ویدیویی از تقاضای یک پدر ایرانی در ثبت احوال ایران برای گذاشتن نام «آریامهر» بر فرزندش

منوتو: ویدئویی که به گزارشگر منوتو رسیده است، شهروندی را نشان می‌دهد که قصد دارد نام فرزندش را در اداره ثبت احوال «آریامهر» بگذارد، اما این اجازه به او داده نمی‌شود. آریامهر لقب محمدرضا شاه پهلوی بود.
 
 
+200
رأی دهید
-20

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۰
    #شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند

    این رژیم مفلوک از عکس خدا بیامرز شاه هم میترسه ،شاهان برای هزاران سال سمبل قدرت ایران بودند اگر در دنیا یک کشور باید حکومت شاهنشاهی باشه اونم ایرانه
    15
    142
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    درورد بر تو هم میهن گرامی واقعا که لقب شاهنشاه اریامهر لرزه براندام این رژیم کثیف اخوندی میندازه ولی تا ازادی سرزمین اشغال شده مان راه زیادی نمانده. جاوید شاه جاوید خاندان ایرانساز پهلوی .
    19
    139
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    خودش اسم بچه هایش را رضا و علی رضا گذاشت حالا این بیچاره گرسنه و بی کار می خواهد اسم بچه اش را بگذارد لقب کسی که خودش به خودش اریامهر می گفت و بابت شکنجه و قتل یک ملت نشان و مدال میگرفت ! از دست خودش ! شیرین عقلی که در دانشگاه های کشور زمین های ورزشی خراب می کرد و بجایش مسجد می ساخت و اسم نوه اش یعنی نماد اسپرم اش هم نور زهرا است .اینها را هم برای دستگاه تبلیغاتی یک عده دزد پست میکند که اگر خری کباب شد .فردایش شناسنامه نشان دهد که این همان نیکا است و این هم تاریخ تولدش و منم ان پالانی معروف ! کجاست سهم من از ان خر مرحوم .ننگ بر رژیم کثیف ملا ها که ملت را به چه روزی انداخته اند .
    170
    26
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    باز توئ حوزه زیادی فشار شروع کردی به دری وری ؟ اسم دختر را گذاشته نور زهرا ؟ چقدر این را تکرار می‌‌کنید ؟ اینقدر نرخ شما در حوزه ارزان است که فقط این را به شما یاد داده؟ ولی‌ عجب این آیت الله شما در حوزه زرنگ است. از حجره ۱۵ شروح تا هجره 69 . به همه شما هم فقط یک جمله یاد داده
    22
    93
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    از فشار عقده یه وقت پاره نشی!
    17
    125
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۹
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد

    بعضی ازاسم‌ها درخیلی ازکشورها غیرمجازند:مثلاً درفرانسه: نوتلا (Nutella) توت فرنگی (Strawberry) مینی کوپر و پرنس ویلیام ممنوعند.درعربستان سعودی: اسمهای لیندا، انجل، مایا، ملکه، آلیس، بن، پیامبر (Prophet) غیرمجازند.درآلمان: اسم‌های غیرمجاز: آدولف هیتلر، أسامه بن لادن، ووداستاک (Woodstock) و گرامافون.درمالزی: اسم‌های غیرمجاز: هیتلر، ۰۰۷، گوژپشت(Hunchback.درضمن بعضی ها واقعاً اصلاً رفوزه اند! خود آریامهرنوه اش نوالزهراست، بعد این خانواده لقب آریامهر را می خواهند😀
    116
    16
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    گذاشتن این اسم حتی زمان شاه فقید هم ممنوع بود. ولی آریا آزاد است و من ترجیح میدهم ممنوع و مخصوص شاه فقید باقی بماند
    12
    30
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    آریامهر اسم نیست، کنیه استش که به نجات‌پرستی اشاره دارد. ما همگی بندگان خداوند و نژاد، رنگ، زبان و اینها برتری نیست. برتری در پیشگاه خداوند فقط تقوی می‌باشد.
    61
    10
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    فیلم مونتاژ کنسرت دکتر بینش دانش پژوه و فرح و تلاش این دو متقلب را برای خر کردن یک ملت دیده ای ؟
    85
    8
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    میترسم ازت دو تا سوال راجب خاندان پالانی کنم بری یک هفته قایم شی ! دکمه پاسخ را بزن تا سوال هایم را تکرار کنم .نکند فراموش شده باشند؟
    89
    9
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    vg2000 - اسلو، نروژ

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    تو خفه تو باید راجع به طالبان صحبت کنی نه پادشاه ایران
    7
    38
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    اما در اینترنت انتخاب اسامی آزاد است. مثلاً “پیرزنِ مفلوک” یا “هانی روانی” و یا “جانت جور، چشمت کور” و امثالهم!
