دو مقام ایرانی: اسماعیل قاآنی از زمان حمله اسرائیل به ضاحیه در دسترس نیست

رادیو فردا: دو مقام ارشد امنیتی ایرانی به خبرگزاری رویترز گفته‌اند از زمان حملات اسرائیل به حومه جنوبی بیروت در جمعه هفته گذشته از اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، خبری در دست نیست.

این خبرگزاری روز یکشنبه به نقل از این دو مقام ارشد که نامی از آنها نبرده، نوشته است که او پس از کشته شدن حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله به لبنان سفر کرده بود.

به گفته یکی از این مقامات، اسماعیل قاآنی هنگام حمله سنگین اسرائیل که هدف آن هاشم صفی‌الدین، مقام ارشد حزب‌الله، بود در ضاحیه در حومه جنوبی بیروت، حضور داشت اما تاکید کرد که او در حال ملاقات با صفی‌الدین نبوده است.

این مقام افزود که ایران و حزب‌الله از آن زمان نتوانسته‌اند با قاآنی تماس برقرار کنند.

رویترز می‌گوید دومین مقام امنیتی نیز گفته است که اسماعیل قاآنی پس از کشته شدن حسن نصرالله به لبنان سفر کرده بود و مقامات ایرانی از زمان حمله اسرائیل که هدف آن هاشم به صفی‌الدین بوده نتوانسته‌اند با او ارتباطی برقرار کنند.

از سوی دیگر، ناداو شوشانی، سخنگوی ارتش اسرائیل، در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است اسماعیل قاآنی در حمله اسرائیل به بیروت کشته شده باشد، گفت که نتایج این حمله در حال ارزیابی است.

او در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت که اسرائیل اواخر هفته گذشته به مقر اطلاعاتی حزب‌الله در بیروت حمله کرده است: «سوالات زیادی در مورد اینکه چه کسی آنجا بوده یا نبوده وجود دارد، وقتی نتایج مشخص‌تری از آن حمله داشته باشیم، آن را به اشتراک خواهیم گذاشت».
+27
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    ملا نصرالدین بی کار و شکست خورده از نبردی برگشته و از شدت غم در میدان شهر جوالدوزی به تخم خودش میزد و جیغ میکشید. اهالی پرسیدند: ملا این کار ابلهانه چیست؟ ملا جواب داد که ابلهانه نیست و خیلی کیف دارد. اهالی گفتند: ولی ملا این کار خیلی دردآور است. ملا با غیض جواب داد: وقتی میزنم کیف ندارد وقتی نمی زنم کیف دارد! حالا حکایت چند نفر از چپول های معلوم الحال و پررو و وقیح این سایت است که از شدت تاثر از سقط شدن سید نصرالله و چند وحشی دیگر و شکستن تخم مرغ هایشان نیم ساعت یکبار سری به تایپک خودشان میزنند و یک مثبت به خودشان و یک منفی به جواب مخالفین میدهند. مثل حزب الله شما هم خیلی لجوج و ابله هستید. بزرگی می گفت وقتی چیزی غلط است 50 هزار نفر هم که بگویند درست است اما باز غلط است. ابلهانی که فکر میکردند عکس امام در ماه دیده اند میلیونی بودند و غلط فکر میکردند. ابلهان چپولی که فکر میکردند یکروز تمام سطح زمین بلشوئیکی میشود و صدها میلیون بودند اشتباه کردند
    0
    4
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    ماهی جان - لندن ، انگلستان
    حالا پیدا کنید پرتغال فروش را
    0
    1
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.