تشریح لیست اهدافی که توسط ارتش اسرائیل در ایران نابود شدند توسط بابک تقوایی

 بابک تقوایی: در ایران سامانه پدافند موشکی ضدبالستیک وجود ندارد و جمهوری اسلامی کاملا غافلگیر شد  بابک تقوایی: اسراییل برای حمله به جمهوری اسلامی از حریم هوایی اردن و عراق استفاده کرد
+73
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    با درود به ارتش اسرائیل -حمله اینطوری برنامه ریزی شده و دقیق میشه نه اینکه مثل طویله اسلامی الله اکبر گویان 200 تا موشک هوا کنی که 180 موشک در هوا ساقط بشه موضوع دیگر که آقای تقوایی نگفتند ارتش اسرائیل قبل از حمله پدافند هوایی سوریه را از کار انداخته بود یعنی از آسمان سوریه بوده نه اردن
    33
    118
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    اسرائیل در تمام منطقه در نیروی هوائی دست بالا را دارد و سعی کرد با پاک کردن پدافند هوائی در سوریه و ایران حاکم بلامنازع اسمان ها شود که موفق هم شد. با اینگونه بسط قدرت دیگر حزب الله در هیچ کجا احساس ایمنی نمی کند
    7
    39
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    شاید حالا فهمیده باشید اتاد جنگ کیه ، تو روی بنر یا در میدان نبرد ؟
    7
    26
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران

    سوال. اسرائیل این روند سوختگیری پرواز، سوختگیری هوایی، ضربه زدن، برگشت به پایگاه باز تسلیح شدن و تکرار اونور رو برای چند روز و چند ساعت در یک رویایی تمام عیار جنگی داره؟ جواب تنها یک یا چند روز. در عملیات نظامی پایداری قدرت در زمان طولانی مهمه. این برای اینه که ایران روی صنایع موشکی سرمایه گذاری کرده. ایران دکترین نظامی اش رو برای ماندگاری، تداوم و عدم تقارن نبرد قرار داده، چیز جدیدی نیست و پدرانمان همین روش را ابداع و تکرار کردند نمونه معروف جنگ سورن پهلو و کراسوس در دوره اشکانی. ژنرال مک کنزی حمله اسرائیل ضعیف بود و باعث خجالتشه این در مصاحبه با سی ان ان گفته شد البته باید صدای آمریکا به داد توله اوباشش در خاورمیانه برسه. اسرائیل در یک سال ثابت کرد که نه گروگانها آزاد شدند نه اسرائیل امن شده نه حماس حزب الله از بین رفته تعداد زیادی از کشور و شمال فرار کرده‌اند. سرمایه فرار کرده که جلب اعتماد اون برای برگشت چند دهه طول میکشه. الان چند کشور مستقیم اسرائیل رو میزنند. سرمایه نظامی اون پایدار نیست برای زدن همان چند کوچه خوبه. قبح خون یهودیان هولوکاست پالمال شده (متاسفانه).
    45
    7
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا

    این جنگ مردم ایران نیست، دوباره پوزیده می خواهد با ادبیات »جنگ و صلح«، »فقط جنگ و نابودی ایران« را در اولویت سیاست خارجی قرار دهد، معاون او هم باهنر همین را می خواهد، اینجاست که دیگر خط مردم ایران برای همیشه از سیاست های جنگ طلبانه دولت اقلیت جدا می شود و برای جلوگیری از »درگیری های بی معنی« آینده باید از جای خود برخیزند، همه ی ایران در این نهضت میهنی جلوگیری از جنگ شریک است، گول »دولت پوزیده« نخورید، او هدفش نابودی ایران مان است و برای همین از »توی صندوق در آورده شد«.
    4
    30
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    ای کاش بابک تقوایی متخصص ، یک توضیحی هم در خصوص چگونگی سوختگیری بیش از صد جنگنده اسرائیلی در این مسیر هزار و هفتصد کیلومتری که در بازگشت به اسرائیل دو برابر میشه رو میداد و ما هم قانع میشدیم که همه این داستان‌ها واقعیست و سر کار نیستیم !!
    1
    9
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران
    سایبری های بی وطن ناایرانی از زیر بوته بعمل اومده مفعول از کی تا به حال ایرانی شده اید!؟ حرف زدن و نوشتن به پارسی که نشد دلیل ایرانی بودن و میهن پرستی! از اول تا به آخر کامنت ها شون فقط دفاع از فلسطین و غزه و لبنان و سوریه و عراق و سودان و یمن و.... همگی اینا دشمنان قسم خورده ایران و ایرانیان هستند! فرزندان راستین ایران بانو جنگی با اسرائیل نداشته و نداریم که هیچ نیاکان ما پیامبران و آزادیبخشان و دوستداران قوم یهود بودند. دست از مغلطه بازی بردارید، نمی‌بیند حنای شما دیگر برای ایرانیان رنگی ندارد ؟ حقا که تخم و ترکه آخوندها اشغالگر ایران هستید و در مکتب این دروغگویان و پااندازان تعلیم و آموزش دیده اید. حالا که کفگیرتون به ته دیگ خورده دست به دامان پدرانتان شده اید؟ اشکانیان!!! این یکی را خوب اومدی پدرانتان ، ... دست بردارید و به لونه های تاریک و کثیف خود برگردید. ..
    0
    17
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    دوشنبه - تهران ، ایران
    سوال از شما بر فرض غلط که من حرف من اشتباه. این دلیل میشه که شما خودت رو آدم موجهی میدونی توهین ناموسی به پدر و مادر پیر من بکنی که هیچ نقشی در تصمیمات زندگی من نداشته‌اند؟ آیا یک اسرائیلی الان به یک اسرائیلی دیگر بخاطر صحبت در مورد ایرانیها اینگونه توهین میکند که شما بمن توهین میکنید؟ اگر کسی خلاف نظر شما گفت باید به او توهین ناموسی کنید؟ آیا شما اسرائیلی هستید که اینقدر به شما بر میخورد (شاید هم باشید که البته اینجا هستند چون خیلی تکراری مینویسند)؟ همه فرزندان ایران فرزندان آن هستند کسی حق تعیین فرزندی و غیر فرزندی آنرا ندارد هر که در ایران متولد میشود ایرانی است فقط افکار افراطی فاشیستی حق فرزندی یک انسان را به آب و خاکش کتمان میکنند. میشود این پیامبران آزادی بخشان و . دوستداران قوم یهود را بگویید ما بیسواد یک چندتا نام بدون دشنام بیاورید؟ لازم به توضیح است همسر من از طرف مادری یهودی است. مشکل ما با یهودیت نیست با آپارتاید و فاشیزم مذهبی است که در غالب پول و رسانه آینده آزادی ایران را بع تعویق انداخته. اتفاقا بر خلاف تصور شما بنده نه مذهبی هستم و نه بودم و نه خواهم بود.
    4
    3
    یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.