جمهوری اسلامی ضد ایرانی ترین حکومت تاریخ

روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ تحریم شرکت هواپیمایی ایران ایر علنی شد و مقامات جمهوری اسلامی می گویند مهم نیست و مسافران ایرانی می توانند دلارهای خودشان را به شرکت های هواپیمایی ترکیه, امارات و قطر بدهند تا به اروپا و آمریکای شمالی سفر کنند. زیرا اولویت و ارجحیت جمهوری اسلامی منافع ملی روسیه در جنگ اوکراین است و تحویل موشک های ایرانی به "ارباب پوتین". همزمان در روز چهارشنبه مقامات ترکمنستان, افغانستان, هند و پاکستان اتمام احداث بخش اول خط لوله گاز ترکمنستان به پاکستان و هند را جشن گرفتند. این در حالی است که این خط لوله گاز, ایران را دور می زند و علیرغم امضای قرارداد با پاکستان و تکمیل خط لوله گاز ایران به پاکستان و هند تا مرز شرقی ایران, پاکستان حاضر نشد احداث خط لوله گاز در کشور خویش را حتی "کلنگ زنی" بکند. این در حالی است که اکنون دولت ایران مردد است که کشور مسلمان و همسایه خود یعنی پاکستان را برای بدعهدی و نقض قرارداد به دیوان داوری پاریس بکشاند و حدود هجده میلیارد دلار غرامت دریافت کند یا نه. روزنامه جهان صنعت که طبیعتا می بایست در درجه اول منافع ملی ایران را در نظر بگیرد به دولت توصیه می کند و می نویسد: "اگرچه مطالبه ۱۸‌ میلیارد دلاری از پاکستان حق ایران است، با این حال برخی کارشناسان به دولت چهاردهم توصیه می‌کنند که آغاز به کار دولت را با شکایت از همسایه‌ها کلید نزند، به این دلیل که حسن همجواری و مراودات تجاری با پاکستان در شرایط تحریم ایران در هر صورت برای ایران حائز اهمیت است".

حقیقتا در قبال این همه خیانت و تاراج منافع ملی توسط مشتی "آخوند فاسد و دزد و تبهکار" خون گریست. باج دادن به روسیه و چین که متاسفانه فعلا صاحبان ایران شده اند, جای خود دارد. اما باج دادن به کشورهای کوچکی مثل عراق و قطر در میدان گازی مشترک یا کویت در میدان آرش؛ و یا میدان نفتی مشترک بنام فروزان با عربستان به یک امر روزمره برای یک رژیم ضد مردمی و ناتوان و ذلیل تبدیل شده است. جمهوری اسلامی برای استخراج گاز از این میدان سالها با شرکت های هندی مذاکره کرد و حاضر شدند امتیازات فراوانی هم بدهد. اما شرکت های هندی در عوض با عربستان همکاری کردند و  از سال ۲۰۱۳ تولید گاز از این میدان مشترک را آغاز کردند. هم‌اکنون عربستان روزانه بیش از ۳۰ میلیون متر مکعب گاز از این میدان تولید می‌کند و طرح توسعه شرکت ملی نفت عربستان، آرامکو، برای تولید روزانه ۷۵ میلیون متر مکعب نیز به سرعت ادامه دارد. عکس العمل ایران در قبال هند چه بود؟ دو دستی تقدیم کردن بندر چابهار به هند برای تامین منافع ملی افغانستان.

