فال روز پنجشنبه ۲۶ سپتامبر - ۵ مهر

فروردین
 
امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.
فال حافظ
من ترک عشق شاهد و ساغر نمی کنم***صد بار توبه کردم و دیگر نمی کنم
باغ بهشت و سایه طوبی و قصر و حور***با خاک کوی دوست برابر نمی کنم
تعبیر: در کاری که می خواهید انجام دهید بسیار پافشاری می کنید و از خود نیز شجاعت و شهامت به خرج می دهید. خودتان می توانید بدون کمک، همه ی کارها را سر و سامان ببخشید و کارهای بزرگ انجام دهید از چیزی نترسید. در همه حال خداوند به شما کمک می کند و شما بر همه ی دشمنانتان غلبه می کنید.
 
اردیبهشت
 
امروز سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. امروز به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.
فال حافظ
ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود***وین بحث با ثلاثه غساله می رود
می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت***کار این زمان ز صنعت دلاله می رود
تعبیر: خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.
 
خرداد
 
امروز بیشتر از آن که به برنده شدن بیندیشید باید به این فکر کنید که چطور اوضاع را با یکی از همکارهایتان روبراه کرده و به وضعیت قبلی بازگردانید. گفتن این حرف شاید ساده تر از عمل کردن به آن باشد، چرا که هر یک از شما فکر می کنید حق با خودتان است و این اوضاع را بدتر می کند. به جای این که با هم سر و کله بزنید بهتر است یک واسطه بیابید که بی طرفانه بین شما قضاوت کرده و کاری کند که هر دوی شما راضی باشید. دست از غرور بیجا برداشته و همکاری خوب گذشته تان را ادامه دهید. امروز ممکن است خودتان را با عشقتان درگیر دعواهایی نا خواسته بیابید، حتی شاید ندانید که دعوا بر سر چه چیزی است. برای اجتناب از این دعواها خیلی با احتیاط رفتار کنید.
فال حافظ
دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست
تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
 
تیر
 
امروز گویا خلاقیت و اشتیاقات شما کم شده اند. اما می توانید دوباره آنها را برانگیخته کنید. از امروز تا آخر شهریور این فرصت را دارید تا هر نشانه ای برای ارتقا پیدا می کنید را بررسی کنید و اگر کاربردی بود، برای آن برنامه ریزی کنید. امروز احتمالا احساسات شما ثابت نیستند و دایم سرد و گرم می شوید. هر چه قدر هم که دیگران از شما انتقاد کنند، باید آرامش خود را حفظ کنید و با کسی وارد بحث یا مشاجره نشوید. به این افراد به چشم آینه ای نگاه کنید که معایب شما را هویدا می کنند. پس نباید از آنها ناراحت که حتی برعکس، بسیار هم خوشحال شوید.
فال حافظ
افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن
خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن
تعبیر:  گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.
 
مرداد
 
اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی تان در مورد روشی که می توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.سیل عظیمی از افکار ناخودآگاه به شما هجوم آورده اند. شاید فکر کنید که دوست یا همکارتان تلاش می کند تا شما را به انجام کاری وادارد که برخلاف واقعیت های موجود است. هرچه بیشتر سعی می کنید معنی این کارها را بفهمید، از جواب مورد نظر بیش تر دور می شوید. بهتر است این وضعیت را خیلی جدی نگیرید، زیرا به همین زودی ها رفع خواهد شد.
فال حافظ
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با باطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
 
شهریور
 
امروز برای اینکه آرام باشید، باید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرا کنید. به این مفهوم که همه وقتتان را به کار یا برعکس، به استراحت و ارتباط های خانوادگی اختصاص ندهید. از صبح تا بعدازظهر سرکار باشید و پس از آن در خانه در کنار عشق /همسرتان باشید. با زیاد کار کردن نمی توانید به اهداف خود برسید. باید درست و با خلاقیت کارهای خود را انجام دهید. وقتی برنامه ریزی درست داشته باشید و از اطرافیان نیز مشورت های لازم را بگیرید، بدون شک بیشتر موفق خواهید بود.
فال حافظ
زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست
تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.
 
