست و نقل به مضمون کردم. به نظرم باید تمام چیزهایی که قراره بیان کنه با مشاورانش از قبل هماهنگ کنه. به هر حال مهمترین رهبر اپوزسیون بوده تا به امروز و رژیم جمهوری اسلامی خیلی دوست داره ایشون از چشم مردم بیفته.
    2
    0
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    راستگو جان من چند سال پیش در این سایت با نام Iranemaa کامنت میگذاشتم و تا چند ماه پیش فقط کامنتها را می‌خوندم و اهل کامنت گذاشتن نبودم ولی در اینستاگرام گهگاهی کامنت میگذاشتم و الان تنها جایی که کامنت میزارم اینجاست و در اینستاگرام دقیقا همین مشکل را در مورد اسماعیلیون و مسیح علی نژاد داشتم که من از این دو حمایت میکردم و بهم حمله میکردن و بعضی میگفتن اسماعیلیون و مسیح مهره رژیمن و بعضی میگفتن اسماعیلیون طرفدار مجاهدینه ولی من هیچ وقت این چیزها را پای خود رضا پهلوی نمیگذاشتم. البته مطمئنم همه کسانی که حمله میکردند طرفداران سلطنت نبودند و خیلی از آنها سایبری های رژیمند.
    2
    0
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Munchen - مونیخ، آلمان
    تو دروغ میگویی و آدم صادقی نیستی. تو ده برابر من در مورد علی و غم و عثمون مینویسی اینجا داری خزعبلات رضا تفرقه را ماس مالی میکنی. آدم باید شرافت داشته باشد. باید خانواده داشته باشد. ما از اسلام عبور کردیم اسلام نمیخواهیم. شبه اسلام هم نمیخواهیم. مرگ یکبار شئون سکبار الان ما تو مملکت شاید 10 % مسلمان داشته باشیم که 5% بخاطذ منافعشان است. آزادی میهن و فرهنگ ایران مستلزم یک انقلاب فرهنگی و آزادی از قید م ذهب است. الان اسرائیل به کل اسلام بیلاخ نشان داده. ماهم می‌خواهیم کشوری بدون اسلام و محمد علی و عثمون داشته باشیم. شماها اوباش دو ذو و آدم پرست را هم با اخوندها و. مجاهدین هر کس اسلام ذرونش است میفرستم به توالت تاریخ. اینها خر چه توانستند جنایت و ادمکشی و وزدی و خدعه کردند بیشتر ممکن نیست و بزودی نوبت ماست.
    0
    0
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    Munchen - مونیخ، آلمان
    Munchen جان کامنتی که گذاشتم مخاطبم شما هستید لطفاً بخونید
    2
    1
    یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    عزیر دل برادر. شخن از زبان ما می‌گویی. منهم مثل تو میهنی عاری از مذهب و دمکراتیک ولی برای همه میخواهم. منکه پدر کشتگی با رضا تفرقه ندارم ولی کسی که نتواند چهارتا پیر و پاتال فحاش را نتواند کنترل کند چطور می‌تواند قیام و انقلاب را کنترل کند.
    1
    2
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    نه من دروغ نمیگم.از اول نوجوانی از اسلام و کلا از دکان شستشو مغزی دین بیزار بودم و فکر نمیکنم لازم به تکرار باشه چه نظری درباره مسلمانان و اسلام دارم.اما در عین حال واقع گرا و منطقی فکر میکنم.جامعه ایران هنوز بهرحال مذهبیه.شهرستانهای محافظه کار یا روستاها یا پیرمرد پیرزنها چه؟ همه که جوان نیستند.از اونطرف وضع دنیا جوریه که روی این به اصطلاح اسلام ستیز بودنها خیلی حساس هستند.در خلا که زندگی نمیکنیم.هرکس بخواهد روی کار بیاید باید با عرف دنیا تعامل کنه و الا نمیگذارند.بخاطر همین اسرائیل رفتن و دوستی با اسرائیل (که بنظر من مهمترین و بهترین کارش بوده) ،وزیر خارجه آلمان که از حزب سبز چپ (و حامی هواداران غزه و فسلطینه) میاد جلوی سخنرانیش را میگیره.بله من هم ترجیح میدم بیاد بتازه به اسلام، اصلا شخص رضا پهلوی رو بگذار کنار، در اونصورت فکر میکنی یک کشور در دنیا حاضر میشد چنین کسی رو تایید کنه؟ (سوا از اعتقاد شخصیش) در ایران کافیه فقط آزادی مذهب و سکولاریسم باشه،من گارانتی میکنم در عرض ۲۰-۳۰ سال اثری از اسلام باقی نمیمونه.مرحله به مرحل.و باز هم تکرار میکنم الان گزینه دیگری نداریم.