 ایران در طول تاریخ توسط بیگانگان مورد هجوم و تاخت و تاز و غارت قرار گرفته. از مغول گرفته تا اسکندر, از اعراب گرفته تا اشرف افغان. اما جمهوری اسلامی در درازای تاریخ در ضدیت و نابودی منافع ملی ایرانیان روی همه دشمنان ایران از جمله صفویان و قاجاریه را نیز سفید کرده است. علاه بر کشتار بیرحمانه ایرانیان در عرض قریب به ۴۶ سال گذشته, ایران از نظر مالی تریلیون ها دلار ضرر کرده, و به ملتی فقیر تبدیل گشته. ضرری که با اشغال سفارت آمریکا توسط مشتی ابله و جنگ با عراق شروع شد و تا به امروز همچنان ادامه دارد. شکی نیست که ایران می توانست بزرگترین صادر کننده نفت و گاز و دیگر منابع طبیعی جهان باشد. اما امروز تبدیل شده است به شریک جرم گروه های تروریستی نظیر حماس و جهاد اسلامی و حزب الله و حوثی ها و امثال سید ابراهیم یعقوب زَکزاکی نیجریه ای که بر طبق ادعای دانشنامه حوزوی از نوادگان اهل بیت است. حال چگونه یک سیاه پوست آفریقایی می تواند "فرزند فاطمه و علی" باشد, خود جای حیرت است. مگر اینکه یک جهش ژنتیکی عظیمی رخ داده باشد.

 حقیقتا باید خون گریست که بعنوان مثال در بلوچستان افراد و خانواده های وابسته به تیپ های فاطمیون افغانی و زینبیون پاکستانی شناسنامه دریافت کنند و استخدام می شوند. اما بلوچ های ایرانی به دلیل نداشتن شناسنامه رد مرز شوند و یک پدر بلوچ همین دو روز پیش به دلیل فقر و محرومیت و تبعیض آموزشی فرزندش, خودش را در مدرسه ای به آتش کشید؛ و صدها هزار دانش آموز شیعه لبنانی با پول بیت المال ملت ایران در بهترین مدارس لبنان آموزش ببینند و جمهوری اسلامی حقوق ماهانه بیش از صد هزار سرباز حزب الله را پرداخت کند, و بازنشستگان ایرانی از حقوق بازنشستگی محروم باشند. آنچه که جمهوری اسلامی با ایران و ایرانی می کند چنگیز مغول هم نکرد؛ و هیچ دشمنی با دشمن خود نکرد, و این قصه پر غصه پر خون بیگانه پرستی و غارت ایران برای بیگانه و گروه های تروریستی اجنبی بیش از ۴۵ سال است که ادامه دارد.

عبدالستار دوشوکی- مرکز مطالعات بلوچستان ـ لندن
+228
رأی دهید
-14

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    مهرداد معتمد - مونیخ، آلمان

    با نویسنده موافقم. باید بجای اشک خون گریست. حقیقت بسیار تلخ
    2
    150
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

    یعنی بعد از چهل وپنجاه سال نمیدونستی که این رژیم برای نابودی ایران تشکیل شد. کارگردان این برنامه امریکا و اروپا بودند و بعد لاشخورهای چین و روس هم از این طعمه استفاده کردند.
    12
    150
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه

    یعنی واقعا بعدا از نزدیک به یک قرن هنوز نفهمیدن جمهوری اسلامی یک حکومت غیر ایرانی است؟ پدر خمینی هندی بود و پدر خامنه ای عرب عراقی بود و مادر خامنه ای زن دوم او بوده است. در مورد پدر خامنه ای کمی مطالعه کنید! این حکومت اصلا ایرانی نیست که نگران ایران باشد! اعدام جوانان ایرانی فقط برای انتقام گیری اعراب است. لاریجانی ها عرب هستند، شاهرودی عرب بود، کمی مطالعه کنید!
    4
    62
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    ماینر - اسن، آلمان

    شاید بعضی از دوستان رگ گردنشون بگیره و ناراحت بشن'ولی از ایرانی بی خاصیت تر و بی غیرت تراز خودش نسبت به کشوری که در اون داره زندگی میکنه نیست'آخه هر چه که دارن از روی زمین و از داخل زمین این آخوندکهای مفلوک دارند به غارت می‌برند کشورهای در پیتی منطقه‌ هر کدام به نوعی این کشور رو دارن قهوه‌ای میکنن تنها هنر ایرانی عرضه اندام تو یه فزرتی فضای مجازیه که اونم آخوندکها بنا به مقتضیات خودشان آزاد کردن.
    4
    53
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Vishnu - گوتنبرگ ، سوئد

