نهادهای امنیتی مبادلات ارز را متوقف کردند

 بازار ارز در ایران همچنان بی‌ثباتصدای آمریکا: نهادهای امنیتی برای جلوگیری از افزایش شدید قیمت ارز در بازار ایران، با اقدامات مختلف مبادلات ارز در بازار را متوقف کردند.

گزارش‌های اختصاصی رسیده به صدای آمریکا نشان می‌دهد که پس از حمله اسرائیل به مواضع جمهوری اسلامی، نهادهای امنیتی اقدام به احضار و تهدید مالکان صرافی‌های بزرگ کردند.

این گزارش‌ها نشان می‌دهد که در اقدام دیگری فعالیت تمامی سایت‌های اطلاع رسانی قیمت ارز نیز متوقف شده و نهادهای امنیتی در رسانه‌های حکومتی اقدام به ایجاد جریان خبری مبنی بر روند کاهشی نرخ ارز کرده‌اند.

یک صراف در تهران به صدای آمریکا می‌گوید به رغم حضور در محل کار از هرگونه فعالیت و داد و ستد منع شده‌ایم. به گفته این صراف، بسیاری از همکاران او در تماس تلفنی از سوی نهادهای امنیتی تهدید به بازداشت و لغو مجوز شده‌اند و برهمین اساس معاملات ارز در بازار کاملا متوقف شده است.

بنابر گزارش‌ها قیمت دلار آمریکا در روزهای گذشته با ایجاد نگرانی از حمله اسرائیل از مرز ۶۹ هزار تومان هم عبور کرده بود اما پس از انجام حملات، نهادهای امنیتی برای کنترل بازار اقدام به متوقف کردن معاملات در بازار کرده‌اند.
+1
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    جوکش اینجاست که اینور ٦٩ یه پوزیشنه، اونجا قیمت ارز
    0
    7
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.