    9
    65
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    شایسته ترین اسم برای این ها که نام بردی: "نکبت روانی"
    6
    38
    ‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ما گاهی تصور میکنیم که پر روتر و چشم سفید تر از متولیان حکومت اسلامی کسی نیست، اما این چپول ها آنها را هم از رو برده اند.
    6
    34
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    مذهبی جماعت مذهبش را بطور موروثی در نوزادی در مغزش کاشته اند و دچار بلاهت شده در صورتیکه خودش هم قربانی یک پدر مادر و اجتماع نادان است اما چپول بیمار حسودِ خودپرستی است که حاضر است قیصریه را آتش بزند تا یک تکه دنبه ی مفت گیر خودش بیاید. این ها خودشان را تافته ی جدا بافته از جنس مخصوص اعلا می بینند. چپولیسم این ها باور مفتخوری در حد گیرش است و در دهش بسیار خسیس و یک قطره آب از دست این ها به نفع جامعه نمی چکد. به هر جا میروند نکبت را هم با خودشان می برند. احمقانه به نوعی از "جبر تاریخی" معتقدند که در هزار جا حتی چین و روسیه شکست خورده و ریشش در آمده است و با این وجود در این توهم به سر می برند که سرنوشت مختوم دنیا کمونیزم است در صورتیکه هرگز خودشان به سهم مساوی راضی نیستند
    5
    28
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    خودش اسم بچه هایش را رضا و علی رضا گذاشت حالا این بیچاره گرسنه و بی کار می خواهد اسم بچه اش را بگذارد لقب کسی که خودش به خودش اریامهر می گفت و بابت شکنجه و قتل یک ملت نشان و مدال میگرفت ! از دست خودش ! شیرین عقلی که در دانشگاه های کشور زمین های ورزشی خراب می کرد و بجایش مسجد می ساخت و اسم نوه اش یعنی نماد اسپرم اش هم نور زهرا است .اینها را هم برای دستگاه تبلیغاتی یک عده دزد پست میکند که اگر خری کباب شد .فردایش شناسنامه نشان دهد که این همان نیکا است و این هم تاریخ تولدش و منم ان پالانی معروف ! کجاست سهم من از ان خر مرحوم .ننگ بر رژیم کثیف ملا ها که ملت را به چه روزی انداخته اند .
    74
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    اما این چپول ها آنها را هم از رو برده اند!.یک چپ نشان بده تو را با فوتوشاپ و مونتاژ .....کرده باشد ؟
    55
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ....ان شاه شیعیان جهان ات بود که نطفه اش را در طویله های تالش و سوادکوه با پشکل چهارپایان بسته بودند و گند زد به ۲۵۰۰ سال مفت خوری یک عده جلاد و ادم کش با عنوان شاخ و پاد ه شاخ .کل دنیا پادشاخی بود و از ان تعداد مانده فقط چند تا کشور که پالان هایشان فرسوده اند و بیکار بدرد دم در مستراب های تاریخ هم نمی خورند . .....؟ نظرت را راجب مونتاژ های فرح و دکتر بینش پژوه بگو تا ببینم قصد خر کردن چهارتا ....را نداری تا با منطق تمثال خودت و شاه ات را ......شاهی که در دانشگاه های کشور زمین های ورزشی ویران می کرد و بجایش مسجد می ساخت .نصف جمعیت ایران را که زنان کشور من بودند و شامل ... می پنداشت .اسکلی که خودش به خودش لقب اریامهر میداد و درجه و نشان لیاقت😅
    68
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    بانوی محترم برای من ایران مهم است و نه افراد مشخص. هر کس به ایران خدمت کند او را دوست دارم. به این کلمات شاه و رئیس جمهور هم اهمیت نمیدهم. ممالک بسیاری شاهی هستند و بسیار خوشبخت و دلیل این همه نفرت شما را نمی توانم هضم کنم. دو طبقه ی بی وطن چون مهر وطن ندارند نمیتوانند به ایران خدمت کنند. شیخ ها و چپول ها. چون هر دو بی وطن و مانیفست هر دو کشک است و شکست خورده. کاش بجای این همه نفرت شخصی فقط یک سنگ به طرف ملاها می انداختی وگرنه اینکه نام او حسن و حسین و رضا هست یعنی چی؟ اسم کسی عزرائیل باشد و به ملت ایران خدمت کند. این همه کینه را از خودت دور کن. صد برابر اینکه به کسی اسیب بزنی خودت در اتش کینه اسیب خواهی دید. اما ما هر چی می کشیم از چپول ها است. اشتباه شاه این بود که فکر میکرد با مذهب میتوان جلوی خیانت چپول ها را گرفت. البته اگر دکترین برژینسکی و تب کردن چپول های فرانسه و حزب دموکرات نبود دچار کثافت سال ۵۷ نمیشدیم. حالا هم با اینکه من سلطنت طلب نیستم اما هرکس به رضا پهلوی فحش میدهد دانسته و یا ندانسته در زمین اخوندها بازی می کند
    5
    16
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    یک سند دال بر جاسوسی یا خیانتی را که بخاطر ان جوانان ایران را بعنوان چپ اعدام و شکنجه می کردند و شما اسم ان را خدمت می گذارید .بیاور تا برویم سراغ خدمات شاهان پهلوی به ایران و خودشان و دین اسلام .بفرمایید یک سند حتی از خیانت ها و جاسوسی های حزب توده!
