ایرانی متهم به تلاش برای آتش زدن سینما در آلمان دارای ۲۷ هویت جعلی و سابقه دار است

صدای آمریکا: پلیس ایالت نوردراین وستفالن آلمان جمعه ۲۰ مهرماه در ادامه تحقیقات بر روی پرونده مردی با ملیت ایرانی که به جرم آتش‌سوزی عمدی و تلاش برای آتش زدن سینمایی در شهر کرفلد دستگیر شده گفت که او سابقه‌دار و دارای ۲۷ هویت جعلی است.

پلیس می‌گوید فرد مظنون به آتش‌افروزی، پیشتر در تابستان ۲۰۲۱ به جرم خشونت، تجاوز و تهدید و آسیب به اموال عمومی توسط دادگاه منطقه‌ای کرفلد به چهار سال و نیم زندان‌ محکوم شده بود.

سازمان پناهندگان نوردراین-وستفالن در دوسلدورف نیز اعلام کرد که این مرد ۳۸ ساله، نخستین بار در سال ۲۰۰۲ وارد آلمان شد و تاکنون موفق به دریافت اقامت نشده و در حال حاضر بدون اقامت و با مجوز دولدونگ «تحمل» در این کشور زندگی می‌کند.

بر‌اساس گزارشهای منتشر شده، این مرد از اسامی جعلی مختلفی برای دریافت مجوز اقامت در آلمان استفاده کرده و در مجموع ۲۷ هویت دارد. پیشتر رسانه‌ها ملیت این فرد را عراقی عنوان کرده بودند.

شامگاه پنجشنبه ۱۹ مهرماه یک مرد ایرانی در چند نقطه از شهر کرفلد آلمان آتش‌سوزی عمدی ایجاد کرد و سپس با وسایل آتش‌زایی همچون کوکتل‌ملوتوف و با هدف آتش‌افروزی وارد سینمایی در مرکز این شهر شد که پیش از اقدام با شلیک گلوله پلیس دستگیر و به علت جراحات وارده روانه بیمارستان شد.

پلیس می‌گوید هنوز انگیزه اقدامات او مشخص نیست اما هیچ شواهدی از یک حمله تروریستی نیز به دست نیامده است.
+5
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    خوب به این اطلاعات توجه کنید . دارای ۲۷ هویت جعلی ، محکوم به چهار سال و نیم زندان‌ به جرم خشونت، تجاوز و تهدید و آسیب به اموال عمومی ، ۳۸ ساله که نخستین بار۲۲ سال پیش وارد آلمان شد یعنی در سن ۱۶ سالگی . اول به گفته شما این بچه ۱۶ ساله از دست این آخوندها عاصی شده و از ایران به سمت شما آمده که به طغیان کشیده شده . اعمال او دلایلی زیای میتواند داشته باشد ولی هر چه که باشد در درجه اول رژیم آخوندی و بعد آلمان مقصراعمال جنون آمیز او هستند .
    23
    13
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    گرامی.من به شما توصیه میکنم وقتی بخاطر کهولت سن یا هردلیل دیگر موادمخدرسنتی یا صنعتی مصرف کرده یا میکنید،چیزی ننویسید.خوب استراحت کنیدکه خواب واستراحت ناکافی باعث آسیب به بخش لوب مغز و درنتیجه منجر به مهمل بافی میشود.
    6
    7
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    اینراهم خوب میدانم که بمن با جملات خاص خودحمله خواهیدکرد.امامطمئن باشید هرگزبه جوابتان اعتنانخواهم کرد.روال من تقریباهمیشه این بوده که ازکنارهمه کامنتهای نامربوط و حاوی کلمات ناشایست ردمیشوم وفقط برای کسیکه به خودش و دیگران محترم باقی می ماند،احترام قائل شده وجواب میدهم.
    5
    7
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه
    با سلام ، منظور شما اینه که مقصراصلی شما هستید ؟ از کجا فهمیدی من مواد میکشم ؟ من حتی نوشابه و یا آب میوه صنعتی هم نمی خورم ، توصیه من به شما و همه ازاینگونه نوشیدنی ها دوری کنید . دیدی که بهت حمله نکردم چون مودبانه روع کردی ، آفرین ؟ چه خوب که انسان در کنار ادب داشتن کمی شعورهم داشت
    1
    1
    شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.