خوشحالی کاربران ایرانی از خبر کشته‌شدن حسن نصرالله: بر گورهایتان می‌رقصیم

صدای آمریکا: در پی کشته‌شدن حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، بسیاری از کاربران و اعضای خانواده‌های دادخواه در شبکه‌های اجتماعی ضمن ابراز شادی، آرزو کردند علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، هم به سرنوشت مشابهی دچار شود.

کاربری به نام «آزاداه خراسانی» در صفحه «ایکس» نوشته: « یک دشمن بزرگ ایران و ایرانی رفت و شادی مردم ایران قابل درک است بیش باد.»
صبا بختیاری، عمه پویا بختیاری، از معترضان جان‌باخته در جریان سرکوب اعتراضات آبان ۹۸، با هشتگ «نصرالله کتلت» و انتشار ویدیویی از رقص خود و اعضای خانواده‌اش نوشته: «حال نوبت شماست که بمیرید و ما دوباره همدیگر را در آغوش می گیریم و در ایران آزاد با هلهله بر گورهای‌تان می‌رقصیم. این شادمانی بر همه مردم ایران خجسته باد.»

این پیام تا لحظه انتشار این گزارش، دستکم ۲۵ هزار بار بازدید شده است. فرهاد محمودی، برادر دادخواه فریدون محمودی، معترض جان باخته در جریان سرکوب اعتراضات ۱۴۰۱، با انتشار عکسی که در آن قاسم سلیمانی، حسن نصرالله و علی خامنه‌ای در کنار هم ایستاده‌اند و روی چهره‌های قاسم سلیمانی، فرمانده کشته‌شده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و حسن نصرالله، دبیر کل کشته‌شده حزب‌الله لبنان، با ضربدر قرمز پوشیده شده نوشته: «چقدر نابودی شماها رو دیدن لذت‌ بخشه...»
سعید افکاری، برادر دادخواه نوید افکاری، کشتی‌گیر اعدام‌شده در سال ۱۳۹۹، که یکی دیگر از برادرانش، وحید افکاری، در حال حاضر در زندان انفرادی بسر می‌برد نوشته است: « وحید از سید حسن نصرالله متنفره. خانواده فردا با وحید ملاقات دارن و اون توی انفرادی از هیچی خبر نداره ... تبریک به مردم شریف ایران.»
کاربری به نام «اسماعیل»، دبیرکل کشته‌شده حزب‌الله لبنان، حسن نصرالله، را «بزرگترین تروریست خاورمیانه» خوانده و نوشته: « تمام! تایید رسمی حذف بزرگترین تروریست خاورمیانه. روز شادی ایران و ایرانی.»
کاربر دیگری به نام «سروین ثابت‌قدم» که خود را به عنوان روانشناس بالینی معرفی کرده نوشته: « نوش همه خاور میانه. خجسته باد نابودی تروریست خاورمیانه نصرالله. امیدوارم مردم عزیز سوریه و لبنان امشب بتوانند بر زخم های درینه شان کمی مرهم بیابند.»
برخی از کاربران هم با یادآوری حمایت‌های جمهوری اسلامی از حزب‌الله لبنان، از گروه‌های نیابتی‌ حکومت ایران در منطقه، کشته‌شدن حسن نصرالله را تبریک گفته‌اند.

کاربری به نام «امیر مقدم» که خود را از مدیران پیشین جمهوری اسلامی معرفی کرده نوشته است: « نابودی نصرالله،حزب الله،حماس و بقیه نیابتیهای ‌ج.ا بزرگترین خدمت اسرائیل به دنیا،منطقه و مردم ایران است حزب‌الله دشمن ایران و تمدنش، یک کارتل تروریستی،جنایت،قاچاق،فساد،سرکوب است با پول مردم ایران، مردم لبنان هم از انها بیزارند تبریک به ایرانیان و تشکر از اسرائیل دوست تاریخی ایران.»برخی از کاربران هم به بازنشر ویدیویی پرداختند که در آن حسن‌ نصرالله به حمایت همه‌جانبه مالی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی از حزب‌الله لبنان اذعان می‌کند. این کاربران با یادآوری فقر و رنج مردم محروم در ایران، از کشته شدن دبیر کل این گروه نیابتی حکومت ایران ابراز شادی کرده‌اند.

کاربری به نام «افسون» با اشاره به این ویدیو نوشته: « میدونی خرس‌الله، این حرفهای تو دل خیلی از ایرانیها رو سوزوند. دل اون بچه‌هایی که از فقر نتونستن مدرسه برن، دل اون پدرایی که از فقر خودکشی کردن، دل اون بیمارایی که پول دوا درمان نداشتن. هلاکت تو ما رو خیلی خوشحال میکنه. »
در پی حمله ارتش اسرائیل در روز جمعه ۶ مهر به حومه بیروت به محلی که ستاد فرماندهی مرکزی حزب‌الله لبنان، گروه شبه‌نظامی مورد حمایت جمهوری اسلامی ایران، معرفی شده بود حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، و برخی دیگر از افراد همچون عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشته شدند.

