شاهزاده رضا پهلوی: کسانی که با من دشمنی می‌کنند، برنامه و رهبران خودشان را معرفی کنند

ایندیپندنت فارسی: رضا پهلوی در بخش دوم مصاحبه با مجله فریدون که روز شنبه ۲۴ آذر منتشر شد، در پاسخ به سوالی درباره کسانی که با پنج راهکار او برای رسیدن به ایرانی آزاد و دموکراتیک مخالفند گفت: «پاسخ من به کسانی که به هر دلیل معتقد به روش و راهکار من نیستند این است که بسیار خب، برنامه خودتان را ارائه دهید. رهبران خودتان را معرفی کنید.»
+652
رأی دهید
-93

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۵
    ایران من و شما - پاریس، آلمان

    این عقب افتاده فکر کرده واقعا خبریه.
    374
    55
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    Zan Zendegi Azadi عزیز، برنامه شما و رهبر شما برای سرنگونی رژیم مفعول عظما چیه؟ به هر حال بدون برنامه و رهبر و راهنمایی مردم که نمیشه به جنگ نیروهای سرکوبگر رژیم ضد ایرانی آخوندی رفت.
    24
    237
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    بارها عرض کرده‌ام رضا پهلوی را بدلیل داشتن معلولیت‌های ذهنی و جسمی ناشی از اختلالات ژنتیکی بدلیل سن بالای محمد رضا شاه در هنگام تولید مثل ٬که خود آن مرحوم هم به دلیل سن بالای رضا شاه در زمان هم آغوشی با مادر ایشان از داشتن این نشانه‌های مخرب ژنتیکی، متأسفانه بی‌نصیب نمانده بودند. را نباید جدی گرفت، مشکل ما با طرفداران بازگشت نظام پادشاهی امثال شاهین نجفی و مثتاقی و نوری زاده ها است که از این معلولیت ذهنی شاهزاده برای رسیدن به اهداف کثیفشان و منابع مالی بهره می‌برند، وگرنه بنده هیچ مشکلی با شخص رضا پهلوی ندارم و او را انسانی بسیار محترم و خوش لباس می‌دانم که متأسفانه بدلایلی که عرض کردم و سوء استفاده عده‌ای فرصت طلب بازیچه دست رژیم و این ناجوانمردان شده است
    369
    50
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد

    مسئله رهبریت اپوزیسیون مسئله ساده ایست که متاسفانه به دلیل موضع گیری نادرست آقای رضا پهلوی به معضل بزرگی تبدیل شده. اگر آقای رضا پهلوی آنطور که بارها در صحبتهایش گفته اعتقاد و التزام به دمکراسی دارد باید کاملا واضح و روشن و بدون هیچ ابهامی با طرفداران خود صحبت کرده و پادشاهی با قدرت سیاسی را که بر خلاف موازین دمکراتیک است محکوم و مردود اعلام کند و صریحا اعلام کند که ابدا به دنبال یک سیستم پادشاهی با حفظ قدرت سیاسی نیست. آقای رضا پهلوی و طرفداران ایشان در بهترین حالت در فردای ایران آزاد, می توانند با انتخاباتی دمکراتیک و با رای احتمالی مردم ایران پادشاهی به شکل(تشریفاتی) و بدون هیچگونه قدرت سیاسی که در کشورهای اروپایی رایج است را در کشور مستقر کنند. شاید زمان آن رسیده که آقای رضا پهلوی, یکبار و برای همیشه تکلیف خود را با مردم ایران روشن کند و به جار و جنجالی که مدتهاست ذهن بسیاری از ایرانیان را مشغول کرده, پایان دهد. شاید در این صورت ایشان موفق به جلب اعتماد بسیاری که با دیده شک و تردید به رهبریت ایشان نگاه میکنند, گردد.
    307
    53
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان

    رهبرم سید علی و برنامه، جهانی کردن مذهب حق.
    352
    22
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    Araz Golders - لندن، انگلستان

    بزرگترین آلترناتیو . جمهوری دموکراتیک فدرال ایران. Democratic Federal Republic of Iran
    285
    35
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    در یکی از سفرهایم به لس آنجلس به دیدار دوستی رفته بودم که در همسایگی‌اش خانم محترمی می‌زیستند ٬ اتفاقاً نسبت نزدیکی هم با اولیاحضرت یاسمین پهلوی داشتند و مثل بنده در ان برهه از زمان طرفدار سفت و سخت نظام پادشاهی و شخص رضا پهلوی بودند بدلیل همین اختلالات ژنتیکی قدرت تشخیص، خوب و بد را نداشتند و هدف سوءاستفاده‌های جنسی لات‌های محل قرار می‌گرفتند، طبق فرمایشات دوستم، زمانی که این بانوی محترم حامله شدند! یک نفر از این ارازل و اوباش در کنار ایشان نمانده بود، امثال نوری زاده‌ها تا زمانی که منافعشان اقتضا می‌کند در کنار شاهزاده خواهند ایستاد، به محض تشخیص بارداری این بزرگوار صحنه را ترک و اورا تنها خواهند گذاشت،
    296
    31
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    برای مرحله ی گذار به شخصی احتیاج داریم که حداقل 20 درصد مقبولیت عمومی داشته باشد. شعار دهندگان قسم خورده ی چپولیسم کسی را معرفی کنند که حد اکثر 3 درصد طرفدار دارد تا همه به دور اوجمع شویم.
    29
    252
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دوست عزیز شما اگر دقت کنی نسلهای جدید معمولا تک فرزند یا دو فرزند دارند ولی نسلهای قبل تر حتی معمولا بیش از پنج فرزند حتی تا ده فرزند هم دارند و بچه های اخر معمولا زمانی متولد شده اند که پدر بالا چهل و پنجاه سال است و این فرزندان اخر هیچ مشکلی هم ندارند و من خودم از زمانی که این بحث را مطرح کردید چند مورد را دیدم از جمله اخرین فرزند خانواده خودمان یعنی ته تغاری و پسر کوچک خانواده که زمان تولد او پدرم ۴۸ سال داشتند‌. اینم از اون حرفایی بود که به قول دوستمان تو دگه به گاو شاخ زدی. ولی بازم برات به عنوان مخالف رژیم ضد ایرانی عربپرست آخوندی آرزوی موفقیت میکنم.
    19
    170
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    ساندیس خورهای فاطمیون افغان حمله 😅. درد و بلای شاهزادمون بخوره تو فرق سر هر چی انگل ساندیس خوره. با کسانی که خورشید و ماه رو تو اسمون نمیبینند بحث نباید کرد چون اون انگلها یا کورن تا خودشون رو زدن به کوری. به امید ازادی ایران به رهبری شاهزاده رضا پهلوی. جاوید شاه پاینده ایران.
    28
    227
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    فاطی جان دوست داشتنی، میگن سید علی مفعوله و حتی علامه الاهیاری هم این مطلب را گفته و ویدئوهاش در یوتوب موجوده و شوهر خواهر خامنه ای شیخ علی تهرانی در نامه ای به خمینی در دهه ۶۰ در زمان ریاست جمهوری خامنه ای از فساد خامنه ای در نوجوانی گفته بود که خانواده شیخ علی تهرانی گفتند منظور پدرشان لواط خامنه ای در نوجوانی بوده بوده و همینطورفائق شیخ على سیاستمدار نامدار و محبوب عراقى در توئیتى جنجالى چنین نوشته است: در سال ١٩۵۶ میلادى خامنه اى زمانى که تنها ١٧ سال داشت به مدرسه الیزدى شهر نجف آمد. جوانان زیادى با وى لواط میکردند بطورى که همه ازین موضوع آگاهى پیدا کردند (بوى گندش بلند شد) به همین دلیل آقا بزرگ طهرانى (از علماى بزرگ شیعه) نامه اى به آیت الله مرعشى نجفى در ایران نوشت و از وى خواست از پدر خامنه اى (جواد خامنه اى) بخواهد که پسرش را از نجف خارج کند چون آبروى ما را برده است.
    20
    173
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا

    اخوندها و چپی ها مثل سگ از شاهزاده رضا پهلوی میترسند چون اکثریت مردم طرفدارش هستند
    25
    215
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۵
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    اینگونه رهبران که امثال فاطی اجنبی و سرباز رهبر و ته باز رهبر مفعول الذات عنوان میکنند بدرد ...هم نمی خورند . میخواهی چکار مگه بچه شدی مرد؟ بچسب به هدفت و به فکر این اشغالها هم نباش . اینها دنبال طوسی هستند تا تنقیه یا حقنه شوند
    20
    157
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    تحقیقات پزشکی ثابت کرده است که سن بالای پدر می‌تواند منجر به بروز عوارضی در کودک بعد از تولد شود. عوارضی مثل ابتلا به بیماری‌های ژنتیکی یا نقص‌های مادرزادی مانند نقایص قلبی، شکاف سقف دهان و شکاف لب، درازی گوش .و حالت غیر طبیعی دماغ .تنگی دریچه ریوی و نیز اختلالات رفتاری و روانی مثل اختلالات شناختی (تشخیص دوست و دشمن٬ مصداقی مجاهد و تواب یا نجفی و بقیه جانوران دو زیست)، بیش فعالی یا ADHD،(دادن اعلامیه های پی در پی و بی محتوا) اوتیسم (بی اعتنایی به رفتارهای اعضای خوانواده ٬مخصوصا همسر)، اختلال دو قطبی(طرفدار جمهوری ٫ انتخاب نور زهرا بعنوان وارث تاج و تخت ٬ سکولاریزم و دفاع از دین در مواجهه با اسلام ستیزی و بقای نظام ) اسکیزوفرنی (رویای تاج گذاری ) و غیره که قسمت درازی گوش و حالت غیر طبیعی دماغ هم در چهره و رفتار رضا شاه دوم مشهود و غیر قابل انکار است.در مورد بقیه موارد هم با یک سرج کوچک تحت عنوان سن‌ بالای پدر چه خطراتی برای جنین دارد؟به صحت عرایض بنده پی خواهید برد.
    208
    21
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Munchen - مونیخ، آلمان

