دیدار شاهزاده رضا پهلوی با نمایندگان مجلس عوام و اعیان بریتانیا: با جمهوری اسلامی مماشات نکنید

صدای آمریکا: شاهزاده رضا پهلوی روز دوشنبه ۲۲ بهمن در دیدار با نمایندگان مجلس عوام و اعیان بریتانیا از آنها خواست که رویکرد شدیدتری در قبال جمهوری اسلامی در پیش بگیرند.
 
او در این دیدار خاطرنشان کرد که دوران مماشات با جمهوری اسلامی به پایان رسیده است و تنها یک ایران آزاد می‌تواند صلح و ثبات را در خاورمیانه با خود به ارمغان بیاورد.
پیام کامل شاهزاده رضا پهلوی: ۲۲ بهمن سرآغاز سقوط ایرانیان به قعر جهنم است
 
ایران وایر: شاهزاده رضا پهلوی در پیامی روز ۲۲ بهمن را «سرآغاز سقوطی دردناک به قعر جهنم جمهوری اسلامی» دانست و اعلام کرد برای «پس گرفتن ایران و دوباره ساختن آن برنامه‌ای مشخص و مدون» دارد.

شاهزاده رضا پهلوی در این پیام که روز دوشنبه در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، خطاب به ایرانیان گفت: «جمهوری اسلامی در ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین روزهای خود به سر می‌برد و تحولات منطقه‌ای و جهانی نیز فرصتی تاریخی را پیش روی ما قرار داده است. اما این پنجره فرصت همیشگی نیست.»

به گفته آقای پهلوی، با استقرار جمهوری اسلامی، «به نام دین، آزادی به قتل رسید؛ بوستان‌ها نابود و قبرستان‌ها آباد شد؛ ناامنی و سرکوب و تبعیض به جای امنیت و نظم و قانون حاکم شد؛ زنان، شهروند درجه دو شدند؛ آزادی مذهب از دست رفت؛ و توهمات آخرالزمانی گروهی مرتجع، نام ارجمند ایران را به آشوب و تروریسم پیوند زد.»

شاهزاده رضا پهلوی اضافه کرد: «من با پشتیبانی و خواست شما هم‌میهنانم برای به زیر کشیدن ضحاک زمانه و رژیمش در این میدان ایستاده‌ام و برای پس گرفتن ایران و دوباره ساختن آن برنامه‌ای مشخص و مدون دارم؛ طرحی پنج‌گانه که هم مسیر پیروزی را مشخص می‌کند و هم نقشه راه فردای پیروزی را.»

او ادامه داد: «ما این کارزار برای رهایی و نجات میهن‌مان را با هم در ایران و چهارگوشه جهان پیش خواهیم برد. همانطور که بارها گفته‌ام، ما اگرچه در پایتخت‌های خارجی به دنبال دوستان و متحدانی برای این راه هستیم، اما می‌دانیم که آزادی‌مان تنها به دست خود ما رقم خواهد خورد.»

به تأکید شاهزاده رضا پهلوی، «اینک زمان اقدام است» تا «همراه هم، مام میهن را روستا به روستا، محله به محله، شهر به شهر، استان به استان از چنگال اهریمنی جمهوری اسلامی آزاد کنیم و نجات دهیم.»

او در پایان پیام خود خطاب به شهروندان ایران نوشت: «اگر آماده‌اید، هر جا که هستید، داخل یا خارج، روستا یا شهر، شرق یا غرب، شمال یا جنوب یک گام برای پیروزی، برای فشار بر رژیم، برای حمایت از انقلاب ملی مردم ایران بردارید؛ هر کس به سهم خود و به هر اندازه که می‌تواند. انقلاب ملی برای پیروزی به تک‌تک ما نیاز دارد، ایران به تک‌تک ما نیاز دارد.»
+261
رأی دهید
-28

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    کینگ رضا یغلوی!