    6
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    نبرد با پهلوی نبرد با ملا هاست .دیکتاتور خوب و بد ندارد .۱۰۰ نفر کشتی یا یک نفر .قاتل قاتل است و باید مجازات شود .شیخ و شاه هم ندارد.
    6
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    تمام ممالک دنیا خائنین به تمامیت ارضی کشور را اعدام میکنند. در زمان مصدق بیش از 200 افسر توده ای در نقاط کلیدی ارتش بودند. مسلحانه به نفع شوروی خیانت کرده و اعدام شده اند
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    نه دیکتاتوری و نه آزادی کلماتی صحیح هستند. بجای ازادی بگوئیم حکومت بر مبنای قانون. وظیفه ی شاه و هر حاکمی حفظ تمامیت ارضی و امنیت است. امنیت از نان شب واجب تر است. بدون امنیت دختر شما نمیتواند به مدرسه برود. وقتی گروه های مسلح می خواهند قوانین را به نفع دولت های بیگانه بشکنند وظیفه حاکم برقراری امنیت است. ان هم چپولیسم درمانده و وامانده که همه جا انرا تف کرده اند و شما هنوز هم با خود گول زدن عقبش میگردید. روسیه و اروپا بعد از امتحان چپولیسم را تف کردند. چین هم بوسیله ی فراماسونرها اداره و هزاران میلیونر دارد. کوبا و کره شمالی هم در اوج بدبختی هستند
    3
    8
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۹
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۱-حکومت+سلطنت=استبداد.(شاه) ۲-حکومت+دین=استبداد(شیخ)
    7
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ما در دنیای شعار و خیالات و نفرت ها زندگی نمی کنیم. بجای شعارهای مرگ بر این و انِ کتابیِ چپول ها الترناتیو خودت را که حداقل 1000 نفر طرفدار داشته باشد معرفی کن. برای پختن ابگوشت نخود و پیاز و گوشت و روغن لازم است با شعار و هویج و نفرت نمی توان ابگوشت پخت
    5
    9
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اگر به تف و اخ توف است که ملت ایران ۵۰ سال پیش ٫ملت فرانسه ۲۳۳ سال ملت روسیه ۱.۸ سال !المان ۱۰۷ سال پیش و ان چند کشور اروپایی و پادشاهی دنیا هم سبک پادشاهی فردی و اقتدار گرایانه را قرن هاست تف کرده اند و اخش را هم با سیفون کشیده اند!
    5
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    الترناتیو برای ۱۰۰ دمین بار حمایت از جنبش های داخلی ! الترناتیو هر چه باشد ! رضا پهلوی که بیشتر از ازادی ایران نگران ازادی خودش است و به فکر سپاه و سران ان و وجهه اسلام بعد از فروپاشی٬ نیست! رضا الترناتیو نیست که خود دیکتاتوری است .هیچ انسان عاقلی جان در دست نمی گیرد تا حجاب برود بجایش کلاه شاپو بیاید ! الترناتیو تو امروز باید حمایت کامل از صندیکاها .کانون حمایت از زنان و کودکان و کارگران و زندانیان سیاسی باشد .نه کانون حمایت از رضا پهلوی که نماینده مورد نظرش برای اتحاد با مسیح ان لات خواننده است که میگوید چپ ها و مسلمانان را باید در مساجد و دانشگاه ها ختنه کرد و دست در دست رضا به نشانه اتحاد پا را از خمینی هم فراتر میگذارد؟ که خدعه میکرد و میگفت همه ازادند .شما هنوز سر کار نیامده ملت را ختنه کرده اید.