    تروریستهای اسلامیست مجاهدین را که کنار بگذاریم ،بقیه اینها نه برنامه ای دارند و نه رهبر و نماینده ای.فقط زبان دراز دارند تا نفرت و عقده و دشمنی هاشان با شاه فقید ایران را در فضای مجازی پخش کنند.اینها همان ارتجاع سرخ (چپ) هستند که با همکاری با ارتجاع سیاه (مذهبیون )کشور را به این روز انداختند،فقط میگویند نه.هرجای دنیا کسی که در حزبی یا گروهی باشد،اگر با حزب و گرایش دیگری مخالفت میکنه باید حرفی برای گفتن داشته باشه،نماینده ای، برنامه جایگزینی چیزی.اینها فقط مقاله نویسی و نفرت پراکنی یادگرفته اند. البته عده زیادی از اینها اصولا عوامل سایبری/اطلاعاتی رژیم هستند که قصدی جز تفرقه و پخش دروغ و ترس و دودلی بین مخاطبین ندارند.از جمله درصدی از خوده به ظاهر هواداران سلطنت. خلاصه که آش شغله قلمکاری هست.اینقدر هم وقیح هستند که ادعای دموکراسی دارند ولی نمیخواهند قبول کنند بالاخره درصد قابل توجهی از مردم ایران علاقه مند به شاهزاده و پهلوی هستند و شما ناچارید این رو قبول کنید.
    19
    166
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    دلاور - استهکلم، سوئد

    اخر عاقای جلو افتاده تو چشم گوش نداری از اینکه این همه اتفاقات و این همه خبر در این یک سال و چند ماه رخ داده و در تمام خبرگذاریها انتشار و پخش شده , هنوز خبری نشده؟ این است که میگویند بعضیها در گوش گاو خوابیدن!
    168
    18
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    خشایار1980 - شیراز، ایران

    انسان هایی که امروز به دنبال عمامه و یل تاج هستند بسیار به همدیگر شباهت دارند.در مرحله اول وحشی تشریف دارند،هیچ انتقادی از آنها نمی توان کرد.به ندرت یک کتاب را کامل خوانده اند،در بهترین حالت خلاصه خوانی می کنند و آزاد نیستند،دائم به یک فرمانده نیازمندند.. اگر ایشان نبودند الان مدت ها بود که مااز دست این جلادان نجات پیدا کرده بودیم
    177
    23
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    ماینر - اسن، آلمان

    چند نفر با اکانتهای کلن و وطن نام توو.. واقعا از لحاظ عقلی یک سور زدن به جلبک از لحاظ .... هم یک سور زدن به لاتهای چاله میدانی .این از این خب واقعا شاهزاده حرف حق میزنن فارق از من کی هستم و تو کی هستی اونی که میگه تو اشتباه میکنی خب بیا جلو حرف و برنامه ارائه کن چرا فقط پارازیت تراوش میکنید .
    15
    147
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    خشایار1980 - شیراز، ایران
    میشه توضیح بدی چطور میشد اگر ایشون نبودند و ما با نبود ایشون نجات پیدا کرده بودیم؟
    23
    111
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    تحقیقات پزشکی که بارها تکرار کردی را من با مدرک جواب دادم،جواب نداری؟ در مورد سوال قبلی هم که جوابی نداری طبق معمول. چرا خودتا ضایع میکنی عزیزم؟ نکن ، خوب نیست به ابلفرز عباس عرب
    19
    121
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان

    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    بله، ببین ولی باور نکن. این‌ها شایعاتی می‌باشد که با چت جی‌بی.تی پردازش میکنند.
    134
    15
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    باز تو طبیب شفاخانه شدی؟ سن پدر من بقدری زیاد بود که باباکلان صداش میزدم. هیچ دوشواری هم ندارم. هی اینقدر دروغ‌زنی نکن. تو تمام گپات شاید کمی همون شکافهای دهن و لب که با عملیات زیبایی الحمدلله ترمیم گشت.
    129
    14
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tornado1 - استانبول، ترکیه

    دوره حکومت فردی سر آمده ، چه شاه باشه چه ولی وقیح ، عصر ، عصر دموکراسیه
    141
    23
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    واقعا خاک بر سرما حتی این تروریست های سوریه هم بعد از سیزده سال تونستند با هم تفاهم کنند ما با این همه ادعا بعد از چهل و چندی سال نتونستیم با هم به تفاهم برسیم یکی میگه دماغ اش بزرگه یکی میگه فامیل هام تو زندان پدرش کشته شدند یکی تئوری میاره که چون پدرش در سن بالا بچه دار شده این عقب افتاده هست خوب جونتون در راست میگه دیگه میگه من رو قبول ندارید یک نفر یا یک تشکیلاتی رو معرفی کنید
    13
    121
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tornado1 - استانبول، ترکیه

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    دست چلاغش تو ....
    10
    93
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    با خوندن مطلب به اصطلاح علمی جنابعالی متوجه شدم زمانی که متولد شدی بابات سن پدر بزرگم رو داشته😂😂
    13
    106
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tornado1 - استانبول، ترکیه

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    هر چقدر لباس بپوشه و . اون دماغ خرطوم گونه ضایعش می کنه بسیار
    116
    10
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    از شهبانوی ایران زمین، مادر معنوی ما ایرانیان این انتظار می‌رود، با شناختی که نسبت به شاهزاده دارند این تذکر را به ایشان بدهند تا فریب این فرصت طلبان را نخورند و همانطور که در زمان همسر بزرگوارشان که این نطفه شوم توسط متولیان دین در جسم و روح ان بزرگوار در حال جان گرفتن و تکامل بود و کم کم به مرور زمان اثراتش در جامعه نمایان می‌شد ٬همین لات‌ها و ارازل اوباش فرصت طلب امثال تقی زاده‌ها و ثابتی‌ها بودند که قبل از تولد آن طفل حـ...٬ و ترک کشور توسط ان بزرگوار پدر ملت بمنظور مداوا ٬ اعلاحضرت را تنها و به آمریکا و کشورهای دیگر گریخته بودند . نرسد ان روزی که از شوربختی ملت بزرگوار ایران شاهزاده ‌بماند و یک دنیا امید و پشیمانی و طفل حـ... ای به نام سلطنت و وارث آن شاهدخت عزیز مان نور زهرا باشند و یک مشت اسپرم تقلبی شخصی چون امیر طاهری یا نوری زاده. ایران همیشه جاوید است و آینده‌ای خطرناکتر از فاجعه ۵۷ پیش روی ما ملت ایران.
    113
    8
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    تو روحت مصدق - قم، یمن
    بارها عرض کرده‌ام رضا پهلوی را بدلیل داشتن معلولیت‌های ذهنی و جسمی ناشی از اختلالات ژنتیکی بدلیل سن بالای محمد رضا شاه در هنگام تولید مثل ٬که خود آن مرحوم هم به دلیل سن بالای رضا شاه در زمان هم آغوشی با مادر ایشان از داشتن این نشانه‌های مخرب ژنتیکی، متأسفانه بی‌نصیب نمانده بودند. را نباید جدی گرفت، مشکل ما با طرفداران بازگشت نظام پادشاهی امثال شاهین نجفی و مثتاقی و نوری زاده ها است که از این معلولیت ذهنی شاهزاده برای رسیدن به اهداف کثیفشان و منابع مالی بهره می‌برند، وگرنه بنده هیچ مشکلی با شخص رضا پهلوی ندارم و او را انسانی بسیار محترم و خوش لباس می‌دانم که متأسفانه بدلایلی که عرض کردم و سوء استفاده عده‌ای فرصت طلب بازیچه دست رژیم و این ناجوانمردان شده است
    118
    9
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    علامه اللهیاری که اهل شایعه نیست، هست؟ اگر هست این یعنی تمام استدلالهاش برای دفاع از شیعه هم میره زیر سوال.‌در ضمن چت جی پی تی در زمانی که این صحبت ها بیرون امد اصلا وجود نداشت چه زمانی که اللهیاری صحبت کرد که حدود بیست سال میشه و چه زمانی که شیخ علی تهرانی گفت بیش از چهل ساله و چه زمانی که اون عراقی گفت که بیش از شصت ساله
    10
    87
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    عملیات زیبایی روی چه کسی انجام شد؟ در ضمن این بنده خدا نمیفمه پدر کلان یعنی بهش بگو شما ایرانی ها میگید پدربزرگ. راستی پدر توان جنسی اش خوب بود برای چهار زن؟ مادر در ۱۶ سالگی رفت ان دنیا ؟ پدر عشق روغن حیوانی چند سال عمر کرد؟
    10
    73
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    خشایار1980 - شیراز، ایران

    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    با یه مثال ساده بهتون می گم چطوری.حتما یادتون هست که اولین فراخوان بعد از خیزش مهسا به دعوت حامد اسماعیلیون با چه واکنش گسترده ای مواجه شد.همونجا سلطنت طلب ها که تعدادشون زیاد هم نبود به شکلی عجیب شروع به تحقیر همه اپوزیسیون بجز آقای پهلوی کردند و این کار را هنوز هم بل تمام قوا انجام می دهند و از هیچ چیزی هم کوتاهی نمی کنند.این کار من را دقیقا به یاد یادداشت های قبل از انقلاب می اندازد که در همه آنها حزب الهی ها همین حرکات را داشته اند. در ضمن شما اگر یک سلطنت طلب هستید واقعا نمونه اید،چون سلطنت طلب معمولا اصلا سوال نمی پرسه
    81
    10
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    همه اونهایی که وایتکس رو کامنتشون ریخته، سوال بسیار ساده است. به جای دریدگی و زر مفت زدن، دو تا اسم بدین؟ نمیشه؟
    11
    84
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    ...مفت نزن بینیم! ژنتیک! نمیشه تو ....از دهنت نندازی بیرون؟ 😀😀 دکتر هم شدن واسه ما. یه ازمایش از خودتون بگیرن با یک کوروموزوم اضافه شاخ زدین به ...
    10
    83
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    Tornado1 - استانبول، ترکیه
    واقعا سواد سیاسی هموطنان ما رو باش یعنی یک فرد سیاسی اگه دماغش کوچک باشه برازنده است که کار سیاسی کنه؟ میخوای برا جنابعالی بریم جنیفر لوپز رو بیاریم. البته تقصیر خودت نیست چون همه سیاستمدارن فعلی جمهوری نکبت خیلی خوشگل هستند تو هم توقعات رفته بالا. 😂 خداییش با کیا شدیم هشتاد میلیون 🤣
    8
    81
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    دوست گرامی ۳۴ سال مملکت در دست فردی بی‌گناه و مریض بود که متأسفانه به بیماریMental retardation یا همان عقب ماندگی ذهنی بدلیل پیری رضا شاه در دوران زناشویی مبتلا بود٫ نتایجش را هم دیدیم. اگر اعتقادی به علم پزشکی و یافته‌های دانشمندان علم ژنتیک ندارید لااقل به سخنان و رفتار شاهزاده و پدر بزرگوارشان نظری بیندازید تا به صحت این فرضیه مهم ژنتیکی پی ببرید. آنجاست که می‌توانید تصمیم خود یعنی دادن سکان هدایت مملکت را به ایشان بگیرید. بنده یک رای دارم و برای حفظ ابروی خودم و وطنم ان را به ایشان نخواهم داد نه اینکه از شاهزاده بدم بیاید؟ خیر این ریسک بزرگ را متحمل نخواهم شد چون عقل به بنده حکم می‌کند به کسی که اعتقاد دارد شب‌ها با حضرت علی مجلس خوش و بش داشته است یا موفقیت انقلاب را صرفاً به دادن چند اعلامیه ان هم بلا فاصله بعد از شنیدن صدای باد معده ترامپ و نتانیاهو میداند٬ سوار شدن بر اتوبوس وکالت و هدایت ان بسوی تهران را با تصدیق دوچرخه علاج کار! اطمینان نکنم!
    93
    9
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Hassan1479 - تهران، ایران

