آغاز حملات نظامی اسرائیل به ایران - دور دوم حملات اسرائیل علیه مواضع جمهوری اسلامی

موج دوم حملات اسرائیل به پایتخت ایران
سه شبکه اصلی تلویزیونی اسرائیل از وقوع موج دوم حملات هوایی این کشور به ایران خبر داده‌اند. کانال ۱۲ به نقل از گزارش‌های غیررسمی در ایران اعلام کرده که حملات اسرائیل در شرق تهران و به سمت یک مرکز فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

به گفته خبرنگاران خبرگزاری فرانسه (AFP)، پس از این انفجارهای جدید، انفجارهای پی‌درپی و رد نورها در آسمان مرکز تهران قابل مشاهده بوده است.

خبرگزاری رویترز نیز از قول رسانه‌های محلی گزارش داده که چهار انفجار دیگر در شرق تهران شنیده شده و "پدافند هوایی همچنان فعال است" و در پایتخت فعالیت دارد.
تسنیم: ایران آماده پاسخ به تعرض اسرائیل است
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران ایران دقایقی پیش به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که تهران آماده پاسخ به «تعرض» اسرائیل است.

این منبع به تسنیم گفت: «ایران حق خود برای پاسخگویی به هرگونه تعرض را محفوظ می‌داند و تردیدی نیست که اسرائیل در برابر هر اقدامی واکنش متناسب دریافت خواهد کرد.»
نتانیاهو و گالانت از مقر فرماندهی ارتش اسرائیل حملات را مدیریت می‌کنند
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، و یوآف گالانت، وزیر دفاع، از مقر فرماندهی نظامی ارتش اسرائیل در تل‌آویو، سرگرم مدیریت حملات به مواضع جمهوری اسلامی هستند.
 
سی‌ان‌ان به نقل از یک سخنگوی وزارت دفاع اسرائیل گفت نتانیاهو و گالانت «از نزدیک» بر حملات علیه مواضع جمهوری اسلامی نظارت می‌کنند.
 
تومر بار، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل، و برخی دیگر از مقامات ارشد نظامی دیگر نیز در کنار نخست‌وزیر و وزیر دفاع اسرائیل هستند.
رسانه‌های اسرائیل: دور دوم حملات اسرائیل علیه مواضع جمهوری اسلامی در جریان است
هر سه تلویزیون اصلی اسرائیل گزارش دادند دور دوم حملات اسرائیل علیه مواضع جمهوری اسلامی در جریان است.
 
کانال ١٢ اسرائیل به نقل از گزارش‌های غیررسمی در ایران گزارش داد که حملات اسرائیل در شرق تهران و علیه یک مرکز فرماندهی سپاه پاسداران انجام می‌شود.
 
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد صدای انفجارهای مداوم در مرکز تهران شنیده می‌شود.
 
همچنین به گزارش رویترز، چهار انفجار جدید در شرق تهران شنیده شده و پدافند هوایی جمهوری اسلامی در تهران هنوز فعال است.
ویدئویی از فعالیت شدید پدافندی در تهران
ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی از حمله اسراییل به مواضع نظامی جمهوری اسلامی
دور دوم حملات اسرائیل علیه مواضع جمهوری اسلامی در جریان است
شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد که اسرائیل در حال حاضر دور دوم حملات خود علیه مواضع جمهوری اسلامی را انجام می‌دهد.
جمهوری اسلامی دو ساعت بعد از آغاز حملات اسرائیل، حریم هوایی ایران را بست
سازمان هواپیمایی کشوری، دو ساعت بعد از حمله اسرائیل به «مواضع نظامی جمهوری اسلامی» اعلام کرد حریم هوایی ایران را بسته و این شرایط تا ساعت ۹ صبح شنبه برقرار خواهد بود.
 
اطلاعات دریافتی از وب‌سایتهای ردیابی پرواز نشان می‌داد همزمان با آغاز حمله اسرائیل به «مواضع نظامی جمهوری اسلامی» چند پرواز غیرنظامی در آسمان ایران حضور دارند.
 