    138
    26
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    امیدوارم پیش مرگش بشی
    15
    124
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    سوسک های فاضلاب بریزید بیرون پیره زن چپول یا راسوی دروغگو ،چسدق بدوید بیرون هر چی لیاقت فک و فامیلات تون هست بگید عقده هاتون رو خالی کنید
    21
    124
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    نیازی به من نیست! قبلا تام مورلی قربون خودش و یاسی پالانیش رفته!
    80
    13
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    بمیرم برای این گدا گشنه‌های چپول و سایبری که چه زجری میکشند وقتی‌ این خبر هارو میخونند.
    8
    78
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا

    جناب شاهزاده رضا پهلوی. شنا چطور این حرف رو به انگلیسی‌ها می زنید در حالیکه آخوندهای این رژیم خود انگلیسی هستند و خمینی جاسوس درجه یک انگلیس بود؟
    6
    46
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آزاذه - تهران، ایران

    درود بر پادشاه! امید ملت کیه؟ کینگ رضا پهلویه
    23
    64
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    ظاهرا که مال آخوند دزد و لواطکار خوب بت ساخته و حال و هوایی بت داده که اصلا حاضر نیستی از دستش بدی، ولی مطمئن باش ما اون حال و هوا رو از تو و همرزمان فاسد و جنایتکارت خواهیم گرفت. فعلا تا میتونی مال آخوندها رو بمال😂
    15
    72
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    Persian2600 - استکهلم، سوئد
    خداییش این منطق رو از کجاتون در آوردین که هرکس که مخالف دیکتاتوری پالانشاهی باشه الزاما طرفدار حکومت فعلیه؟! مردم ایران میخوان سرنوشت خودشون رو خودشون به دست بگیرن. نمی‌خوان دیگه قدرت رو به کسی بدن که با اتکا به مرغوبیت اسپرم ادعای مالکیت مال و جان اونها رو داره.
    65
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    تو که تام مورلی، تام مورلی میکنی بفکر...... باش که زائران عراقی با دلار نود تومنی ...
    10
    46
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    دربار ناصر الدین شاه پر بود از جاسوسان و مزدوران دولت های خارجی مخصوصا انگلیس ،و خود او بدترین و فاسد ترین ،هم از نظر اخلاقی و هم در عرصه سیاست و فرمانروایی،اما کل تاریخ ۵۰ ساله سلطنت او را شخم هم اگر بزنید یک نمونه نخواهید یافت که احدی در طول حکمفرمایی آن بی شرف ! درخواست حمله نظامی کشوری بیگانه را به کشورش داشته باشد ،خاک عالم بر سرت رضا پهلوی با همه آن طرفداران احمق و وطن فروش و بی وطنت !
    52
    9
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    خود رضا تفرقه به اندازه کافی با ان ذهن شیرین عقل اش که ناشی از اختلالات ژنتیکی است در مسیر قهوه ای کردن خودش قدم برداشته است! وکیل ملت و بزن بزن من هستم اخریش بود و الان هم نماینده ملت و بزن بزن من با شما و در کنار شما هستم
    52
    8
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    این منطق از اونجا اومده که شماهایی که ادعا میکنید بفکر آزادی ایران هستید بعد از چهل و شش سال هنوز نمی‌تونید یک نماینده پیدا کنید که برای احقاق حق ایرانیان به جلسات بین المللی بره اینکه مردم خودشون میخوان سرنوشت اشون رو در دست بگیرند بدون داشتن نماینده حرف مسخره ایی هست میخوای هشتاد میلیون پاشند برند جلسات بین المللی؟ هر چند که مزدوری تو توی کامنت های قبلیت مشخص شده. تا حالا در مورد موضوعات دیگه بجز پهلوی کامنت گذاشتی؟
    14
    45
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    رضا پالانی خیلی بیجا کرده که از طرف ملت ایران به جلسات بین المللی بره. اگه واقعا خیلی طرفدار داره چرا یه فراخوان نمیده که طرفدارهاش تو ایران یا حتی لندن یه تجمع صرفا پالان طلبانه برگزار کنن؟ چرا صبر میکنه که مردم ایران اعتراض کنن و بعد خودش رو عین خاک انداز وسط میندازه و ادعای ارث و میراث میکنه؟ چرا حتی نتونست خانواده از هم پاشیده خودش رو اداره کنه؟ (یه اودوز، یه خودکشی و یه خیانت). تو برو رو ..... پیشکش پالان طلب!