    نظام باید بصورت لیبرال دمکراتیک واقعی انتخاب شده و پس از ۴ سال بدون پرداخت هزینه قابل تعویض باشد . هر کسی ممکن‌است در طول زمان تغییر کند و مردم باید بتوانند براحتی تعویض اش کنند . دوگل هم با تمام سوابق خوب میخواست راه ( احتمالا دیکتاتوری) طی کند ، توسط مردم جلوگیری شد . مردم رفتار ناپلئون را هم نپسندیدند و کنارش گذاشتند . ما هم باید بتوانیم افرادی را که انتخاب میکنیم ، اگر منافع ملت را تامین نکردند ، باید بتوانیم تعویض کنیم .
    65
    13
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    در همان علم ژنتیک به این عارضهGrandiose delusions میگویند که عوارض ان در دوران حکومت داری مرحوم محمد رضا شاه به کرات دیده شده است. شما اگر می‌خواهید موجبات تمسخر خود را در صحنه سیاست جهان فراهم اورید و به کوروش که ۲۵۰۰ سال است عمرش را به شما داده بگویید بخواب که من بیدارم ٫ بفرمایید این گوی و این . شما و شاهزاده و بانو شهناز تهرانی و میدان ازادی امیدوارم به اهداف دمکراتیک و آزادیخواهانه ‌خود برسید. منتهی قبل از سوار شدن بر ان اتوبوس وکالت بشما توصیه میکنم هدفهایتان را از قبل تعیین ونظراتتان را روشن بیان بفرمایید تا اگر مسافرانی هم هستند که با دست خالی و پای پیاده در حال حرکت با دیدن شما تمایلی به ادامه را داشته باشند . نه اینکه پرچم سکولاریزم بر افراشته باشد و شوفر با لباس روحانیت پشت فرمان که مبادا مسافری با اسلام ستیز کند و راننده مجبور شود به اولین ایست و بازرسی نرسیده از ترس برادران سپاه همه مسافران را پیاده کند! درود بر شما
    82
    7
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    ۴۵ سال است شخصی بنام بهرام مشیری از این اقا خواسته بنشیند و با او درباره اهدافش و چگونگی رسیدن به ان‌ها برای روشن شدن ذهن چند نفر مثل من سخن بگوید. ایشان ترجیح میدهند با پاچه خوارانی چون نجفی و امید در تلویزیون شخصی خود در مورد مسائلی که خود او می‌خواهد سخن بگوید. مشیری ان قدر منتظر ماند تا پیر شد و وضع مزاجی‌اش امکان ان را نمی دهد . اما هستند بسیاری از روشنفکران اهل قلم و منطق امثال جناب امیری سلیمانی که بارها از ایشان خواسته‌اند در صورت تمایل بحثی در مورد چگونگی براندازی و راه کارهای شاهزاده با ایشان داشته باشند. به شرافت و انساتیت تک تک ازادیخواهان ایران قسم اگر شاهزاده توانست به این پیشنهاد جواب مثبت دهد و یک ساعت فقط یک ساعت توانایی جواب دادن به سؤالات ایمان امیری سلیمانی را داشته باشد! منِ چپ یا ملی یا هر چه شما اسمم را می‌گذارید دست شاهزاده را خواهم بوسید و او را به رهبری خود با افتخار انتخاب خواهم کرد.شما اگر بدنبال اتحاد هستید به من ایراد نگیرید !از او بخواهید تا جوابگو باشد
    80
    13
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    حالا اینقدر انشا نوشتی باز هم نه یک نفر نه یک سازمانی که مردم ایران بشناسند رو بعنوان رهبر نگفتی خداییش این تز که اگر پدر سن اش بالا باشه بچه اش حتما مشکل ذهنی داره خیلی خنده دار هست ممکنه با بالا رفتن سن این احتمال وجود داشته باشه ولی شما نمیتونی بعنوان یک اصل برای کلیه آدمها که پدرشون سن شون بالا هست صد در صد و وحی مسلم بیاری دوست عزیز اصولا مسائل ژنتیکی ریاضی نیست که دو دو تا بشه چهار تا در ترکیب و وجود هر انسان هزاران عامل دخیله اینکه شما رای خودت رو به ایشون ندی حق شماست اما سعی نکن فلسفه بافی کنی و برای منطقت از علم مایه بزاری شما یک مقاله پزشکی خوندی همین شده وحی مسالم برات بقول انگلیس ها دانش کم خطرناک هست
    6
    47
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - لوند، سوئد

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    زندگی خصوصی هر کسی به خودش مربوطه ، متاسفانه هنوز اون فرهنگ اهریمنی اسلامی تو مغز شما ریشه داره و حتی بعد از سالها زندگی در غرب داره جوانه‌میزنه
    8
    49
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - لوند، سوئد

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    مزخرف نگو ، شاه فقید و‌پسرش خلبان جت جنگی بودند ، و اتفاقا رضا پهلوی دوره خلبانی خودش را در امریکا گذراند ، خلبان جت جنگی فقط کسانی که درجه هوش بالا دارند می‌توانند از عهده آن بر بیایند ، هر دو زیان‌های فرانسه و انگلیسی را کامل فرا گرفتند ، خصوصا شاه در مورد نفت واقعا متخصص بود و منتقد او عباس میلانی هم اعتراف به دانش بالای او کرد
    13
    51
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    بچه تهرون - تهران، ایران

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    میگم اینقدر منفی گرفتی نمیتونم بخونم چی گفتی تو پرایوت پیام بزار.ایت الله بی بی سی دوستتون داره
    12
    49
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    خشایار1980 - شیراز، ایران
    بنده ساعت ها نشستم و وقت گذاشتم تا به این شیرین عقل ثابت کنم جریان رضا پهلوی خواسته یا ناخواسته در جهت منافع نظام قدم بر میدارد و دلایلش را هم یک به یک با اوردن چندین مثال از ادعای سکولاریزم گرفتن رضا پهلوی و فرمایشاتشان در مورد اسلام ستیزی و بقای رژیم گرفته تا یک بام و دوهوا بودن ایشان در بحث جمهوری خواهی با تعیین نایب سلطنه خود را توضیح داده ام .با این وجود میگوید چون ما رهبر دیگری نداریم حتما باید اشتباه بقول خودش چپول ها را که باعث بدبختی همه ما هستند تکرار کنیم و کورکورانه صرفا به این خاطر که پسر شاه است او را به رهبری انتخاب کنیم هر کس هم که نگه پهلوی مزدور است و اجنبی و در بحث رهبری هم ان قدر فسفر مغز نازنین سوزاندیم تا به این شیرین عقل ثابت کنیم هر گردی گردو نیست و هر رهبری گاندی یا مصدق ٬ همانطور که نمیشود گفت چون مارادونا فوتبالیستی خوبی است پس دلیل نمیشود که سوزان روشن هم فوتبالیست خوبی باشد!نشد که نشد .شما بزرگوار زور خودت را بزن تا ببینیم شما چه دارویی برای این بیمار تجویز خواهید کرد .اگر احیانا وسط بحث پرسید کدام یک از این دو فوتبالیست دو بنده ابی بر تن دارد تعجب نکنید
    52
    4
    دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Tornado1 - استانبول، ترکیه
    لباس؟ پولش را دارد .کرونا را هم بهانه میکند .بجای یک ماسک سه تا پنج تا میگذارد .ایرادهای بنی اسراعیلی نگیرید .ممنون بابت پیشنهاد منطقی و بجای شما
    47
    3
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    شایعه - سیدنی، استرالیا
    من شخصا با شما هیچ مشکلی ندارم ولی با یه سری طرفدارهای شما که بدتر از طرفدارهای جمهوری اسلامی هیچ انتقادی رو بر نمیتابند دارم،
    11
    23
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۰
    تله سمور گیر - تهران، ایران

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان. از شما انتظار حرفهایی در سطح شعار زن-زندگی-ازادی هست لطفاً به احترام آیدی که انتخاب فرمودید سطح بحث را پایین نیاورند.تمامیت طلبان خود استاد فن هستند.
    10
    32
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    در علم زبانشناسی مبحثی هست به نام “....” . و اشاره به این دارد که اگر شخصی گمان میکند که با وراجی و تکرار مهملات قادر خواهد بود نظر گروهی را تغییر بدهد، بلاشک اجدادش جملگی پس از چهل سالگی جماع را شروع کرده اند. ازین رو به شما پیشنهاد میکنم که باز هم نام کاربری را تغییر داده با نامی جدید و تکنیک متفاوتی به جان پهلوی بیفتید. بلکه افاقه کند و ناکام نمانید. به قول دوستی که میگفت “خودتی”!
    6
    40
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    دوباره قاطی کردی دوست عزیز. اون شخص ایمان سلیمانی امیری است نه ایمان امیری سلیمانی. در ضمن حرفهای غلط شما درست هم باشه فایده نداره و من جمهوری خواه هرگز به خواسته یعنی جمهوری نخواهم رسید، چون مردم فقط خواهان بازگشت سلطنت پهلوی هستند. چه کنیم؟ ولی خودمونیم کلا رد دادی و عاجز شدی از استدلال و جواب و مثل عقده ای های ساندیسی شدی و یه سور زدی به دانکی و یه شاخ زدی به آکس و نشستی با مانکی آبجو میخور‌ کلک.
    37
    38
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    خب حالا به نظر شما سلطنت طلبان از جمهوری اسلامی چه نفعی دارن که سقوط نکردن جمهوری اسلامی برایشان بهتر باشد؟ به هر حال این یه واقعیته که اکثر مردم طرفدار ایشان و سلسله پهلوی هستند و با سقوط نظام کدام شخص و حزب بیش از ایشان اقبالی در بین مردم دارد. در ضمن با فراخوان و تجمع و تظاهرات مردم در خارج کشور که نظام سقوط نمیکند هر چند این حرکت عالی است و نظام آخوندی را خوب ضایع و تحقیر میکند کما اینکه یک بار هم اتفاق افتاد با فراخوان حامد اسماعیلیون در آلمان. به همین خاطر عوامل رژیم شروع کردند به تخریب اسماعیلیون که از خودشان است و یا اینکه جز مجاهدین است. به هر حال با یکی دو مورد اتفاقات نمیشه زود قضاوت کرد که چون همان موقع ان اتفاق افتاده پس ایشان و حزبش خواهان سقوط جمهوری اسلامی نیستند و این حرف واقعا مرغ پخته را به خنده میاره که مهمترین حزب اپوزوسیون چنین کنند.
    34
    34
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    دماغش رو یکی نمیگه. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. روشندل که نیستی خودت ببین.
    47
    45
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    افغانی مزدور تو کار ایرانیان دخالت نکن
    35
    37
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    مهدی52 - روتردام، هلند