خبرگزاریهای حکومتی نیز رسما اعلام کردند فعالیت فرودگاههای مهرآباد و خمینی در تهران کاملا عادی است و جابجایی مسافر ادامه دارد.
انتشار تصویر نتانیاهو همزمان با حمله اسرائیل به ایران
دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، عکس ویرایش شده‌ای را منتشر کرد که او را در حین حملات ارتش اسرائیل به ایران نشان می‌دهد.
در این عکس یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، و چند فرد دیگر دیده می‌شوند اما سطح میز تار شده است.
بنابر بیانیه دفتر نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو در حین حملات ارتش این کشور به ایران در پناهگاهی در پایگاه نظامی «کریا» در تل‌آویو حضور داشت.
رسانه اسرائیلی: حدود ۱۴۰ جنگنده نیروی هوایی در حمله به ایران نقش دارند
شبکه «آی۲۴ نیوز» که به چند زبان از جمله عبری فعالیت می‌کند گزارش داد که «حدود ۱۴۰ جنگنده نیروی هوایی» ارتش اسرائیل در عملیات حمله به مراکز نظامی ایران نقش دارند.
تلاش رسانه‌های حکومتی برای کم‌رنگ جلوه دادن حملات بامداد شنبه اسرائیل
در حالی که ارتش اسرائیل رسما از آغاز حملات تلافی‌جویانه به «مواضع نظامی» جمهوری اسلامی خبر داده است، رسانه‌های حکومتی ایران تلاش می‌کنند این حمله را کم‌رنگ جلوه دهند.
 
خبرگزاری صداوسیما فعالیت فرودگاههای خمینی و مهرآباد را عادی توصیف کرد. خبرگزاری مهر هم با انتشار ویدیویی مدعی شد وضعیت در جاده سایت کهریزک در جنوب تهران عادی است.
 
خبرگزاری ایرنا نیز اعلام کرد: «هیچ حادثه‌ای در پایتخت و اطراف آن که نیاز به امدادرسانی داشته باشد تا ساعت ۳:۲۲ دقیقه بامداد شنبه اعلام نشده است.»
 
با این حال خبرگزاری تسنیم گزارش داد که «علیرغم شنیده شدن صدای چندین انفجار توسط مردم در تهران، چیزی مبنی بر شنیده شدن صدای موشک یا هواپیما در آسمان تهران تا این لحظه گزارش نشده است.»
 
رسانه‌های اسرائیلی: اسرائیل رادارهای پدافند هوایی در عراق سوریه و ایران را بمباران کرد
رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع خود گزارش داده‌اند، اسرائیل در جریان حملات جمعه شب به ایران، رادارهای پدافند هوایی در عراق سوریه و مراکز نظامی در ایران را بمباران کرده است.
خبرگزاری فارس: چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف قرار گرفته است
 
خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه نوشت: «بررسی ها و پیگیری‌‌های اولیه خبرنگاران فارس نشان می‌دهد چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حمله بامداد شنبه اسرائیل بوده است.»
 
دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، پیشتر اعلام کرد که نیروهای دفاعی اسرائیل در پاسخ به ماه‌ها حملات مداوم رژیم ایران، حملات دقیقی را علیه اهداف نظامی در ایران آغاز کرده‌اند.
فاکس‌نیوز: مدت کوتاهی پیش از حمله اسرائیل به کاخ سفید اطلاع داده شد
فاکس‌نیوز در گزارشی نوشت، مدت کوتاهی پیش از حمله‌های صبح شنبه اسرائیل به ایران، این حمله به کاخ سفید اطلاع داده شده بود.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس‌جمهوری آمریکا پیش‌تر از اسرائیل خواسته بود به تاسیسات نفتی و هسته‌ای حمله نکند.
آمریکا: در حمله اسرائیل به ایران مشارکت نداشتیم، «دفاع از خود است»
شان سوت، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، آمریکا در عملیات نظامی اسرائیل علیه ایران مشارکت نداشته است. او گفت، آمریکا در جریان حمله‌های اسرائیل به اهداف نظامی در ایران قرار گرفته است. اقدامی که در واکنش به حمله‌های موشکی اول اکتبر جمهوری اسلامی دفاع از خود است.
****************************************
دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، نیز در پیامی ویدئویی حملات این کشور به «اهداف نظامی در ایران» را تایید کرد و با اشاره به حملات قبلی ایران و گروه‌های نیابتی‌اش به اسرائیل گفت: «اسرائیل مانند هر کشور مستقل دیگری در جهان، دولت اسرائیل نیز حق و وظیفه دارد که پاسخ دهد».
در پی انتشار گزارش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تهران، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای تایید کرده است که این کشور هم اکنون درحال انجام «حملات دقیق هوایی» به اهداف نظامی در ایران است.
 