    جمهوری اسـ... عقب افتاده ترین و کثیف ترین پدیده ای است که سر از فاضلاب در آورده.. آخه تو تاریخ این عقب افتاده های شیعه جایی پیدا نمیکنی که از زیبایی و زندگی و عشق سخن کفته شده باشه. همیشه بازنده و مفعول بودن... علی که شمشیر رفت تا ...، حسن که زنباره بود یکی از زنهای بدبختش بهش زهر داد، حسین و که کله شو گوش تا گوش بریدن چون میخواست مانند علی گدا ب.... به زندگی مردم زمان خودش.. مگه اینطور نیست که اعمال انسان در طول زندگی نهایتن عاقبتشو تعیین میکنه، اینا چه موجوداتی بودن که همچین عاقبتی داشتند؟ . همیشه در طول تارخ بازنده بودند و متاسفانه قسمتی از مردم ایران طرفدار اینا هستند بعد میپرسن چرا ما بازنده ایم.
    2
    55
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    خنده دار اینجاست که عرازشه و الاغهای ولایت به بقیه میگن وطنفروش. یا شرفشون یه رقمی است یا ایکیو اشون
    3
    49
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۴
    فاطی کماندو - قرچک، ایران

    با ارادت خدمت آقای عبدالستار دوشوکی بله باشما خیلی‌ها موافقند و ای کاش این "اپوزیسیون" هم ضد ایران و به نفع اخوندهای لواطکار دانسته یا ندانسته عمل نمی کرد و دست به دست هم می دادن و همانند شاهزاده رضا پهلوی فقط ایران را در اولویت قرار میدادند تا هر چه زودتر ایران و ایرانیان نجات پیدا کنند. ولی افسوس که مملکت دیگه کاملا داره از دست میره و بعد از گذشت ۴۵ هنوز هم حاضر نیستند از سر منافع شخصی خودشان بگذرند و فقط نجات ایران رو اولویت قرار بدن.
    7
    39
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    خردگرا - برن، سوییس

    اشغالگران ایران نه جمهوری هستند، نه اسلامی ونه ایرانی.مشتی مفعول زاده هستند که بوسیله اربابانشان برای نابودیه ایران گمارده شده اند و تا اینجا به بهترین شکل انجام وظیفه کرده اند. شوربختانه این ما ایرانیان هستیم که در وظیفه ملی میهنی، که همون به زباله انداختن این مفعولان هست تا به حال کوتاهی کرده ایم.
    3
    38
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    vg2000 - اسلو، نروژ

    مردم ایران باید خودشونو آماده کنند برای دادن هزینه برای رهایی از این فرقه کثیف اسلامی چون دیگه چیزی ندارن که بخوان از دست بدن
    3
    39
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Vishnu - گوتنبرگ ، سوئد

    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
    همیشه تقصیر کسای دیگست،،،. پس نقش مردم ایران چی بود این وسط؟. هنوزم که هنوز بعد این همه جنایات و بدبختی، تعداد زیادی تو سرو کله خالی خودشون میزنن بخاطر یکسری اعراب تازی که به خاط جاه و جلال بجون هم افتادن.
    1
    38
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    دوشنبه - تهران ، ایران