    45
    12
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    حق با شماست‌.
    43
    11
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ako kermanshah - اسنانبول، ترکیه

    بهترین گزینه برای گذار از رژیم اخوندی و اینده بهتر ایران شخص رضا پهلوی .
    11
    38
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    مردم ایران می‌خوان سرنوشت خودشان را خودشان به دست بگیرند؟ کاملا درسته و همین مردم رضا پهلوی را انتخاب کردند و به همین خاطر شماها به رضا پهلوی توهین میکنی وگر نه اگر رضا پهلوی مردم ایران قبولش نداشتند تو هرگز اینجا علیه او کامنت نمیگذاشتی. عزیزم حقیقت تلخه ولی باید واقع بین بود. موفق و شاد باشی هموطن دوست داشتنی.
    7
    25
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    اگر شاهزاده فراخوان تظاهرات در ایران بده خون از دماغ کسی بیاد خودت اولین کسی هستی که بهش اعتراض کنی و اون رو مسؤل خونریزی بدی حالا نگفتی کی از طرف مردم ایران بره و در مجامع بین المللی شرکت کنه
    8
    26
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران

    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    این جمله رو ازکجا آوردین که مردم ایران رضا پالانی ( بدون قصد توهین فامیلی واقعی ایشون پالانیه نه پهلوی) رو انتخاب کردن؟ من قصد حمایت از میرحسین موسوی رو ندارم اما در تظاهرات ۲۵ خرداد ۸۸ حدود پنج میلیون نفر به حمایت از فراخوان او فقط در تهران به خیابان‌ها اومدن. چرا این شاخزاده چنین فراخوانی نمیده تا روی آدم دروغگو سیاه بشه؟ چرا در ماجرای وکالت از بین ۹۰ میلیون ایرانی تنها چند صد هزار نفر به او وکالت دادند و در نهایت هم او اتحاد مخالفان رو از هم پاشید؟
    30
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    عجب توجیه خنده داری! پس چرا میرحسین موسوی در ۲۵ خرداد ۸۸ فراخوان داد و پنج میلیون نفر به خیابون‌ها اومدند و البته عده ای هم کشته شدند ولی جز خود حکومت کسی او رو مسئول خونهای ریخته شده ندونست؟ اشتباهتو توجیه نکن. طرفداران رضا پالانی حتی با دوپینگ رسانه های لندنی هم در اقلیت مطلق هستند. من ایرانی چرا باید راه رفته رو دوباره برم؟ چرا وقتی دیکتاتوری دو شاه قبلی رو دیدم دوباره باید اختیار خودم رو به دست کسی بدم که طرفدارهاش تو روز روشن به قبر مرده ها و باسن زنده ها رحم نمیکنن؟ اینها اگه تو اتاقهای بازجویی با مخالفان خودشون تنها بشن چه بلایی سرشون میارن؟
    28
    9
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    زمانی که موسوی فراخوان داد، موسوی جز حاکمیت بود و تجمع مردم نه دعوت برای براندازی و بلکه برای رییس جمهور شدن موسوی یعنی رییس جمهور جمهوری اسلامی بود ولی الان شما در ایران صحبت از تجمع برای رضا پهلوی بکن، احتمال داره به عنوان محاربه مفسد فی الارض یا خصوصا بغی اعدام بشی. دوما این ۹۰ میلیون که گفتی به شاهزاده وکالت ندادن، مگه مثل سیستم رای گیری بود که نرفتن رای بدن یا در جواب سوال آیا به شاهزاده وکالت میدهید، گفتند خیر؟ مگه همه مردم می‌توانند نظرشان را اعلام کنند. ولی شما اگر در ایران هستید متوجه میشوید تنها کسی که الترناتیو جمهوری اسلامی است رضا پهلوی است. من در عجبم در اینستاگرام در یوتوب هر جا بحث سیاسی است بیش از ۹۰ درصد میگن رضا پهلوی و حتی در پستهای غیر سیاسی هم کامنتهایی در حمایت او هم هست.
