سناتور ارشد آمریکایی: اسرائیل به‌زودی «ضربه‌ای سنگین» به جمهوری اسلامی می‌زند

 لیندزی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه از ایالت کارولینای جنوبیصدای آمریکا: لیندزی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا، روز یکشنبه گفت به عقیده او زمان حمله اسرائیل به حکومت ایران «خیلی» نزدیک است.

سناتور گراهام در گفت‌وگو با کانال خبری ان‌بی‌سی گفت اطلاع دقیقی از زمان حمله ندارد اما می‌داند که اسرائیل درباره پاسخ دادن به حمله موشکی جمهوری اسلامی «جدی» است.

او در ادامه افزود: «فکر می‌کنم [حمله] به زودی خواهد بود. فکر می‌کنم ضربه سنگینی خواهد بود.»

به گفته این سناتور ارشد جمهوری‌خواه، هرچه قدرت حکومت ایران، حزب‌الله، و حماس کاهش بیشتری یابد، منطقه خاورمیانه سود بیشتری خواهد دید.

سناتور گراهام افزود اکنون فرصت مناسبی برای پایان‌دادن به جنگ و جایگزین کردن حماس و حزب‌الله در غزه و لبنان فراهم شده است و این مساله از طریق عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و عربستان سعودی عملی می‌شود که به گفته او، «بیش از همیشه ممکن» شده است.

جمهوری اسلامی ایران شامگاه ۲۵ فروردین در حمله‌ای بی‌سابقه اقدام به شلیک حدود ۳۲۰ پرتابه به سمت اسرائیل کرد که اکثریت غالب آنها توسط ائتلافی متشکل از آمریکا، بریتانیا، فرانسه، اردن، و اسرائیل پیش از رسیدن به حریم هوایی اسرائیل رهگیری و منهدم شد.

حکومت ایران ۱۰ مهر نیز در واکنش به آنچه کشته‌شدن رهبران حماس، حزب‌الله، و یک فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه به دست اسرائیل خواند، بیش از ۱۸۰ موشک بالستیک به اسرائیل شلیک کرد.

مقامات ارشد اسرائیل تصریح کرده‌اند که این حمله جمهوری اسلامی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت
+22
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    شک نداریم.جدا از هر نوع نظر مردم ،جمهوری اسلامی به رهبری ابلیس خامنه ای،به خاک یک کشور مستقل مستقیم حمله نظامی مرده و طبق تمام قوانین بین المللی اسرائیل حق تلافی داره.به امید اینکه مقرهای فرماندهی سپاه جنایتکار و مقامات ارشد سپاه و بیت رهبر جزو اهداف باشند و نه زیرساختهای کشور.
    1
    3
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    sabbas - لندن، انگلستان
    اسرائیل قبل از انتخابات آمریکا حمله نخواهد کرد
    0
    0
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.