    آن کسانی که نظر منفی میدهند یا بیمار روانی هستند ویا عقده ای های سیاسی نما و یا ۵۷ی های درمانده که نه حرفی برای گفتند ولی اینقدر پررو و وقیح هستند که از شکری که خوردند بدون داشتن آلترناتیوی جایگزین برای خود بیهوده به در و دیوار میکوبند
    15
    37
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    کیانپور - ونکوور، کانادا

    جناب شاهزاده رضا پهلوی. با توجه به برخوردها و رفتارهای طرفداران شما و گفتارهای همسر شما نمی توان به به حکومت شما برای آزادی و آبادی ایران امیدوار بود. چراکه رفتار طرفداران شما با طرفداران حکومت ج.اس برابر است. طرفداران شما تصور می کنند که با روی کار آمدن شما و کنار گذاشتن مذهب ایران یک شبه به پای اروپا و آمریکا می رسد. بارها به هموطنان توصیه کردم کتابهای جامعه شناسی نخبه کشی و چرا ایران عقب ماند و غرب پیش رفت را بخوانند. ساختارهای فرهنگی ایران باید از نو ساخته شود وگرنه با روی کار آمدن شاهزاده رضا پهلوی تغییر اساسی در ایران رخ نخواهد داد مگر تغییرات ظاهری. جمهوری پارلمانی و یا پادشاهی مشروطه پارلمانی با مدیریت تکنوکراتها و نخبگان ایرانی با دخالت رای مستقیم مردم به احزاب سیاسی نظر من برای حکومت آینده ایران است. شما می توانید رهبر حزب محافظه کار باشید و با رهبران دیگر احزاب سیاسی بحث و گفتگو داشته باشید.
    35
    8
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان

    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    شاید دو فرد از باب مسائل غیرعمومی با یکدیگر کلنجار و اتفاق نظر نداشته باشند. این دلیل بر این نیست که دیگران خود را دخالت و قصد و عزم میانجیگری داشته باشند. خودشان راه حلی پیدا میکنند که چه بسا گویا همینگونه هم شد.
    34
    4
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    تله سمور گیر - تهران، ایران
    اگر منظور شما بحث در مورد پهلوی از جنبه ژنتیک آن است که به عرایضم با استناد به علم پزشکی اعتقاد راسخ دارم ،در همین مصاحبه کیانی که خود حاصل یک جریان اصلاح طلب است و از فاشیست مذهبی به فاشیست پهلوی رسیده است از این معلولیت ایشان استفاده و تمام اهداف و عقایدش را به او دیکته میکند و این شیرین عقل یک به یک عمل ، اگر هم در موارد دیگری است بفرمایید تا توضیح دهم ،
    36
    2
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    kurosh-h - لوند، سوئد
    فارست گمپ در ضمینه پینگ پنگ نابغه بود ،اما چون ساخته هالیوود است قبول نکن ،شاه خلبان خوبی بود ،چون ساخته تلویزیون شاهنشاهی است ،قبول نکن ،قالی باف بی سواد هم ادعای خلبانی میکند و تلویزیون من و تو نظام هم برایش مستند می‌سازد، آن را هم قبول نکن ،بنده ۴ تا زبان صحبت میکنم ،چون از بچگی در منزل پدرم ترکی سخن می‌گفتند و در دبستان‌های آلمانی هم انگلیسی آموختم و در بچگی راه رفتن دلیل بر هوش و ذکاوت من نمیشود ،اگر در کنارت کسی نشسته بود و گاز و کلاج را در اختیار و به تو تعلیم رانندگی می‌داد را به حساب تبحر ت در رانندگی یا خلبانی نگذار ،به او پول میدهی و تصویرش را حذف و مستند میسازی تا ذهن مرا از بحث معلولیت ذهنی خودت منحرف کنی و برایم اسپرم مقدس بسازی ، دم خروس آن نابغه را که در بحث دین و دست حضرت عباس و بیاناتش در مورد اسلام و جنبه دمکراتیک ان است ، نبینی ،و نفهمی ،شاه مثل رعیسی و احمدی نژاد پنجاه تا دکترا داشت ،در صورتی که یک دیپلم ساده را از بهترین دبیرستان سوئیس نتوانست بگیرد و با زور چکمه و پارتی پدرش از دانشگاه افسری تحت فرمان همان پدر درجه ستوان دومی گرفت،
    37
    3
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    kurosh-h - لوند، سوئد
    حالا خودت بگو کسی که این وسط مزخرف میگه منم یا هالیوود و تلویزیون من و تو رضا پهلوی یا تلویزیون سیمای اسلامی ؟
    37
    4
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    kurosh-h - لوند، سوئد
    کسی که بدلایل که عرض کردم توان گرفتن یک دیپلم ساده را ندارد اما ادعا می‌کند در ضمینه اقتصاد ،سیاست ،مسائل منطقه ،نفت ،سیاست خارجی ،مسائل نظامی ،دین و هزاران مورد دیگر بیشتر از ۳۰ ملیون نفر دیگر میداند اگر یک عقب مانده ذهنی نیست ،شما بگو این ادم چگونه انسانی است ؟شاید پیکاسو یا موتسارت است و ما نمی‌دانیم نکند خود انیشتن است و ما او را با فارست کمپ اشتباه میگیریم ؟
    35
    3
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    ادمهایی میشناسم که چند زبان صحبت میکنند ولی با اشتباهات بیشمار ولی اگر تونستی یک زبان بدون اشکال مسلط بشی آن وقت میشه گفت باهوشی البته زبانی که در اجتماع محل زندگی از بچگی باهاش در ارتباط نبوده باشی. راستی نگفتی این بچه های اخر در خانواده های پرجمعیت که پدران موقع تولد سن بالایی داشتن چرا مشکل ندارن و نسلهای قبلی همه اینجور هستند. در ضمن شک نکن ادمی مثل قالیباف ادم باهوشی است که هم زمانی که نظامی بود چه سپاه چه نیروی انتظامی کاملا موفق بود و چه شهردار و چه الان البته اینکه فاسد است و دزد و چاپلوس رهبر و ضد منافع ایران و مردم ایران بحثش جداست. البته حتی حرف شمل درست هم باشد باز هم تاثیری در انتخاب مردم ایران ندارد و رضا پهلوی انتخاب مردم ایران است و شما هر جا بهش بد بگی کامنهایت ظرف چند دقیقه کم رنگ و ظرف چند ساعت بی رنگ و ناخوانا میشوند. یه سر برو یوتوب و اینستا ببین چه قدر کاربران میگن جاوید شاه. البته من به هوش شما با توجه به اینکه در طرز نوشتار کلمات زبان اولت مشکل داری شک دارم . حتی یه بار کلمه ای را بهت صحیحش را گفتم دوباره فراموش کردی
    8
    35
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    حالا اینقدر انشا نوشتی در کامنت‌های قبلی هم عرض کرده بودم خوشبختانه درصد بروز این اختلالات ژنتیکی کم است اما با توجه به سخنان و رفتار شاهزاده و محمد رضا شاه متأسفانه اثرات ان در اعضای این خاندان بسیار مشهود و غیر قابل انکار است. دو نمونه دلخراش و تاثر بر‌انگیز خودکشی ٬ چهره پیر و غیر عادی شاهدخت فرهناز و شاهزاده٬ نشانه‌های انکار ناپذیر این معضل ژنتیکی هستند. و اما فرموده بودید اینقدر انشا نوشتی ! قصدم این بود که دیگر با توجه به محتوای انشا هایم ادرس اشتباه رضا پهلوی را بعنوان رهبر به بنده و امثال من ندهی ! رهبر واقعی به مرور زمان در یک برهه مناسب زمانی و جغرافیایی از دل سندیکاه‌ها و نهادهای مدنی امثال سندیکاهای کارگری مثل هفت تپه. کانون حمایت از زنان و بازنشستگان و کودکان کار و غیره از دل جامعه ایران بیرون خواهد امد و تو دوست عزیز من احتیاجی به یکی مثل رضا پهلوی با سابقه مفت خوری ناشی از اختلالات ژنتیکی نداری
    35
    4
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    kurosh-h - لوند، سوئد
    کسانی که وارد سیاست می‌شوند و ادعای توانایی تغییرات اساسی جامعه را چه از جنبه سیاسی و چه از نظر اجتماعی ٬ فرهنگی را دارند ناخداگاه وارد حریم خصوصی دیگران می‌شوند . چون رضا پهلوی وارد حریم خصوصی بنده شده است و ادعا می‌کند راهکارهایی برای بهتر شدن وضع اقتصادی و سیاسی بنده دارد که بسیار هم بدرستی تاکید بر وخامت ان میکند پس بنده و هر کس دیگری هم حق دارد وارد حریم خصوصی او شود. اسان و ساده عرض کردم تا متوجه شوی وگرنه از مثال کلینتون و لوینسکی ٫موشه دایان و ژان-ماری لو پن که مخالفان انها ازادانه اجازه بحث و گفتگو در باره نارسایی های جنسی و ذهنی و جسمی انها را چون بر روی اوضاع اقتصادی و اجتماعی و سیاسی انها تاثیر میگذاشت داشته باشند.
    35
    3
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    بچه تهرون - تهران، ایران
    تو بجای گفتن رای منفی ات را بده تا افتخار دریافت بیشترین منفی سایت را من بدست بیاورم که سندی است برای اثبات عرایضم در برابر هجوم بی خردان سایبری های جاهل
    36
    4
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    با استناد به تاریخ هر جا که سفسطه و مغالطه جایی برای ابراز وجود پیدا کرده است ان قدرت بیکران علم و دانش بوده است که افسار این حیوان وحشی را کشیده و اورا به زانو در اورده است نمونه اش جناب سبک مغز گرامی٬ رهبری را انتخاب کرده که تنها مزیتش نوع جنس اسپرم پدر اوست .اینجاست که یکی مثل من پیدا میشود با منطق و استناد به داده های علم پزشکی افسار این حیوان نادان را میکشد و به گوش او یاسین را یواش یواش میخواند تا دردش نگیرد و بداند که ان اسپرمی که مقدس می داندش فاقد عقل درست است و قدرت درک مسائل ساده روز را ٫ بدلیل اختلالات ژنتیکی ناشی از بقول خود این کاربر جما پدر ایشان با شهبانو را ندارد کسی که عرضه مدیریت یک گاوداری و یا حتی خانواده خود مخصوصا همسرش را ندارد نمیتواند رهبری انقلاب ملتی ۹۰ ملیونی که ۱۵۰ سال است برای ازادی میجنگد را بعهده بگیرد و فقط با دادن چند تا اعلامیه و گفتگو با امثال کیانی و نجفی ادای گاندی و مصدق را در بیاورد
    23
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خمینی در سال ۱۳۴۲تمام نظریاتش را کامل نوشت،حالا اینکه ما نخوندیم یا در دسترسمون نبود یک بحث جداست ولی ایشون هنوز حتی یک مقاله معتبر ندارند که بشود با اتکای به آن به یک اجماع رسید. اطرافیان ایشان هیچ شباهتی به انسان های دموکرات ندارند،هم فیزیکی و هم سایبری به مخالفانشان حمله می کنند.یعنی در عمل به نفع سپاه عمل می کنند،حتی یکی از فرماندهان سپاه این را علنا گفت. خانم ایشون شعار میده "مرگ بر چپی"توی هر کشور دنیا که بری بیشتر از ۳۰درصد مردم عقاید چپ دارند مگر می شود شما چشمت را ببندی و دهانت را باز کنی. اگر از عیب ایراداتشان بخواهم بنویسم بع اندازه یک کتاب می شود.مهمتر از همه اصلا دنبال اتحاد نیستند.اتحاد اول از همه به احترام گذاشتن هست
    21
    2
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    پیداست که محبوبیت پهلوی و شواهد انکار ناپذیر از پیشرفت مملکت در آن دوران خیلی آزارت میده که بی وقفه اینترنت را سرچ میکنی و سعی میکنی مدارکی پیدا کنی که بتونی به انواع مختلف به پهلوی بتازی. اما متوجه نیستی که از خودت یک دلقک وراج درست کردی که از فرط استیصال نفسش بند آمده و دست و پا میزنه که حفظ آبرو کنه. یه کتاب روانشناسی پیدا و مطالعه کن بلکه کمی آرامش پیدا کنی.
    1
    26
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    به نگاه من بدبخت ترین ادم های روزگار کسانی هستند که در نوزادی توسط پدری قشری ،چه مذهبی و چه چپول، شستشوی مغزی شده اند. وقتی مغز سفید نوزادی شکل میگیرد ترهاتی همراه زبان مادری در این ها رسوب میکند. هر چقدر میزان شستشوی مغزی بیشتر باشد این ها بیشتر دگم و یک دنده و حسود و بعضا لجوج میشوند.همانند کوزه ای که فقط در ان سرکه ریخته اند با هزار نوع دلیل و استدلال و منطق این ها نمیتوانند بفهمند آب و شراب و گلاب چیستند. متعصب و غیر قابل تغییر و مغزی کاملا یک بعدی و تک ستونی دارند. جز ارثیه فکری پدرشان ستون دیگری در مغزشان نیست. این ادم های تک ستونی با تغییر عقیده اوار به سرشان خراب میشود و حاضرند بمیرند و منطق را نپذیرند. از این جمله هستند 57 ها که همچنان با عوض کردن ده ها اسم بر طبل باطل میکوبند و خودشان هرگز عوض نمی شوند. علما گفته اند با کودک و نادان و دیوانه و متعصب های تک ستونی بحث کردن خطاست. این ها مثل حماس و حزب الله لبنان و بشار اسدها به چیزی بیش از تلنگر احتیاج دارند تا در مقابل حقیقت خم شوند
    2
    28
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    تا مه اینجا هستوم، همچین افتخاری عمرأ نصیبت نمی‌گردد.
    22
    4
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    خشایار1980 - شیراز، ایران
    من با ابلهی که کارنامه قالی باف را طبق فرمایشات خودش ضد منافع ملی و در جهت منافع رهبری و خودش می‌داند !عملکرد او رادر زمان ریاستش بر ارگان نظامی و هدایت نیروهای سرکوب‌گر در کشتار ایرانیان را موفقیت آمیز و قابل قبول (وارد بحث دوران شهردار بودنش و فساد و پروژ‌های مخرب او نمی‌شوم که ان هم جزعی از کارنامه موفق او است) از همین استدلال‌های پوچ برای تطهیر پهلوی‌ها هم بحره می‌برد! بحثی ندارم٬ حاضرم با یک راس خر کور و کر قبرسی راجب سیاست و اقتصاد سخن بگویم اما یک میلی لیتر اب را در هاون این بی‌خرد نادان نکوبم .همانطور که قبلا عرض کردم منتظر فرمایشات شما برای بهبود وضع روحی این بیمار هستم.موفق باشید
    28
    2
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان

