نتانیاهو: به توانایی دفاعی و موشکی ایران ضربات سختی زدیم

بی بی سی: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در نخستین سخنرانی‌اش بعد از حملات این کشور به ایران گفت که حمله دو شب پیش اسرائیل به ایران به توانایی‌های دفاعی و تولید موشک ایران ضربات سختی وارد کرده است.

آقای نتانیاهو گفت: «نیروی هوایی ما نقاط مختلف ایران را زد. ما به توانایی‌های دفاعی ایران و قابلیت این کشور برای تولید موشک‌هایی که به طرف ما نشانه‌گیری می‌شوند، ضربات سختی زدیم.»

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین گفت حمله به ایران «دقیق و قدرتمند» بود و «به تمامی اهدافش رسیده است».
وزیر دفاع اسرائیل: حماس و حزب‌الله دیگر ابزار موثری برای ایران نیستند
وزیر دفاع اسرائیل گفته است که «حماس و حزب‌الله دیگر ابزار موثری» برای ایران نیستند تا به عنوان «نیروهای نیابتی» خود علیه اسرائیل از آنها استفاده کند.

یوآو گالانت همچنین گفت اسرائیل برای آزادی گروگان‌هایش در غزه باید «امتیازهای دردناکی» بدهد.

او طی اظهاراتی در مراسم یادبود کشته‌شدگان اسرائیل در بیت‌المقدس گفت: «در یک سال گذشته، دستگاه‌ امنیتی به رهبری ارتش اسرائیل روند جنگ را تغییر داد.»

او گفت که اسرائیل «در تمام عرصه‌های جنگ دستاوردهای بی‌سابقه‌ای به دست آورد.»

به گفته آقای گالانت، «حماس دیگر به عنوان یک شبکه نظامی در غزه فعالیت نمی‌کند و حزب‌الله لبنان هم فرماندهی ارشد و بیشتر قابلیت‌های موشکی‌اش نابود شده است.»

این خبر در حالی اعلام می‌شود که فولکر تورک، رئیس کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، گفته است غزه «تیره‌ترین برهه» خود را تجربه می‌کند.

نیروهای اسرائیلی همچنان در حال ادامه عملیات زمینی و هوایی در شمال نوار غزه هستند که هدف از آن را جلوگیری از تجدید قوای حماس اعلام کرده‌اند.
+25
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    یکی میگه نزدند اون یکی زدیم کی به کیه ما میگیم زدیم شما هم بگید زدند خوبیت نداره. فعلا سید جواد بایدن فسیل داره برا اغا وقت میخره
    0
    7
    یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    golaleh - زاگرس، افغانستان
    سرداران سپاه و بسیج این لات های کوچه‌های خلوت و زن ستیز ضعیف کش که سرشون برای سر دار خوبه تو کدوم سوراخ موش یا فاضلاب قایم شدن. مرگ بر علی پیزوری فرمانده ر.. بخود!
    0
    8
    یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.