ارتش اسرائیل روز شنبه ۷ مهر اعلام کرد که در حالت آماده باش برای درگیری‌های گسترده‌تر است.
+263
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    mitra55 - تهران ، ایران

    معجزه عصای موسی دردستان بنجامین .
    8
    174
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۴
    میلاد2020 - داخائو، آلمان

    روحش شاد. وقتی شیر کشته میشود کفتارها می‌رقصند. شماها هم کفتارهایی بیش نیستید. نوبت اونها هم میشه که صهیونخارو خونه به خونه میکشند و شماها عزا میگیرید.
    117
    2
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران

    تبریکه صمیمانه به ملت عزیز و ازاده ام،به زودی این تروریستهای وخشی نابود میشن و ما ازاد خواهیم شد
    2
    84
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران

    mitra55 - تهران ، ایران
    و جالبه که ابن نسلمونهای وحشی ١٢ تا امتم داره و یه کدومشون هم نتونست یه معجزه خیالی انجام بده
    1
    61
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران

    ایرانیان و مردم اسرائیل و مردم لبنان 🎉 شاد باشید خجسته میداریم پیروزی قهرمانان ارتش شجاع و دلاور و باهوش اسرائیل 🇮🇱✡️🕎
    3
    71
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    بر گورهایشان !؟ گوری وجود نداره که ، پس بر کتلتشان ر...م و ....م !!
    2
    68
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان

    mitra55 - تهران ، ایران
    عصای موسی به دست بیبی که به همه کس خا..منی و حسن خرس الله فرو رفت
    2
    61
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج مهدی مین روب - تهران، ایران

    این همه برای امامان عزاداری و دعا کردیم ولی در نهایت حضرت موسی و پیروانش به داد مردم ایران رسیدن و دشمنان ایران و ایرانی رو از صفحه روزگار محو کردن ، یا حضرت موسی ادرکنی
    1
    63
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    iRONiC - استکهلم، سوئد

    از شکر خوریهای خرس کبیر: در هر صورت ما پیروزیم. پیروزیت مبارک حسن
    1
    52
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    david_02003 - هاسلت، بلژیک

    تا سه نشه بازی نشه ، نوبت ح رو ز. ده سومی ، یعنی خامنه ای و ارازل و اوباش او یعنی مجتبی ح رو م. ده ، به امید نابودی همه ملاها و سپاهیان و اطلاعاتی ها چه در ایران چه در خارج ، بسیجی ها ، لباس شخصی ها ، بادیگاردها ، و حتی مردمی که طرفدار این ح رو م .. هستند ، و حتی خارجی هایی مثل عربها و افغانی هایی که پول گرفتند و عزیزان ما را کشتند یا زخمی کردند، اون روزها فرا میرسه ، که همشون تو لونه موش هاشون دارند میلرزند ، منتظر باشید ، به امید آزادی ایران ،
    1
    50
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    hiwa68 - رتردام، هلند

    ادمهای که هیچ نیستند. خودشان دشمن کاغذی میسازند و در رسانه‌ها بزرگ‌شان میکنند که بگویند ما مهم هستیم که دشمن داریم و میتوانیم نابودشان کنیم. لازم نیست با اسراییل دربیفتید. کاری به کارشان نداشته باشید اختلاف داخلی خودش کار خودش را میکند. چرا اخوند این همه سال باید سواری بگیره. دشمنی به مام صدام را درست کرد که بعد از انقلاب حواس همه احزاب و قومیتها پرت بشه به دشمن خارجی.
    1
    41
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    مساوات - مساوات، ایتالیا

    با این هیکلش کوفته تبریزی شد
    1
    57
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

    بی‌ بی‌ دلخور نشو ولی‌ مقصر خودت هستی‌ توقع ما را بالا بردی. ما ایرانی‌‌ها عقیده .تا سه نشه بازی نشه. ما دیگر کتلت معمولی دوست نداریم. چقدر کتلت؟ کتلت تیپ بالا می‌‌خواهیم
    1
    51
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    JkFarzad - منچستر، انگلستان

    اخه شما که حتی خودتونیها هم میخوان سر به تنتون نباشه چرا اینکارت میکنید چرا با زندگی این همه مردم بدبخت بازی میکنید
    1
    43
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    KTLIEBE - کاونتری، انگلستان

    آسیاب به نوبت. اول حماس، بعد حزب الله، بعدتر سران تروریست رژیم بچه کش ایران. تنها ناراحتی کشته شدن افراد بیگناهی هست که بخاطر سیاستهای تروریستی جمهوری اسلامی در این درگیریها کشته شده اند. متاسفانه همانطور که رژیم ایران برای بقای خود دست به کشتار افراد بیگناه میزند، گروه های تروریستی همانند حماس و حزب الله هم از مردم بعنوان سپر انسانی استفاده میکنند.
    1
    54
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
    میلاد2020 - داخائو، آلمان
    این حتی شیر پاکتی و شیشه ای و کاغذی هم نبود. شاید شیر زنگ زده ی حمام. البته اگر در عقبستان در 1400 سال قبل میدانستند که حمام چیست بلانسبت که بفهمند شیر حمام چیست
    0
    0
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - لوند، سوئد
    شبانگه سر گنج و تاراج داشت ، سحر گه نه سر تن نه سر تاج داشت ، میخواست اسراییل را با خاک یکسان کند ، یک ساختمان ۱۰-۱۵ طبقه را تو سرش کوبیدند و پودرش کردند ، خرس الله هلاک شد ، تبارک الله
    0
    0
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.