فال روز دوشنبه ۲۳ سپتامبر - ۲ مهر

فروردین
 
اغلب مسائل جزیی می توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است، اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.
فال حافظ
ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو
ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو
تعبیر: خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.
 
اردیبهشت
 
اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.امروز بهتر است در برخورد با دوستان و خانواده رویه ی دیگری را در پیش بگیرید تا شاید بتوانید مخمصه ای را که در آن گیر افتاده اید چاره کنید. اما بدانید که تغییرات یک دفعه اتفاق نمی افتند، پس سعی کنید به خاطر چیزهایی که پیش می آیند سر و صدا راه نیندازید. به نظر می رسد نگاه شما به واقعیت های پیرامون تان با آن چه حقیقت دارد فرق می کند. اگر چشم تان را بر حقایق ببندید مشکلی حل نخواهد شد. بهتر است واقعیت را انکار نکنید تا تغییرات مثبت خود به خود اتفاق بیفتند.
فال حافظ
خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است
جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه ات سحر مبین است
تعبیر: گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
 
خرداد
 
آیا به مذاکره و صحبت نیاز دارید؟ اگر قرار است با شریک خود در مورد مسایل کاری صحبت کنید، سعی کنید آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. احتمال اینکه از کوره در بروید و حرف هایی بزنید که در شان شما نیستند، زیاد است. بنابراین، پیش از هر واکنشی یک نفس عمیق بکشید و به وجهه اجتماعی خود فکر کنید. در زندگی شخص نیز لازم است با عشقتان محدودیت هایی برای خود تعریف کنید تا رضایت هر دو طرف تامین شود.
فال حافظ
من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم
من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم
تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.
 
تیر
 
بعد از اتفاقات اخیر نمیدانید که وفاداری چه کسی را باید باور کنید، اما از امروز همه چیز معلوم خواهد شد و می فهمید چکار باید بکنید، به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا شما را بهتر از هر کس دیگری راهنمایی خواهد کرد. درست است که میل به مدیریت و رهبری در شما به طور ذاتی وجود دارد، اما امروز بهتر است به خودتان استراحت دهید و کارها را به دیگران بسپارید. امروز برای حمایت از همکاران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده آماده باشید، نه تنها با گوش هایتان، بلکه با دلتان به حرف های آنها گوش دهید. اگر نیمه گمشده خود را پبدا کرده اید می توانید همراه با او روزی بینظیر و رمانتیک به دور از همه بگذرانید، اما اگر هنوز نیمه گمشده تان را نیافته اید امروز جستجو بی فایده است.
فال حافظ
مسلمانان مرا وقتی دلی بود***که با وی گفتمی گر مشکلی بود
به گردابی چو می افتادم از غم***به تدبیرش امید ساحلی بود
تعبیر:  فکر می کنی کسی حرفت را نمی شنود و از مشکلت خبر ندارد. کسی تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد. اما همه ی این ها مصلحت الهی است و تو مورد امتحان قرار گرفته ای باز هم رحمت خدا شامل حالت می شود و کاردانی تو را نجات می دهد بدان همه ی این مصائب به خاطر جهالت خودت بوده است.
 
مرداد
 
شاید شما فهمیده باشید که چگونه عصبانیت خود را کنترل کنید، اما حتی اگر شما با هوشمندی به پیدا کردن منشأ این مشکل فکر می کنید باز هم ممکن است که عصبانیت شما طغیان کند. خوشبختانه در این اوقات دوستان شما می توانند از شما حمایت کرده و باعث تسلی خاطر شما باشند، و این کار برای اینکه شما به آرامش برسید کافی است. به یاد داشته باشید که لازم نیست شما همه چیز را ثابت کنید؛ فقط باید انعطاف پذیر باشید تا بتوانید با تغییرات کنار بیایید.
فال حافظ
جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید***هلال عید در ابروی یار باید دید
شکسته گشت چو پشت هلال قامت من***کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید
تعبیر: یارتان حاضر به هر گونه فداکاری برای شما می باشد. هر ملامتی را به خاطر شما تحمل می کند و برای رسیدن به تو بهای سنگینی پرداخت کرده است. بدون شما زندگی برایش چون شب است. تو هم طلب او را برآورده ساز تا خوبی های او را جبران کرده باشی.
 