در این بیانیه آمده است که این حمله در واکنش به «ماه ها حملات مداوم رژیم ایران علیه اسرائیل» صورت می گیرد.
 
ارتش اسرائیل گفت که «کشور اسرائیل مثل هر کشور مستقل دیگری در جهان، حق و وظیفه دارد پاسخ دهد.»
 
ارتش اسرائیل در بیانیه‌اش اضافه کرده است که «توانایی های دفاعی و تهاجمی ما به طور کامل بسیج شده است» و افزود: «ما هر کاری لازم باشد برای دفاع از کشور اسرائیل و مردم اسرائیل انجام می دهیم.»
***********************************************************
ارتش اسرائیل تایید کرد که در حال حمله به «اهداف نظامی در ایران» است.
 
حساب کاربری ارتش اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس بامداد شنبه نوشت که حملات این کشور «در جواب به حملات متدوام رژیم ایران بر علیه اسرائیل طی ماه‌های گذشته» در حال انجام است.
***********************************************************************
در پی انتشار گزارش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در تهران خبرگزاری‌های دولتی این خبر را تایید کرده است.

خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه پاسداران نوشت: «دقایقی قبل صدای چند انفجار در شهر تهران به گوش رسید.»

شبکه خبر صداوسیما هم این گزارش‌ها را تایید کرد اما گفت منبع صداها هنوز مشخص نیست.

شبکه خبری اکسیوس در آمریکا نوشته است: «حمله اسرائیل به ایران در ساعات نخست صبح شنبه به قت محلی به تلافی حمله گسترده روز اول اکتبر (ایران به اسرائیل) با موشکهای بالستیک شروع شده است.»

خبرنگار شبکه خبری «فاکس نیوز» هم به نقل از منابع اسرائیل گفت که اسرائیل حمله تلافی‌جویانه علیه ایران را آغاز کرده است.

منابع رسمی در ایران هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.
افزایش گزارشها از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق مختلف ایران
کاربران فضای مجازی همچنان گزارش می‌دهند که صدای انفجارهای مهیب را در قروه استان کردستان، اسلامشهر، شهرک اندیشه شهریار، ملارد شهرقدس و فردیس کرج شنیده‌اند.

شبکه خبر تلویزیون جمهوری اسلامی هم دقایقی پیش شنیده شدن صدای چند انفجار قوی را در اطراف تهران تایید کرد اما به جزییات بیشتری اشاره نکرد.
ارتش اسرائیل رسما حمله به «اهداف نظامی ایران» را تایید کرد
صفحه منتسب به ارتش اسرائیل در ایکس، دقایقی پیش با تایید آغاز حملات اسرائیل به ایران نوشت:«هم اکنون در جواب به حملات مدوام رژیم ایران برعلیه اسرائیل به‌طور دقیق به اهداف نظامی در ایران حمله می‌کنیم.»

این صفحه همچنین افزود: «ارتش اسرائیل در حمله و دفاع کاملا آماده است و ما تحولات ایران و نیروهای نیابتی آن را دنبال می کنیم.»
آکسیوس: اسرائیل حمله تلافی‌جویانه به ایران را آغاز کرده است
آکسیوس نوشت: اسرائیل بامداد شنبه به وقت محلی حمله‌ای را علیه ایران آغاز کرد؛ این حمله در پاسخ به حمله موشکی بالستیک گسترده‌ای بود که ایران در ۱ اکتبر انجام داده بود. دو منبع آگاه این خبر را به «اکسیوس» تأیید کرده‌اند.

