وزیر علم و فناوری اسرائیل: رژیم آیت‌الله فهمید که بهتر است با اسرائیل درگیر نشود

گیلا گاملیل، وزیر علم و فناوری اسرائیل، با انتشار تصویری از یک خلبان زن شرکت‌کننده در حملات به مواضع جمهوری اسلامی گفت هر کسی که امنیت اسرائیل را تهدید کند، در دسترس توانایی‌های نظامی و فناوری‌های پیشرفته این کشور است.

خانم گاملیل افزود «امشب رژیم آیت‌الله طعم آن را چشید» و دریافت که نباید با اسرائیل درگیر شود.
دن سالیوان، سناتور جمهوری‌خواه: جمهوری اسلامی فقط زبان زور را می‌فهمددن سالیوان، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت آلاسکادن سالیوان، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت آلاسکا، در واکنش به حملات اسرائیل به مواضع جمهوری اسلامی گفت دولت بایدن-هریس باید با صدای بلند و واضح بگوید که آمریکا از اسرائیل پشتیبانی می‌کند.
 
او در ادامه گفت ایالات متحده باید اسرائیل را به دلیل انجام کار «دشوار و خطرناک» استقرار مجدد قدرت بازدارندگی تحسین کند.
 
به گفته سناتور سالیوان، جمهوری اسلامی زبان زور را می‌فهمد و چنان چه با پیامدهای اقدامات خود مواجه نشود، همچنان به تامین مالی تروریسم و انجام حملات دیگر علیه اسرائیل ادامه خواهد داد.
 
این سناتور جمهوری‌خواه افزود جمهوری اسلامی از حملات اسرائیل یاد می‌گیرد که اقداماتش بدون عواقب نخواهد بود.
مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: از اسرائیل حمایت کامل خواهیم کردمایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکامایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، در واکنش به حملات اسرائیل علیه مواضع جمهوری اسلامی گفت همزمان با حملات «متحدمان» در دفاع از خود، کنگره آمریکا باید «قاطعانه» از اسرائیل دفاع کند.
 
او تصریح کرد که جهان باید بداند که اگر جمهوری اسلامی به خشونت خود ادامه دهد، «ما از اسرائیل حمایت کامل خواهیم کرد.»
+37
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    هفته دیگر گه جمهوری‌خواهان قدرت را در امریکا بدست بگیرند فاتحه طویله اسلامی خوانده میشود
    12
    33
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان
    آیت هارت و پورت ها فقط برای یک‌ مشت طرفدارهای خائن شما خریدار داره ، نزدیک یک ماه هارت و پورت سایت های اتمی ، نفتی ، رهبری را می زنیم و ... چی شد اربابتون گفت از این غلط ها نکنید هنوز تو غزه گیر کردید و بعد از یک سال نمی دانید اسیر هاتون کدام گوری هستند چهل سال هم هست جمهوری اسلامی آرامش براتون نگذاشته هارت و پورت نکنید . از دیشب به این ور هم که طرفداران آقا رضا دماغ و خودشان مایوس شدند که آویزان گی شده بودند بیانیه هم صادر نکردند هاهاها
    13
    3
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    خمینی برای درگیری با شاه سعی کرد با دشمنی با اسرائیلو امریکا مذهبیون و چپول ها را همراه با خودش کند که موفق هم شد. اما دنباله هایش بشدت وو با لجاجت این دکترین غلط را دنبال کردند که حالا آتش شعله دامن خودشان را هم گرفته است
    2
    6
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    اشتباه می کنید، می گویید چرا؟ آنها همیشه از قدرت اسرائیل با خبر بوده اند، آنها عمدا کشور عزیزمان ایران را به جنگ کشانده اند تا آنرا نابود کنند، این ادبیات جنگی و جنگ طلبانه مردم را به شدت خسته کرده است و به همین خاطر باید تمام ایران با ادبیات جنگ به جنگ برخیزند، راه خوشبختی فرزندانمان از صلح می گذرد، نه جنگ، آنها خودشان جای امن خواهند بود، ولی سرباز ایرانی کشته خواهد شد. پوزیده و باهنر باید خفه خون بگیرند و از کاربرد ادبیات جنگ طلبانه دست بکشند، و گرنه مردم خودشان »دولت تعیین خواهند کرد«، جنگ بس است، به غزه و لبنان نگاه کنید
    2
    7
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    وطن نام تو نام نامداران - ستکهلم، سوئد
    یکی نیست به این زنیکه کثافت بگه 90 درصد اسلحه ای که برای قتل و کشتار نابودی استفاده میکنید اهدایی مسیحیان افراطی آمریکایه و اون 10 درصد بقیه هم زیر نظر کارشناسهای امریکایی در اسرائیل ساخته میشه. این زر زر هارو برای کسایی بکن که خبر ندارن. واقعا در دنیای کثیف و تهوع آوری زندگی میکنیم که هنوز بعد از کذشت هزاران سال به وسیله عده ای مذهبی بی وجدان و دور از انسانیت اداره میشه. 100 میلیون مسیحی افراطی در آمریکا اسلحه میدن دست 6 میلیون یهودی افراطی که حمله کنن به (؟) تعداد مسلمون افراطی. ما انسانها بر خلاف آنچه که فکر میکنیم, پست تر و احمق تر از همه حیواناتیم.
    2
    4
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.