    5
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    200 افسر توده ای در نقاط کلیدی ارتش بودند. مسلحانه به نفع شوروی خیانت کرده و اعدام شده اند! یک سند موثق ! فقط یک سند کافی است تا اعدام ان ۲۰۰ نفر را بنده بعنوان یک چپ قبول کنم!و لاغیر یک جنایت بر علیه بشریت است و عاملین ان لایق اعدام و مجازات.سید علی هم مخالفان خود را به همین بهانه ها میکشد و شکنجه می دهد. خیانت بنفع شوروی سند لازم دارد اما خیانت بنفع اسراعیل و تشویق به زدن سر مار در تهران و تاکید بر حفظ منافع یک دولت خارجی پس از حمله نظامی به ایران !خیر.کور شود ان چشم که و پر شود ان مغز از پهن و پالان که نتواند دید و فهمید.
    7
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    عزیز جان پس توده ای و چپول هستی. منتظر باش تا صبح دولتت بدمد ولی من حیف وقتم می بینم که روی اسب مرده شرط بندی کنم. شما که اینقدر با اخلاق هستی از جنایت های پل بوت و استالین هم بنویس که دیگران در مقابل این ها قدیس هستند
    3
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دیگر اینکه شما دچار اوهام هستید. فکر کردید با حکومت مصدق حکومت چپول ها پیروز میشود و اشتباه کردید. حالا هم چسبیدید به حکومت اخوندی تا به چپولیسم برسید این بار هم اشتباه می کنید. دنیا را مساوات فردی شکل نمی دهد. دنیا بر اساس علم و دانش و قدرت و سازندگی شکل می گیرد
    4
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    خیر طبق معمول همچون شاه و سید علی خواسته یا نا خواسته اشتباه محاسباتی دارید و همه مخالفان را یا تروریست میپندارید یا توده ای ،نه توده ای هستم و نه طرفدار تروریست ،اگر هم مدافع کشتار ۲۰۰ نفر با همین اتهاماتی که شما اینجا به بنده زدید بودم الان بجای شما بنده بودم که باید از کشتارهای استالین دفاع میکردم ،از شما انتضار این مقدار از درک و فهم می رود ،که در جواب سوال یک نفر چون من برای فرار از پاسخگویی بهتر است از متد انسانهای متمدن امروزی بهره برده و بدون تهمت و وضل کردن مخاطب به یک جریان سیاسی یا با سند و مدرک در تایید فرمایشات خود کوشا باشید و یا به اشتباهات و جنایات شخصی که جنایت کرده است و کشتار اعتراف !
    6
    4
    ‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    دنیا بر مبنای حق برابری انسانها در برابر قانون است که بصورت متمدن آن شکل می‌گیرد، عزیز جان ،نه بر پایه تبعیض و عنصری بنام اسپرم مقدس ،و نظم های سنتی که شامل سلطنت هم می‌شود، نظم هایی که پادشاهان خود بر هم زننده آن بوده اند و با بر اندازی یک سلسله ،سلسله دیگری را بر سر کار آورده اند ،این نظم سیاسی یا با کودتا و بزور شمشیر از جانب پادشاهان و نمایندگان دین بهم خورده است یا با انقلاب توسط چپ ها ،عواقب هردو این پروسه ها را هم کسی نمی توانسته و نمی تواند پیش بینی کند !عزیز جان،لذا اگر خواهان انقلاب هستی باید بدنبال آرمان های انسان دوستانه و دمکراسی باشی و مدافع احقاق حقوق انسانها ،یعنی چپ ،اگر هم بدنبال کودتا و حمله نظامی و همه ان چه را که ملت ایران از ۲۵۰۰ سال تا به الان شاهد آن بوده است یعنی سلطنت و خفقان و تصمیم گیرنده او باشد و تو مطیع ،راه را درست رفته ای و احتیاجی هم به آلترناتیو دیگری نداری ،تاج بردار و امامه بگذار
    5
    3
