جانشین فرمانده سپاه: دست گروه‌های شبه‌نظامی در منطقه را پر کرده‌ایم

العربیه: اسماعیل فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در اظهاراتی گفت «میدان و دیپلماسی در ایران هماهنگی و استحکام بیشتری یافته‌اند» و گروه‌های نیابتی ایران در منطقه به عنوان «ید واحده» عمل می‌کنند.

به گزارش «ایسنا»، فدوی در حاشیه مراسم تشییع جنازه عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه که در بیروت کشته شد به خبرنگاران گفت هر دو جبهه میدان و دیپلماسی همواره باز بوده است.

به گفته او در یک سال اخیر یک «جبهه بزرگ» از گروه‌های مورد حمایت ایران در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن ایجاد شده و همچنین نیروهای نیابتی ایران در فلسطین، لبنان و یمن قدرت بیشتری یافته و«برای آمریکایی‌ها شاخ و شانه می‌کشند».

او همچنین با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی از این گروه‌های شبه‌نظامی در منطقه گفت: «ما دست همه کسانی که با ظلم و شرارت خبیثان آمریکایی و صهیونیست‌ها می‌خواستند مقابله به مثل کنند را پر کرده‌ایم.»

مراسم تشیع پیکر نیلفروشان سه‌شنبه صبح با حضور برخی از فرماندهان نظامی از جمله اسماعیل قاآنی که دو هفته از انظار عمومی پنهان بود و مقامات حکومتی از جمله مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور برگزار شد.
+2
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان

    دست شما دردنکنه سردار واقعا باعث افتخاره که فرماندهان رشید کشور اینقدر مقتدر و غیرتمندانه از کشورشون دفاع میکنن درد و بلای یک ثانیت بخوره تو سر این پناهندگان وحشی پول دولتی بگیر
    57
    6
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان
    اولا ج.ا برای حفظ نظام اسلامی می‌جنگد و ربطی به ایران و ایرانیان ندارد ، ثانیا شخم زدن غزه پس از حمله ۷ اکتبر توسط حماس با کمک ج.ا را دیدیم . البته امثال شما چه بکشید و چه کشته شوید(شهید راه ...خر شوید) و خانه هایتان شخم زده شود ( احمقانه) پیروز هستید
    2
    17
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان
    هر کسی که از جمهوری إسلامی طرفداری میکنه یا بی ......یا خیلی بی ..... شق سوم هم نداره
    2
    17
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان. تهباز جون! حداقل میخوای نفرین کنی درست بکن 😀😀 درد و بلای یه ثانیه ات!؟؟؟ لابد توی یه ثانیه خیلی درد و بلا میاد سرش که به نظرت زیاد أومده . جلبکی والله!!
    0
    16
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    ako kermanshah - اسنانبول، ترکیه
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان
    فردا روزی اگر شنیدین همین سرباز رهبر که اینقدر خودش جر میده برای علی گدا و رژیم منفور اخوندی جاسوس اسراییل از اب در اومد خیلی تعجب نکنین، همیشه در تاریخ کسانی که بیشترین چاپلوسی رو داشتن یا مزدور از اب در اومدن یا خیانت کار به میهن.
    0
    3
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    afvid - فرانکفورت، آلمان
    در همه جای دنیا نیروهای نظامی بدنهای ورزیده با آمادگی جسمانی بالا دارن حتی در رده های بالا و فرمانده هاشون، چرا مال اینا برعکسه و هرچی درجه بالاتر میره بیشتر شبیه بشکه میشن؟ لابد میخوان موقع جنگ قل بخورن روی دشمناشون و مثل غلطک عمل کنن.
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    دست حماس و حزب الله را هم پر کرده بودند اما اسرائیل پایین و بالای آن‌ها را کاملا شخم زد در ضمن این شیعیان بی مغز فقط مانند سگ ها از دور واق واق می کنند و یادشان رفت که رهبر لواط کارشان از ترس حمله اسرائیل خودش را در جای امن پنهان کرده بود.
    0
    4
    ‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.