فال روز جمعه ۴ اکتبر - ۱۳ مهر

 فروردین
 
شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.
 فال حافظ
روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست
نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست
تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.
 
اردیبهشت
 
نباید کار و تفریح را با هم قاطی کنید، حداقل الان وقت مناسبی برای این کار نیست هرچند نیرویی از درون شما را به این کار دعوت کند. تا جایی که می توانید در کارتان جدی باشید و موضوعات دیگر را به بعد از ساعت کاریتان موکول کنید. به ویژه سعی کنید توانایی های فنی خود را با مهارت تمام به نمایش بگذارید چرا که امروز شما تحت نظر هستید و ممکن است این باعث انتخاب شدن و پیشرفت شما بشود. مشکلی که مدت زیادی است با یکی از اطرافیانتان دارید تنها از طریق گوش دادن به حرف های او و نگاه کردن به این موضوع از زاویه ای تازه حل خواهد شد. زندگی شخصیتان نیز همزمان با فعالیت حرفه ای شما در حال پیشرفت است و از این بهتر نمی تواند بشود.
فال حافظ
نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد***بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد
کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش***عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد
تعبیر: سر در گم شده اید، طلب کمک می کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل ال شماست و دلتنگی تان برطرف می شود.
 
خرداد
 
هیجانات، اشتیاقات و نیروی خلاقه شما بسیار زیاد هستند. امروز با همکاری بیشتر با اطرافیان و انرژی های آنها می توانید راه چند ساله را یک شبه بروید. فقط باید چشمانتان باز باشد. از موانعی که موجب هراس شما می شوند، عبور کنید. روحتان را رها کنید تا در جریان عادی زندگی، به جلو پیش برود. اگر ذهنتان را آزاد بگذارید، از امروز تا سه هفته دیگر شادی ها و پیشرفت هایی را شاهد خواهید بود که برای خودتان هم جای تعجب دارد. در زندگی عاطفی، اگر با عشقتان کمی مشکل دارید لازم نیست سریع به همه چیز خاتمه دهید. به همدیگر فرصت بدهید. کمی از هم دور باشید تا از هیجانات منفی فاصله بگیرید و دوباره با انرژی های خوب به همدیگر برگردید.
فال حافظ
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.
 
تیر
 
ذهنتان برای انجام هر نوع کاری بسیار درگیر است و نمی توانید فکرتان را روی چیزی متمرکز کنید، پس بهتر است امروز را روز استراحت مطلق بنامید. دلتان می خواهد در یک مهمانی و یا جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید اما غرور شما مانع از این کار می شود. این غرور بیهوده را کنار گذاشته و از تفریحاتی که در انتظار شماست لذت ببرید.امروز عشقتان شما را غرق محبت خواهد کرد، چشم و گوشتان را خوب باز کرده و از هرکلمه ای که می گوید و هر کاری که می کند لذت ببرید، چنین روزهایی خیلی کم پیش می آیند و حفظ خاطرات آنها بسیار مهم است. برای مجردها روز خیلی خوبی برای شروع یک رابطه جدید نخواهد بود، هرنوع برنامه ای را به فردا واگذار کنید، مطمئن باشید بسیار لذت بخش تر خواهد بود.
فال حافظ
زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم
می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم
تعبیر:  کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.
 
مرداد
 
امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.
فال حافظ
بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید***از یار آشنا سخن آشنا شنید
ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن***کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید
تعبیر: تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.
 
شهریور
 
امروز حس های بسیار خوب و مثبتی را تجربه خواهید کرد. با دید درست و دقیقی که امروز دارید، می توانید رابطه های عاطفی، دوستانه و حتی کاری خود را تحلیل کنید. بهتر است در نوع تغذیه و سبک زندگی خود نیز تغییراتی ایجاد کنید. مسایل منفی و خوراکی های مضر را از برنامه زندگی حذف کنید. از امروز یک سفر سه هفته ای به درون خود و نیازهایتان را آغاز کنید. در این کشف و تحقیق، چیزهایی خواهید آموخت که زندگی شما را از این رو به آن رو می کنند. فقط نباید از مشورت و مطالعه دور شوید. به جای اینکه خودتان را عقل کل بدانید یا خود را از دنیا جدا کنید، برعکس، دور خود را از افراد جدید و دوستان قدیمی پر کنید تا از مزایای این ارتباط ها بهره مند شوید.
فال حافظ
ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی
دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی
تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.
 
مهر
 
اگر امروز دوستان از شما کمک یا مشورت طلب می کنند حتما آن را انجام دهید. این کار نه تنها موجب خوشحالی آنها می شود که به خودتان هم حس خوب می دهد. کمک کردن به دوستان شما را سرشار از انرژی های مثبت می کند. خوش بینی و خوش اخلاقی که امروز دارید باعث می شود در کنار عشقتان نیز احساس راحتی داشته باشید. او را برای خوبی هایش تحسین کنید. با هم در مورد طرح هایی که برای آینده دارید، برنامه ریزی کنید. یا حتی خوب است یک تفریح یک روزه به خارج از شهر ترتیب دهید.
فال حافظ
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
آبان
 
شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟
فال حافظ
ای که دایم به خویش مغروری***گر تو را عشق نیست معذوری
گرد دیوانگان عشق مگرد***که به عقل عقیله مشهوری
تعبیر: خود را از بقیه جدا می دانی و به خودت مغرور شده ای. فکر می کنی از تو عاقل تر کسی دیگر نیست، اگر به خدا نزدیک شوی عشق به حق تعالی تو را از بندهای غرور و ریا جدا می کند و از غم ها و دردهای دنیوی خلاص می شوی و نامت به نیکی همه جا یاد می شود و به حاجات خودت می رسی.
 
آذر
 
شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.
فال حافظ
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را
تعبیر: به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.
 
دی
 
آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.
فال حافظ
حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد
تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.
 
بهمن
 
دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.
فال حافظ
لبش می بوسم و در می کشم می***به آب زندگانی برده ام پی
نه رازش می توانم گفت با کس***نه کس را می توانم دید با وی
تعبیر: بسیار انسان نکته سنج و حساس در عین حال تودار و راز دارید. وقت هر کاری را می دانید الان هم زمان خوبی برای انجام کاری که نیت کرده اید نیست. کمی صبر کنید و طاقت داشته باشید. اگر عجله کنید و جلوی زبانتان را نگیرید کارها خراب می شود. به موقع همه چیز رو به راه می شود.
 
اسفند
 
امروز همراه با آغاز هفته چاش هایی در محل کار برای شما پیش می آید، اما با اعتمادی که به توانایی های حرفه ای خود دارید به راحتی می توانید اوضاع را تحت کنترل خودتان دربیاورید. حتی می توانید فرمالیته اداری که تا به حال مانع رسیدگی شما به اصل امور شده است را دور بزنید. همچنین امروز بالاخره از پس مانعی که چندین هفته است بر سر راه پیشرفت شما قرار گرفته است برخواهید آمد؛ نترسید و با قدرت تام پیش بروید شما قدرت و انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. شادی ناشی از موفقیت های امروزتان را با عشقتان شریک شوید. حتی می توانید او را به یک شام خوب در رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید.
فال حافظ
سحرم هاتف میخانه به دولتخواهی***گفت بازآی که دیرینه این درگاهی
همچو جم جرعه ما کش که ز سر دو جهان***پرتو جام جهان بین دهدت آگاهی
تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری..
+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.