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    خانم لجوج هانی و پیرزن مفتضح شد حالا لباس عوض کرده ای. بجای اسم باید خودت را عوض کنی. الان پهلوی حاکم نیست که دائما به ان می پردازی . هدف براندازی حکومت مستقر است و با به کربلا زدن و ایجاد تفرقه به نفع اخوند بازی کردن است
    2
    8
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دوست شجاع من که بی باکانه به اردوی متحد حزب الله و شاه الله می‌زند و این بیسوادان همایونی را قلع و قمع میکند گاهی از جاده انصاف و راستی خارج شده و به همه شمشیر می‌اندازد. تاریخ نوشتاری ایران 2500 سال و تاریخ راستین میهن 10000 سال است و فراز و نشیب داشته ولی ننگین حتما نیست. کسی که کورش و داریوش و فرهاد و انوشیروان و خشایار ویعقوب ونادر و کریمخان و هزاران فدایی میهن را کودتاچی ومستبد و جنگ سالار می‌خواند حتما از تاریخ هیچ نمی‌داند و قدرت درک زمان و مکان و شرایط واولویتها را ندارد . حتی خدمات محمدرضا شاه را در تصرف سه جزیره و بازگرداندن اروند رود به میهن و سپاه دانش و سپاه بهداشت و تغذیه رایگان (توسط فرح) نمی‌توان. نادیده گرفت.البته این مانع انتقاد از اشتباهاتش نیست. شما را نمی‌دانم ولی من راستی را هدف میدانم. اینها که در این سایت قربان صدقه آویزه های رضا پهلوی و زن . فاسدش می‌روند اینها همان 11000 اکانتهای سپاه چهارپایان هستند که هدفشان هدایت یک بخش از مخالفان و تبدیل آن حداقل در فضای مجازی به جنگ اپوزیسیون با همدیگر است.در جاده انصاف و هدف راستی بمانیم.
    4
    4
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    دوست بزرگوار، بنده بهیچ وجه از جاده انصاف خارج نشده و نمی شوم ،خدماتی را که بعضی شاهان سرزمین من به کشورم کرده اند را منکر نبوده و نیستم ،منتهی مشکل بنده با خدمات کسانی امثال رضا شاه و محمدرضا شاه آنجا سر بر می آورد، که چون از مجرای قانونی و به خواست ملت نبوده است دارای یک زیر بنای محکم و پایدار نبوده است و صرفا چون در راستای منافع آنها با آبادانی کشور بوده است رخ داده است و منافع آن نیز شامل قشری از جامعه ایران شده است ،بله ورزشگاه آزادی را لطف کردند و ساختند ،در کنارش هم ۶۰ هزار مسجد را هم ،اما آیا برای یک کشور ۳۵ ملیونی که شامل کردستان و بلوچستان و بندر عباس و دهات و شهرستان ها هم می‌شد، یک ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری کافی بود ؟چرا باید یک شخص برای گرفتن سه جزیره تصمیم بگیرد و ملت را به هیچ بپندارد که از پشتوانه آن محروم شود تا ما بعد از ۵۰ سال هنوز بر سر این سه جزیره با امارات چانه بزنیم ،بله سیاست های رژیم هم بی تاثیر نبوده است ،اما اینجاست که یک کشور نیاز به زیر ساخت های سیاسی و اقتصادی پیدا می کند که جز در سایه حکومت ملت بر ملت محال و غیر ممکن است ،درود بر تو ،ممنونم بابت کامنت درست و
    5
    1
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    هدف براندازی حکومت مستقر است و با به کربلا زدن و ایجاد تفرقه به نفع اخوند بازی کردن است؟ بله دشمن یکی است ! هدف هم بر اندازی ! اسان هم بدست نخواهد امد .وکالت و اعلامیه و توصیه به زدن سر مار را هم دگر کسی باور ندارد .منتهی وحشت از ان روزی است که ما بجای چهره جلادی چون خمینی ! یکی را مثل رضا پهلوی در ماه ببینیم! ان که به صحرای کربلا می زند من نیستم ! نور زهرا است و حافظ منافع دین اسلام و نگرانی و دلواپسی های شرعی و اجتهادی ایشان بعد از براندازی است!