    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    کلیپی در یوتیوپ موجود است با عنوان (گزارش مستند: گران شدن ناگهانی گوشت در اوایل دهه پنجاه)و توسط صدا و سیمای شاهنشاهی ان دوران پخش شده است.لینک را کپی کن و ان را ببین .اگر خواستی بگویی خوب شرایط امروز هم که بدتر است و دلایل دیگری برای نفی ان داشتی ؟ بیا تا دلایل کمبود گوشت را در پایتخت ایران در ان زمان با استناد به شواهد و مستندات همان رژیم برایت بگویم تا هم من و هم تو و بقیه مخاطبان جدا از بحث دمکراسی و حق شهروندی به جوانب اقتصادی و اجتماعی دوران خاندان ایران ساز هم که تو تبلیغش را چنین با اب و تاب میکنی پی ببریم
    24
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    دوست عزیز من با شما کاملا موافقم که همه گروههای مخالف نظام باید با هم متحد باشند و من تا همین حداکثر یک ماه پیش حتی از کلمه چپول استفاده نمیکردم و همیشه هم گفتم که حتی مجاهدین خلق منفور هم برای سقوط نظام لازمند و در نهایت مردم نوع حکومت را انتخاب میکنند و در ضمن برای رهبر داشتن مقاله شرط نیست و خمینی هم سال ۴۲ یک نظریه از فقه شیعه را گفته و سال ۴۲ خود خمینی در خواب هم نمیدید یه زمانی بشه سلطان بلامنازع که قدرتش از شاه هم بیشتر باشد و هیچ کس جرات کوچکترین انتقادی از او بکند. و در مورد اینکه همسر رضا پهلوی اون حرف را زده من موافق نیستم ولی شمل در نظر بگیر همین چپی ها چه بی احترامی هایی به خاندان پهلوی نمیکنند در صورتی گروهای چپ اگر واقعا هدفشون سرنگونی جمهوری اسلامیه نباید به تخریب مهمترین گروه اپوزسیون بپردازند. من واقعا اگر گروههای چپ بیش از ۳۰ درصد هم باشند برام فرقی نمیکنه چون اولویت من سقوط نظامه ولی واقعیت اینه این گروههای چپ را شما در نسلهای جدید در حد پنج درصر هم نمیبینی و نسلهای قبل هم شاید ده درصد.
    14
    15
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    در ضمن من همانجور که گروههای چپ به خاندان پهلوی توهین میکنند از توهین به گروههای چپ اصلا لذت نمیبرم ولی این چند روزه ادمهایی مثل جناب زن زندگی آزادی را میبینم ناچار شدم با طنز سر به سر چپی ها بگذارم و البته در میان طرفداران سلطنت هم ادمهایی هستند تندروی میکنند که خوب نیست ولی خب وقتی اکثر مردم طرفدار سلطنت هستند در میان انها همه جور ادمی از اقشار مختلف با شخصیت ها و اعتقادات متفاوت وجود دارد ولی تا حدی طبیعی هم هست که در برابر چپی هایی که به شاهان پهلوی توهین میکنند بعضی عکس العمل تند نشون بدن. ولی ای کاش همه گروهها به هم احترام میگذاشتند.
    18
    19
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    انسان باش - لندن، انگلستان
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    دلار شده ۷۵ تومن تو مملکت مردم حتی هوای تمیز هم ندارن نفس بکشن، رهبر دیکتاتور تو عرضه نداره یه مساله کوچیکی رو حل کنه تا حداقل مردم نفس بکشن بعد از جهانی حق حرف میزنی
    17
    20
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    کسی نگفت که در در دوران پهلوی اختلاس و خطا کاری اصلاً وجود نداشت و من نیازی به تماشای کلیپ از دوران پهلوی ندارم چون هم خودم آنرا تجربه کردم و هم به اقتضای شغل پدرم هر سال از دبستان و دبیرستان را در یک شهر از کشور به مدرسه میرفتم و با اوضاع نقاط مختلف آشنا بودم. اما تماشای کلیپ و عکس از دوران قاجار و در کنارش آنچه از پدر و مادر و بزرگتر ها شنیده بودم مرا متقاعد ساخته که پهلوی ایران را در مسیر درست به جلو میبرد. و البته این ادامه داشت تا گروه معدودی چپولِ احمق و مغرض کشور را به ورطه سقوط کشاندند و بعد از یاری رساندن به آخوند، خود متواری شدند و بجای مسکو به غرب پناه بردند. امروز هم اخلاف همان چپول های مغرضی که نطفه شان پس از “چهل سالگی پدر” بسته شده دست و پا میزنند که به جوان آگاه امروزی القا کنند که پهلوی اَخ بود!!‌
    0
    20
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    در ضمن، صدا و سیمای شاهنشاهی نداشتیم. مثل خیلی چیزهای دیگر که فکر میکنی راستش را به تو گفته اند این هم غلط است. نام آن سازمان “رادیو تلویزیون ملی ایران” بود.
    1
    20
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    اره در زمان شاه گوشت از کیلویی سه تا تک تومنی مثلا میشد چهار تومن مردم ناراضی بودند چون گرانی چیز غیر عادی بود و جالبه طبقه متوسط هم به راحتی قدرت خرید گوشت که چه عرض کنم حتی قدرت خرید گوسفند هم داشتند و این مطلب را قبلا به جنابعالی گفته بودم از خاطرات نسلهای قدیم و خرید گوسفند و کباب و.. کمی منصف باش دوست محترم. اگه واقعا هدف شما سقوط نظام اخوندی است از این خل و چل بازی ها دست بردار ولی من حس میکنم شما دو حالت دارید یا سقوط نظام و روی کار آمدن چپولها و یا ماندن ج اسلامی و نه هیچ گروه دیگری
    5
    18
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    حالا شما مطلب به مطلب بگرد و وانمود کن که دلت به حال مردم سوخته چون به رهبری متمایل هستند که به نظر تو از لحاظ ژنتیکی ایراد دارد و تو وظیفه داری که مردم را بیدار کنی که مبادا به دنبال شاهزاده بیفتند و بهتر است به تو گوش بدهند تا دایی جان چپول تو به عنوان رهبر به میدان بیاید!
    0
    21
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    این ابله بهتر از هر کسی می‌داند که اگر ادعای جمهوری خواهی کند و در کنارش از یک جلاد مثل رضا شاه و دیکتاتوری پهلوی ها دفاع کند ٫از ادعای جمهوری خواهی برای تثبیت ادعای در اکثریت بودن رقیب خود که در هیچ کجا و در هیچ اماری ثبت نشده است و مشروعیت بخشیدن به قتل و شکنجه شاهان پهلوی استفاده کند. بزرگترین توهین را به چپ‌ها می‌کند ! چپی که با مبارزاتش ٫ با دادن جان و مال خود به اهدافش رسیده است (ازادی بیان. بیمه‌های اجتماعی. حق انتخاب دین و محل سکونت. بیمه بیکاری. امنیت شغلی. حق و حقوق کودکان و کارگران و غیره) را چپول مینامد و از دست اوردهایش برای محکوم کردن خود چپ و ترویج دیکتاتوری بهره میبرد. نه شرف دارد و نه صداقت ٫ برایش جان انسانها پشیزی ارزش ندارد. بارها عرض کردم دکتر مصدق با باز کردن فضای سیاسی جامعه قصد داشت اقشار جامعه مخصوصاً قشر تحصیل کرده سلطنت طلب را با مبانی دمکراسی اشنا کند! درست است که زور دمکراسی به انگلیس و امریکا و ایادی اش نرسید. اما سگ شعبان بی‌مخ‌ها و پری بلنده‌ها به امثال مثتاقی‌ها و این کاربر شرف دارد
    15
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    نباید فراموش کنیم که نه تنها در ایران که در همه کشورهای جهان مبارزات احزاب چپ بود که امروزه کارگران حق و حقوق دارند وگرنه که هنوز کار به جای نان بود. ما متأسفانه به نطر مخالف بی احترامی میکنیم و این بارزترین مشخصه انسان های جهان سومی ست.برای پیروزی انقلاب مشروطه خون های زیادی ریخت ولی بعد از مرگ مظفرالدین شاه هیچ حاکمی حاظر نشد در قدرت دخالت نکند و به این شکل کار ما به اینید
    14
    1
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    منظور از بیان واژه صدا سیمای شاهنشاهی مقایسه دو ارگان حکومتی در خدمت یک فرد (دیکتاتورها ) بود که فرقی با هم ندارند و مشابه یکدیگر عمل میکنند.انکه باید بفهمد .فهمید و احتیاجی به توضیح ندارد .و اما ان خاطرات پدر بزرگها را بگذاریم به بعد از بحث مواردی بسیار جزعی که باعث گرانی گوشت در بازار شده بود و ربط مستقیم دارد به پروژه های ایرانسازی پهلوی .اصلاحات عرضی که با صلاح دید و تایید شاه به رفراندوم گذاشته شده بود و مغایر با قانون اساسی و بدون تصویب در مجلس به اجرا گذاشته شد .کشاورزان و دامداران را بدلیل نبود امکانات و دانش کافی که از طریق ارباب به انها داده میشد روانه حلبی اباد های حاشیه شهرهای بزرگ کرد عواقب این سیاست غلط ٫شد کمبود گوشت و غلات در کل کشور .دولت برای اینکه جبران این کمبود را کرده باشد .
    15