شهریور
 
امروز وقت آن رسیده است که برای تمام تلاشی که در این مدت کرده اید به خودتان جایزه بدهید، به شرطی که خودتان هم خود را لایق این جایزه بدانید. این یکی از رازهای موفقیت است، اگر همیشه دیگران را در اولویت قرار داده و خودتان را به طور مناسب مورد تشویق قرار ندهید، دنیای اطرافتان نیز همینطور عمل خواهد کرد و آنچه لایقش هستید را به شما نخواهد داد. این بدان معنی نیست که نباید به دیگران کمک کنید، اما خودتان را هم نباید در آخر لیست قراربدهید. به توانایی های خود توجه کنید، موفقیت خود را تایید کنید و به خودتان جایزه بدهید. شخصی است که مدت هاست با شما قهر بوده برای آشتی پیشقدم خواهد شد.
فال حافظ
سال ها پیروی مذهب رندان کردم***تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم
من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه***قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم
تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.
 
مهر
 
امروز بیش از هر زمان دیگری توانایی انجام کار گروهی را خواهید داشت. انگیزه شما رویاهای دیگران را برای آنها زنده کرده و شوق و همکاری آنها کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. اگر در کار خود تنها هستید اکنون بهترین فرصت برای شروع کارهای تیمی است. بحث با دوستان و همکاران درباره تجارت در آینده شما را به خود مشغول خواهد کرد. توجه زیادی که به جزئیات می کنید در آینده به شما کمک زیادی می کند. هر پروژه جدیدی را که شروع کنید به موفقیت خواهد رسید، اصلا نگران شکست نباشید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید به یاد داشته باشید که به کسانی که فکر می کنید شبیه به شما نیستند و به هم نمی خورید فرصت بدهید. تا امتحان نکنید نخواهید دانست چه پیش خواهد آمد.
فال حافظ
گر دست دهد خاک کف پای نگارم***بر لوح بصر خط غباری بنگارم
بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است***از موج سرشکم که رساند به کنارم
تعبیر: برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.
 
آبان
 
دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله ای را از اعضای خانواده تان مخفی نگه داشته اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.
فال حافظ
زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی
اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی
تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.
 
آذر
 
امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.
فال حافظ
بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش
زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش
تعبیر: عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.
 
دی
 
امروز فرصت های مالی بسیار عالی در انتظار شما است. پول بزرگی را به سمت خود می کشانید و تا چند هفته دیگر یک فرصت کاری عالی برای شما پیش خواهد آمد. این مساله بسیار شما را هیجان زده می کند. اگر می خواهید پیشرفت کنید . فرصت های کاری و مالی عالی داشته باشید، پشنهادهایی که به شما می شوند را نادیده نگیرید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. اینقدر دیدکوتاه به آینده نداشته باشید. آینده را در نظر بگیرید و برای سال های پیش روی خود تصمیم گیری کنید. از خودتان بپرسید قلبا به چه چیزی تعلق خاطر دارید و برای آن نیز تلاش کنید.
فال حافظ
حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست
از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست
تعبیر: مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.
 
بهمن
 
امروز مسایل مالی برایتان حکم فان و خنده دارند و نمی توانید خیلی دقیق و درست در مورد آنها تصمیم گیری کنید. به هیچ عنوان در مورد سرمایه گذاری مالی برنامه ریز نکنید و حتی قولی هم ندهید. شاید اطرافیان شما را به خرید ملک یا سرمایه گذاری ترغیب کنند اما به حرف آنها توجه نکنید. دست کم امروز این کار را انجام ندهید. امروز تمرکز شما پایین است و توان تشخیص درست را از غلط ندارید. بیشتر به تفریح یا بودن در میان دوستان فکر کنید تا مسایل مهم زندگی.
فال حافظ
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.
 
اسفند
 
تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی توانید بفهمید که اگر هر عکس العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می شوید.
فال حافظ
به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی
امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی
تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید..
+6
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.