پاشیدن اسپری فلفل و کتک زدن یک زندانی در مقابل زن و فرزندانش در مشهد

ایران بریفینگ:امروز ۱۹ مهر، جواد حسینی‌نژاد، زندانی سیاسی سابق، در حالی که بر سر مزار مادرش در بهشت رضای مشهد حضور داشت، مورد حمله نیروهای امنیتی لباس شخصی و حراست شهرداری بهشت رضا مشهد قرار گرفت.

این نیروها با توقف خودروی خانواده وی، اقدام به ضرب و شتم و بستن دست‌های او در مقابل همسر و فرزندانش کردند و سپس به او اسپری فلفل پاشیدند. او البته موفق به فرار می‌شود.

طبق گزارش‌ها، همسر و فرزندان جواد حسینی نژاد توسط نیروهای اطلاعات به گروگان گرفته شده‌اند تا وی خود را تسلیم کند. حسینی‌نژاد از عموم مردم خواسته است که صدای او و خانواده‌اش باشند، چرا که جان اعضای خانواده‌اش در خطر است.

این اولین بار است که نیروهای حراست شهرداری اقدام به بازداشت متهمان سیاسی می‌نمایند ، اتهام حسینی نژاد مشخص نیست و همچنین محل نگهداری خانواده وی نیز مشخص نیست که چرا باید گروگان گرفته شوند.
+54
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    ابن ملجم(ع) - مونیخ، آلمان
    انتقام سخت شروع شد. وعده سارق ۳،۵
    1
    9
    جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۱
    اخوند شیپیشو - اندیمشک، استرالیا
    در یک کلام خاک تو سر ملت اون کشوری که این ظلم میبینه و سکوت میکنه - فردا روزی نوبت بچه های خودتون میشه - یک روزی هم نوبت خودتون میشه - عادت کردین به دیدنه تو سری خوردن دیگران - خاک تو سر نذری بگیران و مفت خورا - واقعا توصیف دیگری اصلا وجود ندارد - خلایق هر چی لایق .
    0
    12
    جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Adamat7775 - خارکف، اوکراین
    این اسپری فلفل، خیلی‌ ناجوره !!!. / - ۴-۵ سال پیش، قبل از کرونا بود، که یک روز مرکز شهر خارکف بودم، سفارش چاپ داشتم، انجام دادم و سمت عصر، پیاده اومدم سمت مترو. در پیاده‌رو، دو نوجوان اکراینی، با همدیگه کل‌کل می‌کردن، - یکی‌شون که اهل خارکف بود، به اون یکی‌ می‌گفت که تو که زاده‌ی اینجا نیستی‌!، پس باید از شهر من بری (صحبت‌های نژاد‌پرستانه‌ی محلی). - کل‌کل این‌ها بالا گرفت، و من هم پشت سرشون حرکت می‌کردم، که ناگهان اون نوجوان خارکفی، اسپری درآورد و زد به صورت نوجوانی که اهل جای دیگری‌ از اکراین بود!. - نوجوانی‌ که به صورت‌ش اسپری فلفل زده شده بود، سریع دوید و رفت، - و من ناخودآگاه، از باقیمانده‌ی محتویات اسپری فلفل که معلق در هوا بود رد شدم!. یک لحظه احساس کردم که دارم بی‌هوش می‌شم!. تمام بخش داخلی‌ بینی‌، صورت و چشم‌هام، آغشته به این اسپری سوزان فلفل شده بود و جزجز می‌کرد. هم تنفس‌ام و هم بینایی‌م مختل شده بود. - با هر زحمتی که بود، خودم رو رسوندم کنار نرده‌های بین پیاده‌رو و خیابان، - بطری آبی‌ که همراه داشتم رو ریختم روی صورت‌ام. - نیم‌ساعتی گذشت تا آروم شدم و تونستم وارد مترو بشم.
    1
    6
    جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    خوشم آمد که نوشتید موفق به فرار شد. به این میگن رزمنده و مجاهد ، نه آن مجاهدی که بهش میگن منافق . اشرف دهقانی چریک‌های فدایی خلق هم دست به فرارش خوب بود ،امیدارم هر جا هست سلامت باشد و بدرستی خاطرات ، اشتباهات سیاسی خود و حزب را بدرستی بیان کند . حتما بگوید چندین نفر را در داخل و خارج مانند شریف واقفی اعدام سیاسی کردن
    3
    2
    جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    خیلی مشکوک میزنه. نه دیدیم که کتکش بزنن نه اسپری فلافل بپاشند. بعد اینکه دستاش از پشت قفل شده، پس چجوری گریز از زده؟
    10
    0
    جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.