برق‌گرفتگی در ورزشگاه شهر قدس پیش از بازی استقلال-الغرافه


بی بی سی: بنابر تصاویری که رسانه‌های ایران منتشر کرده‌اند، حادثه منجر به قطع برق در هنگام برگزاری نشست خبری سرمربی و کاپیتان استقلال پیش از مسابقه این تیم با الغرافه قطر، منجر به برق‌گرفتگی و سوختگی دستان دو نفر از کارگران ورزشگاه شهر قدس شده است.

خبرگزاری ایسنا در خبری گزارش داده است که «آمبولانس حاضر در ورزشگاه به‌دلیل خرابی از انتقال این دو حادثه دیده به مرکز درمانی خودداری کرد و آن‌ها با خودروی شخصی به بیرون از ورزشگاه منتقل شده‌اند.»

نوسان و قطع برق منجر به از کار افتادن میکروفن‌های نکونام و حسینی شد.
سوختگی دو کارگر و قطع برق ورزشگاه شهر قدس
رادیو فردا: نشست خبری تیم‌های استقلال تهران و الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا به میزبانی شهر قدس، تحت تاثیر حادثه برق گرفتگی، و سوختگی دو کارگر قرار گرفت. این دو کارگر به بیمارستان منتقل شدند.

نشست خبری، با وجود قطعی برق ادامه پیدا کرد. این بازی، دوشنبه شب در شهر قدس (قلعه حسن‌خان) برگزار خواهد شد.

تسنیم با انتشار ویدئوهایی از محل حادثه، نوشته: «در ورزشگاه شهر قدس برای دو نفر حادثه برق گرفتگی رخ داده و دچار سوختگی شده‌اند. این موضوع، علت قطعی برق بوده است.»

شهردار شهر قدس هم به خبرنگاران گفت: «با حضور اداره برق، مشکل برق استادیوم حل شد و جراحت دو کارگر هم سطحی بود. یک نفرشان غیر مرتبط بود و آمده بود کمک کند. باعث شد یکی از ترانس‌های ما آسیب ببیند. خطای انسانی ایشان بود. مشکل برق تاور و برج نور هم حل خواهد شد.»

سعید شهلی درباره وضعیت چمن ورزشگاه گفت: «الان بهترین فرم خودش را ندارد ولی مسطح بودنش عالی است. هم قسمت خوب دارد، هم قست بد. اینکه برویم یک لکه‌‌اش را فیلمبرداری کنیم و قسمت‌های دیگر را در نظر نگیریم،‌ موضوع دیگری است.»
+14
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۹
    #شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند

    این اخوندای حر…زاده با چه سرعتی ایران و بردن به زمان قاجار هرچی پهلوی تو پنجاه سال تلاش کرد ایران و از دوران قاجار تبدیل به یک کشور پیشرفته صنعتی بکنن این ح …زاده ها همرو نابود کردند
    1
    30
    یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.