امیر تتلو به ۱۵ سال حبس محکوم شد

 سخنگوی قوه قضائیه گفت نه تنها به امیر تتلو در زندان تسهیلاتی داده نشده بلکه او به دلیل «رفتار خلاف قانون مشمول تنبیهات انضباطی شده است»رادیو فردا: سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی می‌گوید امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو، خواننده، به ۱۵ سال حبس محکوم شده است.

اصغر جهانگیر یک‌شنبه ۲۲ مهر در نشست خبری این قوه در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده این خواننده گفت او در پرونده‌ای با اتهام «توهین به مقدسات» به پنج سال حبس و در پرونده‌ای دیگر به اتهام «تشویق به فساد و فحشا» به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

آقای جهانگیر در ادامه با تکذیب اخبار مطرح‌شده در مورد داده‌ شدن «تسهیلات» به آقای مقصودلو گفت این خواننده همچنان در زندان است.
او در ادامه اعلام کرد: «زندان نه تنها تسهیلاتی خلاف قانون به او نداده و از آن بهره‌مند نشده بلکه به دلیل رفتار خلاف قانون مشمول تنبیهات انضباطی شده است.»
 امیر تتلو و وکیلش در آخرین جلسه محاکمه رسانه‌های ایران روز ۱۲ آذر پارسال خبر دادند که پلیس ترکیه تتلو را به دلیل «شکایت کنسولگری» ایران در استانبول به اتهام «فحاشی به اعضا و کارکنان کنسولگری» بازداشت کرده است.

در گزارشی که خبرگزاری فارس پس از دستگیری امیرحسین مقصودلو منتشر کرد «دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دست‌یابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن و تحریک و ترغیب افراد خصوصاً نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرافات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشا» از جمله اتهامات تتلو ذکر شده بود.

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه، نیز مدعی شد که «شکایت‌های متعددی» علیه این خواننده ثبت شده است که شماری از آنها «نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان» هستند.

این خبرگزاری هم‌چنین ادعا کرده بود که این نوجوانان پس از حضور در «محل زندگی» این خواننده در استانبول، از او در ایران شکایت کرده‌اند.

اما آنچه رسانه‌های ایران از هر سه جلسه برگزار شده برای رسیدگی به اتهامات تتلو منتشر کردند، بیشتر مربوط به تولید آثار او، مواد مخدر و راه‌اندازی سایت‌های شرط‌بندی بود.

امیرحسین مقصودلو در جلسه آخر محاکمه خود اعلام کرده بود «قطعاً اشتباهاتی» داشته و مانند جلسات قبلی «عذر‌خواهی» کرد.

او در مورد اتهام ترویج مواد مخدر مدعی شد که قصد داشته است برای کسانی که به الکل و مواد مخدر آلوده بودند «جایگزین گیاهی» معرفی کند که ضرر کمتری دارد و افزود: «اشتباهم را می‌پذیرم.»
+39
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Ginger - چگو، اسپانیا

    اگر دقت کنید می بینید که رژیم آخوندی اسلامی عربی جنایتکار مدت ۲ هفته است که کسی از مردم ایران را نکشته است چه بصورت زنجیره‌ای سلاخی مردم با چاقو چه بصورت خود کشی چه بصورت تصادف کردن چه بصورت اعدام چه بصورت ایجاد بیماری عمدی با دارو یا دیگر راه های ادم کشی ،،،چرا چون می‌داند خشم مردم ایران از جنایات اسلام در اییران لبریز است و اسراییل قاضی خدا در زمین اماده اجرا نابود کردن ستم گران و ادم کشان در ایران است پس فعلا رژیم سپاه اخوندی در خفا مشغول ادامه ارعاب مردم ایران است تا بعدا در صورت ماندن به کشتار ایرانیان و وارد کردن افغانی ها و اعراب و لبنانی ها و عراقی ها و فلسطینی ها به ایران و دادن شناسنامه ایرانی به نسل کشی ایرانی ها ادامه و ایران را کاملا فتح کند
    5
    29
    یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.