هشدار عراقچی: آمریکا جان سربازان خود را با اعزام آنها برای هدایت «تاد» به خطر خواهد انداخت

رادیو فردا: عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، با واکنش به گزارش‌هایی درباره بررسی ارسال سامانه‌های تازه دفاع موشکی آمریکایی به اسرائیل، گفت که «ایران در دفاع از مردم و منافع خود هیچ خط قرمزی ندارد.»

به گزارش ایسنا، عراقچی به ارسال سامانه‌های پدافندی «تاد» توسط آمریکا به اسرائیل برای مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی واکنش نشان داده و گفت که به باور او، آمریکا «اکنون جان نیروهای را با اعزام آن‌ها برای هدایت سامانه‌های موشکی آمریکایی در اسرائیل در معرض خطر می‌دهد». سامانه ضدموشکی تاد (پدافند هوایی مرحله پایانی ارتفاع بالا) از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ضد موشک‌های بالستیک است و فعالیت هر بخش از آن، شامل پرتابگر‌ها و همچنین تجهیزات رادیویی و راداری، به ۹۵ سرباز نیاز دارد.

خبر انتقال احتمالی سامانه موشکی ضدبالستیک تاد به اسرائیل عصر شنبه از سوی برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله کانال ۱۲ تلویزیون این کشور گزارش شد.

بنابر این گزارش‌ها، استقرار این سامانه بخشی از آماده‌سازی اسرائیل در راستای پاسخ به حمله موشکی اخیر ایران خواهد بود.

هنوز هیچ مقام آمریکایی یا اسرائیلی در این باره اظهار نظر رسمی نکرده است.

وبسایت «تایمز اسرائیل» به نقل از یک مقام آمریکایی که نام او را فاش نکرده است گزارش داد که ایالات متحده درباره استقرار سامانه تاد در اسرائیل «هنوز تصمیمی نگرفته» اما در حال بررسی این موضوع است.
+15
رأی دهید
-72

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

    تو غصه اینها را نخور ، آنها خودشان وارد هستند . فقط مواظب رهبرت باش که بادش خالی نشه و به ببین این Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه کجا گم و گور شده
    6
    62
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    این حرف رو کسی میزنه که ارباباش جوانهای مغز شسته شو شده مملکت رو به عناوین مزخرف و احمقانه مدافع حرم و مستشار ، بیجهت نفرسته سوریه و لبنان و عراق تا گوشت دَم توپ بشن و بقول اون آیت الله چهار تا نره خر زالو زاده مفعول مفت بخورند و گردن کلفت کنند ، مثل زالو زاده های دیگه ای که با ثروت غارت شده مملکت ، بهترین زندگی لاکچری رو چه در داخل و چه در خارج از کشور دارند و کَکِشون هم نمیگزه !!
    5
    64
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    ۴ تا موشک قراضه نادقیق ساختن ،توهم ورشون داشته که واقعا ابرقدرت شدن از این تهدیدها میکنند که پوتین میکنه 😂 آدم‌نمیدونه بخنده با گریه کنه به حال ایران و مردمش که اسیر این جانورهای پست شدند.
    3
    28
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    شک داشتم اما الآن به یقین تبدیل شد که در سر بی وزن و محتوای تو مغزی هست کوچکتر و سبک وزن تر از سر مگس. مشنگ فسیلی، تو بفکر خودت باش که پسا انقلاب، چه به سرت خواهد آمد. آن موقع دوزاریت خواهد افتاد که نمیبایستی با هر قیمتی با این مفعولین دمخور میشدی و همکاری میکردی. سرنوشتی بسی شوم تر از آنچه که اینجا نوشته شده در انتظار تک تک شما مفعلین نظام خواهد بود. برو یه کم، فقط یه سطر در مورد ابر قدرت یعنی چه مطالعه کن. امریکا اگر بخواهد، میتواند زیرپوش همسر خودت و همسر رهبرت را ایستاده بدون درآوردن لباسشان عوض کند، کاری که هر شب چندین نفر قبل از همبستری باهاشون انجام میدهند.
    3
    20
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران
    قبلاً از همگی بویژه همراهان و همفکران سایت عذرخواهی میکنم. تنها راه پاسخگویی به اظهارات این کله پوک توهین به قومیت و فرقه نکبت تبهکارآخوندی اشغالگر ایران است، زیرا که هیچ اعتبار و جایگاه مردمی ندارند یا بهتر بگویم اینا ایرانی نیستند بنابراین این اوزگل وزیر خارجه کشورمان نیست و اساساً اینا تروریست‌های دیپلماتیک نمای ایران و ایرانی نابود کن که دارند وظیفه اصلی خودشون انجام میدم بیشتر نیست و نیستند باید گفت ، عنچوچک از زیر بوته بعمل اومده ، سوسگ فاضلابی ، ویروس و میکروب زاعد ، مفعول بچه مذلف بسیجی ننه صیغه ایی هزار پدر، آدم‌کش بی‌ناموسی خفه شو ، به‌زودی در هر کوی و برزن ایران بنیاد شما را بر میکنیم✋
    3
    17
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Herzl - امستردام، هلند
    باز هم عباس عرق فروش‌ صداش در آومد بابا حواست باشه زر زیادی بزنی میری خمیر عبداللهیان ها بهت گفته باشم.
    3
    21
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    اولا غیر مستقیم می خواهد بگوید که امریکا در جنگ دخالت مستقیم دارد. دوما در اقلیم آپارتایدی ایران مگر جز طبقه ی آخوندهای نزدیک و آقازاده ها برایتان جان کسی ارزشمند است!؟
    3
    19
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.