    1
    2
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    موافقم.بنظر من هم بیش از حد صادق هست.اما گزینه پرفکت وجود نداره.الان نه تنها با پتانسیل ترین گزینه بلکه تنها گزینه هست.(تنها مورد دیگر مجاهدین هستند) هروقت مورد بهتری بود بعد باید رفت به این چیزها بند کرد.کسی که کنج خونه نشسته تو یوتیوب ویدیو میزنه که رهبر اپوزیسیون نیست.بله من هم اگر در یک شرایط ایده ال ترجیح میدادم کسی باشه که بیاد مخالفت صریح با اسلام رو اعلام کنه ،در کامنت بالایی توضیح دادم.احتمالا رضا پهلوی اعتقاد مدل دموکراتیک و شخصی به اسلام داره،این یک چیز شخصی و هیچ تضادی با اصل مهم سکولاریسم و جدایی کامل دین از قانون و وسیاست نداره.نکته مهم دیگه این مصاحبه مربوط به سالها پیش هست (فکر میکنم ۱۰ سال) .اما در مصاحبه چند ماه پیش با PBD (پاتکریک بت دیوید) که یک ایرانی اصل آمریکایی حامی ترامپ هست،پاتریک (که یک مسیحی معتقد هم هست) ازش درباره اعتقاد مذهبیش پرسید که اتفاقا سیاستمدارانه جواب داد،جمله دقیق ذهنم نیست ولی چیزی شبیه : اعتقاد مذهبی یک چیز شخصیه و دلیلی برای حرف زدن ازش نیست برای دیگران نیست. در بقیه موارد میدونم نظرات و استدلال ما شبیه و نیازی به تکرار نیست.
    1
    0
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Munchen - مونیخ، آلمان
    بد جور گیر کردی🤣اصلا خودتم نمیدونی چی داری میگی. از یک طرف ضد اسلامی چون گند اسلام را می‌بینی از طرف دیگر گیر رضا تفرقه ای!!! خودت کامنتت را بخوان ببین چقدر مزخرف نوشتی. قاطی کردی چون میخواهی ماله کشی کنی!! ولی بهم نمیخوره. حاجی. رضا تفرقه دوره من وکالت میدهم با هزاران اکانت فیک پانصد هزار رای نداشت. چرا چرت و پرت می‌گویی چه کاری به تایید کشورها دارد. مگه این شاه است🤣قاطی کردی. من از چگورا خوشم می‌آید. و اصلا دنبال دلیل برای ثابت کردنش ندارم و نمی‌خواهم داشته باشم. از توماج هم خوشم می‌آید از شجاعتش خوشم می‌آید.ربطی به هیچکس هم ندارد. اینجا . که محکمه نیست میخواهی . گند کاری رضا تفرقه را گل مالی کنی. حرفهات مثل این یارو امام جمعه زمین حواره تهران است نمیدونم اسمش چیه😂
    1
    1
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    نه اتفاقا،من خوب میدونم‌ چی میگم اما تو حالیت نمیشه یا نمیخوای حالیت بشه!به زبون دبستانی بگم؟من مخالف و بیزار از اسلام هستم ولی میبینم بیشتر مردم ایران هنوز جنبه و رشد فکری شنیدن و قبول اینجور حرفایی را ندارند.مثل بچه ای که میخواد دوچرخه سواری یاد بگیره و اول سه چرخه میبندن بعد که عادت کرد بازش میکنن.اینو دیگه میتونی هضم کنی؟از طرف دیگم‌ نیاز به حمایت دیگر کشورها هست و اونها‌ الان نمیگذارن کسی که علنا ضد اسلامه و عقاید ناسیونالیستی شدید داره سر بلند کنه.اگه اینو نمیبینی که باید خیلی شوت باشی.اصلا کی میدونه تو‌ کی هستی؟از کجا معلوم افسر جنگ نرم رژیم که دنبال همین سیاه بازیها و تفرقه ایجاد کردنها هستند نباشی؟از کجا معلوم واقعا همونطور که زردتشت و بعضی دیگر کاربرها میگن مجاهد نباشی؟چون اتفاقا این تو هستی که دروغ میگی و بر خلاف ادعات یک ذره شرافت و صداقت در حرفهایت نیست.فقط قصد تخریب داری.طرف واضح میگه حکومت سکولار تو‌ گیر دادی چرا به اسلام فحش نداد!خوب میدونی تنها گزینه ها یا رضا پهلوی و رجوییه یا همین رژیم و کبریت بیخطرهایی مثل مسیح علینژاد و اسماعیلیون هم‌ هیچ شانسی مقابل رژیم ندارند.
