«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد

 داماد دبیرکل حزب‌الله بلافاصله پس از ورود به سوریه کشته شد العربیه: در پی انفجار شدیدی که صبح چهارشنبه 11 مهر منطقه مزه در دمشق، پایتخت سوریه را لرزاند منابع «العربیه» از کشته شدن «حسن جعفر قصیر» از اعضای ارشد حزب‌الله در حمله هوایی اسرائیل به این منطقه خبر دادند.

به گفته این منابع در این حمله هوایی به آپارتمان محل تردد اعضای سپاه پاسداران ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله در پایتخت سوریه، 3 نفر از جمله دو تبعه غیر‌سوری کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع «العربیه» نام یکی از افراد کشته شده در حمله هوایی اسرائیل به منطقه مزه، را «حسن جعفر قصیر»، داماد حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله اعلام کردند.

به گزارش منابع یاد شده داماد دبیرکل حزب‌الله بلافاصله پس از ورود به سوریه کشته شد.

همچنین گفته می‌شود «حسن جعفر قصیر» برادر «محمد جعفر قصیر» فرمانده یگان 4400 و از اعضای عالی‌رتبه حزب‌الله است که او نیز روز گذشته در بمباران اسرائیل بر الضاحیه کشته شد.
محمد جعفر قصیر از افراد بسیار نزدیک به ایران و فرمانده یگان 4400 حزب‌الله بود که در انتقال جنگ‌افزارها از ایران و گروه‌های نیابتی آن به این گروه شبه‌نظامی در لبنان نقش داشت.
این دومین بار ظرف 24 ساعت گذشته است که انفجاری مهیب منطقه مزه در مرکز دمشق را تکان داد.

تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که اسرائیل یک آپارتمان مسکونی در دمشق را هدف قرار داده است که به کشته شدن 3 نفر و مجروح شدن 4 نفر دیگر منجر شده است. پیش از آن نیز رسانه‌های دولتی سوریه بامداد سه‌شنبه دهم مهر از کشته‌شدن 3 غیر‌نظامی از جمله یکی از مجریان تلویزیون رسمی سوریه و زخمی شدن 9 تن دیگر بر اثر حمله هوایی اسرائیل به دمشق خبر داده بودند.

تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد «صفا احمد» یکی از مجریان این شبکه در حملات هوایی اسرائیل به دمشق و اطراف آن کشته شده است.

با وجود اینکه دولت سوریه همواره تأکید می‌کند که این حملات از سوی اسرائیل انجام می‌شود، مقامات اسرائیلی اما به ندرت در مورد چنین حملاتی اظهارنظر می‌کنند.
+42
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    آخخخخی ! طفلک وافور بدست هلاک شده ! چه وافور بلندیم در دست داره !؟
    3
    29
    ‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.