    6
    17
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    به جان مصدق و رومانو قسم میخورم یه چیز میگم حالا باور هم نکردی هم بهتر، من تا زمان انقلاب مهسا طرفدار سفت و سخت جمهوری و مخالف سلطنت بودم البته همان زمان هم خدمات پهلوی برام مهم بود ولی بعد دیدم منم مثل شما چپولها تبلیغات برای جمهوری بی ثمر است چون مثل چپولها افراد محدودی طرفدار جمهوری هستند هر چند نه اونقدر افتضاح مثل چپها ولی مطمئن شدم آینده ایران به دست سلطنت طلبان است و رضا پهلوی ایران را به دست می‌گیرد و درنتیجه منم رفتم طرف او. قدیما در ایران وقتی مطمئن بودیم کانادایی رای نمیاره می‌رفتیم طرف کاندید پر طرفدار و الان در میان اپوزسیون رضا پهلوی اصلا رقیبی هم نداره که بگیم مثلا فلان شخص. میتونید معرفی کنید؟ منتظرم فقط اسم ببر و وارد حاشیه نشو یک کلام بگو مثلا شیخ حسین جوری یا حسین علی جهانسوز
    5
    19
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    چرا اسامی دخترانش اسامی مذهبی نور ال زهرا و نور ال فاطمه است ولی باز هم مردم طرفدارش هستند؟ عجیب نیست با این اسمهای چندش اسلامی عربی؟ اسم خودش هم در شناسنامه عبدالرضا و غلامرضا است اگر اشتباه نکرده باشم اسم خانمش هم عبد الزهرا. درسته. اینا را به مردم بگو عزیزم. سکوت خیانت است و در برابر ظلم سکوت بیشرفی است. موفق باشی
    5
    10
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    من هم متاسفانه طرفدار حمله نظامی هستم البته اولش مثل تو بودم ولی دیدم غیر از چپولها و ساندیسی ها همه طرفدار حمله نظامی هستند من هم شدم همرنگ جماعت تا مثل تو رسوا نشوم. متاسفانه من اینجوری ام. به نظرت عیبه؟
    7
    14
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    پس چرا وقتی مخالفین حجاب اجباری رو می‌گرفتند فحش ها به سمت مسیح علی نژاد جاری میشد که باعث بگیر و به بند دختران میشد ضمنا از زیر سوال در نرو قراره نماینده جنابعالی در مجامع بین‌المللی کی باشه؟
    2
    8
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    ملت ایران در غلو کردن رو دست ندارن، در جایی گفته میشه رضا شاه یکی از افسرانش که خواسته بود بعد از مرگش حوالی رضادونی در مشهد خاک به سر بشه را اخراج ک میگه برازنده یک افسر ایرانی نیست ولی خود رضا شاه اسم بچه‌ها ش را محمد رضا وعلیرضا و حتی غلام رضا میگزاره، خلاصه کلام حکایت هموطن مسیحی است در ایست بازرسی وقتی بهش بخاطر صلیب گردنش گیر دادند گفت به حضرت عباس من مسیحی هستم....
    6
    4
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    چه استدلال‌های اشتباهی! حال بحث کردن باهاتو ندارم. فقط اینقدر بگم که چطور ممکنه موسوی بخشی از حاکمیت باشه و همزمان هفت نفر فقط در روز ۲۵ خرداد در درگیری‌ها کشته بشن؟ چرا شما پالان طلبها فکر میکنین فقط خودتون میفهمین؟ (که البته نمیفهمین!)
    7
    6
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    بنده عمیقاً اعتقاد دارم که کامنت های شما چپولها و سایبری ها رو پماد لازم میکنه!
