عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، روز جمعه وارد بیروت شد

رادیو فردا: عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز جمعه وارد بیروت شد.

پخش زنده رویترز نشان می‌داد که هواپیمایی با پرچم ایران شامگاه پنجشنبه، ساعاتی پس از حمله هوایی شبانه اسرائیل به پایتخت لبنان، وارد فرودگاه بیروت شد.
به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، آقای عراقچی قرار است در این سفر با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت، و نبیه بری، رئیس مجلس لبنان که از متحدان نزدیک حزب الله مورد حمایت ایران است، دیدار و گفتگو کند.

اسماعیل بقایی، سخنگوی جدید وزارت خارجه ایران، در پیامی در شبکه ایکس نوشته که در این سفر، «محموله‌ای شامل ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی به عنوان بخشی از کمک‌های بشردوستانه ایران، تقدیم لبنان خواهد شد».

هواپیمای حامل وزیر خارجه ایران در بیروت در حالی فرود آمد که ارتش اسرائیل شنبه گذشته به لبنان هشدار داد که مانع از فرود هواپیماهای ایرانی از ایران یا سوریه در فرودگاه «رفیق حریری» شود زیرا ممکن است حامل نفرات نظامی و تجهیزات برای حزب‌الله باشند و در آن صورت، اسرائیل به فرودگاه حمله خواهد کرد.

عباس عراقچی قصد داشت قبل از سفر به مقر سازمان ملل در نیویورک راهی بیروت شود اما حسن نصرالله، دبیر کل کشته‌شده حزب‌الله لبنان، توصیه کرده بود که ملاقات با او را به وقت دیگری موکول کند.
دیدار عراقچی با نخست‌وزیر لبنان در بیروت
عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران که صبح امروز وارد بیروت شد،‌با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد.
+9
رأی دهید
-40

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    آقا من نمیفهمم . ج ا که این سری 90 درصد موشکهاش رسید به اسراییل و به قول خودشون هم که گنبد آهنین شد آبکش آهنین . پس چرا باز نه خسارتی نه کشته ای . اونهمه موشک پس چی شد ؟ همش دو سه تا ماشین آتیش گرفت ؟ همین ؟ شما تازی ها خوشحالین که موشکها از گنبد آهنین عبور کرد ؟ خب دمتون گرم . خب بعد اینکه عبور کرد کجا رو زدین ؟ نتیجه عبور 90 درصد موشکها از گنبد آهنین چی شد ؟
    5
    24
    جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران

    فاطی کپک کجایی . بیا نظر بده یکم فحش بدیم بهت حال کنیم پیاز 😁 توشه آخرت امروزت رو نگرفتی چرا ؟ 😁
    2
    23
    جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    حتما باز داراییهای ملت ایران رو برد بده یک مشت مفتخور تروریست کوفت کنند و از آن طرف مردم فقیر و بدبخت ایران باید تو سختی و فلاکت زندگی کنند. این است جمهوری آخوندی و اسحالی تازیزادگان دزد فاسد.
    2
    25
    جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
    این جنگ اسرائیل. با لبنان نیست، این جنگ جمهوری اسلامی با امریکا و اروپا هست. ملت ایران بر خیز، الان برنخیز پس کی برمیخیزی؟
    0
    8
    جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران
    بی بی دستت درد نکنه یک لیوان شربت برای این انگل بریز تا بیروت اومده بی نسیب نگذارش عمودی امده افقی برش گردون بلکه به ارزوش برسه بره لا دست باجناقش. 😅😂
    0
    11
    جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.