پرسش سی‌ان‌ان از مردم تهران درباره انتخابات آمریکا؛ هریس یا ترامپ؟ پاسخ اکثریت: ترامپ

کیهان لندن: شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  از مردم در جنوب شهر تهران پرسیده اگر در انتخابات شرکت می‌کردند رأی آنها کامالا هریس بود یا دونالد ترامپ که پاسخ اکثریت افراد «ترامپ» بود.

 مردم که اغلب به دلیل محدودیت‌های امنیتی توضیح زیادی در مورد دلیل خود ارائه نمی‌دهند اشاره می‌کنند که با وجود آگاهی از تحریم‌ها، ترامپ را دوست دارند.

 این گزارش ۲۲ مهرماه از شبکه سی‌ان‌ان منتشر شد.

هرچند مردم ایران زیر فشار تحریم‌ها قرار دارند اما اغلب آنها بر این باورند که در گذشته باراک اوباما و اکنون جو بایدن و کامالا هریس به دنبال مماشات با جمهوری اسلامی هستند.
+69
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۸
    sabbas - لندن، انگلستان
    معلومه.
    1
    13
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
    ترامپ خوب یا بد ربطی‌ به ما ندارد. قرار نیست رهیس جمهور ما بشود. اگر قرار است با آخوند‌ها کنار بیاد به خاطر کار و کاسبی ربطی‌ ندارد، هر کسی‌ به فکر مملکت خودش است. ولی‌ این پاسخ یک تو دهنی به دلواپسان ۵۷ اتی مخالف جنگ است. نفرتی که ملت ایران از آخوند دارد .آن‌ها مجبور به پاسخ می‌‌کند. در حقیقت ما دو جبهه داریم. یک طرف ایرانی معمولی .طرف دیگر آخوند‌ها و شرکا آن‌ها الدنگ ۵۷ تی مخالف جنگ. مخالف جنگ ربطی‌ به جنگ ندارد.بلکه مملکت پشیمان دنبال پهلوی نرود.همین آخوند‌ها بمانند، برای ما ۵۷تی بهتر است. دست کم می‌‌توانیم هنوز زر بزنیم. امپریالیست. صیونیست . در روی سر هفته گذشته تیر چراغ برق سبز شد. فرج سرکوهی یک مطلب در مخالفت در جنگ .سند هم از شاهنامه ،رستم و سهراب می‌‌آورد. سوسیالیست و شاهنامه ؟ همین‌ها نبودند که می‌‌گفتند. شاهنامه کتاب دفاع از امپریالیست است ؟ اون ابله این‌ها شاملو می‌‌گفت. ضحاک نماینده طبقه کارگر است و فریدون و کاوه اهنگر نشان امپریالیست. حالا که مثل الاغ در گل گیر کرده یک دفعه شهنامه رستم و سهراب همچین بد هم نیستند.دست از سر تاریخ ما بر دارید.ربطی به شما ندارد
    1
    0
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.