فرمانده کل سپاه: حزب‌الله پرچم «جهاد» را در اسرائیل برافراشته خواهد کرد

العربیه: با ادامه انتقادها از احتمال کاهش حمایت ایران از حزب‌الله لبنان، حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، روز جمعه تأکید کرد که این گروه لبنانی پرچم «جهاد» را در «سرزمین‌های اشغالی» برافراشته خواهد کرد. او ضمن ابراز اطمینان از «پیروزی شگفت‌انگیز» مردم فلسطین، گفت که «قدرت ایمان و اراده» حزب‌الله از توان نظامی اسرائیل بیشتر است.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، نیز دو روز پیش مدعی شده بود که ترور فرماندهان حزب‌الله توسط اسرائیل «ضربه اساسی» به این گروه وارد نخواهد کرد. او هرچند تحولات اخیر را «خسارت» برای «جبهه مقاومت» خواند، اما حسین سلامی امروز گفت که حزب‌الله هر روز «افتخاری جدید» می‌آفریند.

تهران در هفته‌های اخیر به دلیل موضع‌گیری‌ مقامات خود درباره آمادگی برای مذاکره با غرب بر سر برنامه هسته‌ای، با انتقاداتی مواجه شده است. این اظهارات از سوی برخی، نشانه‌ای از کاهش حمایت ایران از حزب‌الله، یکی از قدرتمندترین گروه‌های مسلح تحت حمایت ایران، تفسیر شده است.
+3
رأی دهید
-12

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۹
    Nagonsar - مونیخ ، آلمان
    اسراییل هم میل پرچم را به حسن خرص الله فرو کرد
    0
    4
    جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان
    باز این دنبه بی کله عرعر کرد،چقدر رجز خوانی؟ گاگول بیسواد بدرد کار تو‌ گاوداری هم‌نمیخوره شده فرمانده ارشد نظامی.فعلا که اسرائیل پرچمش را وارد ماتحت حزب الله کرده و‌ مادر حزب الله را مورد تمکین قرار داده و حسن خرس الله هم احتمالا زیر زمین ترکیده،و شما ها جز واق واق کاری از دستتان برنمیاد.
    0
    4
    جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن
    فعلاً که یک سر چوب پرچم به ماتحت مفعول و سر دیگرش هم در ماتحت خرس الله ست !! شماها هم ضمن رجزخونی بدجوری خودتون رو خراب کردید ، طوریکه بو گندش خودیهاتون رو هم فراری داده !!
    0
    3
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    تو لبنان هم نتونستید پرچم را بالا ببرید اسرائیل میله پرچم را فرو کرد تو ماتحت تک تک اعضای حزب الله و ازشون یه سیخ دمبلان درست کرد. بزودی اون میله پرچم جمهوری اس هالی هم سر از اندرونی اغا در میاره
    0
    0
    شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.