احمد خاتمی، امام جمعه تهران: به ژاپن می‌گوییم مرگت باد

ایران اینترنشنال: احمد خاتمی، امام جمعه تهران در تجمعی برای «قدردانی از حمله موشکی سپاه به اسرائیل» گفت: «آن‌چه دیشب توسط نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه انجام شد، کار قرآنی و قانونی بود.» او افزود: «انگلیس و ژاپن و دیگر جنایتکاران عملیات وعده صادق ۲ را محکوم کردند و به آنها می‌گوییم مرگتان باد.»
محسن رفیق‌دوست: اعزام نیروی نظامی به لبنان و جولان روی میز ایران قرار داردمحسن رفیق‌دوست، نخستین وزیر سپاه پاسداران، گفت: «همه گزینه‌ها حتی اعزام نیروی نظامی از ایران برای جنگ با اسرائیل روی میز نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد. این امکان را داریم که به لبنان و جولان نیروی نظامی اعزام کنیم.»
پزشکیان: اسرائیل به‌ زودی مجازات خواهد شدمسعود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا با اشاره به تشدید حملات اسرائیل علیه حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی گفت: «اسرائیل به زودی مجازات خواهد شد.» او افزود:«از گروه‌های مقاومت در فلسطین حمایت می‌کنیم. مقاومت، درخت ثمر بخشی است که امکان ندارد از بین ببرد.»
مقام ستاد نیروهای مسلح: منطقه را به آتش می‌کشیم و ناوهای آمریکا را می‌زنیمعبدالرضا مرادحاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار «دفاع مقدس» در واکنش به حمله احتمالی اسرائیل به خاک ایران گفت «منطقه را به آتش می‌کشیم» و اولین هدف ناوهای آمریکا خواهد بود. او افزود «موشک‌های هایپرسونیک از جنس فتاح ۱۰ کیلومتر مانده به هدف سرعتش ۱۰ برابر می‌شود.»
معاون کمیته امداد، برای کمک مالی به مردم لبنان، شماره حساب بانکی اعلام کردحبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: «کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان است.» او با اعلام چند شماره حساب بانکی، افزود: «ملت مسلمان ایران می‌توانند کمک‌های خود را برای کمک به مردم لبنان واریز کنند.»
+12
رأی دهید
-111

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    فقط همین را کم داشتیم که بگویند مرگ بر ژاپن بالاخره این را هم شنیدیم. کی از شر این بوزینه های متحجر اسلامی خلاص میشیم؟ لعنت بر هر چه مسلمانه که هز جای دنیا زندگی میکنند جز نکبت و عقب ماندگی و خونریزی چیزی حاصل نشده.
    5
    80
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    یکمشت دری پیتی و شیره ای گاله ها رو باز کرده اراجیف بهم میبافند ! یاد سه چهار تا از مقامات و وزرای رژیم صدام افتادم که قبل سقوط حزب بعث و صدام توسط آمریکا ، از این مزخرفات بهم میبافنند و خیلی زود هم داخل سوراخ موشهایی که از قبل تدارک دیده بودند پنهان و نهایتاً توسط مردم از سوراخها بیرون کشیده و به درک واصل شدند ! از همه جالب‌تر ، این وسط کیسه گدایی کمیته امداده که به اسم لبنان و به کام دزدها و نابکاران رژیم حساب بانکی معرفی میکنه !!
    14
    58
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    تمام دنیا را مرگ باد و شما باجناق بازان جنایتکار مالیخولیائی را که منتظر تنوره کشیدن یک کودک 6 ساله از ته چاه بلاهت هستید عزت باد!؟
    2
    46
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    shahab46 - هانوفر، آلمان

    حالا نوبت ژاپن شده از شکرش سق بزنی 
    2
    44
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
    کسی از شما نمی پرسه که چرا راه راست میری ولی اگر راه کج را انتخاب کنی چی ؟ یک زن هرزه توی کوچه صدات میزنه و برای چیزی که بهت پیشنهاد میکنه پول میخواد که آنرا حق خودش میداند . اما شماها حق او را میخورید و به دیگران میدهید . آن زن به یک روحانی نمیگوید که با من بیا ولی تو و امثال تو او را به این راه میکشانید و خود بدنبال او میروید . از آیت الله فلسفی و جعفر شجونی از جامعه روحانیت مبارز تا همین اواخر حجت الاسلام والمسلمین غروی ها خود را مردان خدا و مظلوم می نامید ولی در خفا از کودک تا زن مردم و از زنان هرزه تا سگ خانه تان راتجاوز میکنید و یا لوط میکنید . حال فاطی ما قربان صدقه ات میرود ، سرباز رهبرپشتت نماز اقتدا میکند ، چلیپا با چهارپایش بهت خمس میدهد و مصدق لجنی از تو دفاع میکند و آن نگین خانم ... برای تو و یارانت سفره پهن میکند و میرقصد و اما من ، تو را چه خطاب کنم ؟
    4
    23
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    به تمام مقدسات عالم سوگند که این حکومت مفعولین نامشروع شکننده تر از حباب یا نازکتر از تار عنکبوت هست و بس. فقط برای امتحان چند تا آخوند، بسیجی، سپاهی را زنده زنده پوست کنده و از تیر چراغ برق آویزان کنید، نتیجه را سه سوته خواهید دید. مردم ما مردمی نجیبند و انتقام‌گیر نیستند اما با این قوم باید مثل خودشان رفتار کرد. تمام
    25
    30
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    یکعده الاغ، انگار به خر تیتاپ دادی. هیچ کشته ای نگرفتن غیر از یک نگون بخت فلسطینی، اونوقت میگن منطقه رو به اتش میکشیم. بیا! اینهم یک کامنت از این تهدار سپاه "او افزود «موشک‌های هایپرسونیک از جنس فتاح ۱۰ کیلومتر مانده به هدف سرعتش ۱۰ برابر می‌شود.» اخه کدوم خری میاد مشخصات موشک رو علنی بگه؟؟ بابا دیگه همه دنیا دیدن واقعا وعده ابگرمکن بود
    4
    25
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
    جمهوری مفعولان! راه قدس از بشکه می گذرد! 😂 هر کی بجایی رسید در جمهوری اسلامی خیلی درد کشید! اوایل نمی فهمیدیم می گفتند مسئولان ما درد کشیده اند، حالا فهمیدیم چه خبره! مسئولی که کوهی نباشه نداریم اصلا! 😂
    0
    1
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
    ١٠٠٪؜ موافقم
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.