وضعیت سخت زندگی کبری امین سعیدی، معروف به شهرزاد بازیگر قدیمی سینما

بی بی سی: کبری امین سعیدی، معروف به شهرزاد، از بازیگران قدیمی سینمای ایران است که به تازگی با انتشار یک ویدیو در اینستاگرامش، از وضعیت بسیار سخت زندگی‌اش حرف می‌زند.

او تنها هنرمند قدیمی ایرانی نیست که در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کند. در این ویدیو نگاه کوتاهی کرده‌ایم به زندگی مفصل هنری «شهرزاد»
+39
رأی دهید
-4

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    rey kasravi - لندن ، انگلستان

    امثال کیمیایی توده ای خمینی پرست عشق چاقو بگو بیان گردن بگیرند ،خیر سرشون روش عن فکر بودند ،از زیبایی و لطفاً و جوانی همچین بانوانی استفاده می کردند تا برای خود اسم و پول و شهرت و نفوذ تولید کنند بدون اینکه به این عزیزان راهنمایی و کمک مستمر بکنند از این بانوان عزیز حمایت مستمر انجام بشه ،خیر سرشون پس از حدود صد سال که از نمایان شدن سینما و فیلم در اون کشور گذشته نتونستند یک سندیکا درست و حسابی بر پا کنند تا از این هنرمندان بزرگ و عاشق حمایت کنند ،شرم بر هر چی پنجاه تی تی هست از هر قشر سیاسی که بودند .
    3
    37
    ‌پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    ایول داری.
    1
    5
    ‌پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    tabatabayi - آلمان، آلمان
    از این هنرمندها که گذشت، ولی کاش بقیه و بلکه همه ما یاد بگیریم در روزگاری که روبراه تر هستیم و دستمون به دهنمون می رسه، کمی پس اندازه کنیم برای آینده، جایی زمینی ملکی و یا حداقل پس انداز طلا و غیره! نه به این دنیا اعتماد هست، نه به مردم دنیا، نه تماشاگرها و نه کسانی که دور ما جمع می شوند! حتی بچه های ما هم تضمینی نیست یا خودشون و یا خانواده هاشون ما را ول نکنند و نروند. به قول شاعر، کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!
    2
    14
    ‌پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.