پاسخ سلمان کدیور به مصاحبه مهدی نصیری: شما خیرخواه این کشور و این ملت نیستید

سلمان کدیور
بغض و کینه شما از ج. اسلامی چنان است که دستگاه عقلانی و حتی وطن دوستی شما را تباه کرده است.

از حمله آمریکا به عراق می گویید بدون اینکه یک میلیون کشته این جنگ را به یاد بیاورید، بدون اینگه گورهای دسته جمعی، اعدام ها و تجاوزهای سربازان آمریکایی را به یاد بیاورید. بدون آنکه درک کنید استقلال دولت امروز عراق چه اندازه به اراده کاخ سفید وابسته است.

شمایی که برای کشف ایرادات ج. اسلامی مو را از ماست می کشید، اما نزدیک به 80 سال جنایت و نسل کشی و بی رحمی صهیونیست ها را نمی بینید، نزدیک به 20 هزار کودک کشته شده در یک سال اخیر را نمی بینید و از این ابلیس مجسم و این شر مطلق برای امروز ایران استمداد می طلبید.

شما خیرخواه این کشور این ملت نیستید.

چگونه می توان شما را مصلح نامید وقتی از تجاوز به خاک کشورتان حمایت می کنید؟ گمان می کنید برای اسرائیل فرقی بین حزب الهی و سلطنت طلب هست؟ بمب های فسفری تمایزی بین اینها قائل می شود؟

من برای شما متاسفم. برای آنکه به امثال شما دخیل بسته برای آینده ایران متاسفم.
+8
رأی دهید
-58

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    این انقلاب با شکوه هزاران بدی که داشت یک خوبی داشت و آن هم اینکه این اسلام و مسلمین را هم خودشان و هم دنیا شناخت که چه موجودات پست و وطن فروشی هستند در دو وجه داخلی و خارجی. خارج نشینان یک رتبه بالاتر و رذل هستند و منتظرالفرصت، بشدت دروغگو، شارلاتان و قالتاق، به ظاهر وجیه المنظر و در باطن پست! چه زحماتی را امثال هویدا و ایلقانیان ها کشیدند و این ارازل مفت بردند
    1
    49
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    iran1 - آرلون، بلژیک

    چهل پنجاه سال با چرندیات کاراتون رو جلو بردید، جیبتون رو پر کردید، الان یک اتفاق واقعی در حال شکل گرفتن هست، ناراحت کننده هست که به خاک یک کشور امکان حمله هست ولی نتیجه چهل پنجاه سال اشتباه و خرابکاری خود شما دلواپسان هست که یکیتون حاضر نیست بره غزه بجنگه. درک قدرت و جنگ مهمه، اگر مجموعه ای از کشورها میخوان به ایران حمله کنن، بهتره میکروفون امثال کدیور قطع بشه و به افرادی داده بشه مثل نصیری که حداقل مردم عادی که سالها تحت ظلم زندگی کردن اوضاعشون بدتر نشه. شما اگر ملی گرا بودید کشوری برای زندگی همه درست میکردید نه فقط خودتون و همفکرانتون. بهتره قبل از حرف زدن در ذهنتون مجسم کنید که افرادی با قدرت بالاتر برای کشتن شما آماده شدن، الان بباید چکار کرد که اگر واقعا قدرتی دارید مقابله کنید اگر ندارید حداقل مردم عادی کمتر از خرابکاریتون صدمه ببینن
    1
    46
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    خوبه ایرانیان انگستان روی این خبر اطلاع رسانی کند ؛ به ادارات کار سرکاری وزارت کار گفته شده حتی الامکان دادخواست های به حق کارگران و کارکنان مراکز دولتی و مرتبط به دولت را به شکل آب دوغ خیاری و ماست مالی بررسی کنند و بیشتر حتی به ناحق طرف کارفرما را بگیرند همه چیز را به لجن کشیده اند . علنی و به شکل مشخص دادخواست ها را با دلایل مضحک و کثیف رد می کنند به نفع کارفرمای دزد. این است عدالت اسلامی خاک برسر کثیف تان انسان های پلید که همه جوره حق کارگر و کارمند را می زنید و می دزدید
    5
    24
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
    القانیان هاو زحمتکشی؟؟دوست عزیز.تاریخ را درروز روشن تحریف نکنید.القانیان ها چنان ثروتمند بودندکه معروف بود ازآب کره میگیرند.در لیست ثروتمندترین ها در رده سوم هستند بارقمی درحدود سه میلیارد دلار.فریدون و سینا القانیان-دوپسرحبیب القانیان- هردو در کار املاک و مستغلات در امریکاهستندو فقط خانه های چندده میلیون دلاری وبالاتررا معامله میکنند.
    14
    0
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
    صیون وعطاالله القانیان و نیز شمس الدین- پسر داوود القانیان- هم در آمریکادر همین کار هستند.داوود القانیان کسی بودکه در اسراییل ساختمان سی و سه طبقه بورس جواهرات والماس را ساخت.اینها هفت برادر بودندکه دوتاشون بطورکامل در امریکا زندگی میکردندو بقیه در ایران که ازمیان آنها فقط حبیب القانیان اعدام شد.
    14
    0
    ‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.