طرح ادعای «تعرض جنسی» جدید علیه ترامپ دو هفته مانده به انتخابات

العربیه: استیسی ویلیامز، مدل سابق آمریکایی روز پنجشنبه ادعا کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در 5 نوامبر، در سال 1993 به او تعرض جنسی کرده است.

به گزارش «ورایتی»، ویلیامز توضیح داد که اولین بار در یک مهمانی کریسمس در سال 1992 از طریق جفری اپستین، خلافکار جنسی که در سال 2019 در زندان به زندگی خود خاتمه داد، با ترامپ آشنا شده بود. به گفته وی، کاملا معلوم بود که ترامپ و اپستین «دوستان نزدیک» بودند.

چند ماه بعد، طی یک پیاده‌روی با اپستین، این دو به برج ترامپ رفتند. ویلیامز ادعا می‌کند که ترامپ در هنگام خوشامدگویی او را «دستمالی» کرده و دستش را روی پستان‌ها، کمر و باسن او قرار داده است. ویلیامز می‌گوید که در آن موقعیت احساس سردرگمی کرده، و پس از آن «لبخند زدن» اپستین و ترامپ را دیده است.

گروه «قربانیان تعرض جنسی هوادار کامالا [هریس]» از ویلیامز حمایت کرده و همراه 200 نفر دیگر از بازماندگان خشونت جنسی، تبلیغی در «نیویورک تایمز» منتشر کرده‌اند که تاریخچه اتهامات تجاوز جنسی علیه ترامپ را برجسته می‌کند. یکی از این‌ها پرونده سال 2022 تعرض جنسی ترامپ به ای. جین کارول است.

ترامپ که طی سالیان اخیر توسط چندین زن به سوءاستفاده جنسی متهم شده است، این اتهامات را رد کرده است. او اذعان کرده که اپستین را می‌شناخته اما ادعا می‌کند که در اوایل دهه 2000 با او قطع رابطه کرده و پس از دستگیری اپستین از او فاصله گرفته است.

کارولین لِویت، سخنگوی ترامپ این اتهامات را رد کرد و کارزار کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها را به «ساختن داستان» برای «حمله سیاسی» متهم کرد. لویت گفت که این اتهامات به طور استراتژیک دو هفته قبل از انتخابات مطرح شده است.

به گفته ورایتی، با نزدیک شدن به روز انتخابات، رقابت بین ترامپ و هریس همچنان تنگاتنگ پیش می‌رود، و آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هریس با اندکی پیشرفت، 48.1 درصد محبوبیت نزد عموم را به خود اختصاص داده است.
+11
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    خوب شد یادت اومد طفلی حتما تا حالا خجالت می‌کشیده ولی خداییش این جور موجودات به همجنس های خودشون ظلم می‌کنند در آینده دیگه چه زنی رو میشه باور کرد که بهش تجاوز شده یا ادعای بیخود میکنه
    3
    35
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    این عجوزه‌ی زرد‌-قهوه‌ای، دنیا رو -با این دروغ‌هاش و تبلیغات مثبت و منفی‌ برای خودش- به گند کشیده. - هر چه که مهاجران آمده از تمام جهان به امریکا زحمت کشیدند و تاریخ نوین و آبروی خوب برای امریکا به ارمغان آوردند رو، این عجوزه داره از بین می‌بره. - فقط و فقط پول داره، پولی‌ که از راه ارث دریافت کرده، و هیچ چیز فرامادی نداره. / - یکی‌ از بستگان، از ۱۹۸۵ مقیم یو‌-اس‌-آ هست. چند سال پیش تلفنی صحبت می‌کردیم (چون تا ۲ سال پیش، زنگ از موبایل اکراین به موبایل امریکا، بعد از ساعت ۱۱ شب به وقت اکراین، بسیار بسیار ارزون بود (ساعت ۲۳ به وقت اکراین، می‌شه ساعت ۱۶ به‌وقت ایالت محل اقامت فامیل). - باری، ایشان تلفنی تعریف کرد که چندی پیش از آن، از آن‌جا که متخصص برق و الکرنیک هست، کاری گرفته بوده مربوط به یکی‌ از هتل‌ها یا باشگاه‌های این عجوزه. آخر کار، نصف پول‌ش رو میدن !!!، - می‌یاد تا از این زرد‌-قهوه‌ای شکایت کنه، اما همکاران‌ش می‌گن با این درنیافت، چون کلی‌ وکیل داره، و آخر کار، تو می‌شی‌ بدهکار به این عجوزه. ///
    14
    12
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ابن ملجم(ع) - مونیخ، آلمان

    ...ویلیامز توضیح داد که اولین بار در یک مهمانی کریسمس در سال ۱۹۹۲ از طریق جفری اپستین، خلافکار جنسی که در سال ۲۰۱۹ در زندان به زندگی خود خاتمه داد، با ترامپ آشنا شده بود. این نشون میده که اخوندها اموزشش دادن چون شاهدش هم مثل شاهد اخوندها سقط شده
    2
    24
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Parsina - بروکسل، بلژیک

    از این دمکراتها پلید و پلشتر پیدا نمیشه که برای قدرت دست به هر کاری میزنن و اخلاق و انسانیت براشون بی معنیه مخصوصا از هنگامیکه حسن اوباما اومد .خواهید دید که ترامپ رییس جمهور میشه و اینها باز از رو نمیرن و از راههای دیگه تلاش در پایین آوردن ترامپ میکنن
    5
    29
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    خوب کسی که با توجه به اینکه دارای رایحه طبیعی، عطر شهوتی هم استفاده و برجستگی‌های بدن را هم به نمایش بگذارد، این کلان احتمال را هم باید بدهد که دچار دستمالی خواهد شد. پس مقصر اصلی خودت می‌باشی.
    6
    9
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    راستگوی بی طرفدار - سالزبورگ، اتریش
    خود ترامپ از خودش دفاع نمی‌کند و با پرداخت پول سر و ته قضیه بهم می‌آورد. بعد اینجا یک غده پروستات سرطانی به زنهایی که مثلا ادعایی کردن توهین می‌کنند. خدایی اینها از کدام تیمارستان گریخته اند؟؟؟
    1
    10
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    زندگی خود کامیلا را بخوانید که چگونه مترس یک فرماندار سیاه پوست بوده و بصورت پاپت او را بالا کشیده اند
    0
    2
    یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.