وزیر دفاع اسرائیل هشدار داد: ایران ممکن است به سرنوشتی مشابه غزه و لبنان دچار شود

بی بی سی: یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، یکشنبه به ایران هشدار داد که «اگر جمهوری اسلامی بخواهد به اسرائیل آسیب برساند، ممکن است به سرنوشتی مشابه غزه یا بیروت دچار شود.»

آقای گالانت با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به اسرائیل گفت ایران دو پایگاه نیروی هوایی اسرائیل را هدف قرار داده بود اما تاکید کرد که «ایرانی‌ها به تجهیزات نیروی هوایی ما آسیبی نرساندند، هیچ هواپیمایی خسارت ندید و هیچ گردان هوایی از کار نیفتاد.»

او اضافه کرد: «هر کس فکر می‌کند محض کاری برای آسیب رساندن به ما، ما را از اقدام باز می‌دارد، باید به دستاوردهای ما در غزه و بیروت نگاه کند.»

بنیامین نتانیاهو نیز حمله اخیر سپاه پاسداران به اسرائیل را یکی از بزرگترین حملات با موشک بالستیک در تاریخ خوانده و ایران را تهدید کرده بود که تاوان کارش را خواهد داد.

مقام‌های ارشد ایران پیشتر اعلام کرده بودند در عملیات «تلافی‌جویانه» خود، در سه‌شنبه یکم اکتبر، برخی از اماکن نظامی اسرائیل از جمله پایگاه هوایی نواتیم و تل نوف را در واکنش اقدامات اسرائیل علیه این کشور هدف قرار دادند.

تلویزیون رسمی ایران اعلام کرده بود که به جنگنده‌های پیشرفته اف‌-۳۵ اسرائیل آسیب رسانده است.
+34
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    universe123 - لندن، انگلستان

    برو ملاها رو بزن و هم شما و ما از دست این شیعیان افراطی خلاص شویم. ولی اینکار را نمیکنید چونکه ملاهای شیعه ایرانی را لازم دارید که سلاح هایتان را بفروشید. تو ی بچه کش و زن کش غلط میکنی که ایران را میخواهی مثل غزه با خاک یکسان کنی. اگه راست میگین خود ملاها را از بین ببریدنه اینکه زیر ساختهای مردم را تخریب کنید و زن و بچهای ما را بکشید. با این کار مردم ایران که با شما هستن را ضد خودتان خواهید کرد و نتیجه ای به غیر از بدبختی واسه مردم ببار نخواهد اورد
    10
    32
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۳
    خداوند - آسمان، ایران
    از این گالانت خبر زیاد بذارین، خیلی قدیما یه میتسو بیشی گالانت داشتم خیلی باهاش عشق و حال میکردم الان اسم این بابا میاد به یاد قدیما چیز میزام میجنبن!. بازم خبر بذارین ازش 😄😁
    10
    10
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    سینه چاکان و عشاق صهیونیستها در سایت !! اگر واقعاً میهن پرست هستید ، اظهار فضله این کله ک.... رو چطور توجیه میکنید !! من هدف قرار دادن سران رژیم خصوصاً مفعول و بیتش ، محلهای تجمع اوباش سپاهی و بسیجی و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و وزارت کشور و طویله مجلس و اینگونه اهداف رو کاملاً و صد در صد موافقم ، ولی اگر قرار بشه که زیر ساختها و اهدافی که هیچ ارتباطی با اشغالگران تازی پرست نداره رو بزنه ، مشخصاً شعارهایی که اینها در طرفداری و کمک به مردم ایران برای سرنگونی رژیم ج ا میدن ، همش پشم و فریبکاریست ! در ضمن این یارو ، چرا کله اش اینقدر شبیه قضیه آقایونه !؟
    6
    21
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ایران من و شما - پاریس، آلمان
    وعدهای صادق مثله اینکه در راهند. اینا هنوز ادب نشدن.
    6
    15
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
    شما فعلا نگران خودتان باشید ما ایرانیان عرب نیستیم. در تاریخ مان اسکندر ، چنگیز مغلول حمله اعراب تیمور لنگ دیده ایم.
    6
    18
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
    تو از اونجایی که از ننت متولد شدی خندیدی، جهود بچه‌کش.
    10
    21
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    به نظر من حمله اسرائیل از باکو خواهد بود و قطعا پادگانها و مراکز نظامی در شمال غرب رشوه هایی برای علیف هستش که از اسرائیل تمام و کمال حمایت کرده. باکو اسب تروآ پوتین هستش که تلاش زیادی کردند تا به داخل ناتو و اسرائیل بعنوان مرکز پیشرفته تربن سلاحهای آمریکایی نفوذ داده بشود البته با توجه به نیاز اسرائیل برای تلافی حضور ایران در سوریه اسرائیل هم با سر تو این تله افتاده و علیف و پوتین سعی میکنند عمیق تر وارد شوند بخصوص از جهت سایبری و به بهانه آموزش پرسنل نظامی برای سلاحهای اسرائیلی در عوض دسترسی دادن به اسرائیل برای حمله به ایران.
    8
    5
    یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.