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ادامه مطلب:دولت (شاه)برای اینکه جبران این کمبودها را کرده باشد. با تکیه به اقتصادی که داشت در سطح ژاپن و کره جنوبی پیشرفت می‌کرد (مغلطه شرح برهان که توسط طرفداران پهلوی تکرار میشود)مجبور شد از پول نفتی که پشتوانه همان اقتصادی بود که عرض کردم! گوشت و گندم ٫ از همه مهمتر برای رضایت صاحبان بازارهای جهانی ساعت سیکو و عینک ریبن و ویسکی و ..وارد کند ٫کاباره بسازد و سینماو برج شهیاد و بقیه داستان های خاندان ایرانساز پهلوی در شمال شهر تهران تا چهره پایتخت را که در دید صاحبان قدرت بود و برای عقد قراردادهای ملیاردی در حال رفت و امد ٬ به نماد اقتدار و پایداری نظام و حکومتی تبدیل کند که ادعای ثبات میکرد و مشروعیت تا اینجا اگر کافی نبود و دوست داشتی ادامه بدهم ؟ دلایل کمبود گوشت با وجود هزاران تن گوشت یخزده وارداتی در بنادر کشور را مختصر و مفید برایت توضیح خواهم داد تا در ادامه برویم سر بحث خاطرات پر بزرگ ها !
    18
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - لوند، سوئد
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    نمی‌دونم چه هدفی داری ، و ضدیت شما علیه رضا پهلوی چه ریشه ای دارد ، شاه فقید ، خلبان خوبی بود ، تا حدی که در اوج بیماری و هنگام‌ خروج ا‌ز ایران‌ و به گواهی خلبان بهزاد معزی که‌خود مجاهد و‌کاملا ضد شاه بود ، خو د شاه مدتی بوینگ ۷۴۷ را خلبانی کرد ، شاه نابغه نبود ، اما بخاطر علاقه به سلاح نامی و صنعت نفت تخصص بالایی داشت ، رضا پهلوی هم صدها مصاحبه به فرانسه و انگلیسی با خبرنگاران طراز اول دنیا دارد ، و همیشه بعنوان صاحب نظر سیاسی از او با احترام یاد شده ، از طرفی شاید هم فرد شایسته تری می‌تواند رهبر بشود ، اما در شرایط کنونی او‌گزینه مناسبی در شرایط گذار از ج. اسلامی است ،
    2
    17
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tornado1 - استانبول، ترکیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    بله پولش رو دارد اگر بنا به این پول در آوردن ها بود دکترها ، مهندس ها خانه نشین شدند در فقر سوختند اما از این دست پول ! در آوردن ها نکردند ، دلالی نفت برای سپاه و گرفتن پورسانت ! پ تو ، نونت از طرفه ، چه جور می خوای پول ازش بگیری و تو روش بایستی . پولایی که بابات برد کمه ؟ نداری ؟ که به دریوزگی دلالی نفت بیفتی . اگه دلالیه بچسب به دلالی اگر مبارزه است بچسب به آن ، نه هم این و هم آن !!!!!!!!!!!!!!!!!
    1
    12
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Tornado1 - استانبول، ترکیه
    شایعه - سیدنی، استرالیا
    دوست عزیز اینجا ( سایت ایرانین یو ، ک ) بالاترین دات کام ، اینستاگرام و . تا یکی میگه الف ، فحش بارونش می کنند !!!!!!!!!!!! اینا چیزی دست شون نیست و این طور فحاش اند آن هم فحش های بسیار بسیار رکیک ، اگر پست تان به جایی بند بود چه می کردید ؟؟؟؟؟؟؟ باز هم ساواک بود و داغ و درفش و .... مردم مغز خر نخورده اند که ، آدمیزاد است و اهل تفکر ، قیاس ، نتیجه گیری
    13
    4
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    دوست عزیز کاملا موافقم من همیشه سعی کردم منصف و واقع بین باشم. وقتی صحبت از حزب توده و ارتباط با شوروی و منافع شوروی میشه و فقط نکات منفی را میگن من دقیقا نکاتی که شما گفتید را میگم و فقط نباید چیزهای منفی را گفت. در مورد اختلاف گروهای اپوزسیون و عدم اتحاد هم متاسفانه این چیزی است که طرفداران جمهوری اسلامی را خوشحال میکند.
    5
    12
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    میدونی اگر اقدامات گروههای چپ را که ذکر کردی را بدون بی احترامی به شاهان پهلوی بیان کنی، هم شخصیت خود را حفظ میکنی و ادمهایی هستند که این خدمات را ارج می نهند مثل خود من که خدمات پهلوی ها برام خیلی مهمه این خدماتی که شما ذکر کردید هم هرگز برام بی اهمیت نیست.
    4
    13
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    میگم فاطی از بین گروههای مخالف جمهوری اسلامی کدام بیشترین معضل و دردسره برای نظام آقات جناب سیدعلی؟ راستی پدر بزرگوار چهار همسره بودن؟یکسر مشغول بود و سیر بشو هم نبود؟
    4
    12
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    شاهی که مریض بود و شرایط روحی و جسمی اش ان قدر وخیم و در شرایطی نبود تا مستحکم شدن قدرت دولت جدید و ارام شدن شرایط خطرناک ان زمان صبر کند ٬ کشور را ترک کرد تا تحت مداوا قرار بگیرد !چگونه پشت فرمان بویینگ ۷۰۷ می نشیند ؟هواپیمایی که خود خلبانش شرایط روحی مناسبی نداشت هدایتش را میدهد به دست دیکتاتوری که ملت تشنه خونش بودند تا شاید برگردد و مسافرانش را تکه تکه کنند !امیدش به کشوری بود که میدانست به او ویزا نخواهد داد٫تصور کن مادری که از درد زایمان در حال جان دادن است در راه بیمارستان به راننده امبولانس بگوید بزن کنار خودم برونم! به این فیلم های هندی و مستندات یک تلویزیون ٫شما چگونه اطمینان میکنید ؟ دوتا گزینه دارید یا قبول کنید شاه ادم بزدلی بود و خاعن !بیماریش را بهانه کرد تا فرار کند و سرنوشت ایران به اندازه جان سگش برایش ارزش نداشت ٬و البته خلبان ماهری بود و نابغه . یا اینکه واقعا مریض بود و دل رحم و فداکار و معزی و تلویزیون من و تو و بقیه مزدبگیران دروغ میگویند !
    17
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    ادامه مطلب !بزرگنمایی و خودستایی که بخشی از عوارض اختلالات ژنتیکی است را دوست داشت و حاضر بود برایش هزینه های ملیاردی کند ٬ملیاردها دلار خرج کرد که جلوی جهانیان بگوید منم که به کوروش میگویم بخوابد. پول میداد تا به او لقب پدر ایران و به پدرش کبیر بگویند .خلبان و دکتر و اریامهر٬نماینده خدا برروی زمین ٬شاه شیعیان جهان ! شاهی که القابش را دو تا تریلی نمی‌کشید در صورتی که واقعیت چیز دیگری بود . امثال معزی و مثتاقی و نجفی بسیارند. تا دیروز زیر و زبر پهلوی را شخم میزدند امروز با سرمایه همان پهلوی کنسرت میزارند و پول جمع میکنند.در مورد مصاحبه و اعتبار رضا پهلوی !دوست من مجاهدین با اشخاصی مصاحبه کرده اند که پهلوی اجازه شستن اگزوز ماشین انها را ندارد .پس مریم رجوی شد عقل کل و به هدفش که ولایت اکثریت مردم ایران بود رسید و به فریادهای رجوی زنده است .نور است و پاینده است اکثریت مجاهد جامعه ایران لبیک گفته است؟
    16
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    ادامه مطلب. گوشت و غلات بمقدار زیاد با پول نفت وارد بنادر کشور شد و چندین برابر این مقدار هم سوار بر کشتی‌ها در راه! از انجایی که یک نفر بدلیل داشتن اسپرم یک نفر بی‌سواد تر از خودش احساس می‌کند بیشتر از همه اقتصاد دانان و خبرگان ان می‌داند و ما هم به او حق میدهیم! تا چشمش را باز کرد دید تمام ان گوشت‌ها یا فاسد شدند و باید خوراک کوسه‌ها شوند و یا باید در اسرع وقت به دست مردم ناراضی می‌رسید. اینجا بود که این نابغه علم اقتصاد فهمید دچار مشکلی بمراتب بدتر و فاجعه بارتر از انچه که فکرش را می‌کرد شده است؟ پرسش من از تو! میدانی مشکل در کجا بود. تویی که همراه پدرت به اقصی نقاط ایران سفر کرده‌ای؟
    16
    1
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    این ابله بهتر از هر کسی می‌داند که اگر ادعای جمهوری خواهی کند و در کنارش از یک جلاد مثل رضا شاه و دیکتاتوری پهلوی ها دفاع کند ٫از ادعای جمهوری خواهی برای تثبیت ادعای در اکثریت بودن رقیب خود که در هیچ کجا و در هیچ اماری ثبت نشده است و مشروعیت بخشیدن به قتل و شکنجه شاهان پهلوی استفاده کند. بزرگترین توهین را به چپ‌ها می‌کند ! چپی که با مبارزاتش ٫ با دادن جان و مال خود به اهدافش رسیده است (ازادی بیان. بیمه‌های اجتماعی. حق انتخاب دین و محل سکونت. بیمه بیکاری. امنیت شغلی. حق و حقوق کودکان و کارگران و غیره) را چپول مینامد و از دست اوردهایش برای محکوم کردن خود چپ و ترویج دیکتاتوری بهره میبرد. نه شرف دارد و نه صداقت ٫ برایش جان انسانها پشیزی ارزش ندارد. بارها عرض کردم دکتر مصدق با باز کردن فضای سیاسی جامعه قصد داشت اقشار جامعه مخصوصاً قشر تحصیل کرده سلطنت طلب را با مبانی دمکراسی اشنا کند! درست است که زور دمکراسی به انگلیس و امریکا و ایادی اش نرسید. اما سگ شعبان بی‌مخ‌ها و پری بلنده‌ها به امثال مثتاقی‌ها و این کاربر شرف دارد
