ناآرامی در دانشگاه تهران با حضور رئیس‌جمهور؛ پزشکیان: دانشجو که شلوغ نمی کند

مسعود پزشکیان رییس جمهور که امروز برای مراسم آغاز سال تحصیلی به دانشگاه تهران رفته، در واکنش به سروصدای اعتراض آمیز برخی حاضران قبل از آغاز سخنرانی خود گفت: دانشجو که شلوغ نمی‌کند. بگذارید حرفم را بزنم.

به گزارش «انتخاب»، او در واکنش به ادامه این تنش‌ها گفت: جلسه را به هم نزنید. اگر می‌خواهید جلسه را به هم بزنید، ما برویم و شما حرف بزنید. شلوع نکنید.

در حالی که یکی از دانشجویان یکی از تشکل‌های دانشجویی جلو آمده بود و تقاضای سخنارنی داشت، پزشکان پاز دانشجویان خواست تا یک نفر را به عنوان نماینده انتخاب کرده و روی سن بفرستند. این دانشجو نیز به بالای سن رفت تا قبل از سخنرانی پزشکیان اظهارات خود را بیان کند.

همچنین در ادامه، اعتراض یکی از حاضران در سالن که دانشجو نبود، نیز واکنش پزشکیان را به همراه داشت.
+6
رأی دهید
-42

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    azadi2011 - تورنتو، کانادا
    همین گونه هوچی گری بود که رژیم پیشین را هم مانند موریانه خورد و رفت، اگر تهمت و افترا و هوچی بر »سخن« پیروز شود، که شده است، ما راه درازی در پیش داریم، خود »پوزیده« هم روزی توی دانشگاه همین راه را رفت، راهی که میلیون ها انسان را بر باد داده است و کشور را به آستانه جنگ بی معنی کشانده است. از این آدم بدم می اید، چون از همان آغاز بر طبل جنگ می کوبید، و هیچکس متوجه نمی شد، با سن بیش از 70 سال رییس جمهور شدن یعنی چی؟
    4
    22
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    این قبیل شوها فقط نمایش خود احمقشان هست برای منحرف کردن اذهان عمومی، خاک بر سر رهبر مفعولین و رئیس جمهور ذوب شده در مدفوعش
    1
    6
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۸
    Burgundy - بروژ، بلژیک
    قدرت رییس جمهور در ایران== سیب زمینی .
    1
    7
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دلاور - استهکلم، سوئد
    همه مردم ایران و تمام ان مردمان جهان که وقایع ایران را برسی و میخوانن به خوبی میدانن ریس جمهور در ایران به اندازه یک فرمانده سپاه پاسداران هم قدرت هیچ که ندارد در مورد موضوعات دولتی هم نمی تواند بدونه اجازه اعظم مفعول تصمیم گیری بکند , هرچه دادوفریاد است برسر خامنه ای و فرمانده هان سپاه بزنید شاید تغییرات خیلی کمی انجام دهند.
    0
    7
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.