    3
    7
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    نظامی که هاشمی رفسنجانی نفر دوم نظام در زمان خمینی و کسی خامنه ای را به رهبری رسوند، را در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت می‌کنه، رییس جمهور دیگر به نام احمدی نژاد را رد صلاحیت میکند، لاریجانی رییس مجلس، رد صلاحیت میشه همین جناب پوزیده رییس جمهور فعلی، سری قبلی رد صلاحیت شده بود حتی حسن خمینی نوه امام آفتابه برای خبرگان رهبری رد صلاحیت میشه ولی میرحسین موسوی تایید میشه صلاحیتش و میشه یکی از دو کاندید اصلی نظام و در واقع هم رای آورد توسط مردمی که اکثرشان در ان زمان نظام را قبول داشتند البته از میان بد و بدتر.
    3
    2
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    حالا شما میگی میرحسین و طرفدراهاش جز نظام نیستند چون در ۲۵ خرداد هفت نفر کشته شدند؟ وقتی هاشمی را می‌کشند طالقانی را می‌کشند رئیسی هم مشکوکه که کشتنش حالا چند نفر از مردم که کاندیدای اصلح خامنه ای را انتخاب نکردند و کشته شدند، از نظر شما اینا حتما باید برانداز باشن تا کشته بشن؟یا این همه در زندان ها کشتند و می کشند. عجب چپول بی فکری هستی و چون عاجزی از جواب میگی حال بحث ندارم. من تا به چیزی که میگم صددرصد مطمئن نباشم حرف نمیزنم. البته گاهی شوخی میکنم با امثال رومانو و فاطی و چپول ها که بحثش جداست.
    3
    3
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    من کی حرفی از مسیح علی نژاد زدم؟ چرا بحثو عوض میکنی؟ در مورد نماینده مردم جوابم حیلی ساده است. باید منتظر موند و دید اما من بر خلاف امثال تو برای مردم تعیین تکلیف نمیکنم.
    5
    4
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    موافقم دوست عزیز
    4
    2
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    از قدیم گفتن دختری که خالش تعریفشو بکنه به درد عمش میخوره! زیاد از هم تعریف نکنین! خدای نکرده عروس تعریفی میشین ها!
    6
    4
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    احمق جان من بطور مثال گفتم برای نماینده مردم هم حتمآ باید چهل سال دیگه صبر کنیم
    4
    3
    ‌سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    .... رضا پالانی رعیت های امثال تورو حتی لایق املت درست کردن هم نمیدونه! شعور سیاسی تو به این چیزا نمیرسه!
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    پالان طلب جان! میرحسین موسوی در سال ۸۸ اول رد و بعد تایید صلاحیت شد چون نظام میدونست که با رد صلاحیت او مشارکت به شدت پایین میاد. این که میکم حال جواب دادن بهت رو ندارم یعنی اینکه نمیخوام وقت خودمو بیشتر از این برات صرف کنم. تو هم نذار مغزت نو و بی مصرف بمونه. یکم ازش کار بکش و به تناقض‌های حرفهای شاخزاده بی غیرت و مفتخور فکر کن.
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    پس پزشکیان هم که یک بار رد صلاحیت شد یا لاریجانی و خیلیا. اینا براندازن از نظر تو. موسوی تازه بعد از حبس خانگی هم از دوران طلایی امام راحل می‌گفت و بارها تاکید داشت به امام آفتابه. البته موسوی الان به نظر میاد آدم قبلی نیست، از جمهوری اسلامی گذر کرده و صحبت از رفراندوم کرده. تحلیلهات در حد درک و فهم جلبک هم نیستی. البته خوب میدانی طرفت آدم بی سوادی مثل خودت نیست ناچاری بگی حال جواب ندارم. حالا هم دگه سکوت کن دوباره تحلیل آب دوغ خیاری نکن و وقت من را هم نگیر. این پالان گفتن هم نشان از عصبی بودن چپولهاست.
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    بابا کوتاه بیا پالان طلب! مارو از قر کمرت نترسون!