تلویزیون دولتی ایران از وقوع انفجارهایی در چندین منطقه کشور، از جمله تهران، خبر داد.

مقامات آمریکایی و اسرائیلی معتقدند که ایران احتمالاً به این حمله پاسخ نظامی خواهد داد، اما امیدوارند که واکنش تهران محدود باشد و از تداوم چرخه تلافی‌جویی‌ها جلوگیری شود.
خبرگزاری های رسمی ایران هم شنیده شدن صدای انفجار در تهران را تایید کردند
خبرگزاریهای ایران از شنیده شدن صدای چندین انفجار در تهران خبر داد و اعلام کرد اخبار تکمیلی را متعاقبا اعلام خواهد کرد.
همزمان برخی منابع خبری از انفجار در فرودگاه خمینی تهران خبر می‌دهند.
شنیده شدن صدای انفجار در عراق همزمان با ایران
خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه از شنیده شدن صدای چند انفجار در عراق خبر می‌دهد. گفته می‌شود مواضع حشدالشعبی در بغداد و اربیل هدف حمله قرار گرفته است.

برخی منابع خبری هم از فعال شدن پدافند هوایی سوریه همزمان با رویت جنگنده‌های اسرائیل در جنوب این کشور خبر می‌دهند.
+261
رأی دهید
-44

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    این حملات اصلا کمکی به تغیر رژیم نخواهد کرد. حالا چه شما باور کنید و یا نکنید این یک حقیقت است. دیروز امریکا گفت ما به دنبال تغیر رژیم در ایران نیستیم.
    17
    149
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    پاداش کلوخ انداز سنگ است!
    25
    113
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    یه گاوبندی شده مثل همیشه . چون اسراییل کلا جوری ترقه بازی کرده که بر و بکس کوچه بازار خود ایران بخوان چهارشنبه سوری را بندازن صد برابر این ترقه بازی اسراییل اثر میکنه
    36
    122
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    الان بهترین موقع برا ریختن تو خیابون و آتیش زدن اداره و بانکهای دولتیه
    80
    115
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    فقط بزن بیت چلاق علی را رو سرش خراب کن مثل بقیه یاران مفتخورش
    28
    136
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    من ضد رژیم هستم ولی بهتون بگم که ضد حال نخورید اسرائیل کوچکتر از اونیه که بنظرتون بزرگش کردند و برای آزادی و نجات میهنتون به هموطنانتون دل ببندید. به افرادی مانند شهید مجیدرضا رهنورد که در تاریخ اپوزوسیون ایران یکی مثل این جوان بی نام و نشان مشهدی پیدا نمیکنید، اما امثال او در حرکت ملی مهسا ماشین ستم ملاها را لرزاندند. برای دموکراسی فقط باید به درون توجه کرد نیرو آنجاست سرمایه آنجاست سرباز آنجاست رهبر آنجاست تمدنها از درون تغییر میکنند. این کشورها مانند اسرائیل همه یا دشمنند یا دنبال منافع خود یا رهبرانشان. اسرائیل در مقابل ایران هیچ چیز نیست اسرائیل که هیچ در تاریخ ایران هیچ هماوردی نداشته جنگ ایران با مغول ۳۵ سال طول کشید اگر هم در جنگی مقطعی ببازد در خود حلت میکند که از مغول و مقدونی تبدیل به پسر پارسی شوی. در این سایت افسران اسرائیلی مینویسند ادبیاتشان تکراری و مانند هم است بیخود به اینها دل نبندید اینها همانقدر سرتان را گول میمالند که یک سایبری دوزاری تهران میمالد.
    86
    88
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Aztek - قم، ایران

    خامنه ای تو حمام منصوری پنهان شده. سعید طوسی هم بادیگاردشه و مواظبه پاتک بهش نزنن.
    35
    137
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    حالا منتظر باشیم که آیا آخوندهای داعشی شیعه ایرانی تلافی حملات دولت بچه کش و زن کش نژادپرست و آپارتاید اسراییل رامیکنند یا نه.
    120
    30
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    HosseinG - تهران، ایران