    1
    1
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    Munchen - مونیخ، آلمان
    به نظرم حتی لازم نیست مخالفت با دین را بیان کنه چون به هر حال ایشون طرفداران مذهبی هم داره و به طور کلی به نظرم صحیح نیست رهبر یا مقام بالای حکومتی مخالفت خودش را با دین نشان دهد چون در هر جامعه ای به هر حال آدمهای معتقدی وجود دارد و آن مسوول رده بالا مملکت فقط برای عده خاصی نیست بلکه برای همه اقشار جامعه است مثلا بانوی بزرگوار فاطمه سپهری یا خواهر زاده خامنه ای دختر شیخ علی تهرانی که این اشخاص با پوشش چادر از پهلوی حمایت کردند و حتی مسوول رده بالای مملکت اگر اعتقاد مذهبی هم داشته باشد ولی این اعتقاد را بروز نده و این اعتقاد تاثیر منفی در اداره جامعه و زندگی مردم و خصوصا در مهترین چیز یعنی تصویب قوانین نداشته باشد به نظرم اشکالی ندارد هر چند اگر معتقد نباشد گزینه بسیار مطلوب تری است ولی اینکه گفته شود اگر به اسلام بی احترامی شود همان بهتر که ج اسلامی بماند واقعا چیزی بود من واقعا باورش برام سخت بود. البته اینکه شما میگی ده سال پیش چنین گفته و الان ممکنه اون آدم در زمینه اعتقادات مذهبی نباشد موافقم چون واقعا اعتقادات مذهبی مردم به مدد اینترنت در چند سال اخیر کمرنگ شده
    1
    2
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    کاملا با نظرت موافقم البته باید دقت کرد،نگفت اگر بی احترامی بشه،گفت اگر ستیز بشه.بین این کلمات خیلی فرق هست.مسلم وقتی کشور سکولار باشه و دین قانون نباشه،افراد اجازه نقد و مخالفت با دین دارند اما ستیز یعنی زور و اجبار و حمله کردن.حالا من اتفاقا موافق ستیز هستم 🙂اما من سیاستمدار و رهبر نیستم که ۹۰ میلیون ایرانی متنوع (و چه بسا بقیا دنیا) حرفهایم را قضاوت کنند.نکته ظریفی که اشاره کردی همین حامیان بین طیف های مختلف مردم هست.از مذهبی و چادری و حتی بین نیروهای رده پایینتر نظامی و سپاه.اینها بسیار مهم هستند.این راستگو اتفاقا به همین هم بند کرده که چرا میگن رضا پهلوی با نیروهای ریزشی و نارارضی سپاه ارتباط برقرار کرده باشه! عجیب نیست؟با تمام نقاط قوت فعالیت اون مشکل داره.رضا پهلوی بارها گفت به هرکس دستش به جنایت و خون آغشته نیست فرصت داده میشه.من ۱۰۰ درصد این رو ساپورت میکنم.بالاخره یک حکومتی هست با بودجه سرکوب بالا،میلیونها نفر را وابسته به خودش کرده،خیلی احمقانه و فانتزی هست،بگیم باید کسی باشه همه اینها را غل زنجیر کنه بفرسته زندان و همه چیز کشور از صفر آغاز بشه آب هم از آب تکان نخوره.