    16
    0
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    kurosh-h - لوند، سوئد
    این عمو بکلی قاطی کرده! در پاسخ به شما به کامنت من جواب مینویسه! نتیجه نخوردن قرص ها سر موقع!
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    عزیز جان، بنظر میرسه به تشنج دچار شدی! نگاهی به پشت یخچال بنداز، بلکه شیشه قرص هات اونجا افتاده باشه!
    0
    12
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    توماج صالحی. توماج صالحی. محمد نوری‌زاد. فاطمه سپهری، نرگس محمدی و هزاران جوان و پیری که برای میهن به زندان می‌روند و مبارزه عملی می‌کنند. مردک مزدور تو با توله هات خرگوش بازی میکنی تورا چه به رهبری. برو ژتون بفروش 🤣🤣🤣
    10
    3
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    یا فاطمه زهرا - مونیخ، آلمان
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    این مخالفین فقط در فضای مجازی شیر استند در واقعیت موش. بله همیشه دوستان پدرم پرسان میکنند راز جوانیت چه می‌باشد؟ میگوید در پدیده چند همسری و تاکید در جوان و سفید بودنشان. ولی خدابیامرز آخر عمری چشماش دیگه خوب نمیدید، اشتباهی میگرفت.
    7
    2
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    چی شد نمی خواهی بدانی چرا آن هم گوشت وارداتی در دوران خاندان ایرانسازت نصیب کوسه ها شد ،قرص هایت را بزار دم دست می‌خواهم بقیه داستان را برایت بگویم که چه شد که انقلاب شد و چگونه مملکت بدست فنا سپرده شد و مخاطبان بدانند که نه چپ مقصر بود و نه آمریکا که شاه را برد ،عامل اصلی انقلاب فقط خود آن ابله بود و کسی که باید امروز برای همه این بدبختی های ملت جوابگو باشد خاندان ایرانساز است که نماینده اش معلولی است بنام رضا پهلوی ،هیچ کامنتی هم اشتباها جای دیگری ثبت نشده ،مغزت را کار بنداز ،اگر داشته باشی
    9
    0
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Vafadar - دویسبورگ، آلمان
    مقاله که هیچ.ایشون یک جزوه هم بدست کسی نداده!!چه چیزی دارد بگوید؟جز اینکه ده سال اول زندگی در خارج بخاطر اینکه با داشتن میلیونها دلار نیاز بکار کردن نداشت صبح تا شب کنار زن و بچه و مادرش بوده و به امردیگری مشغول نبوده ،بنابراین بصورت یللی تللی ده سال اول را سپری کرده.در ده سال دوم مشغول تربیت فرزندو رسیدگی به تحصیل خردسالانش بوده که در این امر هم ناموفق بوده است.در ده سال سوم زندگی که بچه ها ازآب و گل درآمده بودند به موناکووپاریس رفته وبسفردور دنیا پرداخته(فیلم سفراو به ژاپن با کوله پشتی!).تازه بعد چهل سال یادش افتاده او هم پسر کسی بوده که زمانی برگرده ملت سواربوده است.هوس سوارکاری کرده!!
    8
    1
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    همین اسمهایی که ذکر کردی نظرشون را در مورد رضا پهلوی میدونی؟
    3
    6
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    الان خودت متاهلی و شوهر محترم چند همسر دارد؟ ولی چهار همسر خیلی انرژی میخواد و باید هر شب تلمبه را فعال کنی. سخت نیست؟پدر و مادر از هزاره های ساکن ایران بودند؟
    2
    7
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    Nasrol.Senvar.Hani - مسکو، روسیه
    خشایار1980 - شیراز، ایران
    دوست عزیز در زمان انقلاب مشروطه گروههای چپ در ایران فعال بودند؟
    2
    7
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ادامه مطلب در بحث کمبود گوشت در پایتخت خاندان ایرانساز !لازمه تخلیه بار از بنادر کشور داشتن تعداد زیادی کامیون و تریلی با امکانات سرما زایی و یخچال بود که چون اقتصاد نابغه سیاست نفت بر پایه همان نفت گذاشته شده بود باید به سرعت وارد کشور میشد و این مقدار کامیون و تریلی هم باید توسط نیروی کاری که یا باید با همان پول نفت وارد میشد و یا تا فاسد شدن اقلام ضروری ملت ٫ تعلیم و اموزش داده میشد ٫بود. تمام این مشکلات هم اگر حل میشد .مشکلی بسیار فاجعه بارتر سر راه نابغه قرن جناب محمد رضا شاه پهلوی بود که شاید تو با توجه به سفرهایت به اقصی نقاط کشور در زمان خاندان ایرانساز بتوانی مرا برای توصیف و توضیح ان یاری نمایی ؟
    8
    1
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    حالت خوش نیست عمو. گاهی به ژن و سن پدر پهلوی گیر میدی، گاهی به بندر و گوشت و تخلیه بار و کامیون! یه چیزهایی اینور و اونور خوندی و شنیدی و فکر میکنی شق القمر کردی! توجه نمیکنی که ایران زمان قاجار که چیزی شبیه افغانستان فعلی بود از کجا به کجا رسید. الان هم مختاری که تا در چنته پیدا میکنی بر علیه پهلوی بنویسی. اما فراموش نکن که جوان امروزی تصمیمش را گرفته که “رضا شاه روحت شاد” فریاد میزند. حالا هی از دیکتاتوری بنویس و از استبداد گلایه کن و اینجا و اونجا هچلهف بنویس و خیال کن که موثر واقع میشی و سرنگونی آخوند رو به تعویق میندازی. طایفه شما اگر مثل آدم “چپ” بودند مشکلی نبود، اما دوست داشتید با هوای بارانی مسکو چتر باز کنید و با ترور شخصیت ها ایران رو جزو اقمار شوروی کنید. نگاه کن و ببین چپی که تو بهش دل بسته بودی امروز کجاست.
    0
    6
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    چی شد کجا رفتی ؟ مگر دلیل طرفداری تو از پهلوی خاطرات پدر بزرگ های زمان ناصر و مظفر و احمد و محمددر دوره قاجار نبود که شیفته اقا رضا شیرین عقل شدی .بیا دارم از خاطرات دوران رضا و محمد رضا واست میگم ! نترس تا بخواهی عاشق سید علی و باجناق هایش بشی .داستان و خاطره کمبود گوشت در پایتخت خاندان ایرانساز تموم شده !
    6
    0
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ادامه مطلب در بحث کمبود گوشت در پایتخت خاندان ایرانساز! خوب حالا که علاقه‌ای به دادن جواب نداری می‌رویم به ادامه مطلب فقط به محض ان که احساس کردی داری عاشق سید علی و باجناق هایش می‌شوی بگو ادامه ندهم و به خاطرات یک پیرمرد از دوران پهلوی پایان دهم. رسیدیم به کمبود گوشت و کامیون و تریلی و نیروی انسانی متخصص که منشا اصلی ان اصلاحات عرضی و انقلاب شاه و مردم بود. چون می‌گویی در زمان خاندان ایرانساز در جای جای کشور به مدرسه رفته بودی حتماً اوضاع جاده‌ها و امکانات میان شهری ان زمان را هم دیده بودی که همه جاده‌های میان شهرهای بزرگ و از خوش اقبالی بعضی از شهرستان‌ها در مسیر کلان شهرها جاده‌ها بغیر از تک و توکی یک طرفه بودند و اگر راننده‌ای احیاناً وسط راه بنزین تمام می‌کرد باید آفتابه بدست سر جاده می‌ایستاد تا راننده دیگری او را تا پمپ بنزین بعدی که در شهر بعدی بود ببرد و با بنزین و آفتابه برگرد. اگر هم ماشینش خراب می‌شد٬ یا ماشین را باید تاشهر بعدی هول می‌داد یا بجای آفتابه با یک مکانیک بر میگشت. تازه اگر شانس می‌اورد این اتفاق در روز روشن نمی‌افتاد و از دست فحش و بدو بیراه بقیه مسافران
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    در ترافیک مانده جان سالم بدر می‌برد. ا شب که بدلیل نبود امکانات رفاهی اب و برق در دهات اطراف راه‌ها ٫از ترس گرگ و شغال تا صبح باید درون ماشین سرد و تاریک می‌نشست تا اول صبح چاره‌ای بیندیشد. از بندر عباس تا تهران اگر شب‌ها با ماشین در حرکت بودی فقط سوسوی فانوس دهقانان بیچاره‌ای را می‌دیدی که هنوز به امید بهتر شدن شرایط در دهات خود مانده بودند و چند ماهی در همان دهات خود بدلیل نبود جاده مناسب تا مسیر های اصلی بخاطر گل و لای و نبود تراکتور و امکانات متعلق به اربابی که زمین هایش را گرفته بودند ! زندانی و چاره‌ای جز اینکه صبر کنند تا جاده‌های مال رو دوران ایرانساز خشک شود نداشتند. خسته شدم باقی خاطرات بماند برای بعد.
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Vafadar - دویسبورگ، آلمان
    در بحث با طرفداران پهلوی به اولین چیزی که اشاره میکنند مقایسه پهلوی با دوران قاجار است و خاطرات پدر بزرگ ها از زمان رضا شاه ! دوست عزیزم من با نظر شما کاملا موافق هستم و دلیل رفتارهای رضا پهلوی و پدرش را با استناد به داده های علم ژنتیک بر امده از اختلالات ژنتیکی که تاثیر مستقیم با سن بالای رضا شاه و پسرش در زمان امیزش یا بقول دوستان سلطنت خواه جما٬دارد میدانم ٬ لذا چون ما به اندازه کافی از خیر سر بسیجیان و حوزویان ٬و کارگزاران نظام با جناق داریم .لطفا با بیان خاطرات تلخ دوران قاجار!!! ببخشید پهلوی به عاشقان سید علی نیفزایید!
