حمایت جمعی از امامان جماعت مسلمانان در آمریکا از نامزدی کامالا هریس

 یورونیوز: گروهی از امامان جماعت مسلمانان در آمریکا حمایت خود را از کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور و کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اعلام کردند.

در حالی که کامالا هریس در بحبوحه جنگ اسرائیل در غزه تلاش می‌کند تا آرای مسلمانان آمریکایی ناراضی را در انتخابات پیش رو به سوی خود برگرداند، این حمایت می‌تواند نقشی تعیین‌کننده برای کارزار انتخاباتی او داشته باشد.

کامالا هریس به دلیل حمایت دولت بایدن از جنگ اسرائیل در غزه با خشم گسترده رای‌دهندگان مسلمان و عرب‌تبار در آمریکا مواجه بوده است، گروهی که در برخی از ایالت‌های مهم این کشور مانند میشیگان می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

بیست و پنج امام جماعت مسلمانان در آمریکا در نامه‌ای سرگشاده که به رویت «ان‌بی‌سی‌نیوز» رسیده، با این استدلال که رای‌دهندگان مسلمان وظیفه دارند درباره تصمیم‌های انتخاباتی خود منطقی فکر کنند، از هریس حمایت و اعلام کردند که حمایت از او نسبت به گزینه‌های دیگر، «زیان به مراتب کمتری دارد.»

آن‌ها در نامه خود که در سالگرد حمله هفت اکتبر حماس به اسرائیل منتشر شده است، نوشتند: «او یک کاندیدای متعهد به آتش‌بس و بهترین گزینه برای پایان دادن خونریزی در غزه و اکنون لبنان است.»

بنا به گفته این گروه از امامان جماعت مسلمانان آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور و کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری روز پنجم نوامبر، تهدیدی برای جامعه مسلمانان آمریکا است.

آن‌ها در نامه خود نوشتند گشودن آگاهانه مسیر بازگشت فردی مانند دونالد ترامپ به قدرت، چه با رای مستقیم به او و چه از طریق رأی دادن به یک نامزد ثالث، هم یک شکست اخلاقی و هم یک شکست استراتژیک است. در برخی ایالت‌ها رای به شخص ثالث می‌تواند به ترامپ این امکان را بدهد که آرای الکترال آن ایالت را از آن خود کند و در نتیجه در انتخابات پیروز شود.

در این نامه با اشاره به سوابق دونالد ترامپ و وعده‌های انتخاباتی او، از مسلمانان خواسته شده است احساسات خود را کنترل کنند تا تصمیمی که می‌گیرند به آن‌ها آسیب نرساند.

این نامه جدیدترین تلاش از طرف کارزار انتخاباتی کامالا هریس برای برقراری ارتباط با رأی‌دهندگان مسلمان در آمریکا است. این نامه پس از دیدار روز جمعه کامالا هریس با امامان جماعت مسلمانان در میشیگان منتشر شده است.
+2
رأی دهید
-46

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۴
    محمد۲۲ - ایستبرن، انگلستان
    چی شده حتما ،کاملا حریسم شروع کرده با پخش سانویج مغز خر با ساندیس میدن که امامن همگی مثل خر کیف کردن و گفته پشتی بانی در شب مهتابی در پشت باغ از (( درپشت کملاجون ))از خجالتشون درررررررررر میان که کملا جون گشادگشاد سر کار روز بعد حاضرشن از پپپپپوشت بانی های امامان جماعت با هم.
    1
    17
    دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    varied - ریزه، ترکیه

    ای که بدرک بشی خانوم اگر این دمکراتها نبودند خامنه ای مفعول و دیگر جرثومه های فساد طویله اسلامی تو زباله دانی بودند و ایرانمان آباد بود
    1
    23
    دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    خوب دیگه! کاندیدای ما با توصیه إمامان جماعت کاملا معلوم شد ترامپ هست
    1
    20
    دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.