    3
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    ممنونم بابت کامنت درست وبجای شما .اگر رضا شاه مسیر جاده کندوان را از مسیر بهارستان و مجلس شورای ملی می گذراند ! بنده هم الان با اتکا به منطق و خرد و داشته های تاریخی ! به وجود ایشان افتخار و بخود بابت داشتن چنین پادشاهی چون کریم خان زند میبالیدم و ...درود بر تو
    6
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    میدانی مشکل تو چیست؟ از من بیزاری. از سبکبال بیزاری. از زرتشت بیزاری. از 98 درصد اعضای این سایت بیزاری. از حکوت اخوندی بیزاری. از منافقین بیزاری . از پهلوی ها بیزاری . از ترامپ بیزاری. هنوز چپولیسم را هم تجربه نکردی. بعد 15 روز در کوبا از چپولیسم هم بیزار خواهی شد. مشکل تو خانم پیرزن و هانی خودت هستی. چون تمام وجودت نفرت و بیزاری و تخریب است و علت ان اینکه بیشتر از همه از خودت نفرت داری
    3
    12
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    بنده از هر جانوری که ملت شریف و بزرگوار ایران را نادان و ناشکر بداند بیزارم .خواه شهبانو باشد و دکتر بینش پژوه ! خواه رضا پهلوی باشد و ارازلش را که بدرستی نام بردی .!
    7
    2
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۹
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    بی محلی وتحویل نگرفتن آدم های بی شخصیت،بوگندو وخرفت که همیشه درمسیربادحرکت میکنند،روش آنسانهای والااست.چون این بی هویت های هوچیگر بخاطریک رای مثبت ازحیله آویزان شدن به سلطنت طالبان استفاده میکنند.ضرب المثلی هست که میگویند:.اگربخواهی درمسیرت به موقع برسی،به واق واق سگها توجه نکن وسنگ نینداز!چون خصلت این حیوان همین است.
    7
    2
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گرامی دوهزار اسم و کنیه که عوض کنی باز فقط خودت هستی. موجودی مالامال از نفرت چون بشدت از خودت و خاطراتت و هرچی افکارت را احاطه کرده حتی بی دلیل متنفری. در وجودی که مطلقا عشق و مهر و دوستی و انفاق و گذشت حتی باندازه ی ذره ای نیست جز خشم و کینه و حسادت و تخریب نمی توان یافت. فقط خشم و پرخاشگری که حکایت از وجودی دارد که در خودش ارام نیست و دائما با خودش و همه می جنگد و حاصلش پیری زودرس است. در 45 سالگی همچون پیرزن های 75 ساله علیل با انواع قرص است که بیشترینشان برای روان درمانی است. روانی که هرگز درست نمیشود چون برای کسی که در درجه ی اول دشمن خودش و از خودش بشدت متنفر است درمانی نیست
    0
    8
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    pirzan e irani - استکهلم، سوئد
    جارو که دست بگیری گربه دزده فرار میکنه
    0
    7
    ‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    این حجم از عشق و علاقه را به یک ملت که در کامنت هایم مشهود است ،اگر درک نکرده ای ؟و راه علاج مرا استفاده از فوتو شاپ و مونتاژ یا دیدن چهار تا مستند یک تلویزیون مزد بگیر مثل من و تو می دانی ؟خودت را به یک روانپزشک نشان بده یا کار کن و ورزش تا از این توهمات بیرون بیایی و جسم و روحت را با فضایل انسانی شستشو دهی ،از همه مهمتر کتاب بخوان
    3
    2
    جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    عزیز برادر مسئله علاقه به رصا گاو نیست مسئله قبول کردن تاریخ است و پزداختن به مسائل جاری. ما با کل کل کردن با اطلاعاتی های جمهوری اسلامی تحت لوای طرفداران پهلوی داریم در دام آنها می‌افتیم. اینها می‌دانند در این فرقه فقط آدمهای فرصت طلب و مزدور جمع شده اند و دارند یارگیری. می‌کنند.اینها بیش از سی سال است که افسار رضا پهلوی را در دست دارند. متاسفانه ما در ایران خائن بسیار بسیار زیاد داریم و بعید می‌دانیم تاریخ ایران اینهمه مزدور و خائن به عمر خود دیده باشد. باید بیشار از بحث خارج و به روشنگری اقدام کنیم درود بر تو
    3
    1
    جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    کوری عصاکش کور دگر شود. دو تا ساندیس هم برای من باز کن
    3
    2
    جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    کاملا با تو موافقم اما اقدامات این سایبری ها را هم نباید بی جواب گذاشت! متاسفانه جامعه ایران مخصوصا قشر جوان ان بجای کتاب عادت کرده و کامنت می خوانند .
    2
    0
    جمعه ۲۸ دی ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.