    الان حقشه فرودگاها و پالایشگاهای اسقاطیلو بزنن، چند هزاذ موشک امادست، مردم اسقتطیل بهتره فرار کنن از اون جهنم
    125
    21
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان

    قیافه اون مجری الان دیدنیه که مثل شامپانزه می‌پرید هوا و می‌گفت جوونم خورده خورده
    19
    90
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان

    Hahaha hehehe هاهاهاها ههههههه قهقهقهقه. نگفتیم هیچ غلطی نمیتونید بکنید چون یه مشت بزدل هستید مثل موش رفتن تو سولللاخ هههههه
    89
    22
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مساوات - مساوات، ایتالیا
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    منظورت سیدعلی گدا و دار و دسته اشه؟😀
    12
    30
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    romano - تهران، ایران
    چند نکته رو قبول دارم که خود مردم باید کاری بکنند چونکه امیدی نیست که غرب و یا کشور کوچکی مثل اسراییل بیاد رژیم رو عوض کنه. متاسفانه یه عده از رو احساس و عدم اطلاع از تاکتیکهای سیاسی فکر میکنند غرب و یا اسراییل حتما این کا رو واسه ما انجام میده در حالیکه این کوته فکرهای تنبل.... فکر نمیکنن که غریبیهل بخاطر تجارت سلاح در خاورمیانه دوست ندارند این کار انجام بشه. این تنبل ها و خانم بازها و پول پرستهای تنبل میخوان غربیها این کار رو واسه ما انجام بدن. آخه کدام کشور احمقی میاد مجانی این کار رو واسه ما انجام بده؟؟؟؟؟؟ نمیدانم چرا این ایرانیان ساده‌لوح مسله به این سادگی رو درک نمیکنن....!
    1
    21
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    حمله بسیار دقیقی بود و نشان داد اسرائیل هیچ آسیبی به مردم و مناطق غیرنظامی ایران نمیرسانه.اول سایتهای پدافندی را نابود کردند که صدا و فیلمهایش را دیدیم و بعد حملات اصلی در دو موج به ۲۰ سایت نظامی ساخت موشک و پهباد در نقاط پرت و کوه ها.
    7
    20
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    گر صبر کنید ز غوره دارند حلوا میسازند.
    5
    15
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    maradona - براتیسلاوا، اسلوواکی