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    فکر کردم که از اون دسته جاندارانی هستی که پالان رویشان میگذارند پس خدا را شکر نیستی. موفق باشی عزیزم
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ایران را ولش کن دلقک ه سایبری ! ما خیلی وقت است که قید تظاهرات ملیونی ۸۵ درصدی طرفداران پالانی ٬ در شهرهای کشورمان را زده ایم و پشتیبان ان وطن پرستانی هستیم که با فراخان و بی فراخان با افتخار برای اعتدلای نام و حیثیت وطن جان شریف و با عزت خود را با افتخار می دهند و کسی هم از کسی باز خواست نمیکند .منظور همان لندن و پاریس ه و مخصوصا لس انجلس مرکز اجتماع ۴ تا ساواکی و ... طلبان پوشک پوش .انجا فراخان دهید !
    2
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    من تا زمان انقلاب مهسا طرفدار سفت و سخت جمهوری و مخالف سلطنت بودم! چرا طرفدار سفت و سخت جمهوری بودی ؟ چه چیز هایی را در جمهوری خواهی می پسنددیدی که در سیستم پادشاهی وجود نداشت و تو را شیفته جمهوری خواهی کرده بود ؟
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    چرا اسامی دخترانش اسامی مذهبی نور ال زهرا و نور ال فاطمه است ولی باز هم مردم طرفدارش هستند؟تو با مردم کار نداشته باش ! من هم می دانم و باور دارم که مردم ایران و افغانستان و تاجیکستان طرفدارش هستند ! تو چرا طرفدار جمهوری هستی اما پادشاهی را به جمهوری ترجیح میدهی ؟
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    به نظرت عیبه؟بله به نظر من همانند فاحشگی ! دزدی ! جنایت ! قتل و شکنجه ! کودک ازاری ! حیوان ازاری ! طرفدار حمله نظامی بودن هم عیب است و یک فاجعه انسانی ! یعنی افول و نابودی انسانیت و بشریت ! ....
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    پس چرا وقتی مخالفین حجاب اجباری رو می‌گرفتند! برای اینکه ملت به مسیح به چشم یک سود جو می نگریستند . و نه یک مبارز چون گوهر عشقی
    2
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    ملت ایران در غلو کردن رو دست ندارن! رضا شاه دست رد به سینه اتاتورک زد که به او دختری زیبا پیش کش کرده بود که مبادا مجبور شود دختری ایرانی پیش کش او کند و خود ۴ تا همسر داشت و هفت هشت تا صیقه ای و تا سن ۵۸ سالگی در حال جفت گیری و زاد و ولد 🙃
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    من این .... Nasrol را ول کردم تا در ...خوش باشد .تو هم ازارش نده ! بسیار .......بگذار در جهل خود بماند .ارزشش را ندارد .
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    نمیشه! خیلی حال میده انگولکش کنم!
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    وای پس تو هم فهمیدی من سایبری هستم حالا چکار کنم از فردا جیره و مواجب قطع میشه. 🤣🤣 اینکه مردم بدون برنامه بیان تو خیابون اسمش شجاعت نیست بلکه ساده انگاری است همون اشتباهی که امثال من سالها پیش کردند. حالا آخرش من نفهمیدم سایبری ام یا طرفدار سلطنت 😂
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    خب حالا باید چه کرد با این مردم که دزد و قاتل جانی فاحشه هستند؟ بدبختی ایجاست که جمعیت این مجرمان زیاد است شاید حدود هشتاد درصد مردم ایران و چطور میشه این هم آدم را اعدام یا حتی زندان کرد و کلی خرج و هزینه زندانشون میشه. البته من پشیمانم و از اعدام و زندان میترسم این به بعد میشم طرفدار حماس و حزب الله و دشمن اسرائیل نامرد.
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دلیل اول اینه که میدانم مثل قبل از انقلاب، ایران شکوفا میشه و حکومت پهلوی سوم از اون دو پهلوی هم بهتر میشه و چون میدانم که حکومت اسلامی عوض بشه، مردم سلطنت را انتخاب میکنند و من طرفدار جمهوری در اقلیتم البته صادقانه میگم من از اینکه یه فرد به طور موروثی حکومت کنه قلبا خوشم نمی آید اینا جدی میگم
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    به من هم بسیار نظر لطف داشت و به سبک بانو شهناز تهرانی ! وزیر فرهنگ و هنر نظام اینده پادشاهی ایران ! حال بسیار میداد ! به فکر وجهه خود باشید ! باز هم خود دانید !