    1
    1
    دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Munchen - مونیخ، آلمان
    ....در سراسر نوشته هایت موج می‌زند. تو پنج گرم مغز از یکطرف می‌گویی 80% مردم طرفدار پهلوی هستند و از طرف دیگر می‌گویی مردم هنوز مذهبی و نفهم است و تو وو اربابت میخواهید مثل خمینی خدعه کنید و برای مردم نفهم نسخه بپیچید. چون تو بدبخت بیسواد دهاتی فکر میکنی چون رفتی آلمان پناهنده شدی عقلت هم بالا رفته. 🤣. همه جای ایران مردم هم شعورشان خیلی خیلی خیلی از تو و ارباب دروغگویت بیشتر است و هم تحلیل شان. شعارها و رفتار مردم صرفا بخاطر مخالفت با اخوند است. واقعا موجود قابل ترحمی هستی. چقدر بدبختی که فکر میکنی فقط تو میفهمی. من مطمئن هستم حتی .... نمی‌توانند تو را تحمل کنند. چون هر کس هشتاد میلیون انسان را نفهم بداند و بخواهد برایشان نقش یک چوپان را بازی کند به اندازه یک ....عقل ندارد.دارم میبینم که داری جلز و ولز میکنی که نمی‌توانی اربابت را ثابت کنی. من چطور هم مجاهد هستم هم افسر سایبری وزارت اطلاعات؟ 🤣از شدت فشار به جفنگ گویی افتادی. اقلا بگو پیکاری هستی یا کومله. ...... من چطور میتوانم مجاهد یا طرفدار جمهوری اسلامی باشم. 🤣
    2
    0
    ‌سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    من از همین طرز فکر سلطنت پرستها حالم بهم می‌خورد چون عین ژنریک شان عمامه بسرها اهل ماس مالی هستند و دورو. این یارو munchen حالم را بهم می‌زند. آقا مگه شتر سواری دولا دولا می‌شود. یا طرفدار اسلامی یا نیستی. همین مونشن صدتا فحش به اسلام و شیعه مبداد ما هم می‌گفتیم نظرش مورد تایید است حالا چون می‌خواهد گند کاری ارباب و صاحبش را ماستمالی کند میگه این علاقه به اسلام رضا تفرقه برای آن چند نفر . ریزشی سپاه است🤣 این را چند تا اطلاعاتی مسخره اش کردند و بهش گفتند ما. کودتا میکنیم و تو میشوی. شاه شیعیان که اینهم باورش شده.هشتاد میلیون آدم را ول کرده چسبیده به انتهای چهارتا پاسدار که تلفنی باهاش حرف زدن. مگه ما الان کم آدم از مبارزین زمان جنگ تو زندان‌ها داریم. اینها توسط اوباش پهلوی سوپاپ اطمینان رژیم محسوب می‌شوند ولی حاج رضا بخاطر خانم سپهری به اسلام انتقاد نمی‌کند 🤣. مردم را گیر آوردند. هرودت میگه ایرانیان بقدری راستگو بودند و خدعه و دروغ را بد می‌دانستند در زمان جنگ سمغ در دهان می‌گذاشتند تا اگر دستگیر شدند تحت فشار به دشمن دروغ نگویند. یکی از این ایرانیان باقی مانده؟؟؟؟
    2
    0
    ‌سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Hamam.Mansoori - قزوین ، ایران
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    راستگو جان باید قبول کرد آدما متفاوتند. الان موزیک ویدئو مارمولک ساسی مانکن برای من چیز بدی نیست ولی در عجبم بعضیا ناراحت شدند. مگه قراره همه خواننده ها مثل هم باشند یا شخصیت مورد پسند ما را داشته باشند؟ من راضی نیستم خواهرم همسرم دوست دخترم کاری که زن سپهر حیدری انجام داد انجام بده ولی سپهر حیدری مثل من نیست، خب من چرا باید ناراحت بشم؟ گروههای سیاسی هم متفاوتند. هر چند من امیدی به تغییر رژیم به این زودی ها ندارم ولی امیدوارم تا زنده ام نابودی رژیم را ببینم و بعد ببینیم مردم چه سیستمی را انتخاب میکنند و آرزو میکنم مسولان آینده ایران کسانی باشند که هیچ اعتقاد دینی نداشته باشند و اگر هم سیستم پادشاهی انتخاب شد کاملا مشروطه و تشریفاتی باشه و نخست وزیر و مجلس مستقل و قدرتمندی داشته باشیم.
    0
    1
    ‌سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    چقدر خوشحالم که سایت این مطالب را در بالای صفحه جا میدهد تا تعداد هرچه بیشتری از خوانندگان نظرات کاربران را بخوانند و به درستی قضاوت کنند. از آنجاییکه نویسنده قهاری نیستم و سواد آنچنانی هم ندارم، فقط به نوشتن یک جمله بسنده میکنم و از خوانندگان میخواهم که با استفاده از منطق و انصاف و درایت نتیجه بگیرند که کدام کاربر با وارد کردن اتهام به دیگران آنان را فحاش و دشنام نویس تلقی میکند اما در کامنت های خودش دشنامی نیست که خطاب به نظرات اشخاص مخالف خود نثار نکرده باشد.
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    هر چه شاهزاده و حامیانش بیشتر تاکید میکنند که نظام آینده کشور با رای ملت انتخاب خواهد شد، سپاه سایبری هم بیشتر متهمشان میکند که “سلطنت پرست” هستند. بنظرم اگر منطق میداشتیم مجبور نبودیم که فرغون فرغون شکلک های مسخره در کامنت هایمان خالی کنیم!!!
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.