وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود

دویچه وله: وزیر دفاع اسرائیل، در یک پیام ویدئویی گفت پاسخ تلافی‌جویانه کشورش به حمله موشکی ایران، "کشنده، دقیق و غافلگیرکننده" خواهد بود. بایدن و نتانیاهو تلفنی صحبت کردند. محور این گفت و گو چگونگی پاسخ اسرائیل به ایران بوده است. یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، در یک پیام ویدئویی که روز چهارشنبه ۹ اکتبر (۱۸ مهر) منتشر شد، گفت که پاسخ تلافی‌جویانه کشورش به حمله موشکی جمهوری اسلامی در روز اول ماه اکتبر، "کشنده، دقیق و غافلگیرکننده" خواهد بود.

او تاکید کرد که نیروی هوایی اسرائیل در این حمله آسیبی ندیده است، همه باندهای پایگاه "در حال عملیات هستند" و به هیچ هواپیمایی آسیب نرسیده است. گالانت همچنین گفت که به سربازان و غیرنظامیان نیز آسیبی وارد نشده است.

وزیر دفاع اسرائیل در همین حال تصریح کرد: «تمام سیستم امنیتی اسرائیل، از سرباز روی زمین گرفته تا نخست‌وزیر، با حمله به جمهوری اسلامی هماهنگ است. کل زنجیره فرماندهی در یک خط قرار دارد و بر روی این موضوع متمرکز است.»

گالانت همچنین خاطرنشان کرد: «هرکس به ما حمله کند، صدمه خواهد دید و بهای آن را خواهد پرداخت. حمله ما مرگ‌بار، دقیق و مهم‌تر از همه، تعجب آور خواهد بود. آنها متوجه نمی‌شوند که چه اتفاقی افتاده و چگونه رخ داده است و نتایج را آن خواهند دید.»
+128
رأی دهید
-26

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۳
    sheyvar - ارسباران، ایران

    یوآو گالانت جان. بیت را بزنید که چلاق به درک واصل بشه حله
    13
    85
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    باید هم همینطور باشه و دندان این رژیم شکسته بشه تا با تحقیر و آشمار شدن ضعف،اون تصویر ببر کاغذی پوشالی اش پیش مردم هم فرو بریزه تا مردم جرات قیام پیدا کنند و کشورشان را از این فرقه جنایتکار مرگ و غم پرست پس بگیرند.و هر کس مخالفه و از رژیم نیست،بیاد بیاره که این رژیم و همین نیروهای سپاهش دختر ۱۶ ساله شما را بخاطر مخالفت با حجاب قبل از کشتن در ون مورد تجاوز قرار داد و یک آب هم رویش.همینها هزارها جوان را با کلوله ساچمه ای تا آخر عمر کور و بدبخت کردند،و چند هزار جوان شما را وحشیانه کشتند و شکنجه دادند.برای این کفتارها و حامیان این رژیم هیچ ترحم و دلسوزی نداشته باشید.اسرائیل به ایران یا هیچ کشوری هرگز مله نکرده و همیشه فقط دفاع کرده.عین حقیقت.
    10
    59
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    محمد۲۲ - ایستبرن، انگلستان
    ای جان یو آو گالنت جان جانان، علی گدا دست چلاقش بال میگه من اول من اول پس حقو بده به حقدار بده ازیز ازیزان. بقیه ام بعد از اون آماده کباب، شامی، زغال، برگر وبعدش آخرسر بشن در یادمان عزیز عزیزان بزن با نوبت
    3
    18
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Farhad.fattah - لندن، انگلستان
    سگی که پارس می‌کنه هیچ وقت به هیچکس حمله نمی‌کنه و اگر هم یک درصد بخواد حمله کنه یعنی به سمت خودکشی میره🦮🐕‍🦺🦮🕸🕸🕸
    20
    6
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا

    خدا قوت، قربون دستتون، هر چی اخوند و پاسدار و بسیجی است را بکشید.
    3
    25
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.