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    اینکه مردم بدون برنامه بیان تو خیابون اسمش شجاعت نیست بلکه ساده انگاری است! شما اگر تونستی با ۴ تا پالان طلب دیگر در همان برلین یا لس انجلس با سخت انگاری ٫ به خیابان بیا
    1
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خب حالا باید چه کرد با این مردم ! گفتم با مردم کار نداشته باش .از طرف خودت حرف بزن
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    صادقانه میگم من از اینکه یه فرد به طور موروثی حکومت کنه قلبا خوشم نمی آید اینا جدی میگم! اتفاقا بقیه این مزخرفاتی را که ربطی به فلسفه جمهوری خواهی ندارد و صرفا تبلیغ است و شعار در مدح و ستایش دیکتاتوری را ما جدی می گیریم نه این ... اخرت را٬ چه چیز هایی را در جمهوری خواهی می پسنددیدی که در سیستم پادشاهی وجود نداشت و تو را شیفته جمهوری خواهی کرده بود ؟
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    من جواب دادم و یه سوالات که چه چیز در جمهوری وجود دارد که جمهوری را می‌پسندم را میزارم بعد از جواب شما به سوالم. تصور کن فردا مردم بریزن خیابون و خامنه ای هم فرار کنه. شما به عنوان مخالف جمهوری اسلامی چه برنامه ای دارید؟ چه کسی یا کسانی من نظرتان هست که مثلا نخست وزیر مملکت بشه. باید کشور مسول داشته باشه و سیستم و برنامه.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    شماها اگر نخواهید ببینید نمی بینید همین چند روز پیش تظاهرات در آلمان و انگلیس رو ندیدی؟
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    مصدق روحت شاد - تهران، ایران
    وای خدا شعور سیاسی؟ ببین دنیا به کجا رسیده که یک سایبری بدبخت جیره خوار آخوند دوزاری از شعور سیاسی حرف میزنه
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    همین چند روز پیش تظاهرات در آلمان و انگلیس رو ندیدی؟کجا و تحت چه عنوانی میتوان این تجمع ملیونی ۸۵ درصدی را مشاهده کرد ؟
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    شما به عنوان مخالف جمهوری اسلامی چه برنامه ای دارید؟ چه کسی؟ هیچ برنامه ای ندارم و هیچ کسی را هم پیشنهاد نمی کنم !کسی هم که عامل فرار سید علی شود .خواه ملت باشد ! خواه رضا پهلوی و اسراعیل ! ان شخص و سیستم مورد نظر تو را انتخاب میکند! چه چیز هایی را در جمهوری خواهی می پسنددیدی که در سیستم پادشاهی وجود نداشت و تو را شیفته جمهوری خواهی کرده بود ؟
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    چون با ادب سوال پرسیدی و فحش و ناسزا ندادی جواب میدم. من مهمترین عاملی که جمهوری را می‌پسندم چیزی نیست جز رای گیری اینکه فرد موروثی حکومت نمیکند و اگر بعد مدتی فرد مورد پسند مردم نبود، مردم دیگر انتخابش نمی‌کنند و از زمانی که رضا پهلوی گفت که خودش طرفدار سیستم جمهوری است با توجه به علاقه ام به شاهان پهلوی خیلی از رضا پهلوی خوشم آمد.البته یک چیز این مدت تا حدی نظر من را عوض کرد به سلطنت این بود که دیدم در خاورمیانه و کشورهای اسلامی خصوصا اعراب دیدم جایی که افراد مادام العمر حکومت میکنند فساد کمتر است و خدمات بیشتر است و پیشرفت بیشتر است حالا چه کشورهای نفتی مثل حوزه خلیج فارس مثل سعودی قطر بحرین امارات عمان و چه کشور بی نفتی مثل اردن و از آن طرف عراقی که ذخائر نفتی اش از کویت و امارات قطر خیلی بیشتر است وضعش در حد اردن نیست. این واقعا من را در فکر فرو برده چرا؟ایا مشکل از اسلام لعنیته ؟ چرا دموکراسی در خاورمیانه جواب نمیده؟الان عراق یکی از فاسد ترین کشورهای دنیاست مثل ایران. چون هر کس یه مدت میاد میشه ریس جمهور یا نخست وزیر تا می‌تونه خودش و اطرافیانش میخورن و بعد میرن
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    باور کن این جای تاسفه. البته هند و پاکستان هم همینه ولی هند خیلی کمتره و میبینیم در هند اسلام نیست باز هم من حس میکنم اگر هند اکثریت مسلمان بود میشد مثل پاکستان. دوست دارم نظر شما را بدانم.
