رسانه نزدیک به سپاه: قبله بهائیان از اهداف مشروع جمهوری اسلامی است

ایران وایر: وب‌سایت خبری مشرق، نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قبله بهائیان در عکا را یکی از اهداف مشروع جمهوری اسلامی در حمله احتمالی سپاه پاسداران به ارتش اسرائیل معرفی کرد.

سرویس سیاست مشرق در گزارشی ویژه که روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ منتشر کرده مدعی شده است که جامعه بهائیان در ایران و خارج از کشور به‌صورت مستقیم از سوی سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل، «موساد» اداره می‌شوند.

مشرق در ادامه «بیت العدل العظم»، عالی‌ترین مرکز جامعه بهائیان را به این دلیل که در اسرائیل واقع شده «بازوی اجرایی صهیونیست‌ها در منطقه و به‌ویژه ایران» دانسته است.

این رسانه از قبله بهائیان به‌عنوان یکی از اهداف مشروع جمهوری اسلامی در حمله احتمالی به اسرائیل نام برده و تهدید کرده است که اگر اسرائیل بخواهد اراده جمهوری اسلامی را امتحان کند «باغ زیبای عکا به زمین سوخته» تبدیل خواهد شد.

اشاره مشرق به قبله دیانت بهائی در عکا است که بهائیان به آن «روضه مبارکه» می‌گویند و آرامگاه بهاالله در آن قرار دارد.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای استقرار تاکنون بهائیان را به دلیل قرار داشتن مراکز مقدس و اداری‌شان در حیفا و عکا به جاسوسی برای اسرائیل متهم کرده است.

این در حالی است که اماکن مقدس و شوراهای عالی جامعه بهائیان از دهه‌ها پیش از تشکیل کشور اسرائیل یعنی زمانی که حیفا و عکا در قلمرو امپراتوری عثمانی قرار داشتند در آنجا برپا شده‌اند.
+3
رأی دهید
-53

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    این در حالی است که اماکن مقدس و شوراهای عالی جامعه بهائیان از دهه‌ها پیش از تشکیل کشور اسرائیل یعنی زمانی که حیفا و عکا در قلمرو امپراتوری عثمانی قرار داشتند در آنجا برپا شده‌اند. یکی میشه بیاد یمه پس این کشور فلسطین کی فلسطین بوده؟ آخرین پادشاهش یا رییس کوفت و زهر مارش کی بوده.
    3
    17
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.