ارتش اسرائیل اعلام کرد: امشب به مراکز مالی حزب‌الله لبنان حمله خواهیم کرد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که شامگاه ۲۰ اکتبر به تمام مراکز تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی حزب‌الله لبنان حمله خواهد کرددویچه وله: دریادار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که شامگاه ۲۰ اکتبر به تمام مراکز و مواضع حزب‌الله در لبنان که برای تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی این سازمان استفاده می‌شوند، حمله خواهد کرد.
دریادار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیلسخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که امشب ۲۰ اکتبر  به تمام مراکز و مواضع حزب‌الله در لبنان که برای تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی این سازمان استفاده می‌شوند، حمله خواهیم کرد.

دریادار دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، گفت که به زودی دستور تخلیه به غیرنظامیان در لبنان صادر خواهد شد تا از بانک‌ها و سایر مکان‌های مرتبط با تأمین مالی حزب‌الله فاصله بگیرند، پیش از اینکه حملات هوایی آغاز شود.

به گزارش تایمز اسرائیل، او افزود: «تا دقایقی دیگر، هشدارهای اولیه تخلیه را به ساکنان لبنان در بیروت و سایر مناطق صادر خواهیم کرد تا از مکان‌هایی که برای تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی حزب‌الله استفاده می‌شوند، خارج شوند.»

هاگاری تأکید کرد: «هرکسی که در نزدیکی مکان‌هایی باشد که برای تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی حزب‌الله استفاده می‌شوند، باید فوراً از آنجا فاصله بگیرد.»

او ادامه داد: «ما در ساعات آینده به بسیاری از مکان‌ها حمله خواهیم کرد و شبانه به مکان‌های بیشتری حمله خواهیم داشت. در روزهای آینده فاش خواهیم کرد که چگونه ایران با استفاده از مؤسسات و انجمن‌های غیرنظامی به عنوان پوشش، فعالیت‌های تروریستی حزب‌الله را تأمین مالی می‌کند.»

هاگاری در پایان گفت: «ما امشب به این مکان‌ها حمله خواهیم کرد و نتایج را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.»
گالانت: اسرائیل حزب‌الله را در تمام روستاهای مرزی "نابود" می‌کندیوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیلبه گفته یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، این کشور حملات خود علیه مواضع شبه‌نظامیان حزب‌الله مورد حمایت ایران در جنوب لبنان را تشدید کرده است.
 
گالانت در جریان بازدید از نیروهای نظامی در شمال اسرائیل گفت: «ما نه تنها در حال شکست دشمن هستیم، بلکه او را در تمام روستاهای مرزی نابود می‌کنیم.» وی تأکید کرد که حضور نظامی اسرائیل در منطقه مرزی "برای تروریست‌ها کاملا محسوس" است.
 
اندکی پیش از این، رسانه‌های دولتی لبنان گزارش دادند که نیروی هوایی اسرائیل در مدت چند دقیقه ۱۴ حمله به روستای خیام در مرز انجام داده است.
 
گالانت تصریح کرد که هدف ارتش اسرائیل "پاک‌سازی کامل" منطقه از حضور حزب‌الله است تا مردم بتوانند به خانه‌های خود در شمال اسرائیل بازگردند و "زندگی خود را دوباره بسازند."
+51
رأی دهید
-6

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    بنظر میرسه اسرائیل از طرح ضعیف کردن و عقب راندن حزب الله به طرح نابودی کامل این گروه شر تروریست که خود مردم لبنان و دولت لبنان هم از دستشان عاصی هستند روی آورده.فراموش نکنید جمهوری اسلامی جنایتمار علاوه بر ماهانه ۵۰ میلیون دلار که از مال مردم ایران به خزب الله کمک مالی میکنه،به هر عضو این گروه تروریستی هم ماهیانه ۱۵۰۰ دلار حقوق میده.ببینید این کثافتها چه ظلم و ستمی در حق مردم ایران دارند میکنند.
    0
    16
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    آخ آخ آخ ، بانک مرکزی خیابان فردوسی رفت رو هوا !!
    0
    16
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    sabbas - لندن، انگلستان
    اسرائیل متشکریم!!!!. اسرائیل موفق شد آنچه را که تروریست های جمهوری اسلامی در 43 سال به دست آورده بودند در حدود یک سال از بین ببرد. سید علی عقب مانده احتمالاً به این فکره که بعداً چه بگه یا چه کار بکنه. بهانه خوبی هم به اسرائیل داده تامقر اونو هدف قرار بده خوب.. همه امیدواریم!!!
    0
    15
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان
    وقتش رسیده دولت مقتدر ایران ملاحظات سیاسی رو کنار بذاره و برای یک بار برای همیشه این سگ هار رو بندازه دریای مدیترانه
    3
    0
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    عموما حملات الکی انجام میده. مراکز مالی حزب الله بقالی سر کوچه که نیست مخفی هستند و اصلا تابو ندارند. یکسری جاها رو میرنه بعد خودشون میگن فلان جا بود. نتانیاهو فقط میخواد خودش را نگه داره وگرنه حزب الله و حماس خوراکشون جنگهای طولانی چریکی هستش و هزینه هایی که روی دست اسرائیل و آمریکا میذارن صدها برابر ارزش جاهایی هستش که میزنند.
    3
    0
    یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.