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    توی یوتیوپ مقررات ایران یوکی رو میدونی که اجازه نمیده لینک گذاشت وگرنه برات میزاشتم. اما در واقع چه فایده داره کسی که بخواد نبینه نمی بینه کسی که بخواد نشنوه نمیشنوه کسی که بخواد خودش رو بخواب بزنه با ده ها بار سوک زدن بیدار نمیشه. ملت تا متحد نشوند همین آش و همین کاسه
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    بله میدانم بهمین دلیل !تحت چه عنوانی میتوان این تجمع ملیونی ۸۵ درصدی را مشاهده کرد ؟ چه متنی را در سایت جستجو گر یوتیوب باید وارد کرد؟ تجمع پادشاهی خواهان یا طرفداران رضا پهلوی در المان یا انگلیس یا .؟ بفرمایید تا ما هم چون شما با واقعیت ها اشنا شویم
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    دوست دارم نظر شما را بدانم.والا چه نظری ؟ روی این ذهن منجمد و فاسد بسیار باید کار شود .پیشنهاد می کنم به یک روانشناس مراجعه کنی که اندکی هم در عرصه سیاست اطلاع و تجربه داشته باشد .راجب تمایلاتت در مورد کودک کشی و جنگ افروزی و اعدام و شکنجه با او و انچه در اینجا می نویسی سخن بگو ! بگو عاشق جمهوری هستی اما مخالف برابری انسانها ! از جمهوری بدت می اید چون عراق و میانمار هم جمهوری هستد .بگو دوست داری هر چهار سال رای بدهی و یکی مثل شاه را بیاوری و بقیه داستان!
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ملت تا متحد نشوند همین آش و همین کاسه! بله ملت باید متحد شوند اما نه زیر پرچم استبداد
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    خوب شما بفرمایید زیر پرچم چه کسی؟
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دقیقا همین واژه ها را جستجو کنید
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    تنها یک مورد یافتم تحت عنوان غوغای پادشاهی خواهان در دوسلدروف المان .....مدت ۳۰ ثانیه با شعار های مرگ بر دیکتاتور در بکران و دو تصویر از رضا پهلوی در جلوی تصویر! منظورتان از اکثریت ۸۵ درصدی طرفداران سلطنت همین کلیپ است ؟ یا دارید نمونه های دیگری با عنوان و تایتل مشخص ؟ لطفا واضح و مستند ! بفرمایید.
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    خوب شما بفرمایید زیر پرچم چه کسی؟بنده اصلا در جایگاهی نیستم که بخواهم برای هموطنان درون کشورم تعیین تکلیف کنم و احیانا غلط می کنم برای انها پرچم یا شخصی را تایین یا پیشنهاد کنم .این را بی احترامی به مبارزان واقعی وطنم امثال توماج و سپیده و گوهر جان بانوی عشقی میدانم و بس ! لذا تنها راهکار را پشتیبانی از این بزرگواران می دانم٬
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    حالا بفرمایید از این عزیزان چطور حمایت میکنید با اسم مستعار و پشت کامپیوتر؟
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    پس برو کار با کامپیوتر رو یاد بگیر بابا بزرگ یا از نوه ات کمک بخواه
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.