هشدار اسرائیل به نعیم قاسم: نوبت تو هم خواهد رسید

العربیه: اسحاق هرتزوگ، رئیس‌جمهوری اسرائیل، روز سه شنبه در واکنش به سخنان نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله، تأکید کرد که «نوبت شما هم خواهد رسید.

هرتزوگ گفت که نعیم قاسم تلاش می‌کند جهان را نسبت به فاجعه‌ای که حزب‌الله و متحدانش، از جمله ایران، بر سر لبنان آورده‌اند، بی‌خبر نگه دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نعیم قاسم در روز سه‌شنبه اعلام کرد حزب‌الله از مرحله حمایت از غزه به مرحله جنگ مستقیم با اسرائیل رسیده و اسرائیلی‌ها به مناطق شمالی بازنخواهند گشت مگر اینکه آتش‌بس برقرار شود.

هرتزوگ با اشاره به این سخنان گفت: «سخنان نعیم قاسم را شنیدم. او مانند پیشینیان خود، حسن نصرالله و هاشم صفی‌الدین، اشتباه می‌کند.»

رئیس‌جمهور اسرائیل در جریان بازدید از سربازانی که در حمله حزب‌الله به حیفا زخمی شده بودند، تأکید کرد که نعیم قاسم نیز به زودی نوبتش فرا خواهد رسید.

هرتزوگ افزود: «نعیم قاسم نه تنها در اشتباه است، بلکه باور دارم روز او هم فرا خواهد رسید. او تلاش می‌کند فاجعه‌ای که حزب‌الله و دوستانش بر لبنان تحمیل کرده‌اند را از دید جهان پنهان کند.»

در مقابل، نعیم قاسم در پیام ویدیویی خود اظهار داشت: «تنها راه‌حل برای اسرائیل، آتش‌بس است. من این حرف را از موضع ضعف نمی‌زنم. اگر اسرائیلی‌ها نخواهند، ما ادامه خواهیم داد.»
+19
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.