خامنه‌ای و توهم «انترناسیونال امت اسلامی»!


کیهان لندن: سیدعلی خامنه‌ای رهبر فرتوت جمهوری اسلامی دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در دیدار با «علمای اهل سنت» بر تأکید خود بر «هویت اسلامی» و «امت اسلام» تأکید کرد!

وی مرزهای ملی را ترفندی دانست که «دشمنان» با آن می‌خواهند «امت واحده اسلامی» را نسبت به هویت خود بی‌تفاوت کنند! وگرنه به گفته‌ی «ایرانی» و «عراقی» و «شامی» و «غیره و ذالک» همه مسلمانند و هیچ فرقی ندارد!

این گفته‌های خامنه‌ای از یکسو در حالیست که «عراق مسلمان» در جنگ هشت ساله  طمع به خاک ایران «مسلمان» داشت و خود رهبر  مسلمان جمهوری اسلامی مستقیم و غیرمستقیم با نیابتی‌ها و گروه‌های تروریستی‌اش در «شام» از سوریه تا لبنان و فلسطین هزاران مسلمان را به خاک و خون کشیده و می‌کشد!
از سوی دیگر، ادعای «امت واحده اسلامی» در مورد کشورهاییست که از دیرباز و پیش از ظهور اسلام و بعد از آن پیروان انواع ادیان و مذاهب در آنها به زندگی مشغول بوده و هستند و تنها تفکرات قرون وسطایی و سلطه‌جویی مانند افکار خمینی و خامنه‌ای می‌تواند همزیستی آنها را که در ایران پیش از ۵۷ نیز وجود داشت بهم بزند!
هیچکدام از این کشورها درون مرزهای خود نیز هرگز «امت واحده اسلامی» نبوده‌اند چه برسد همَه با هم!
+1
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    کماندوی سبز - تهران، ایران
    این مفعول وقتی فلانه خون کثیفش میاد پایین شروع میکنه به گوه خوری و عینهو الاغ لگد پرانی
    0
    1
    ‌چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران
    واقعا هویت اسلامی چه بوده و چه هست؟ چون چیزهایی که از اسلام و مسلمانان می بینیم هویت آنها را کاملا به نمایش می گذارد و آن چیزها وحشی گری، ترور و آدم کشی و بی سوادی و عقب ماندگی امت اسلامی است
    0
    2
    ‌چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.