نتانیاهو: تصمیم در باره حمله تلافی جویانه به ایران را بر اساس منافع ملی خواهم گرفت

دفتر نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید تصمیم برای حمله تلافی‌جویانه به ایران را بر اساس منافع ملی‌اش می‌گیرد. بیانیه کوتاه دفتر آقای نتانیاهو پس از آن منتشر شد که روزنامه واشنگتن پست نوشت نخست‌وزیر اسرائیل از شدت عمل عقب نشسته و به جو بایدن گفته است که تاسیسات هسته‌ای و نفتی را هدف قرار نخواهد داد و فقط به مراکز نظامی حمله خواهد کرد. علاوه بر آن این کار را در زمانی انجام می‌دهد که شبهه تاثیر بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که حدود سه هفته دیگر برگزار می‌شود پیش نیاید.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیم‌های مربوط به برنامه‌های این کشور برای پاسخ به حمله موشکی ایران «بر اساس نیازهای اسرائیل» اتخاذ خواهد شد.

بیانیه دفتر بنیامین نتانیاهو اندکی پس از نیمه‌شب و ساعاتی پس از انتشار گزارش واشینگتن پست منتشر شد.

واشینگتن پست به نقل از دو مقام گزارش داده بود که بنیامین نتانیاهو به جو بایدن گفته است اسرائیل به سایت‌های هسته‌ای یا نفتی ایران حمله نخواهد کرد و مواضع نظامی را هدف قرار خواهد داد.

یک مقام هم به این روزنامه گفته بود برنامه‌های اسرائیل برای جلوگیری از تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تنظیم می‌شود.

با این حال بیانیه دفتر نخست وزیر اسرائیل تصریح کرده است: «ما مواضع و افکار دولت آمریکا را می‌شنویم، اما تصمیمات نهایی را بر اساس نیازهای امنیت ملی اسرائیل خواهیم گرفت».
+31
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    تو یک کشیده دیگه میخوای بعد رژیم ایران میمونه و مردم تا با هم تسویه حساب کنن. با این روند و این اپوزیسیون فشل دلقک بیسواد نمایشی بی برنامه بی رهبری بی مغز هم شما خوب گربه رقصانی میکنید و هم ملاهای تهران و این باید تمام بشه. من بر خلاف بسیاری از ایرانیان ساده دل احساسی هیچ سمپاتی با این بدویان ندارم، گور بابای اسرائیل و کل دنیا فقط برام ایران مهمه. همیشه تغییر هر انسان و ملتی از درون شروع میشه. مشکل ایران دو چیزه معیشت مردم و سیستم حاکم. باید آنقدر مثل ماجرای مهسا تکرار بشه که سیستم از پا دربیاد و در مردم حل و نابود بشه وگرنه ایران کلنگی میشه میره پی کارش. این وسط هم برای من نه شرق مهمه نه غرب. بدون ایران و آزادی و سر بلندیش میخوام کل کره زمین وجود نداشته باشه. مردم بیچاره ما خیلی هزینه برای آزادی داده اند هرکس با ملل دیگر سمپاتی داره یا فکر میکنه اونها دایه مهربانتر از مادرن یا ایرانی نیست یا لیاقت مام وطن و فرندی کوروش رو نداره اگر کوروش امروز بود از دو دستگی و دریوزگی ما در مقابل این قبایل بدوی سامی خون میگریست. ایرانی خیلی تنهاست و از بچگی یاد میگیره دو پای خودش بایسته.
    15
    7
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    rood120 - منچستر، انگلستان
    انریکا گفته فعلا غلطی نکن ، خاک برسرت که بعد از یک سال هنوز نتوانستی با مجهزترین سیستم جاسوسی اروپا و آمریکا ۱۰۰ اسیر را پیدا کنی هاهاها
    19
    7
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    سرباز رهبر - لندن، انگلستان
    بدویید خائنین پیامبر مزدوران خائن سطل .. طلب اومد یه چند صباحی هم به صهیونیست های کثیف سواری بدین تا اونا هم در زمان مقتضی با لغد پرتتون کنن تو زباله دونی ادم وطن فروش و مستمری بگیر از بیگانه حقش هم همینه
    14
    3
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    سیمرغ ایران - برلین، آلمان
    کاش ما هم چنان رهبران وطن پرستی می‌داشتیم که فکر منافع ملی مردنشون باشند. موفق باشی بی بی
    4
    13
    ‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.