مهر
 
امروز کارهایی می کنید که از شما بعید است! به جای حضور در جمع و گفتگو و فعالیت های اجتماعی دلتان می خواهد در اتاق خودتان بمانید و با کسی سر و کاری نداشته باشید. اصلا ناراحت نباشید، این اصلا چیز بدی نیست، همه ما گاهی به تنهایی نیاز داریم، هرطور که می خواهید باشید. بحث با کسی که عاشقش هستیم کار آسانی نیست، اما گاهی لازم است. اگر حرفی در دلتان است که باید با او در میان بگذارید الان وقتش است، زیرا امروز می تواند از اعماق قلبتان حرف بزنید و در عین حال منطقی هم باشید. یک چنین تعادلی کم پیش می آید، پس نهایت استفاده را از آن کرده و از آسودگی خاطر پس از آن لذت ببرید. اگر مجرد هستید به آینده خوش بین باشید و دل به کسی که لیاقتتان را ندارد نبندید.
فال حافظ
عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام***مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام
ساقی شکردهان و مطرب شیرین سخن***همنشینی نیک کردار و ندیمی نیک نام
تعبیر: موقعیت برای شما مهیاست. این گوی و این میدان. اگر کمی فکر و تامل کنید همه چیز یکجا نصیبتان می شود. خداوند بسیا دوستتان دارد که مقام و ثروت و یار خوب رابه ما داده حالا باید دید که در مقابل این لطف الهی چه کار می کنید و چگونه شاکر هستد.
 
آبان
 
امروز بیش از هر زمان دیگری توانایی انجام کار گروهی را خواهید داشت. انگیزه شما رویاهای دیگران را برای آنها زنده کرده و شوق و همکاری آنها کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. اگر در کار خود تنها هستید اکنون بهترین فرصت برای شروع کارهای تیمی است. بحث با دوستان و همکاران درباره تجارت در آینده شما را به خود مشغول خواهد کرد. توجه زیادی که به جزئیات می کنید در آینده به شما کمک زیادی می کند. هر پروژه جدیدی را که شروع کنید به موفقیت خواهد رسید، اصلا نگران شکست نباشید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید به یاد داشته باشید که به کسانی که فکر می کنید شبیه به شما نیستند و به هم نمی خورید فرصت بدهید. تا امتحان نکنید نخواهید دانست چه پیش خواهد آمد.
فال حافظ
به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی
بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی
تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید.
 
آذر
 
امروز سرشار از شور و اراده خواهید بود، انرژی بسیاری دارید و احساس قدرت و توانمندی می کنید. امروز روزی فوق العاده برای برداشتن آخرین قدم ها به سوی اهدافی است که مدتی طولانی برای رسیدن به آنها تلاش کرده اید. کیفیت نتایجی که به دست می آورید و دیده شدن زحماتتان شما را غافلگیر خواهند کرد. اگر به دنبال به دست آوردن چیزی و یا پیدا کردن عشق رویاهایتان هستید به جای منتظر نشستن باید دست به کار شوید، این شما هستید که باید اولین قدم را بردارید، اما در این راه می توانید از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. تمام روز پیام های عاشقانه برای شریک زندگیتان بفرستید و شبی رمانتیک همراه با هم داشته باشید.
فال حافظ
در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
دی
 
اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.
فال حافظ
دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم
زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم
تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.
 
بهمن
 
شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.
فال حافظ
دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود***تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود
چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت***تدبیر ما به دست شراب دوساله بود
تعبیر: نتیجه ی صبر خودت را می بینی. رنج هایی که کشیده ای به سر آمده و حالا نوبت بخت و مراد است. دولت با تو مساعدت کرده، پس قدر این همه عنایت الهی را بدان. در اصل آنچه را در گذشته کاشته ای امروز درو می کنی و به نیت خودت خواهی رسید.
 
اسفند
 
امروز انرژی لازم برای به پایان رساندن یکی از هدف های زندگی تان را که از مدت ها قبل آغاز کرده اید، به دست خواهید آورد. شجاعت و اراده شما به نهایت خواهد رسید آنقدر که به بسیاری از کارها سر و سامان می دهید. اگر به فکر پروژه ای هستید که دیگران آن را غیر قابل اجرا می بینند، همین حالا استارت اش را بزنید. امروز روز فعالیت است، اما با احتیاط به جلو حرکت کنید. در ابراز احساسات تان خجالتی نباشید، بگذارید دیگران هم از آنچه در ذهن و قلب شما می گذرد، آگاه باشند. مدت ها به دنبال فرصتی بوده اید که با فرد مورد علاقه تان گفتگو کنید، امروز بهترین زمان است. همه چیز ساده تر از آنچه فکرش را بکنید پیش خواهد رفت
فال حافظ
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
به نوک خامه رقم کرده ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود..
+5
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.