پناهیان: باید چادر حضرت زینب را برای تمام زن‌های فرانسه که تشنه‌تر هستند معرفی کنیم

اعتماد آنلاین: علیرضا پناهیان با بیان اینکه جوانان از شیعه قلعه‌ای باید به شیعه جهانی سوق داده شوند، تصریح کرد: به جای آشنایی دختر و پسرهایمان با ترانه‌های کره‌ای، آنها را برای تولید کلیپ و نوحه‌های عزاداری امام حسین در وسط اروپا و آمریکا تربیت کنیم. باید به فکر شیعه جهانی باشیم، دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسگری که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه با شهادت امام حسن عسگری دوران غیبت امام زمان آغاز شد، اظهار داشت: وقتی که امام پشت پرده غیبت رفت، مردم باید معلم دین را خود تشخیص بدهند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه امام حسن عسگری مسئولیت حفظ دین را براساس نظرمتخصصین به عهده ما گذاشته‌اند، گفت: همانطورکه تمام علوم نیاز به متخصص دارد، در دین هم چون امروز امام معصوم بالای سرما نیست، نیازمند متخصص هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه سینه زدن برای حضرت زینب خوب است ولی باید چادر حضرت زینب را برای تمام زن‌های فرانسه که تشنه‌تر هستند معرفی کنیم، گفت: زنان و دختران فرانسه و کشورهای غربی می‌فهمند که دنیا به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه باید به فکر شیعه جهانی باشیم، اظهار کرد: دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد، امروز برای تمام جهان سوال شده که این حسین کیست که در دنیا طوفان به پاکرده، لذا باید نوحه‌هایی که خوانده می‌شود با زبان‌های مختلف برای تمام جهانیان خوانده شود.

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه جوانان از شیعه قلعه‌ای باید به شیعه جهانی سوق داده شوند، تصریح کرد: به جای آشنایی دختر و پسرهایمان با ترانه‌های کره‌ای، آنها را برای تولید کلیپ و نوحه‌های عزاداری امام حسین در وسط اروپا و آمریکا تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در روضه‌ها، نوحه‌خوانی‌ها، منبرها و آموزش‌های عقیدتی باید جهانی شویم، ادامه داد: هیئت‌های مذهبی و انقلابیون به جای رقابت در داخل شهر و محلات خود باید با اتحاد و همدلی به جهانی شدن شیعه و اهل بیت(ع) فکر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه باید به مسئولیت جهانی خود فکر کنیم، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی کشورمان در پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق برای تاثیرگذاری و انتقال بهتر فرهنگ اهل بیت(ع) و معرفی امام حسین(ع) با زبان‌های کشورهای خارجی نوحه سرایی و سخنرانی کنند.

وی با بیان اینکه دنیا از بی بند و باری و بی‌حجابی خسته شده است، اظهار کرد: باید الگوهای حجاب اسلام را به جهانیان معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه فیلم و صوت هیئت‌های مذهبی کاشان باید در اروپا پخش شود، خاطرنشان کرد: به جای اینکه فیلم‌ها و موسیقی‌های اروپائیان را در موبایل‌های خودمان ببینیم، باید فیلم‌های هیئت‌های عزاداری امام حسین(ع) را به اروپا ببریم.
+14
رأی دهید
-140

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    اینها قاطی کردند.در ایران به جز کشتن زنها و دخترها به جایی نرسیدند حالا بند کردند به زنهای بیچاره فرانسوی.شرم و ننگ بر دینشون که فقط از آدمکشی حرف میزنه.
    3
    81
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    arian1 - ابادان، ایران

    چادر زینب را ۴۵ سال با زور و دروغ و کشتن زنان ایران هنوز هم نتوانسته اند کاملا آن را رایج بکنند و حالا می خواهند این نکبت را به جاهای دیگر صادر بکنند. لعنت بر زینب و امامان شما لواط کاران
    11
    82
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    برو به گور پدرانت بخند ای مرتیکه مزلف مفت خور! نان شما آخوندای مفتخور در گروی عزاداری و گریه برای حسن و حسین و بقیه لاشخورهاست وگرنه کار دیگری که بلد نیستید! اگه راست میگی بیا و برای حسین مجانا عزاداری کرده و بالای منبر برو! اونوقت ببینم بازم حسین حسین میکنی؟؟🐮
    2
    75
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۱
    یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک

