رونمایی از «سکه دونالد ترامپ»؛ تهیه شده از نقره خالص

 رئیس ‌جمهوری سابق آمریکا: «هر سکه با یک گواهی اصلی همراه با امضای من به‌عنوان مدرکی مبنی بر خرید یک سکه واقعی ترامپ عرضه خواهد شد».العربیه: دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری سابق و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات 2024 ریاست‌ جمهوری آمریکا، شنبه سی‌ویکم شهریور رسما از «سکه دونالد ترامپ» که توسط او طراحی شده است، رونمایی کرد.

رئیس‌ جمهوری پیشین آمریکا در ویدیویی که از طریق حساب‌های رسمی‌ او در «تروث سوشیال» و «اینستاگرام» منتشر کرد، گفت: «امروز چیز فوق‌العاده‌ای برای به اشتراک گذاشتن با شما دارم؛ سکه رسمی ترامپ که من طراحی کرده‌ام و با افتخار در اینجا، در ایالات متحده آمریکا ضرب شده است» تا نشان‌دهنده عظمت آمریکا باشد.
ترامپ افزود که سکه نقره‌ای خالص دونالد جی ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از اولین نسخه «از چهارشنبه 25 سپتامبر 2024» برای عموم عرضه خواهد شد.

او گفت: «هر سکه همراه با یک گواهی اصلی همراه با امضای من خواهد بود که نشان می‌دهد شما یک سکه واقعی ترامپ را خریداری کرده‌اید.»
رئیس ‌جمهوری سابق ایالات متحده در پیام ویدیویی خود با صحبت‌های طنز‌آمیزی گفت؛ روی سکه‌های زیادی «چهره‌ی بسیار زیبای من» حک شده است. وی در ادامه گفت: «من فردی بسیار زیبایی هستم»، و در ادامه اشاره کرد که قصد او تنها شوخی است.وی در ادامه تاکید کرد که آن سکه‌ها رسمی نیستند و تنها راه دریافت سکه‌های اصلی ترامپ از طریق وب‌سایت رسمی سکه رونمایی شده او است.

ترامپ گفت که سکه‌ها در قالب یک نسخه محدود فراهم شده‌اند و در پایان سخنان خود افزود: «با هم، تاریخ را در آمریکا می‌سازیم. پس سعی کنید امروز یک قطعه از عظمت آمریکا را به‌دست آورید. خداوند آمریکا را حفظ کند.»

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا وب‌سایت رسمی خرید سکه آدرس realtrumpcoins.com را معرفی کرد که سکه‌های نقره‌ای او را با قیمت 100 دلار آمریکا برای فروش عرضه می‌کند.
+9
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    این روانی بیزنس راه انداخته. الانم که عکسهای لخت زنش را کتاب کرده بفروشه چون زنش چیزی برای نوشتن نداشته
    6
    4
    یکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.