ممانعت عجیب سرمربی ایتالیایی از ضد‌حمله حریف

العربیه: سرمربی یک تیم ایتالیایی در حالی که تیم مقابل در تدارک ضدحمله بوده، در اقدامی عجیب و ناگهانی با ورود به زمین بازی و «تکل زدن» مانع از ضدحمله خطرناک تیم حریف شد.

به گزارش تارنمای «فوتبال ایتالیا»، این اتفاق در اواخر نیمه اول و در جریان لیگ دسته ششم ایتالیا بین تیم‌های پونتاسیو و سوبیانو که در شهر توسکانی در حال برگزاری بود، رخ داد.

مهاجمان پونتاسیو روی یک ضدحمله شانس رسیدن به گل داشتند اما آلسیو گویدوتی، سرمربی سوبیانو وارد زمین شد و با سرنگون کردن بازیکن حریف، مانع از گل‌خوردن تیمش شد.
آلسیو گویدوتی بلافاصله دستان خود را به منظور عذرخواهی بلند کرد، اما نتوانست از کارت قرمز آشکار داور فرار کند. این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مارکو گویدی، سرمربی پونتاسیو در پایان مسابقه در مصاحبه‌ای با نشریه «دایکو لی‌فیورنتینی» ضمن انتقاد از اقدام همتای خود، گفت که رفتار سرمربی سوبیانو «ظالمانه و ناجوانمردانه» بود.

وی افزود: «من بیشتر برای باشگاه سوبیانو متاسفم، زیرا آنها باشگاهی مشهور و قابل احترامی هستند. این حرکت عجیب که بر روی نتیجه مسابقه تاثیر داشت، باشگاه سوبیانو را سرافکنده کرد، زیرا ما در ضدحمله در موقعیت 2 به یک حمله می‌کردیم و فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل داشتیم.»
+2
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    پرنده آبی - شیراز، ایران
    الان پنالتی واسه پرسپولیس میگیرن 😂😂. یاد صحنه ای توی فوتبال ایران افتادم. بازیکن ذخیره داشت پشت دروازشون گرم میکرد یهویی اومد توزمین و نذاشت تومیش گل بخوره
    0
    4
    ‌سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.