مشاور فرمانده سپاه: خامنه‌ای به‌زودی به قاآنی نشان فتح می‌دهد

اسماعیل قاآنیرادیو فردا: ابراهیم جباری، مشاوره فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید قرار است علی خامنه‌ای «تا چند روز دیگر»، به اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه که این روزها سرنوشتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، «نشان فتح» بدهد.

مشاور فرمانده سپاه نیز همچون ایرج مسجدی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران، گفت که قاآنی در «سلامت کامل» است.

جباری با این حال مشخص نکرده که این نشان، غیابی اهدا می‌شود یا اسماعیل قاآنی هنگام اهدای نشان، توسط رهبر جمهوری اسلامی، حضور فیزیکی خواهد داشت.

روزنامه نیویورک تایمز روز ۱۵ مهر به نقل از سه منبع ایرانی نوشته بود که اسماعیل قاآنی آخرین بار هفته گذشته در بیروت دیده شد.

گزارش نیویورک تایمز اولین اشاره به سفر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به پایتخت لبنان در یک رسانه جریان اصلی در غرب بود که در میانه برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص احتمال زخمی یا کشته شدن قاآنی منتشر شد.

ایرج مسجدی در روزهای اخیر گفته بود که «برخی می‌گویند که (اگر قاآنی خوب است و زنده) بیانیه بدهید، و ما در جواب می‌گوییم چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی شود».

آخرین تصاویر منتشر شده از اسماعیل قاآنی در ایران، چند روز پس از کشته‌شدن حسن نصرالله، دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان بود که برای عرض تسلیت به دفتر نمایندگی حزب‌الله در تهران رفته بود.

او پس از کشته شدن قاسم سلیمانی در دی ۱۳۹۸ به فرماندهی این نیرو منصوب شد. نیروی قدس، یکی از پنج شاخه سپاه پاسداران، از جمله مسئول حمایت از گروه‌های نیابتی تهران در منطقه است.
+4
رأی دهید
-50

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    حالا بر فرض هم که این بوزینه تروریست هلاک نشده باشه و یا جاسوس از آب در نیومده باشه (شاید هم واقعا هم شایعه جاسوس بودنش درسته و برای حفظ آبرو میخوان بیارن مدال بهش بدن و ببرند 😄 ارزشیها و بسیجیها استرشان کم شه)،اما نشان فتح؟ فکر میکنم بزرگترین جوک باشه،انواع و اقسام ضربه های نابودکننده تاریخی رو رژیم توی فقط همین ۲ ماه گذشته خورده،از به درک واصل شدن نصر الله و جانشینش تا هلاکت و معلول شدن دست جمعی هزاران عضو حزب الله،و شکار تعداد بیشماری از فرماندهان دیگر این گروه که ۴۵ سال پابرجا مونده بود.فتحه چی؟ واقعا که وقیح تر و دروغگو تر از آخوند و ملا نداریم.اینقدر دروغ گفتند خودشان هم باورشان شده!
    0
    27
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

    فتح چی؟ فتح دالان؟ یا فتح سوراخ موش؟ میگفتید یهودیان بزدل و مثل سگ ترسو هستند! چی شد کل قبیله تان سیصد متر زیر زمین قایم شده اید!
    0
    27
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    اول قاطر را پیدا کنید و بعد به فکر آونگون و خرمهره باشید
    1
    23
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    دروغ که خناق نیست ، اینطور که بوش میاد ، قراره مفعول العظما برای این شیره ای به *** رفته ، نماز میت بخونه و بعد از نماز ، یک قبضه وافور منبت کاری شده با یک حقه میناکاری بر سرش ، به بازماندگان قآعنی هدیه کُنه !!
    0
    16
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    صدای خسته - بروج، بلژیک
    به گا آنی دیگه چرا؟این علی هم یک‌نشان دستش‌گرفته‌داره فرو میکنه به همه سرداراش.حاجی زاده اگر نشون‌گرفت چون دویست تا پشمک فرستاد اسرائیل گا آنی‌ که پشمک نفرستاد ،خودش‌پشمک شد 😁😁
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    دیگه نشان فتح رو میدون سد إسماعیل سه تا ٣٥ هزارتومن میفروشن. فکر کنین بالاترین مقام نظامی کشور یه هفته است گم شده! 😀😀😀 انگار گربه است که از خونه رفته بیرون حالا باید عکسش رو بزنیم به تیر چراغ برق. کلا طنز هستن اینا
    0
    0
    ‌چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.