    ⚠️هیچگاه این لغت یا جمله را بکار نبریم. *مسولین کشور*، این افراد فرقه تبهکارآخوندی نکبت اشغالگر ایران هستند.⚠️. *اگر کسی تصمیم بگیرد، دقت کنید تصمیم بگیرد در کنکور نفر آخر شود* باید تمام سوالات را اشتباه بزند. برای اینکه تمام سوالات را اشتباه بزند باید پاسخ درست و صحیح را بداند که بتواند پاسخ اشتباه را انتخاب کند.اشتباه مطلق و بدون استثنا در همه حوزه‌ها، حاصل ناآگاهی نیست ! چرا که دقیقاً هدفمند و آگاهانه است !. *با این استدلال می توانیم بگوییم این حجم از اشتباهات و خرابی و ویرانی و سو مدیریت در ایران محال است که اتفاقی و خودبخود رخ داده باشد ، بلکه ناشی از یک مهندسی تخریب منظم و پیچیده است* ⚠️. *فرقه تبهکارآخوندی نکبت اشغالگر ایران ، بدرستی در این ۴۶ سال مشغول انجام ماموریت خود است* *از بین بردن ایران و ایرانیان از فرهنگ* ، تاریخ ، اقتصاد ، منابع ، سرزمین و جغرافیا محیط زیست و گردشگری و اخلاق و دین و اندیشه و هنر و ادبیات و..هر چیزی که هویت ایرانی باشد. *در نهایت و نتیجه همه این رفتارها تجزیه ایران است* ⚠️. *تنها با کوشش و همگرایی مردم میتوان اهریمن را شکست داد*.
    5
    45
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    #شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند

    ملت ایران بخوابید خوب بخوابید تا ذلت تک تکتون فرا برسه اب و خاک این مملکت و دارن میبرن مردم بی غیرت ایران عین خیلشون نیست حال ندارن بیان تو خیابون اعتراض کنن
    2
    23
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Momijii - توکیو، ژاپن

    بر منکر پفیوزش لعنت !!
    2
    25
    ‌چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    مبارز01 - تهران، ایران
    مگر همین مردک شیره ای پفیوز "علی گدا" در پشت تریبون طویله مجلس عنتران کلاش نگفت: باید خون گریست اگه من ره خر مردم بشم. خب حالا هم باید خون گریه کرد که با سکوت از سر ترس، هر روز داریم بی اعتبار تر، خوار و خفیف و آب می شیم تا به بهای ترس و یا پاچه خواری از قماش کثیف آخوند، بمیریم. فقط امیدوار باشیم شاید بچه هامون کمکمون کنند و بخاطر ما بزرگترهای ترسو برن به جنگ دژخیمان.
    1
    15
    ‌پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    Hassan1479 - تهران، ایران
    آقای دوشوکی . آخوندهای بیسواد بی شخصیت برای بقای حکومت ننگین خودشان هر کاری میکنند ، مطمعن باشید که تمام اتفاقات جنگ و هدر دادن منافع مالی و جانی ایرانیان در طی ۴۵ سال با برنامه بود . ج.ا برای تخریب ایران و چاپیدن و ایجاد یک منطقه آشوب برای تامین منافع جهانی ، سر کار آمده است
    1
    14
    ‌پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    sabbas - لندن، انگلستان
    همه مسلمانان مؤمن دشمن ایران هستند و ما خیلی زیاد از آنها را در ایران داریم که باید آنها را از بین ببریم. ما هرگز صلح و امنیت نخواهیم داشت مگر اینکه آنها برای همیشه نابود شوند. اسپانیا هم همین مسئله را داشت و هفتصد سال پیش توانست با آن مقابله کند و آنها را نابود کند. اسلام ایین شیطانی ضد انسان ضد زن ضد حیوان و ضد هر غریضه و احساس طبیعی انسانست.
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
    Vishnu - گوتنبرگ ، سوئد
    ملت که مثل همیشه هیچکاره و سیاهی لشگر هست. بازیکنان اصلی اخوند ها دینی اسلامی، و یک عده به اصطلاح روشنفکر بدون آگاهی ، کارگردان های بازی آقای کیسنجر و خانم مارگرت تاچر...بازم بگم.
    4
    1
    ‌پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    Vishnu - گوتنبرگ ، سوئد
    دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
    بله بله، این حرفهارو بگو اما وقتی سوار تاکسی شدی، این از قبیل حرفهای داخل تاکسیه،مردمی که هنوز بخاطر اعراب 1400 سال پیش تو سرشون میزنن، باید هم رنج حکومت والیان اون اعراب 1400 سال پیش رو تحمل کنن متأسفانه.
    1
    4
    ‌پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.