    جناب حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بدون شک روزی خواهد آمد که اسلام، جهانی و طبق کلام خداوند تمامی ذرات عالم خداوند را تسبیح خواهند کرد.
    113
    7
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    amirHassna - سیدنی، استرالیا

    حرفاش خریداری نداشت برای قیمه خورا نمی گفت.دیگه چاره چیه ظرفیت فعلی ایران با وجود مردمی بی تفاوت و قیمه خور فعلا همین اخوندان. تمام.
    2
    62
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    اون چادر رو باید ری* توش و سر پناهیان فریبکار و پفیوز و جا*ش کرد !
    8
    78
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

    فقط ما میدونیم خواهر و مادرت زیر اون چادر چه ها کردن....
    3
    66
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    Persian2600 - استکهلم، سوئد

    من ترجیح میدم که اون چادر شپشو رو لوله کنم و بکنم تو اونجای خودت و جد آبادت و هر چی آخوند دزد و لواطکار.
    4
    75
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دلاور - استهکلم، سوئد

    پناهیان عجب غلطهای کرده دستمال رو میزی چولاق اعظم ! اخر مردم جهان چه احتیاجی به این دارند که بدانند امام حسین و همراهنش را چرا کشتند در 1400 سال پیش و یا اگر هم بخواهند بدانن که چرا کشته شدن این دانستن چه خاری از پوست دست مردم در خواهد اورد؟ این دفعه زنان فرانسه تشنه چی چی هستند ؟ خوب اگر بخاطر نه نوشیدن اب تشنه اند بروند و اب بخورند مگر کی جلوشان را گرفته؟ پول و ثروت مردم ایران افتاده دست یک جماعت اخوند هیچ و پوچ ؛به جای اینکه خرج مشکلات مردم ایران بکنن خرج مسایل هیچ و پوچ تر ازمسائلی میکنن که ربطی به مردم ایران و دنیا ندارد.
    1
    60
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    فرانسوی بیشتر به شورتش و هر آنچه توش بود علاقه دارند.
    3
    48
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

    این شیاد که شبیه روباه است از بالا و پائین تعطیل است. این احمق ها بجای محتوای مغز به فکر پارچه هستند
    2
    44
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    Munchen - مونیخ، آلمان

    منظورش اززنهای فرانسه زنهای مهاجر تبار عرب الجزایری مراکشی عقب مانده هستند که ریدن به تمدن و فرهنگ فرانسه،و در ضمن اونها سنی هستند و زینب رو مثل این شیادان شیعه مقدس و آسمانی نمیدونن.
    2
    40
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    بخندید. بیزینس جناب پناهیان و شبکه دالتونهای حکومتی هستش.
    3
    10
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    اروپا ۵۰۰ سال قبل از خرافات مذهبی فاصله گرفت و رنسانس را بجایش گذاشت و حالا پیشرفتش در تمام عرصه های زندگی مشخص است و آسیا با خرافات دینی هنوز کلنجار می‌رود. البته این وسط یک عده شیاد کلاهبردار با سلاح دین به مفتخواری ادامه می‌دهند.
    4
    11
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    صدای خسته - بروج، بلژیک
    چادر حضرت زینب فکر کنم مجهز به آلت مصنوعی با تکنولوژی بالاست.😀😀
    2
    12
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    اینکاره - پورتلند، ایالات متحده امریکا
    چادر؟! دخترهای فرانسه دنبال چیزهای دیگر هستند لطفا چرند ننویسید٬ من با دخترهای فرانسه بارها به به رویاهای مشترک رسیدم (!) و می دانم که ارزوها و ارزش های آنها هیچ ارتباطی به چادر ندارد!!
    1
    8
    شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.