    2
    0
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - لوند، سوئد
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    ها ها ، آب تو لانه موش ریختی ، قاطی کرده
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - لوند، سوئد
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    گرامی بحث فایده ندارد ، همه ما بعد از تقریبا نیم قرن خط سیاسی خودمان را انتخاب کردهایم ، همه چیز در رابطه با رژیم کنونی و عصر پهلوی شفاف است ، تورم ، رشد اقتصادی ، نرخ ریال ، جایگاه ایران ، ارزش پاسپورت ، سطح مهاجرت ، تعداد زندانیان سیاسی ، اعدام ها ، شرایط اجتمایی زنان ، از طرفی سرنوشت احزاب چپگرا ، ملیگرا ، رجوی و … هم آشکاره ،در انتخابت موفق باش ، اگر خارج زندگی میکنی کریسمس خوبی داشته باش و اگر ایرانی حالش را ببر
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    قبل از اینکه من هم برای تو دوست گرامی ارزوهای خوبی کنم چون سوال کرده بودی و بنده جوابت را هم دادم پس لطفا جواب اخرین سوال مرا هم بدون مقایسه شرایط دیروز و امروز و فردا و استفاده ابزاری از ان یعنی گذشته بدتر برای تطهیر امروز بد و یا امروز بدتر برای تطهیر دیروز بد ٫ مغالطه شرح برهان ٫بفرمایید با توجه به توضیحات بنده در مورد اظهارات خلبان شاه شما از میان دو گزینه کدام را انتخاب میکنید !!!یا قبول کنید شاه ادم بزدلی بود و خاعن !بیماریش را بهانه کرد تا فرار کند و سرنوشت ایران به اندازه جان سگش برایش ارزش نداشت ٬و البته خلبان ماهری بود و نابغه . یا اینکه شاه واقعا مریض بود و دل رحم و فداکار و معزی و تلویزیون من و تو و بقیه مزدبگیران دروغ میگویند
    2
    1
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    چون میدانم جوابی نخواهی داشت .کریسمس خوبی داشته باشی و اگر هم ایران هستی مواظب باش سرما نخوری !
    2
    1
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    سعی کن اگر خواستی خودت را با کسی مقایسه کنی .انقدر برای خودت ارزش قاعل باشی که ان شخص شاگرد تنبله کلاس نباشد .بحث تورم و ارزش ریال ٬بهانه های شاگرد تنبلی است که دلایل رفوزه گی خودش را با مقایسه با کارنامه کسی که چهل و پنج سال است در تمامی ازمون ها رد شده است !موجه میکند!جرم کسی که یک نفر را کشته است با کسی که ۵۰ نفر را یکی است !یک نفر بدلایل سیاسیت های غلط یک نظام مجبور به ترک وطنش شود با ۹۰ ملیون ایرانی بخاطر حجاب فرقی ندارد
    2
    1
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    فیلم گزارش مستند: وضعیت انتقال و توزیع گاز دهه پنجاه شمسی!هم بعد از فیلم گزارش کمبود گوشت در پایتخت ایران از ارشیو صدا و سیما به بیرون درز کرد و همگان توانایی دیدن ان را در یوتیوپ دارند !تا همین چند روز پیش بهش میگفتند تلویزیون من تو از این بعد اسمش به تلویزیون تو و من تغییر خواهد کرد و شاهزاده طوطی رهبر شیرین عقلان سلطنت طلب را چاره ای نیست جز بازگشت به سوراخ اختفای چهل ساله اش در خانه مامان جونش .دست انتقام ملاها که بابت ناشکری شازده دوباره از استین حفاظت و اطلاعات سپاه در امد چنان ضربه ای به حافظه پدر بزرگ های دوران خاندان ایرانساز خواهد زد که دیگر اثری از سازندگی های از ونک به بالای این خاندان هم نخواهد ماند
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    فیلم گزارش مستند: وضعیت انتقال و توزیع گاز دهه پنجاه شمسی!هم بعد از فیلم گزارش کمبود گوشت در پایتخت ایران از ارشیو صدا و سیما به بیرون درز کرد و همگان توانایی دیدن ان را در یوتیوپ دارند !تا همین چند روز پیش بهش میگفتند تلویزیون من تو از این بعد اسمش به تلویزیون تو و من تغییر خواهد کرد و شاهزاده طوطی رهبر شیرین عقلان سلطنت طلب را چاره ای نیست جز بازگشت به سوراخ اختفای چهل ساله اش در خانه مامان جونش .دست انتقام ملاها که بابت ناشکری شازده دوباره از استین حفاظت و اطلاعات سپاه در امد چنان ضربه ای به حافظه پدر بزرگ های دوران خاندان ایرانساز خواهد زد که دیگر اثری از سازندگی های از ونک به بالای این خاندان هم نخواهد ماند
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kurosh-h - لوند، سوئد
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    بزدل ؟؟ انسان‌ها در طی زندگی ، تحمل سختی ها ، شکست ها ، افزایش سن ، بیماری ، تجارب، برخوردهای متفاوت به وقایع میکنند ، من در آستانه بازنشسته گی تحمل فیلم های خشن ، ظلم به حیوانات و‌کودکان ، حتی هیجانات شهر بازی و سرگیجه را ندارم ، در نوجوانی سرم بوی قورمه سبزی میداد، ، آیا بزدل محسوب میشوم ، شاید ؟؟ شاه سرشکسته ، مایوس ، زخم دیده از مردم و متحدان غرب ، امیران ارتش ، ، با کودکان خردسال و آسیب دیده ( ۲ تای آنها بعدها خودکشی کردند ) توان در بدن و روح و جسمش نداشت ، نخواست مثل صدام با تحقیر حتی لای دندانش را نگاه کنند ، نخواست مانند قذافی دشنه تو ماتحتش کنند . به باور تو او بزدل است ، نظرت محترم بحثی نیست ، من برداشتم متفاوت و درک کننده تر است ،
    0
    2
    ‌پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Chokam - ری، ایران
    به رهبری نیست. این مردم اصلااهل مبارزه نیستن، فرض کن شما رهبر اپوزیسیون کل ایران، مثل خمینی توی ۵۷ از مردم بخواه نرند سربازی، اصلا کسی حرف شما رو گوش نمیکنه، مردم میرن سربازی که هر چه زودتر پاسپورتشون آماده بشه برن خارج. در حالیکه خمینی با همین فرمان سربازی نروید پادگانها خالی از سرباز شد ارتش شاه متلاشی شد درنتیجه بیانیه بی طرفی صادر کرد تا انقلاب ممکن بشه. یا گفت اعتصاب کنید تمام مدارس تعطیل شد، الان شیمیایی هم توی مدارس زدن بار میرن مدرسه. چی داری میگی عزیزم رهبر رهبر، خودت هم میدونی هیچ فایده ای نداره
    2
    0
    جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    Chokam - ری، ایران
    آیه یاس نخونید. همه کسانی که زندانی و اعدام شدند نمونه مردمی هستند که زیر بار ظلم ادامه نخواهند داد. کامنت هایی که شما مینویسی اغلب سعی در نا امید کردن مردم میکنی که همان یاری رساندن به نیت همین دیوانه ای هست که با کامنت های متعدد در همین صفحه تلاش میکند که مبارزات ملتی متهد را از هم بپاشد.
    0
    2
    جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    بزدل نبود و توان در بدن و روح و جسمش نداشت ، نخواست مثل صدام با تحقیر حتی لای دندانش را نگاه کنند ، نخواست مانند قذافی دشنه تو ماتحتش کنند و همه این مزخرفاتی که این سایبری زن زنگی و نمیدونم چه در مورد معلولیت های ذهنی او میگفت هم درست نبود و مثل شیر با ان شرایط روحی و جسمی هدایت بویینگ ۷۰۷ را بدست گرفت و از طریق مرز هوایی برای مداوا از کشور خارج شد ؟اگر درست حدس زدم گزینه اول را انتخاب کردی و سخنان معزی و مستندات تقلبی چند تا تلویزیون مزد بگیر را که در مورد شجاعت و هوش بالا و کهکشانی شاه درست شده اند ٬ رد میکنی؟ و باطل ؟
    2
    0
    جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    kurosh-h - لوند، سوئد
    ممنون که جواب دادی
    2
    1
    جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    kurosh-h - لوند، سوئد
    بنظرم هنوز به پشت یخچال نگاه نکرده!
    0
    2
    جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Chokam - ری، ایران
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    چطوری سبک کلام ۶۳ سالت شد، نه عزیزم ناامیدی چیه، من دارم راه مبارزه رو نشون میدم، چه جوری سوریها با کمپین راه انداختن با رزمیدن پیروز شدند. این بقوا نماینده اسراییل بهترین فرصت برای آموزش مردم ایرانه، هدفشون چیه، خاک به چشم امثال من ریهتن، یا ادامه تا همین بازی الکی اعدام و ساچکه خوردن و فرهنگ شهادت . تا موقعی که ۱۰۰ ساله هم بشی بیای همنو بمن بگی
    1
    0
    جمعه ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.