    دقت کردید این حملات را نه در سالروز ۷ اکتبر و نه در سالروز یوم‌کیپور انجام دادند. بلکه در سال وز تولد صد سالگی محمد دماغ انجام پادمد تا رضا دماغ یخورده دلش خنک شه
    34
    10
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    .....اینجا سرزمین شیران است. اگر شده مردم با دست خالی هم پارتون می‌کنند.
    33
    15
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    این توله شیعه های عرزشی سیاست چوب و ....رو دارن. وقتی چوب هم میکنن تو ......، میگن ببین .....قوی داریم که چوب رو گروگان گرفته! 😀😀
    5
    23
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    آهنگ رهایی - وایاکیل، اکوادور
    جوجه را آخر پاییز میشمارند
    14
    7
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    آهنگ رهایی - وایاکیل، اکوادور
    در این نبرد حاکم ظالم می‌میرد
    7
    14
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    آهنگ رهایی - وایاکیل، اکوادور
    آخوند ..... بی عقل :اگر بخواهید با استراتژی جلوی ارتش اسرائیل عمل کنید به گاه میرید.
    9
    14
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    zan,zendgi,azadi - کلن، آلمان
    طبق اخبار موثق رسیده از ایران پس از حمله موشکی اسراعیل به پایگاه های نظامی سپاه و زیرساختهای سرکوب٫ ملیونها ایرانی به خیابان ها ریخته و بطرف پایگاه های نظامی رژیم در حال حرکتند.درتهران ساختمان صدا و سیما تحت کنترل کامل نیروهای انقلابی در امده است ، کارکنان صدا و سیما با پخش سرود شاهنشاهی حمایت خود را از رضا شاه دوم اعلان نموده اند.طبق اخبار تایید نشده پاستور و دفتر ریاست جمهوری در کنترل کامل طرفداران خاندان ایرانساز پهلوی است .تعدادی بی شماری از سپاهیان و ارتشیان به مردم پیوسته اند و همراه ملیونها ایرانی شیک پاسارگادی با شعار کینگ رضا پهلوی ،روحت شاد رضا شاه بطرف بیت رهبری در حال حرکتند .خبرهای ارسالی از شهرستان ها حاکی بر ریزش هزاران سپاهی و بسیجی پس از سوگند پادشاهی رضا شاه دوم در پارلمان اسراعیل و سخنرانی ایشان مبنی برعفو عمومی که شامل این عزیزان هم میشود، با عکس هایی از عالیجناب ثابتی در دست، اماده جان فشانی در راه اهداف رضا شاه دوم میباشند.اخبار موثق بعدی را یا در اینجا بعد از یک چُرت کوتاه سحرگاهی خواهید شنید یا از تلویزیون مردمی من و تو خواهید دید ٫ .جاوید شاه .زنده باد ازاد
    17
    7
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    golaleh - زاگرس، افغانستان
    به غمخوارگی جز سر انگشت من. نخارد کس اندر جهان پشت من. اینم از حمله اسراییل که با ساختو پاخت همراه بود!
    2
    17
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    ای ..... خائن‌.
    16
    12
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    آمده‌ام تا - ملبورن، استرالیا
    حقیقتا هر وقت دیدیم یکی از کله گنده ها به درک رفت اونوقت باورم میشه دارن هم دیگه رو پاره می کنن. ما هم ساده نشستیم‌ قایم موشک بازی اینها رو نگاه می‌کنیم و باورمون شده جنگ شده. ..ول کن آقا. این بخاد بزنه یا اون‌بخاد حمله کنه ، اینجوری میزنن بر و بیابون ؟؟؟!!!!
    0
    10
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    universe123 - لندن، انگلستان
    هموطن اینها همه بازی سیاسی است گاهی استکاکی میشود ولی هر دو طرف بازی اعتقاد دارند که باید ادامه پیدا کند هم خامنه‌ای و هم نتانیاهو. برخی از ایرانیان ساده نیستند راحت طلبند و حراف.برای تغییر باید این اتفاقات بیفتند اسرائیل باید یک تودهنی سیر بخورد تا بساط تلویزیون های دموکراسی کش لاس فروشش در لندن و چند خراب شده دیگر ببندد تا مردم به فکر این بیافتند چه خاکی بسر کند دوم رژیم یک ماجرای دیگر مانند مهسا برایش اتفاق بیافتد این رژیم از تنها کسی که ترس دارد خود مردم است. وگرنه ای سناریو که اسرائیل میزند فردا شاهزاده پهلوی در تهران است خواب خوش و کودکی است. هر رژیمی چه دموکرات چه غیر دموکرات تنها زمانی تغییر میکند که مردم هزینه روی دوشش میگزارند. دموکراسی یعنی دیکته خواست دمو کلمه یونانی عموم عامه بر اقلیت است.
    6
    2
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۷
    خوش باور - تهران، ایران
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    ترا باید یک هفته بسپاریم به هیت دوستداران بچه پروها ، یهودی بچه کش ،... از این بهتر نمی شود ،ویران شدن ایران را ارزو می کنی ، ....
    5
    7
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ابن ملجم(ع) - مونیخ، آلمان
    universe123 - لندن، انگلستان
    مگر اینها هم ملت ایران سال ۵۷ هستند و جوگیر یک سیکزاده ملعون و امام خیالی زمانشون هتند که بخوان اخوند را عوض کنند.نه اخوند را اینها ۴۴ ساله پروار کردن و الان که مشغول ثمر دادن است بخوان سرنگونشون کنند؟
    0
    3
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    مساوات - مساوات، ایتالیا
    ..مسخره خودتی و باند بی خاصیت الاحوازیه تون که تا نخاع مزدور و خائن هستید و فلافل تون را بخورید ...
    0
    0
    شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مساوات - مساوات، ایتالیا
    دیارکو - قره تپه، آذربایجان
    تو هم برو ساندیست رو بخور مزدور جیره ای یارانه خور 🤣
    0
    0
    یکشنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.